Geef eens een foto.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:57 schreef zalmsalade het volgende:
Ik achtervolg de buurvrouw altijd
ik ben bang dat dat niet helptquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:58 schreef Escape2Dawn het volgende:
REN! En kom nooit meer terug...
Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.quote:
nja dat doe ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:00 schreef whoops het volgende:
[..]
Deze afbeelding is 1280 * 960 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
shit, te vroeg gejuichtquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:02 schreef snellejelle het volgende:
dat hij zich nog niet heeft laten zien in dit topic verbaast me wel
quote:
gelukkig nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:07 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Maar je kent die gozer wel IRL?
hij stalkt iedereenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 13:08 schreef cypher21 het volgende:
da's toevallig, check de topics in mijn profiel
IK HEB DE ZELFDE STALKER
hij heeft zeker niets beters te doen in de winkel waar ie werkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |