hoe lang loop je er nu als stage dan?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:44 schreef Mute_Me het volgende:
aaahhhh nog steeds geen workstation!!!!!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Erg vervelend idd. Gelukkig maar 1 dagje, sommigen brengen hun hele stage zo door
dis mn 5e dag. order was bij finance blijven liggenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoe lang loop je er nu als stage dan?
juni 2006quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:05 schreef Superheld het volgende:
Ik verveel me nu al de tyfus, en dat na 3 dagen. moet nog tot juni![]()
(uit de School En Studie FB)quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
We hebben overlegd en zien een nieuwe reeks niet zitten... We weten dat jullie je er behoorlijk mee vermaakt hebben, maar hij is niet voor niets dicht gegaan... Strenge regels zouden een optie zijn, maar met 2 moderators die zelf ook nog studerend zijn is het moeilijk om er heel strak bovenop te zitten... En voordat jullie over een extra moderator beginnen; dat lijkt me een beetje overbodig om alleen voor een reeks een extra moderator erbij te zetten...
Een jaartje is ook wel te doen hoor. Dan heb je toch een best goede band met de collega's daar en gaat het allemaal wat vlotter. Je wordt dan niet meer echt gezien als stageloper maar meer als collega.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:16 schreef Mute_Me het volgende:
een jaar stagelopen lijkt mij kut, half jaartje is leuk.
Nou ik heb vorig jaar een jaar stage gelopen. Een half jaar had ik nodig om m'n opdracht af te krijgen. De andere helft heb ik op Fok! gezeten en ik heb me niet echt veel verveeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:31 schreef saban het volgende:
Mr-Z maar dan moet je wel iets te doen hebben...
joh, tis pas je eerste dag, er komen vast nog werkzaamheden zatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:31 schreef saban het volgende:
Mr-Z maar dan moet je wel iets te doen hebben...
anders ik welquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:53 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nou ik heb vorig jaar een jaar stage gelopen. Een half jaar had ik nodig om m'n opdracht af te krijgen. De andere helft heb ik op Fok! gezeten en ik heb me niet echt veel verveeld![]()
graag:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:33 schreef Houniet het volgende:
daar heb ik nog wel een screenshot van, die zal ik je eff mailen
naar je hete mailquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 13:33 schreef Houniet het volgende:
daar heb ik nog wel een screenshot van, die zal ik je eff mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |