msn mag op veel stages niet....quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:41 schreef PDOA het volgende:
Ga dan lekker MSN'en met de rest van je BrEeZaH-vriendinnen.
maar je kan altijd wel mailen met je collega'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
msn mag op veel stages niet....
ja dat kan wel, of met leuke andere stagiaires die zich ook vervelenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
maar je kan altijd wel mailen met je collega's![]()
ik kon het niet latenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik hier?!
bedankt voor je mail he
dat snap ik, maar las hem vanochtend pas.quote:
of lekker naar het toilet gaan als je je verveelt.. heb je toch mooi weer tien minuten wat te doenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 11:31 schreef Houniet het volgende:
ohwja ontopic ja
hmm ja, hij kan wel koffie zetten
Geloof me, na 4x gaat dat ook vervelen hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of lekker naar het toilet gaan als je je verveelt.. heb je toch mooi weer tien minuten wat te doen
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
of lekker naar het toilet gaan als je je verveelt.. heb je toch mooi weer tien minuten wat te doen
wel nee johquote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:07 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Geloof me, na 4x gaat dat ook vervelen hoor
m.t.p.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
foutheid!!!!!!!1111111 :quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is een stageuitdrukking? hebben ze je die nog niet verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |