abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29880306

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 20 meets geweest. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

Overzichtje van Fok!'ers met motoren:

• BMW K1200S '05 - (Herr.Flick)
  • Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CBR900RR '98 - (Mercy_symbol)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZX-6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX-6R '98 - (vetprob)
  • Kawasaki ZX-7R '96 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Moto Guzzi California Special 1100i '99 - (greedkillingz)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor.

Laatste topics :

Fok Motorclub [SC Deel 293] Mercy`s quest
    Fok Motorclub [SC Deel 294] 21 aug: 250+ brullende motoren
    Fok Motorclub [SC Deel 295] Kawasaki: Lime Green
    Fok Motorclub [SC Deel 296] Geslaagde Megameet met horten
    Fok Motorclub [SC Deel 297] Fireblade 900 RR

• pi_29880400
    quote:
    Zielige freak. Als je besefte wat voor 'n rand(stad)debiel je bent, dan verging het lachen je wel.

Je zou toch op de MM komen? Dan had ik je pas hard in je bek uitgelachen.
    Haha, JIJ, Raus, mij uitlachen ? Dat lieve, verlegen meisje uit Brabant?

Ach, weetje, het is maar net hoe serieus je die tekst op je beeldschermpje neemt.... ik besef zelf maar al te goed wie ik ben hoor

Het boeit me allemaal niet te gek veel, als ik effe wil lachen zet ik het beeldschermpje aan, ga ik naar de Fok! MC en lul ik wat. Als ik geen zin meer heb zet ik mn beeldscherm uit en ik ga terug naar t echte leven

Zo makkelijk is het allemaal, waarom zou ik serieus en alles gaan zitten doen bij een paar zotten die ik amper ken ? Het was gewoon wel grappig voor een paar keer om met deze ''schuur'' te rijden, maar achteraf besef je toch dat het niet jouw ding is.

O ja, en het was wel handig om je motor te verpatsen.
    pi_29880425
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ach, weetje, het is maar net hoe serieus je die tekst op je beeldschermpje neemt.... ik besef zelf maar al te goed wie ik ben hoor

Het boeit me allemaal niet te gek veel, als ik effe wil lachen zet ik het beeldschermpje aan, ga ik naar de Fok! MC en lul ik wat. Als ik geen zin meer heb zet ik mn beeldscherm uit en ik ga terug naar t echte leven
    Moet jij zeggen, je hebt alleen een grote bek hier.
    Ik denk dat je er nog van staat the kijken wat ik IRL durf te zeggen tegen je.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_29880463
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:49 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Moet jij zeggen, je hebt alleen een grote bek hier.
    Ik denk dat je er nog van staat the kijken wat ik IRL durf te zeggen tegen je.
    En nu heb jij geen grote bek? Misschien als je ongesteld bent dat je het ''durft'' ja.

Andersom ook dan waarschijnlijk. Maar dan komt het bovenstaande verhaal weer... waarom zou ik daar energie aan gaan verspillen?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:51:36 #5
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29880472
    mooie OP
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_29880486
    Idd, moooooooie motor

pi_29880493
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

En nu heb jij geen grote bek? Misschien als je ongesteld bent ja.

Andersom ook dan waarschijnlijk. Maar dan komt het bovenstaande verhaal weer... waarom zou ik daar energie aan gaan verspillen?
    Wie probeer je nou in de maling te nemen? Jij bent degene die ons de oren van de kop jankt als we je weer eens negeren. Zet dan gewoon je beeldscherm uit en ga weg
    pi_29880514
    *RVP

Rel Vind Post
    Dat wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
    pi_29880521
    Ah daar hebben we Spuit Elf ook weer. Ga jij nou maar je motor aan de praat zien te krijgen
    pi_29880551
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:53 schreef Gebakken_vissie het volgende:
    *RVP

Rel Vind Post
    We wachten op smart met je in kanker en tering bedrenkte post Doet die goeie ouwe tijd weer herleven Kostte je wel een ban maar jij hebt connecties dus das zo weer over

pi_29880568
    Ik vind negeer-gedrag gewoon om te janken, zo triest is dat.... dat is gewoon je kop in t zand steken en de confrontatie vermijden Lekkere kerel ben je dan.... not

Maar ga gerust door hoor, ik vermaak me wel Volgende week zit ik weer op school dus dan kan het niet meer
    pi_29880574
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:51 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

En nu heb jij geen grote bek? Misschien als je ongesteld bent dat je het ''durft'' ja.

Ja en IRL ook als het moet. Dat is 1 van de duizenden verschillen tussen jou en mij.

Maar hoe dan ook, 2 posts naar jou zijn er al 2 te veel, want jouw IQ is zo laag dat je zo diep moet graven dat het een bodemloze put wordt.
    pi_29880636
    Welja, als je uitgeluld raakt ga je maar met de standaard teksten van de Fok! MC smijten. Nee, DAT getuigt van een hoog IQ Sowieso kom je al niet te snugger over als je serieus gaat zitten rellen op het internet Dat is 1 van de duizenden verschillen tussen jou en mij; jij neemt het blijkbaar allemaal heel serieus op terwijl ik het gewoon leuk vermaak vindt

Arguing on the internet is like running the Special Olympics.... even if you win, you're still retarded
    pi_29880658
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik vind negeer-gedrag gewoon om te janken, zo triest is dat.... dat is gewoon je kop in t zand steken en de confrontatie vermijden
    En dan herhalen wat we al 100x eerder hebben geprobeerd te vertellen aan je? Dat heeft geen nut, zie voor meer info Mercy's sig
    pi_29880674
    Tunnel-vision

Het is inderdaad niet meer mogelijk om normaal met elkaar te praten. Want zodra wij elkaars avatar zien begin je al met een negatieve opening te posten... soort van rode waas krijg je dan voor je ogen. Dus je kan dan ook nooit helder en neutraal nadenken over iemand zijn post. En dat is het hele eieren eten..
    pi_29880692
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:58 schreef hicham het volgende:

[..]

En dan herhalen wat we al 100x eerder hebben geprobeerd te vertellen aan je? Dat heeft geen nut, zie voor meer info Mercy's sig
    pi_29880696
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
    Arguing on the internet is like running the Special Olympics.... even if you win, you're still retarded
    Welja, als je uitgeluld raakt ga je maar met de standaard teksten van google smijten. Nee, DAT getuigt van een hoog IQ Sowieso kom je al niet te snugger over als je serieus gaat zitten rellen op het internet

pi_29880717
    Dat is niet standaard, dat versterkt mijn verhaal gewoon Dat is een feit. Dat ik een plaat voor me kop heb is jullie mening.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:01:41 #19
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_29880743
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:40 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Zielige freak. Als je besefte wat voor 'n rand(stad)debiel je bent, dan verging het lachen je wel.

Je zou toch op de MM komen? Dan had ik je pas hard in je bek uitgelachen.
    Hee godver de tering, ff rustig heh

Leer moment voor speerder :

Dit is een "ff je muil houwe" moment

Maar wat is het met die Blade´s ? Iedereen poet het van die dingen, vraag me af of het allemaal wel zo erg is. Ken nu 3 gasten waarvan hun eerste motor een Blade is en ze leven alle 3 nog

Denk dat het bij alle motoren gewoon in je rechterhand zit
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:01:44 #20
    17709 hollander172
    Sea por favor apacible con mí.
    pi_29880744
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
    En dat is het hele eieren eten..
    Dan heb je het niet goed begrepen, het was jouw post die hier weer toe leidde.
    Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
    pi_29880752
    Terwijl de meeste van ons IRL wel gewoon goed met elkaar overweg kunnen. Vroeger althans, maar dat komt gewoon omdat iedereen hier denkt dat HIJ de grootste lul heeft
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:02:44 #22
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29880771
    quote:

[..]

Zo makkelijk is het allemaal, waarom zou ik serieus en alles gaan zitten doen bij een paar zotten die ik amper ken ? Het was gewoon wel grappig voor een paar keer om met deze ''schuur'' te rijden, maar achteraf besef je toch dat het niet jouw ding is.

O ja, en het was wel handig om je motor te verpatsen.
    in tegenstelling tot jou heeft zij inderdaad wel een echt leven ze heeft geen debiele verslaving zoals jij. en ze hoeft ook geen dingen te verzinnen om iets te zijn op internet. wat ze heeft bereikt heeft ze bereikt door gewoon zichzelf te zijn en niet door leugens zoals jij alleen maar doe.

je komt hier alleen om de boel een beetje te verzieken omdat iedereen je onderhad wel kan uitkotsen en dan als je eindelijk na een heleboel gekloot van jou een reactie krijg ga je achterbaks jankend ergens klagen dat ze je pesten

je ben gewoon een zielig misselijk mannetje wat ze vergeten zijn met het busje op te halen
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:02:48 #23
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29880772
    ROP

Rel Overslaande Post
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:02:48 #24
    705 Kiegie
    Nu niet meer gehackt
    pi_29880773
    Klinkt als een toffe club, die motorbende!
    Dat verandert alles
    pi_29880781
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Makster het volgende:

[..]

Maar wat is het met die Blade´s ? Iedereen poet het van die dingen, vraag me af of het allemaal wel zo erg is. Ken nu 3 gasten waarvan hun eerste motor een Blade is en ze leven alle 3 nog

Dat was geen generalisatie.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:03:57 #26
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_29880804
    Moggúh....

alweer een topic verder

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_29880816
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

je ben gewoon een zielig misselijk mannetje wat ze vergeten zijn met het busje op te halen
    Hebben ze geprobeerd, maar de deur van het busje was niet breed genoeg om riet naar binnen te krijgen. Die plaat voor z'n kop stootte tegen de zijkanten aan. Zowel in de lengte, breedte en dikte Hebben ze hem maar met plaat en al achtergelaten
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:04:27 #28
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29880817
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:02 schreef Kiegie het volgende:
    Dit is niet normaal hoor.
    kijk maar in de laaste paar topics
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:04:51 #29
    17709 hollander172
    pi_29880826
    quote:
    Is het ook.

Goeie timing om juist nu hier te komen kijken.
    pi_29880829
    quote:
    Hell yeah, die Harley Davidson gasten heH? Die zijn niets vergeleken met de Fok!MC

dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:05:41 #31
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_29880843
    Wedstrijdjes ver-pissen zijn
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:06:04 #32
    17709 hollander172
    pi_29880851
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:03 schreef Herr.Flick het volgende:
    Moggúh....

alweer een topic verder

Ja we gaan lekker.
    pi_29880858
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Makster het volgende:

[..]

Kom dan

Ach, vind het gewoon niet logisch. Even objectief genomen, heb Mercy vaak zat zien rijden en hij is gewoon nog aan het oefenen. Niks mis mee want iedere motorrijder blijft oefenen, ook al rijdt ie al 50 jaar....

Maar als dan blijkt dat je toch niet helemaal je motor onder controle hebt (paar voorbeelden) ga je toch niet een nog snellere, en vooral agressievere motor kopen? Zo'n oudere Fireblade is gewoon niet vergevingsgezind en straft fouten heel snel af...

Ik zou dan gedacht hebben, ik koop desnoods weer een VFR of iets dergelijks, maar ik zou geen Blade kopen als ik daar nog niet aan toe ben. Want wat heb je eraan om op eieren te rijden? Want dat rijdt je op zo'n Blade als je nog niet zolang rijdt...

Ik zou nu zelf ook geen Blade of iets dergelijks kopen hierna, omdat ik weet dat dat gewoon teveel is in 1x en ik zou er niet voldoende gebruik van kunnen maken...
    pi_29880878
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

in tegenstelling tot jou heeft zij inderdaad wel een echt leven ze heeft geen debiele verslaving zoals jij. en ze hoeft ook geen dingen te verzinnen om iets te zijn op internet. wat ze heeft bereikt heeft ze bereikt door gewoon zichzelf te zijn en niet door leugens zoals jij alleen maar doe.

je komt hier alleen om de boel een beetje te verzieken omdat iedereen je onderhad wel kan uitkotsen en dan als je eindelijk na een heleboel gekloot van jou een reactie krijg ga je achterbaks jankend ergens klagen dat ze je pesten

Ik ook van jou
    pi_29880928
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:04 schreef bwt het volgende:

[..]

Dit is niet normaal hoor.
    kijk maar in de laaste paar topics
    bwt probeert te redden wat er te redden valt

Laten we het dan maar over Fireblades hebben

dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:09:32 #36
    17709 hollander172
    pi_29880933
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik zou nu zelf ook geen Blade of iets dergelijks kopen hierna, omdat ik weet dat dat gewoon teveel is in 1x en ik zou er niet voldoende gebruik van kunnen maken...
    Joh van een gecastreerde bandit naar een blade met de ballen er nog aan.............
    pi_29880953
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:53 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ah daar hebben we Spuit Elf ook weer. Ga jij nou maar je motor aan de praat zien te krijgen
    de mijne rijd gewoon hoor. En aangezien ik, itt jou, niet op mijn muil ga op de eerste de beste rotonde of kronkelpaadje blijft die dat wel doen ook
    pi_29880971
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:09 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Joh van een VFR die je niet voor de volle 100% kan benutten naar een blade met de ballen er nog aan.............
    Denk ik dan
    pi_29880976
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:10 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

de mijne rijd gewoon hoor. En aangezien ik, itt jou, niet op mijn muil ga op de eerste de beste rotonde of kronkelpaadje blijft die dat wel doen ook
    Had het tegen die mocro

Verder weet ik niet wat je nou weer lult
    pi_29881021
    Maar goed, ik zou stoppen met jullie op de kast te jagen en jullie hartslag te verhogen

Zo ben ik dan ook weer.

Kijk je uit met die Blade Mercy? Bedankt man, top!
    pi_29881032
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 10:54 schreef hicham het volgende:

[..]

We wachten op smart met je in kanker en tering bedrenkte post Doet die goeie ouwe tijd weer herleven Kostte je wel een ban maar jij hebt connecties dus das zo weer over

ow ja, die week ban van 1,5 dag. Daar heb ik BE niet voor nodig om vanaf te komen hoor begin langzaam door mijn 'oude' klonen heen te raken. De rest moet nog even rijpen voor ik ze kan gebruiken. Geduld dus
    pi_29881051
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:12 schreef Rietvaerder het volgende:
    Maar goed, ik zou stoppen met jullie op de kast te jagen en jullie hartslag te verhogen

Zo ben ik dan ook weer.

Kijk je uit met die Blade Mercy? Bedankt man, top!
    Ben je dan echt weg? Of ga je netzoals in de vorige topics 3x melden dat je echt weggaat en blijf je vervolgens gewoon posten?
    pi_29881067
    Merc gefeliciteerd met je prachtbike

Hopelijk houdt deze het wat langer vol
    pi_29881091
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:13 schreef hicham het volgende:

[..]

Ben je dan echt weg? Of ga je netzoals in de vorige topics 3x melden dat je echt weggaat en blijf je vervolgens gewoon posten?
    Ligt eraan, als ik zin heb kom ik weer en zo niet dan niet

Maar je hebt toch geen last van me als je me gewoon negeert? Waar is het negeren anders voor?

Je doet het nu trouwens zelf he? Ik was al gestopt met posten maar jij vroeg weer iets
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:16:18 #45
    17709 hollander172
    pi_29881119
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Ligt eraan hoeveel sjonniebakken hij onderweg tegenkomt.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:16:21 #46
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_29881120
    Kappen nou....

dit gaat toch gewoon nergens meer over!

en iedereen moet zelf weten wat voor motor ze willen rijden en hoe ermee om te willen gaan,toch...?

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
    pi_29881150
    BMW's stinke
    pi_29881153
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:18:10 #49
    17596 Makster
    pi_29881164
    quote:

[..]

Kom dan

Ach, vind het gewoon niet logisch. Even objectief genomen, heb Mercy vaak zat zien rijden en hij is gewoon nog aan het oefenen. Niks mis mee want iedere motorrijder blijft oefenen, ook al rijdt ie al 50 jaar....

Maar als dan blijkt dat je toch niet helemaal je motor onder controle hebt (paar voorbeelden) ga je toch niet een nog snellere, en vooral agressievere motor kopen? Zo'n oudere Fireblade is gewoon niet vergevingsgezind en straft fouten heel snel af...

Ik zou dan gedacht hebben, ik koop desnoods weer een VFR of iets dergelijks, maar ik zou geen Blade kopen als ik daar nog niet aan toe ben. Want wat heb je eraan om op eieren te rijden? Want dat rijdt je op zo'n Blade als je nog niet zolang rijdt...

Maar een Blade is wel porno, hij is knap gek en je kunt rustig aan beginnen Ben je gelijk klaar voor de rest van dit jaar Of de komende 5 jaar

En wie bepaald of Mercy aan een Blade toe is ? ( vind nog steeds trouwens dat het blade verhaal overtrokken wordt maar goed ) Juist Mercy zelf, denk dat hij prima weg komt op dat ding Zo niet dan is dat weer een leermoment

Ik rij mezelf ook helemaal kreupel op die CR straks, maar hee ik heb hem wel gehad en ik heb kunnen lachen. Dat is ook wat waard toch
    pi_29881167
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:11 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Had het tegen die mocro

Verder weet ik niet wat je nou weer lult
    my bad damn I hate this
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:19:02 #51
    42136 Herr.Flick
    De triangeljosti!
    pi_29881185
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:17 schreef hicham het volgende:
    BMW's stinke
    je bent gewoon sjaloerrrrrrrrrssssss!!!!

Herr.Flick
    4844 4479 7710 3249
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:19:56 #52
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29881207
    quote:

en je had toch zoveel circuit ervaring opgedaan strookt niet geheel met wat je nu allemaal zegt heH

volgens mij heb je zelfs een Sig gehad waarin je vertelde dat jij 50000KM op circuit gereden zou hebben
    Let's race
    Buienradar
    pi_29881223
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:18 schreef Makster het volgende:

[..]

Maar een Blade is wel porno, hij is knap gek en je kunt rustig aan beginnen Ben je gelijk klaar voor de rest van dit jaar Of de komende 5 jaar

En wie bepaald of Mercy aan een Blade toe is ? ( vind nog steeds trouwens dat het blade verhaal overtrokken wordt maar goed ) Juist Mercy zelf, denk dat hij prima weg komt op dat ding Zo niet dan is dat weer een leermoment

Ik rij mezelf ook helemaal kreupel op die CR straks, maar hee ik heb hem wel gehad en ik heb kunnen lachen. Dat is ook wat waard toch
    Ik ga ook geen uitspraken doen of hij er WEL of NIET aan toe is, ik zeg alleen wat ik denk...

Rustig aan beginnen, ja dat is altijd een goeie, tot je op de motor zit. Dat lukt dus vrijwel niemand heh Je wilt gewoon eens die gaskraan heel ver open draaien.... en daar gaat het vaak mis

Tuurlijk is een Blade een hele mooie motor, vind ik ook hoor. Maar ja, Angelina Jolie is ook heel mooi, maar daar spring ik ook niet gelijk op als ik d'r tegenkom

Het enige wat ik zeg dat ik denk dat het geen goed alternatief voor zn VFR is Meer niet.... en ja, misschien komt het er wat rot uit
    pi_29881247
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:19 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

en je had toch zoveel circuit ervaring opgedaan strookt niet geheel met wat je nu allemaal zegt heH

volgens mij heb je zelfs een Sig gehad waarin je vertelde dat jij 50000KM op circuit gereden zou hebben
    Circuit is volgens mij heel wat anders dan de openbare weg.

En dan nog, als ik in die post had gerefereerd naar de 7R weet ik zeker dat daar weer gezeik over kwam.... jullie geloven het toch niet. So what? Dus begin er maar niet over.

En daarnaast verleer je het 1 en ander na 2 jaar niet meer dan 37pk gereden te hebben... zoiets moet je blijven oefenen om er mee overweg te kunnen.

Stel dat Rossi nu 2 jaar alleen maar op een 37pk gaat rijden, en hij stapt daarna weer op zn M1, denk je dat dat gaat goed komen? Vast wel, maar niet in de eerste rondjes.. en daar heb ik dus geen zin in, om op eieren te gaan rijden op een motor..

Ik wil gewoon weten wat een motor kan en dat wil ik kunnen benutten Dus het inderdaad erg onwaarschijnlijk dat ik hierna een 750> cc koop. Ik blijf lekker bij 600cc denk ik.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:22:48 #55
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29881290
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Merc gefeliciteerd met je prachtbike

TNX mate en ik ga er wel van uit dat deze lang mee gaat
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:25:05 #56
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29881360
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:16 schreef Herr.Flick het volgende:
    Kappen nou....

dit gaat toch gewoon nergens meer over!

en iedereen moet zelf weten wat voor motor ze willen rijden en hoe ermee om te willen gaan,toch...?

helemaal mee eens

maar we hebben hier last van een zwakzinnige stalker die het leuk vind om het plezier van andere te verzieken omdat ie zelf geen echt leven heeft
    Let's race
    Buienradar
    pi_29881389
    Dat heb je dus fout Mercy

Ik zou gaan, maar als jullie weer een poging doen om een discussie voort te zetten.... het begon zowaar een beetje niveau te krijgen
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:29:12 #58
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29881483
    Zeg Mercy, geloof dat je Avatar nu ok bijgewerkt moet gaan worden.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:31:36 #59
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29881553
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:29 schreef bwt het volgende:
    Zeg Mercy, geloof dat je Avatar nu ok bijgewerkt moet gaan worden.
    ja wordt weer tijd voor een nieuw filmpje

Kijkt Youssef even lief aan

heb gelukkig nu wel een mooiere helm als in dit oude filmpje
    Let's race
    Buienradar
    pi_29881559
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
    Ik zou gaan, maar als jullie weer een poging doen om een discussie voort te zetten.... het begon zowaar een beetje niveau te krijgen
    pi_29881633
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:31 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Kijkt Youssef even lief aan
    Ja maar ik maak de icons hier

dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:35:36 #63
    17709 hollander172
    pi_29881656
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
    Maar ja, Angelina Jolie is ook heel mooi, maar daar spring ik ook niet gelijk op als ik d'r tegenkom
    Nu weet ik zeker dat het nooit meer goedkomt met je.
    pi_29881657
    Oh ja, we zijn deze smiley helemaal vergeten voor Mercy vanwege het kopen van de Fireblade

dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:38:50 #65
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29881737
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef hicham het volgende:

[..]

Let's race
    Buienradar
    pi_29881774
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:35 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ok, Jennifer Love Hewitt dan?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:40:47 #67
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29881801
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:35 schreef hollander172 het volgende:

[..]

hij heeft liever een lekkere dikke kerel
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:41:34 #68
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29881825
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
    Oh ja, we zijn deze smiley helemaal vergeten voor Mercy vanwege het kopen van de Fireblade [afbeelding]

[afbeelding]
    dank je
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:41:58 #69
    17709 hollander172
    pi_29881839
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

hij heeft liever een lekkere dikke harige kerel
    pi_29881870
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:40 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

hij heeft liever een lekkere dikke kerel
    Werd er even voor je bepaald....

Naar jouw vrouwen kijkende heb jij ook niet echt smaak

inkoppertje he
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:43:48 #71
    17709 hollander172
    pi_29881897
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Mannen die bij het aanzien van miss Jolie niet aan neuken denken zijn hardcore homoseksueel.
    pi_29881946
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:43 schreef hollander172 het volgende:

Mannen die bij het aanzien van miss Jolie niet aan neuken denken zijn hardcore homoseksueel.
    Lees het nog eens opnieuw
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:45:57 #73
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29881958
    quote:

[..]

inkoppertje he
    ik hoef mijn geaardheid voor niemand te verbergen hoor
    Let's race
    Buienradar
    pi_29881980
    Uh.. ok dan
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:48:54 #75
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29882043
    Ehh, kunnen we het rellen nu laten voor wat het is ?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:51:34 #76
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29882119
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef bwt het volgende:
    goed idee is toch een kansloze zaak
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:52:28 #77
    17709 hollander172
    pi_29882156
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:48 schreef bwt het volgende:
    Ik vermaakte me eigenlijk wel.

Ah toe nog heel even?
    pi_29882187
    quote:

[..]

Wat lul je nou?

Als dit niet mooi is weet ik het ook niet meer, je hebt gewoon geen smaak

Sorry bwt
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:55:07 #79
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29882256
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef hicham het volgende:

[..]

Wat lul je nou?

Sorry bwt
    liev
    Let's race
    Buienradar
    pi_29882367
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik vermaakte me eigenlijk wel.

Ah toe nog heel even?
    Laten we maar luisteren naar die verstandige man
    pi_29882370
    En dat ben ik toch, zonder punky kapsel
    pi_29882392
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef hicham het volgende:

Angelina Jolie zeg ik je
    pi_29882417
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:58 schreef hicham het volgende:

[..]

Laten we maar luisteren naar die verstandige man
    Zie je, ben toch onmisbaar hier Zonder mij gaan rellen
    pi_29882521
    Hmmm ik zou wel graag een buddy cover willen hebben op mijn GS.. ben alleen bang dat ik hem dan zelf moet gaan maken. Zal wel een stuk beter staan
    pi_29882563
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Hmmm ik zou wel graag een buddy cover willen hebben op mijn GS.. ben allen bang dat ik hem dan zelf moet gaan maken. Zal wel een stuk beter staan
    Nog ff en je gaat je hele GS tupperwearniseren (<-- staat dat al in de van Dale? )
    pi_29882583
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef hicham het volgende:

[..]

Nog ff en je gaat je hele GS tupperwearniseren (<-- staat dat al in de van Dale? )
    Nee hoor, dat niet. Laat mijn taartschep ook lekker zitten
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:05:08 #88
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29882633
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Nee hoor, dat niet. Laat mijn taartschep ook lekker zitten
    daar heb je straks bij het Wheely'en wel last van hoor
    Let's race
    Buienradar
    pi_29882734
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:05 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

daar heb je straks bij het Wheely'en wel last van hoor
    pi_29883173
    tvp
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_29883295

lekker kontje
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:26:28 #92
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29883340
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
    Tuurlijk is een Blade een hele mooie motor, vind ik ook hoor. Maar ja, Angelina Jolie is ook heel mooi, maar daar spring ik ook niet gelijk op als ik d'r tegenkom
    Mooi gevonden.

Toevallig zondag een film gezien van haar, mr. en ms. Smith met Brad Pitt.
    Die veegt ze letterlijk van het scherm, geen partij.
    Voorwaar een echt manwijf in schaapskleren.
    pi_29883406
    quote:

[..]Ach, weetje, het is maar net hoe serieus je die tekst op je beeldschermpje neemt.... ik besef zelf maar al te goed wie ik ben hoor

Dan ben ik toch blij voor je dat het je gelukt is van je verslaving af te komen:
    quote:
    Op donderdag 4 augustus 2005 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
    Volgens meerdere tests op het internet ben ik dus computer/internet verslaafd. En dat weet ik zelf ook. Ik raffel erg vaak dingen af om te gaan computeren en gebruik de computer om de realiteit niet hoeven ervaren. Ook gebruik het ding om negatieve gevoelens te onderdrukken. Mijn studie/werk lijdt eronder, ik raffel altijd alles af om maar vrije tijd te hebben (en dus te kunnen computeren).

Nu is er zeer veel op het internet te lezen over de verslaving, maar er staat nergens waar je hulp kan krijgen er voor? Ik kan het in elk geval niet vinden.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:29:02 #94
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29883421
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:18 schreef Makster het volgende:
    Je weet het wel zeker he.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:30:24 #95
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29883471
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef Gebakken_vissie het volgende:
    Dan ben ik toch blij voor je dat het je gelukt is van je verslaving af te komen:
    het is een start, zag 2 jaar geleden al een topic van hem of hij misschien contactgestoord was.
    Maar ja hij zal wel weer zeggen dat het allemaal niet serieus bedoelt was.
    pi_29883549
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:30 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

het is een start, zag 2 jaar geleden al een topic van hem of hij misschien contactgestoord was.
    Maar ja hij zal wel weer zeggen dat het allemaal niet serieus bedoelt was.
    Ik denk dat het deel 'misschien' nu wel duidelijk is
    pi_29883590
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:28 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

[..]

Mja, persoonlijke aanvallen zijn ook een teken van zwakheid.
    pi_29883591

Kijk zo'n seat cover staat een stuk beter
    pi_29883631
    BTW, als ik me ervoor had geschaamd had ik wel een kloon gebruikt...

Elke gek heeft zijn gebrek, ik kom er voor uit, dat is de eerste stap zeggen ze vaak..
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:36:57 #100
    127903 ZX-7R
    Met streepje
    pi_29883678
    rel

@ Mercy: heb je die ubergeile Blade gekocht feli
    bwt's sig was do van toepassing :')
    --&gt; heeft ie em gewijzigd -O-
    .
    ...was iets met ouder worden van televisies oid 8)7 :P
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:37:54 #101
    127903 ZX-7R
    Met streepje
    pi_29883718
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
    Toevallig zondag een film gezien van haar, ms. Smith.
    .
    pi_29883760

Dat kontje
    pi_29883777
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Mja, persoonlijke aanvallen zijn ook een teken van zwakheid.
    ik val je niet aan. Ik juich je juist toe of toonde ik de tegenstrijdigheid van je woorden aan .
    pi_29883801
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
    [afbeelding]

Kijk zo'n seat cover staat een stuk beter
    Maar daar mist ook een taartschep
    pi_29883829
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

ik val je niet aan. Ik juich je juist toe of toonde ik de tegenstrijdigheid van je woorden aan .
    niet doen

[ Bericht 5% gewijzigd door ThaFreak op 23-08-2005 13:13:42 ]
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:43:49 #106
    127903 ZX-7R
    Met streepje
    pi_29883919
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 11:34 schreef hicham het volgende:

[..]

maak er es 1 voor mij, als je wil idd, het lukt me nog niet... raad maar waarvan ik er 1 zou willen hebben
    .
    pi_29883960
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Joh pleurt jij es effe lekker dood
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:46:29 #108
    127903 ZX-7R
    Met streepje
    pi_29883998
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
    [afbeelding]

Dat kontje
    Wel jah

Maar koop voor dat geld dan gewoon een SS, dan heb je ook de rijeigenschappen erbij enzo
    .
    pi_29884003
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:43 schreef ZX-7R het volgende:

[..]

maak er es 1 voor mij, als je wil idd, het lukt me nog niet... raad maar waarvan ik er 1 zou willen hebben
    Van die burnout

Zo ja, ben ik vanochtend ook mee bezig geweest toen ik die reply maakte Maar het kwam niet zo netjs in de icon naar voren, maar kan wel laten zien wat de resultaten zijn als dat inderdaad hetgene was waar jij een icon van wou
    pi_29884019
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:40 schreef hicham het volgende:

[..]

Maar daar mist ook een taartschep

Hier niet.. extra lange zelfs
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:47:26 #111
    127903 ZX-7R
    Met streepje
    pi_29884028
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:46 schreef hicham het volgende:

[..]

Van die burnout

Zo ja, ben ik vanochtend ook mee bezig geweest toen ik die reply maakte Maar het kwam niet zo netjs in de icon naar voren, maar kan wel laten zien wat de resultaten zijn als dat inderdaad hetgene was waar jij een icon van wou
    kun je niet inzoomen
    .
    pi_29884044
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:46 schreef ZX-7R het volgende:

[..]

Wel jah

Maar koop voor dat geld dan gewoon een SS, dan heb je ook de rijeigenschappen erbij enzo
    Ja maar geld heb ik niet, en ik moet nog 1 jaar en 10 maanden 25kw rijden

Is trouwens ook een GS500E
    pi_29884071
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:47 schreef ZX-7R het volgende:

[..]

kun je niet inzoomen
    Inzoomen was het probleem niet, meer hoe je een nette loop ervan maakt netzoals bij popijn

Ff kijken, moment
    pi_29884206
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:47 schreef ZX-7R het volgende:

[..]

kun je niet inzoomen
    Conti's zijn binnen
    pi_29884213
    Martie, lekkere bike heb je gekocht męn. Wanneer gaan we gummen?
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:36 schreef ZX-7R het volgende:
    rel
    huillie
    pi_29884254
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:52 schreef worldpimber het volgende:
    Ja, wanneer?
    pi_29884317
    OPM ZX-7R, zoiets

quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:53 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Ja, wanneer? [afbeelding]
    Als het ijzelt
    pi_29884320
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:53 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Ja, wanneer? [afbeelding]
    Op een rotonde ofzo en daarna op een klaverblad en als afsluitertje Posbank.

Geweldige ideeën heb ik toch
    pi_29884457
    Wheeeeeee
    pi_29884642
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Mooi gevonden.

Toevallig zondag een film gezien van haar, mr. en ms. Smith met Brad Pitt.
    Die veegt ze letterlijk van het scherm, geen partij.
    Voorwaar een echt manwijf in schaapskleren.
    ook gezien. Vond het een leuke film.
    pi_29884696
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:11:44 #122
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29884772
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:36 schreef ZX-7R het volgende:
    rel

@ Mercy: heb je die ubergeile Blade gekocht feli
    Thanks ik heb hem net overgeschreven
    Let's race
    Buienradar
    pi_29884804
    of
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:12:55 #124
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29884811
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef hicham het volgende:
    OPM ZX-7R, zoiets

[..]

Als het ijzelt
    Die Smilie aan het eind van de loop
    &lt;a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank"&gt;FAQ?&lt;/a&gt;
    &lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
    pi_29884832
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
    [afbeelding] of [afbeelding]
    Die rechtse
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:13:49 #126
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29884833
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:52 schreef worldpimber het volgende:
    [..]

huillie
    zo snel mogelijk de steppies zijn nog maagdelijk dus moet er wel iets vanaf rijden
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:14:36 #127
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29884851
    quote:

[..]

was erg leuk ja
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:16:14 #128
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29884905
    Moet mr mrs smith nog zien
    &lt;a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank"&gt;Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt&lt;/a&gt;
    pi_29884930
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:13 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Die rechtse
    of of of
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:25:35 #130
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29885224
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
    [afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding]
    De eerste een beetje lichter, of de tweede iets verder uitzoomen.
    Die derde is een beetje druk, de vierde een beetje pleepothouding.
    pi_29885263
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

De eerste een beetje lichter, of de tweede iets verder uitzoomen.
    Die derde is een beetje druk, de vierde een beetje pleepothouding.
    2e verder inzoomen?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:27:30 #132
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29885285
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:26 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

2e verder inzoomen?
    JA
    tot op de helm
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:28:29 #133
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29885315
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

[afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding]
    Deze

Let's race
    Buienradar
    pi_29885397
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Deze

[afbeelding]

Die andere zijn het allemaal net niet. Dan maar geen stoere bocht
    Derde is te druk
    pi_29885478
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:28 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Deze

[afbeelding]
    Maar dat is een pleehouding
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:35:19 #136
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29885562
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
    [afbeelding] [afbeelding]
    [..]

Maar dat is een pleehouding
    lees jij wel eens posts
    Let's race
    Buienradar
    pi_29885586
    Enieweejejjsssssss

Ik heb mijn motor na 3 weken weer lekker kunnen horen draaien

Op aanraden van Mercy de ANWB gebeld. Overwoog ik eerder al te doen maar dacht dat dat eigenlijk niet de helemaal de bedoeling was, terwijl ik dat gewoon meteen had moeten doen. Ik betaal er toch voor

Na heel lang starten begon de motor steeds vaker te roffelen en op een gegeven moment sloeg ie gewoon aan Wel met behulp van een extra accu van de ANWB man. Motor had er wel moeite mee om aan te blijven maar godver wat was dat een emotioneel moment

Combinatie van zwakke accu en oude versleten bougies waren het probleem zei de beste ANWB man. Met aanrennen zou ik niet genoeg snelheid hebben gemaakt Dus nu heb ik maar ff de acculader geleend bij de buurman (heb hem uit z'n slaap gebeld, oops moet ie maar niet zo lang in z'n nest liggen ) en ga straks ff de accu ophalen en opladen. Daarna mijn bougies vervangen en morgen rijden. Dat is de bedoeling althans

Als ik dan nog startproblemen heb gewoon de accu vervangen zei mijn nieuwe grootste vriend Meneer A. Nwb

Mijn dag kan niet meer stuk
    pi_29885667
    En ik ga nu ff wat andere sjit regelen

Felicitaties kunnen in de tussentijd hier gepost worden of naar mijn huisadres die bekend is bij Mercy

dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:40:14 #139
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29885725
    quote:

[..]

Ik moest in het begin moeite doen om die Brad als haar partner te zien.
    Mevrouw rijdt zelf een Hummer, en wel in ruw terrein, en ik weet niet precies hoe het ging, maar haar voorlaatste huwelijk dronk ze het bloed van haar partner als inzegening van het huwelijk.
    pi_29885848
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
    Enieweejejjsssssss

Ik heb mijn motor na 3 weken weer lekker kunnen horen draaien

-blaat-

Goed bezig

Ga je ook filmen als je voor het eerst weer erop wegrijdt?
    pi_29885888
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:35 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

lees jij wel eens posts
    ik vind niet 1 mooi
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:46:06 #142
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29885905
    quote:
    Enieweejejjsssssss

Ik heb mijn motor na 3 weken weer lekker kunnen horen draaien Mijn dag kan niet meer stuk

je weet het adres waar je het gebak naar toe kan sturen
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:46:44 #143
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29885924
    Ben weg
    mijn ouders weer trug na 3 maanden vakantie - ehhh werken voor de ANWB
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:52:50 #144
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29886150
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef bwt het volgende:
    Ben weg
    mijn ouders weer trug na 3 maanden vakantie - ehhh werken voor de ANWB
    Landgoed kamp ?

ook al 3x gedaan is heel leuk
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:54:38 #145
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_29886208
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Landgoed kamp ?

ook al 3x gedaan is heel leuk
    Camping inspecteurs (voornamelijk frankrijk)
    ben nu echt weg
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:56:09 #146
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_29886256
    quote:
    Enieweejejjsssssss

Ik heb mijn motor na 3 weken weer lekker kunnen horen draaien moeite mee om aan te blijven maar godver wat was dat een emotioneel moment
    quote:
    Als ik dan nog startproblemen heb gewoon de accu vervangen zei mijn nieuwe grootste vriend Meneer A. Nwb
    Zei ik toch...
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:38 schreef hicham het volgende:

Felicitaties kunnen in de tussentijd hier gepost worden of naar mijn huisadres die bekend is bij Mercy

dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:56:29 #147
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29886276
    @Mercy
    Feli met je nieuwe aanwinst
    Mooie fiets
    &lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:56:55 #148
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29886295
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef bwt het volgende:
    Moet mr mrs smith nog zien
    Was wel grappig, er was ook een pappa en een mammie die hun kinderen van -ik schat 8 en 10 jaar mee hadden genomen (om 8:20 tot 22:00 op zondagavond ) en die kregen dus even wat sex en geweld over hun heen.
    Ik vond het niet echt een kinderfilm.
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:38 schreef hicham het volgende:

Ik zal een kaartje sturen.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:57:09 #149
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_29886308
    Mercy Me !!

Gefeliciteerd met je vuurzwaard !
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:57:13 #150
    127903 ZX-7R
    Met streepje
    pi_29886309
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:56 schreef hicham het volgende:
    OPM ZX-7R, zoiets

[afbeelding]
    alleen zonder die smiley kun je hem niet alsvolgt loopen: normaal afspelen - reversed afspelen - normaal afspelen

(laatste normaal afspelen is weer de 1e natuurlijk)
    .
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:58:35 #151
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29886357
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef ondeugend het volgende:
    Zei ik toch...
    [..]
    Moslims heH, luisteren niet naar vrouwen, tenzij een man direct het verhaal kan staven.
    Ergens hebben ze ook wel geijk naHtuurlijk.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:59:18 #152
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29886378
    quote:
    Enieweejejjsssssss

Ik heb mijn motor na 3 weken weer lekker kunnen horen draaien [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Op aanraden van Mercy de ANWB gebeld. Overwoog ik eerder al te doen maar dacht dat dat eigenlijk niet de helemaal de bedoeling was, terwijl ik dat gewoon meteen had moeten doen. Ik betaal er toch voor

Na heel lang starten begon de motor steeds vaker te roffelen en op een gegeven moment sloeg ie gewoon aan Wel met behulp van een extra accu van de ANWB man. Motor had er wel moeite mee om aan te blijven maar godver wat was dat een emotioneel moment

Combinatie van zwakke accu en oude versleten bougies waren het probleem zei de beste ANWB man. Met aanrennen zou ik niet genoeg snelheid hebben gemaakt Dus nu heb ik maar ff de acculader geleend bij de buurman (heb hem uit z'n slaap gebeld, oops moet ie maar niet zo lang in z'n nest liggen ) en ga straks ff de accu ophalen en opladen. Daarna mijn bougies vervangen en morgen rijden. Dat is de bedoeling althans

Da`s mooi werk
    Zat ik toch een beetje in de goeie richting
    Nieuwe accu en bougie`s en klaar is kees Hicham
    &lt;a href="http://img.photobucket.com/albums/v648/Fazert_63/sv1000%20s/opfoto.jpg" target="_blank" rel="nofollow"&gt;bsm high mounted&lt;/a&gt;
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:00:02 #153
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29886407
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef RB het volgende:
    @Mercy
    Feli met je nieuwe aanwinst
    Mooie fiets
    Tnx

jij ook nog bedankt voor de moeite die je al ondernomen had voor mij
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:00:05 #154
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_29886411
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Moslims heH, luisteren niet naar vrouwen, tenzij een man direct het verhaal kan staven.
    Ergens hebben ze ook wel geijk naHtuurlijk.
    Ik sta mijn koekies van de koffie ook niet meer aan ze af.

dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:00:49 #155
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29886442
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Tnx

jij ook nog bedankt voor de moeite die je al ondernomen had voor mij
    Geen probleem
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:03:42 #156
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_29886542
    Ik ben er weer vandoor.
    pi_29886557
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:03 schreef ondeugend het volgende:
    Ik ben er weer vandoor.
    Ciao
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:04:39 #158
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29886573
    ik ook weg
    Let's race
    Buienradar
    pi_29886646
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
    ik ook weg
    Ciao
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:07:31 #160
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:08:07 #161
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29886688
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
    ik ook weg
    Blade halen en rijden zekers
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:08:12 #162
    127903 ZX-7R
    Met streepje
    pi_29886689
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 12:52 schreef Rietvaerder het volgende:
    Conti's zijn binnen
    en nu snel rijden jij vanmiddag vanavond word ik gebeld voor mijn definitieve keuze, dan gaat ie namelijk naar de bandenboer. Gisteren had ik hem gesproken en vroeg wat door naar de verschillen tussen die nieuwste band en de Powers, bijv grip bij nat weer, opwarmtijden, slijtage maar dat kon ie niet vertellen : de bandenboer wist raad.

Ik heb gezegd dat ik in principe voor de Powers ga dus
    .
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:09:21 #163
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29886732
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Dat zijn geen koekkies
    Dat zijn pannekoeken

@ ondeugend
    Wanneer nodig je me weer uit voor pannekoeken
    pi_29886872
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:07 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

[afbeelding]
    pi_29886894
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef RB het volgende:
    @ ondeugend
    Wanneer nodig je me FokMC weer uit voor pannekoeken
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:18:41 #166
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29887075
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Moet je bij Hicham zijn.
    Als hij z`n motor niet klaar had, was de mogelijkheid er misschien wel geweest
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:24:36 #167
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29887290
    quote:
    Dat zijn geen koekkies
    Dat zijn pannekoeken
    Als ik de smily kleiner maak: poffertjes?

Ik had even niks anders bij-de-hand.
    pi_29887327
    Oops, fucking vakantie in Duitsland.

Heb extra werk aangenomen
    pi_29887345
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

je weet het adres waar je het gebak naar toe kan sturen
    Heb jij al gebak hierheen gestuurd vanwege die fireblade dan?
    Als jij je eigen gebak opeet, eet ik de mijne op. Hoeven we het niet heen en weer te sturen
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef ondeugend het volgende:

Zei ik toch...
    Ja
    quote:
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 13:57 schreef ZX-7R het volgende:

[..]

alleen zonder die smiley kun je hem niet alsvolgt loopen: normaal afspelen - reversed afspelen - normaal afspelen

(laatste normaal afspelen is weer de 1e natuurlijk)
    Moet nog ff uitzoeken hoe dat gaat hoor, ben alleen bang dat de filesize dan te groot wordt
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef RB het volgende:

[..]

Moet je bij Hicham zijn.
    Als hij z`n motor niet klaar had, was de mogelijkheid er misschien wel geweest
    Had wel verwacht dat ik vandaag wat pannekoekeneters op bezoek zou hebben Alleen kwam hiet niet helemaal goed uit en mijn motor doet het weer

Smileypost
    pi_29887478
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Als ik de smily kleiner maak: poffertjes?

Ik had even niks anders bij-de-hand.
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:25 schreef worldpimber het volgende:

workaholic !
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:34:11 #171
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29887604
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:38:42 #172
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29887737
    @ Worldpimber
    Oorzaak

En gevolg
    pi_29887762
    Hej RB, jij bent een man met verstand. Denk je dat dat onderdeel wat gebroken is bij mij te lassen is

Of kan je alle metalen gewoon lassen? Durf het nog niet te vragen aan diegene
    pi_29887808
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:38 schreef RB het volgende:
    @ Worldpimber

MF laat doorlinken niet toe, maar heb de plaatjes gezien.. die heeft gewoon een burn out gedaan toch Wat een pauper, besparen op banden zou ik dus nooit doen

Heb meteen ff de plaatjes geupload voor de rest van de kijkbuiskindekes
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:46:47 #176
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29887983
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:39 schreef worldpimber het volgende:
    Hej RB, jij bent een man met verstand. Denk je dat dat onderdeel wat gebroken is bij mij te lassen is

Of kan je alle metalen gewoon lassen? Durf het nog niet te vragen aan diegene
    Ligt aan het soort metaal / legering.
    Rem pedaal is van een aluminium legering , aluminium is normaal goed te lassen
    Rechtbuigen is geen optie dan breekt hij meteen af
    Warm maken en buigen is misschien een optie maar weet niet of hij daar beter van wordt materiaal kan zwakker worden als de structuur veranderd door verhitting
    Ding eraf halen en kijken wat dezbetrefende ermee doen kan
    pi_29887991
    edit
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:47:32 #178
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29888003
    op naar de fisio
    extra kneed sessie
    pi_29888038
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:46 schreef RB het volgende:

[..]

Ligt aan het soort metaal / legering.
    Rem pedaal is van een aluminium legering , aluminium is normaal goed te lassen
    Rechtbuigen is geen optie dan breekt hij meteen af
    Warm maken en buigen is misschien een optie maar weet niet of hij daar beter van wordt materiaal kan zwakker worden als de structuur veranderd door verhitting
    Ding eraf halen en kijken wat dezbetrefende ermee doen kan
    Er hoeft niets gebogen te worden

Ik haal hem er vanavond af en breng hem morgen wel even langs. Even kijken of ik het goedkoop kan oplossen Succes bij de fysio
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:53:42 #180
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29888197
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef RB het volgende:

[..]

Blade halen en rijden zekers
    nee moest centje regelen voor de Blade en kwam er net achter dat je je geld pas krijgt als je het 3 dagen van te voren meld

maar zielige blauw/grijs ogen overtuigde ze er van dat ik echt niet meer kon wachten

Raus heeft de eer hem vanavond naar huis te mogen rijden
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:54:15 #181
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:55:46 #182
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29888278
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef hicham het volgende:

[..]

Heb jij al gebak hierheen gestuurd vanwege die fireblade dan?
    Als jij je eigen gebak opeet, eet ik de mijne op. Hoeven we het niet heen en weer te sturen
    Hoe moet ik op gebak trakteren als ik geen geld meer heb ?
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:57:15 #183
    17709 hollander172
    pi_29888321
    Ben ik even weg en de rel is over?

Zou het dan toch weer aan mij liggen?
    pi_29888439
    Damn, ram ik net weer me voet kapot tegen de deur Wordt weer lekker werken zo

Met CBR

dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:04:47 #185
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29888548
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:41 schreef hicham het volgende:
    [afbeelding]

HeeH, ze hebben minister Zalm naar Belgie gestuurd, hij zit daar links op de foto.
    Hij zal het gebruik van motorbanden zonder motor ook wel beter vinden als millieuontlasting.
    Voor de schatkist zal er dan wel een extra heffting op banden komen ivm het ontlopen van de accijns op benzine.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:06:55 #186
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29888613
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Hoe moet ik op gebak trakteren als ik geen geld meer heb ?
    Even heel zielig even 25 euro extra afdingen.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:08:58 #187
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29888669
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 15:06 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Even heel zielig even 25 euro extra afdingen.
    ik heb al flink staan afdingen
    Let's race
    Buienradar
    pi_29888708
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

HeeH, ze hebben minister Zalm naar Belgie gestuurd, hij zit daar links op de foto.
    Hij zal het gebruik van motorbanden zonder motor ook wel beter vinden als millieuontlasting.
    Voor de schatkist zal er dan wel een extra heffting op banden komen ivm het ontlopen van de accijns op benzine.
    Ik heb jouw look-a-like gezien op de MM. Had er een foto van moeten maken
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:11:37 #189
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29888751
    ik heb al gevonden waar ik me kan aanmelden

klik
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:13:57 #190
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29888815
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik heb al flink staan afdingen
    Voor 25 euro extra laat hij hem toch niet schieten?

Enn ik heb wel vaker gehoord dat mensen nog op het postkantoor in rij de wachtende voor het overschrijven nog even last minute druk zettten op extra prijsdaling.

dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:16:56 #191
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29888911
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
    ik heb al gevonden waar ik me kan aanmelden

klik
    Die topicstarter mag ik wel.

Naam: Biker-mouse

Geboortedatum: 21-06-1981

Motorfiets: HAD een mooie CBR600 uit 1994, heeft nu een Husqvarna TE610 SuperMotard

Postgedrag: laptop: post graag vanuit zijn bed

dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:19:48 #192
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29888994
    Mooi CBR pics had hij ook, alleen sommige hobby's snap ik niet zo van hem.
    Kan het ff niet linken nu.

[ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 23-08-2005 15:24:57 ]
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:19:03 #193
    17596 Makster
    pi_29890781
    Middag

Gaat hard met de topics hier

Peppovitch, heb je deze week nog een dag vrij ofzo. Of werk je echt parttime
    pi_29891272
    Potverdikkie wat is dat motorrijden toch lekker Wat maakt zo een demper veel lawaai als je hem 3 weken niet hebt gehoord, ben gelijk door de piet hein tunnel heen geknald en door de stad Nou weet ik weer waarom ik een motor heb om mijn stadsgenoten lastig te vallen te genieten van de symfonie uit m'n demper en dat heerlijke rijgevoel

Kikickkkckeeeeuuuhwhwhwww

Voorrem gebruiken gaat nog niet optimaal, maar wel goed genoeg
    Mercy overmorgen een herintreders meet?

ZX-7R, kom we gaan morgen al naar Duitsland, fuck die werkgever van je

pi_29891537
    Als jullie nou een duidelijke planning maken dan kan ik wel 1 dag heen en weer.

Maar voel me wel genaaid

Bochtjes + Duitsland.
    pi_29891629
    Vrijdag om 5 uur ga ik voor het eerst motorrijden als het goed is

Ik kan niet wachten man !
    pi_29891653
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 16:41 schreef worldpimber het volgende:
    Maar voel me wel genaaid
    Je hebt jezelf genaaid workaholic

Er is geen duidelijke planning. We moeten eerst nog consensus bereiken over naar welk hotel we gaan. Heb er de afgelopen dagen niet echt veel tijd aan besteed met ZX-7R omdat ik eerst die bandit aan de gang wou krijgen alvorens ik me zou verdiepen in vakantieplannen
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 16:44 schreef yup het volgende:

Toppie Na mijn eerste les kon ik de eerste 3 dagen de smile niet van mijn gezicht afkrijgen Hoor trouwens net dat m'n studiegenoot die vandaag z'n verkeersdeelname examen had is gezakt. Bummer voor hem

En ik moet uiteraard alle Fok!MC'ers nog bedanken voor hun hulp die ze via het forum of MSN hebben gegeven n.a.v mijn niet startende bandit. Dank u Fok!MC'ers
    pi_29891918
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 16:45 schreef hicham het volgende:

Je hebt jezelf genaaid workaholic
    afwegingen maken
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:55:10 #199
    17709 hollander172
    pi_29892002
    quote:

Als je nog vragen hebt horen we het wel.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 16:57:45 #200
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29892112
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 16:19 schreef Makster het volgende:
    Peppovitch, heb je deze week nog een dag vrij ofzo. Of werk je echt parttime
    Working 8 to 5 baby, what are your plans?
    pi_29892118
    quote:

Lesmeet

Succes
    pi_29892121
    quote:

misschien moet je nog even over het tijdstip nadenken. Je loopt nu het risico de vrijdagmiddag rel te missen
    pi_29892266
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

misschien moet je nog even over het tijdstip nadenken. Je loopt nu het risico de vrijdagmiddag rel te missen
    Schijnt dat 'er' nieuwe banden worden getest, misschien hebben we geluk en zijn die banden niet zo goed met 100+ km/u in een bocht met vangrail
    pi_29892622
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:

[..]

Hey, je schatje is weer bezig

pi_29892660
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef hicham het volgende:
    Potverdikkie wat is dat motorrijden toch lekker Wat maakt zo een demper veel lawaai als je hem 3 weken niet hebt gehoord, ben gelijk door de piet hein tunnel heen geknald en door de stad Nou weet ik weer waarom ik een motor heb om mijn stadsgenoten lastig te vallen te genieten van de symfonie uit m'n demper en dat heerlijke rijgevoel

Voorrem gebruiken gaat nog niet optimaal, maar wel goed genoeg
    Mercy overmorgen een herintreders meet?

ZX-7R, kom we gaan morgen al naar Duitsland, fuck die werkgever van je [afbeelding]

[afbeelding]
    You go girl!
    pi_29892721
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Als je nog vragen hebt horen we het wel.
    Zou het mogelijk zijn die 1800 blok uit me wagen in een GS500 te lepelen

pi_29892907
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef ZX-7R het volgende:

[..]

en nu snel rijden jij vanmiddag vanavond word ik gebeld voor mijn definitieve keuze, dan gaat ie namelijk naar de bandenboer. Gisteren had ik hem gesproken en vroeg wat door naar de verschillen tussen die nieuwste band en de Powers, bijv grip bij nat weer, opwarmtijden, slijtage maar dat kon ie niet vertellen : de bandenboer wist raad.

Ik heb gezegd dat ik in principe voor de Powers ga dus
    Gemonteerd

En straks na het eten ff rijden Denk dat de Powers beter zijn hoor Goede keus.
    pi_29892937
    Bij Gilex (de dealer bij miij in de buurt waar ik altijd heen ga) staat trouwens een R1100S Turbo

Op de foto komt ie niet zo mooi uit maar die kleurstelling ziet er in het echt wel geil uit
    Slechts 14.000 euro, iets voor jou Fulcrum pepijn?
    pi_29892968
    quote:
    Wat maakt zo een demper veel lawaai als je hem 3 weken niet hebt gehoord

Een Bandit 600 + 25kw een herrie
    pi_29893098
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Een Bandit 600 + 25kw een herrie
    Joh, want een Bandit zonder 25kw begrenzing maakt ook echt meer herrie bij hetzelfde toerental
    pi_29894214
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 17:29 schreef hicham het volgende:

[..]

Joh, want een Bandit zonder 25kw begrenzing maakt ook echt meer herrie bij hetzelfde toerental
    Vergeet niet

dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:15:27 #212
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29894315
    Damn, ik heb nu de slechtste conditie in 5 jaar.

Net even 20 minuten hardgelopen op bejaardentempo, zit nu met slapende bovenbenen uit te rusten.
    Morgen of donderdag naar de sportschool, en dan na 2-3 dagen daarna proberen we het weer.
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 17:13 schreef hicham het volgende:
    Hey, je schatje is weer bezig

Ook gij Brutus.
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef hicham het volgende:
    Bij Gilex (de dealer bij miij in de buurt waar ik altijd heen ga) staat trouwens een R1100S Turbo

[afbeelding]

Op de foto komt ie niet zo mooi uit maar die kleurstelling ziet er in het echt wel geil uit
    Slechts 14.000 euro, iets voor jou Fulcrum pepijn?
    Als ik weer een half jaar salaris meekrijg als ontslagvergoeding.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:28:31 #213
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_29894624
    quote:

[..]
    @ ondeugend
    Wanneer nodig je me weer uit voor pannekoeken
    En dan zeker maar weer 2 pannekoeken overhouden van de hele stapel !
    ik zal aan je denken
    pi_29894902
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
    [..]

Als ik weer een half jaar salaris meekrijg als ontslagvergoeding.
    Verhoog de prijs van je CR gewoon een beetje, ding is populair zo te horen

Sorry makster maar die rode haren heH...
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:49:10 #215
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29895239
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef hicham het volgende:

Binnen 12 uur al overboden op de vraagprijs.

Damn, wat had ik een hoop prijsvechters verwacht via Marktplaats, benne alleen maar geile honden die reageren.
    Maar zo weet ik wel dat die advertentie voor de KLX tenminste ook gezien wordt.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:56:36 #216
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29895559
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef Patrick281 het volgende:
    Shit voor Youp.
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 15:22 schreef Youp het volgende:
    ik klap de kickstarter uit en wil een hengst geven.. maar breek bijna mn been

Leuke verhalen komen voort uit die SM rijders Ook al iemand die z'n enkel oid zwaar gekneusd had op MF. En geile benen pics van pepijn een tijd geleden natuurlijk
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:01:50 #218
    127903 ZX-7R
    Met streepje
    pi_29895599
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef hicham het volgende:
    Moet nog ff uitzoeken hoe dat gaat hoor, ben alleen bang dat de filesize dan te groot wordt
    duud het kan ook allemaal wat simpeler natuurlijk, gewoon op het eind zwart faden ofzo
    quote:
    Potverdikkie wat is dat motorrijden toch lekker
    beter
    quote:
    ZX-7R, kom we gaan morgen al naar Duitsland, fuck die werkgever van je [afbeelding]

[afbeelding]
    fuck volvo? dacht het niet wie gaat me dan doorbetalen zoals jullie het noemen in mijjn vakantie

.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:03:12 #219
    127903 ZX-7R
    Met streepje
    pi_29895644
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 14:25 schreef worldpimber het volgende:

gelukkig weet je wat je wilt

je gaat wat missen
    .
    pi_29895709
    quote:

[..]

eerder tegenovergesteld. Stonder er 2 weken terug echt heel wat van op marktplaats. Iedereen wil van die krengen af. Logisch natuurlijk.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:05:51 #221
    17709 hollander172
    pi_29895727
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 17:17 schreef yup het volgende:

[..]

Zou het mogelijk zijn die 1800 blok uit me wagen in een GS500 te lepelen

Ja alles kan. Klop even aan bij Nico Bakker voor een passend frame though. Al nagedacht welke bak je er aan wil monteren? Tandwielen etc.?

Verwacht wel tricky handelbaarheid vanwege het hogere gewicht en zwaartepunt.

Even zonder dollen, een VW dieselblokje is ook al eens in motorframe gemonteerd.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:06:35 #222
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_29895749
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef hicham het volgende:

[..]

[..]

En geile benen pics van pepijn een tijd geleden natuurlijk
    Ja man, ik ben er nog overstuur van !!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:11:40 #223
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29895891
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:05 schreef Gebakken_vissie het volgende:
    eerder tegenovergesteld. Stonder er 2 weken terug echt heel wat van op marktplaats. Iedereen wil van die krengen af. Logisch natuurlijk.
    Ik wilde dat ik er 10 had.

Wat doe jij in de sectie crossmotoren overigens.
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef ondeugend het volgende:
    Ja man, ik ben er nog overstuur van !!

En gisteren heb je gemist?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:13:17 #224
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_29895940
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:11 schreef Patrick281 het volgende:

En gisteren heb je gemist?

Verbrande dijen ofzo ?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:15:36 #225
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29896010
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:05 schreef hollander172 het volgende:
    Ja alles kan. Klop even aan bij Nico Bakker voor een passend frame though. Al nagedacht welke bak je er aan wil monteren? Tandwielen etc.?

Verwacht wel tricky handelbaarheid vanwege het hogere gewicht en zwaartepunt.

Even zonder dollen, een VW dieselblokje is ook al eens in motorframe gemonteerd.
    Je zegt het goed, blokje.

Maar hoeveel vermogen komt er nou helemaal uit zo'n BMW 1800 blok.
    Koppel heeft het, dat wel. Wegrijden zonder gasgeven enzo.

En anders krijg je bijna zoiets als de Boss Hoss en dat stuurt voor geen ene meter.

dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:16:26 #226
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:18:07 #227
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_29896076
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Aantrekkelijke pics van gescheurde broeken.
    Link ?
    pi_29896101
    318i blok heeft 113 pk @ 5500 rpm en 164 nm bij 4250 tpm.

Verder piekkoppel zegt niet zoveel, je kan beter naar de koppelkromme kijken

Maar die Boss Hoss dingen, kan je daar wel normaal op rijden? lijkt me haast niet te doen als je een beetje normaal in de stad wil rijden ofzo
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:33:00 #229
    17709 hollander172
    pi_29896469
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:19 schreef yup het volgende:

Maar die Boss Hoss dingen, kan je daar wel normaal op rijden? lijkt me haast niet te doen als je een beetje normaal in de stad wil rijden ofzo
    maar daar gaat het je toch niet om? Je wil toch een beemerblok in een GS500 hangen? Wat lul je dan over rijden?

Doe dan zoiets:

Met turbinemotor dus en gewoon te koop. Zou dit ding een typegoedkeuring voor Nederland hebben eigenlijk?

Hier een klassiek voorbeeld van een dieselmotor: (worden nog steeds gemaakt)

Plaatje van die motor met VW dieselblok erin kan ik zo snel niet vinden, het waren duitsers dat in ieder geval.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:36:25 #230
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29896561
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:19 schreef yup het volgende:

Dat roep ik al ruim een jaar.

En zo goed als niemand hier gelooft mij.

Mijn vorige motor had 80 nm bij 2.500 toeren, en dat is voor een motorfietsblok heel wat.
    (bij dit relatief lage toerental wel te verstaan )

Maar als je een carvan wilt trekken dan heb je inderdaad 164 Nm nodig.
    quote:
    Leuk voor filerijden ook, devostating.

Sowiezo gaat de gemiddelde chopper al niet door de bocht, en dit is idd de overtreffende trap.

En oom of tante agent zal het parkeren op de stoep niet echt waarderen nee.

Voordeel bij het dievengilde is dat ze hem niet even in een busje duwen.

Maaarrrr dit brengt ons bij jouw motorvoorkeuren.

?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:39:32 #231
    17709 hollander172
    pi_29896654
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:36 schreef Patrick281 het volgende:
    Dat roep ik al ruim een jaar.

En zo goed als niemand hier gelooft mij.

Mijn vorige motor had 80 nm bij 2.500 toeren, en dat is voor een motorfietsblok heel wat.
    (bij dit relatief lage toerental wel te verstaan )
    G#dvergloeiendet#fust#ring komt ie weer met dat koppelverhaal aan.

Yup kan je aub weer terugkruipen in het hol waar je vandaan komt?

En ja Pep ik geloof je wel maar dat wil niet zeggen dat ik er weer op elke pagina in elk topic over wil lezen.
    pi_29896750
    En we wachten en we wachten op Merc en Raus
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:43:05 #233
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:44:23 #234
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29896805
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef hollander172 het volgende:

[..]

En ja Pep ik geloof je wel maar dat wil niet zeggen dat ik er weer op elke pagina in elk topic over wil lezen.

It's been a year, a whole fucking year.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:44:29 #235
    17709 hollander172
    pi_29896809
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Want?

Niet dat het niet gezellig is als ze d'r zijn.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:45:21 #236
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29896829
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:44 schreef hollander172 het volgende:
    Want?

Niet dat het niet gezellig is als ze d'r zijn.
    Voor de arrivee van de Blade.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:45:39 #237
    17709 hollander172
    pi_29896840
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

It's been a year, a whole fucking year.
    Het lijkt veel korter.......

Ik was al zo blij toen die beemer eruit ging, even niet meer over NM's lullen enzo.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:48:13 #238
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29896916
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:45 schreef hollander172 het volgende:
    Het lijkt veel korter.......

Ik was al zo blij toen die beemer eruit ging, even niet meer over NM's lullen enzo.
    Ok, ok, het was veel korter, de MotorXtra meet om precies te zijn.

En dat was in .. euh september 2004 geloof ik.

Geschiedenis voor Ondeugend hier.
    pi_29896929
    Choppers suck bigtime

Als ik koppel wil koop ik wel een turbodaisel

Geef mij maar een nette redelijk rappe motor.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:48:32 #240
    17709 hollander172
    pi_29896931
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:45 schreef Patrick281 het volgende:
    Voor de arrivee van de Blade.
    Ik ga er toch vanuit dat er eerst uitgebreid gereden wordt?

Mensen het is pas 19:47, nog lang niet donker en ze hebben een nieuwe bike. Denk dat ze echt niet direct achter de pc gaan zitten om ons te laten weten hoe die rijdt.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:50:43 #241
    17709 hollander172
    pi_29896996
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef yup het volgende:
    Choppers suck bigtime

Deze dus?

Klinkt wel geinig, de mijne draait 52.000 toeren. Vond dik 14.000 op de teller krijgen al aardig bij die van mij.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:51:04 #242
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29897005
    quote:
    Choppers suck bigtime

Het begin is helder, het eind vind ik te poltiek correct. Vaagheid. Heel knap.
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef hollander172 het volgende:
    Ik ga er toch vanuit dat er eerst uitgebreid gereden wordt?

Mensen het is pas 19:47, nog lang niet donker en ze hebben een nieuwe bike. Denk dat ze echt niet direct achter de pc gaan zitten om ons te laten weten hoe die rijdt.
    Even langs de ouders, enz.

Maar gaan ze niet met de auto want Raus mocht de motor naar huis loodsen.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:54:17 #243
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29897113
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef hollander172 het volgende:
    Plaatje van die motor met VW dieselblok erin kan ik zo snel niet vinden, het waren duitsers dat in ieder geval.
    Nog even over dat koppel heH.

Bedoelde je niet deze http://www.startwin.com/ zijn gewoon Nederlanders trouwens.

Artikel@Motorfreaks.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:56:57 #244
    17709 hollander172
    pi_29897211
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:54 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nog even over dat koppel heH.

Bedoelde je niet deze http://www.startwin.com/ zijn gewoon Nederlanders trouwens.

Artikel : http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1875
    Toen ik erover las was die nog niet klaar.

Waren echt duitsers die er voor het eerst mee bezig waren, blok uit een lupo oid?
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:58:04 #245
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29897254
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
    Deze dus?

Klinkt wel geinig, de mijne draait 52.000 toeren. Vond dik 14.000 op de teller krijgen al aardig bij die van mij.
    Jay Leno heeft zo'n ding.

Sorry dat ik het zeg, maar het koppel wordt opgegeven bij 2.000 toeren.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:58:16 #246
    17709 hollander172
    pi_29897260
    Ik ga ook, krijgen zo een homopaartje over de vloer.

Vriendin heeft wat verkocht en dat wordt zo opgehaald maar ze nemen ook hun Argentino mee.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:00:29 #247
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29897338
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:56 schreef hollander172 het volgende:
    Waren echt duitsers die er voor het eerst mee bezig waren, blok uit een lupo oid?
    Dat is echt deze hoor.
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:58 schreef hollander172 het volgende:
    Ik ga ook, krijgen zo een homopaartje over de vloer.

Vriendin heeft wat verkocht en dat wordt zo opgehaald maar ze nemen ook hun Argentino mee.

Succes, ik moet ook eens wat doen.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:00:44 #248
    17709 hollander172
    pi_29897351
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:58 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Jay Leno heeft zo'n ding.

Sorry dat ik het zeg, maar het koppel wordt opgegeven bij 2.000 toeren.
    Je snapt de werking van een turbinemotor niet?

Leesmateriaal
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:12:33 #249
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29897741
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:
    Je snapt de werking van een turbinemotor niet?

Leesmateriaal
    Wel eens bekeken en ik weet uiteraard wel dat er amper opbouw in het koppel zit, het is er gewoon.
    Net zo ongeveer als een wankelmotor.
    pi_29898056
    quote:
    Choppers suck bigtime

Choppers ruleren!

Ik wil dr later ook eentje
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:27:42 #251
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29898266
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 20:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Choppers ruleren!

Ik wil dr later ook eentje

En het bandenapparaat is binnen er lag vanmiddag een briefje van de ptt.
    Net zaterdag die deellevering opgehaald konden ze e.a. niet ff combineren.
    Die paar dagen..

Die Duitsers snappen logistiek niet helemaal.
    Wat heb ik aan een paar bandenlichters zonder apparaat.
    pi_29898320
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Deze dus?

Kende hem al, bizar ding

Ghostrider doet het beter, met zijn 500 pk Hayabusa
    pi_29898441
    Oh ja iemand meer uitleg over de 25 kw regeling ?

Stel je haalt je rijbewijs nu, dan mag je pas over 2 jaar vol vermogen toch
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:33:40 #254
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29898481
    Voor wie het wil weten:
    https://www3.polo-expressversand.com/Shop/catalog_overview.asp

Maken alleen reclame voor een combi (folder zat bij de deellevering) die ik de vorige keer al niet meer kon bestellen.
    Full race voor 169 euro.
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 20:32 schreef yup het volgende:
    Oh ja iemand meer uitleg over de 25 kw regeling ?
    Ik weet het niet precies, heb het zelf niet meegemaakt. Ik pass hem door. >>>
    quote:
    lichte of zware motor

Twee categorieën
    Het praktijkexamen voor de motor is er in twee categorieën, een lichte categorie (‘A beperkt’) en een zware categorie zonder beperkingen (‘A’). Als je jonger bent dan 21 jaar, moet je het examen afleggen op een lichte motor met een vermogen van minder dan 35 kW.
    De cilinderinhoud van deze motor moet meer dan 120 cc zijn en hij moet minstens honderd kilometer per uur kunnen rijden.

Ben je 21 jaar of ouder, dan mag je kiezen of je het examen wilt afleggen op een lichte motor of een zware. Zo’n zware motor moet een vermogen hebben van 35 kW of meer. Voor beide categorieën geldt dat de motor moet zijn voorzien van spiegels, richtingaanwijzers en een L-bord achter op de motor.

Examen met een lichte motor
    Als je slaagt voor een examen op een lichte motor, krijg je (ongeacht je leeftijd) een rijbewijs A met een beperkte bevoegdheid. Je mag dan twee jaar lang alleen rijden met een motor met een vermogen van hoogstens 25 kW en hoogstens 0.16 kW ‘per kilo ledig gewicht van de motor’. Pas na twee jaar mag je overstappen op een zwaardere motor; daar hoef je niet opnieuw examen voor te doen.

Bron.
    pi_29898754
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:03 schreef ZX-7R het volgende:

[..]

gelukkig weet je wat je wilt

je gaat wat missen
    Ik weet precies wat ik wil : Naar Duitsland

Maar er bestaan meerdere dingen in het leven

Misschien in de toekomst nog wat FokMC'ers die in de herst/kerst/paas/kneus/voorjaar vakantie gaan.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:53:10 #256
    127903 ZX-7R
    Met streepje
    pi_29899144
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef worldpimber het volgende:
    Ik weet precies wat ik wil : Naar Duitsland
    ik merk het
    quote:
    Maar er bestaan meerdere dingen in het leven
    fuck je werkgever
    .
    pi_29899199
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 20:53 schreef ZX-7R het volgende:
    fuck je werkgever
    Ik hoef niet van mijn werkgever, maar ik vraag er zelf om. Het geld is gewoon nodig...

... En binnenkort kom mijn computerbaas weer terug van vakantie en kan ik me weer inlikken.
    pi_29899435
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
    Voor wie het wil weten:
    https://www3.polo-expressversand.com/Shop/catalog_overview.asp

Maken alleen reclame voor een combi (folder zat bij de deellevering) die ik de vorige keer al niet meer kon bestellen.
    Full race voor 169 euro.
    [..]

Ik weet het niet precies, heb het zelf niet meegemaakt. Ik pass hem door. >>>
    [..]
    Thx, nu weet ik het. Zo snel mogelijk die rijbewijs halen, zodat die 2 jaar zo snel mogelijk voorbij gaan
    pi_29899692
    Overigens... als jullie nou dinsdag of donderdag gaan karten dan maak ik wel ff een lekker ritje naar Duitsland. Karten en daarna eventueel nog een rondje door de bergen, met gematigde snelheid natuurlijk.

Maar das aan jullie natuurlijk
    pi_29899922
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:02 schreef yup het volgende:

[..]

Thx, nu weet ik het. Zo snel mogelijk die rijbewijs halen, zodat die 2 jaar zo snel mogelijk voorbij gaan
    Duurt heel lang hoor, die 2 jaar.. na een maandje kun je al kneedownen enzo, geen kunst aan
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:20:24 #261
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29900116
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
    Duurt heel lang hoor, die 2 jaar.. na een maandje kun je al kneedownen enzo, geen kunst aan
    Precies, heb Hicham en Worldpimber al gekke dingen met een 25 kw zien doen op een meet.
    Burn outs, wheelies.

Later foto's van knee sliders die met een krap uurtje klaverblad totaal versleten waren.

Alleen een lamme crosser met 1 cylinder, 500 cc en het uiterlijk van een brommertje eruit rijden bij het stoplicht is ze niet gegund met die 600 cc vierpitters.
    pi_29900269
    Tis nu wel zo'n beetje donker, waar blijven Merc en Raus?
    pi_29900408
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
    Precies, heb Hicham en Worldpimber al gekke dingen met een 25 kw zien doen op een meet.
    Burn outs, wheelies.

Later foto's van knee sliders die met een krap uurtje klaverblad totaal versleten waren.

Alleen een lamme crosser met 1 cylinder, 500 cc en het uiterlijk van een brommertje eruit rijden bij het stoplicht is ze niet gegund met die 600 cc vierpitters.
    Rijden met de grote jongens is slecht voor je hart

Met die Amsterdammers bijvoorbeeld, de manouvres die ik uithaal tussen de 0 en 50 km/u waarbij ik nog wel wat vermogen van een motor kan laten zien doen hun met 100+ En dan te bedenken dat ik de accelartie van mijn ding nogweleens geweldig vind

Hop hop, hoor je ze schakelen en gaan ze zo van 100 naar 160

En ook gewoon de bocht uit keihard accelereren en dat voorwiel minimaal maar toch prachtig omhoog zien gaan Terwijl ik achter bleef Nog 1,5 jaar

Ik moet nog evem mijn werk af maken, toedels
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:45:14 #264
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29900979
    back

Let's race
    Buienradar
    pi_29901025
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 17:29 schreef hicham het volgende:

[..]

No shit

Meer mengsel ? Vollere cilinders..
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:48:07 #266
    17596 Makster
    pi_29901074
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Working 8 to 5 baby, what are your plans?
    Geen idee Morgen voor het eerst sinds 4 jaar weer eens voetballen ( ja mensen heb ooit nog is mee getrained bij FC Dordt voor de B Jeugd en zat in de Dordtse selectie ) Ben vrijdag vrij maar dan is mijn plan om van de kaart in de duinen te liggen, mits het niet regent

En ik lees zo ff bij
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:49:28 #267
    17596 Makster
    pi_29901108
    quote:

[..]

Sterf slet
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:49:34 #268
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29901113
    heb een gaaf filmpje van Raus die ff 200+ rijd op mijn CBR
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:49:57 #269
    17596 Makster
    pi_29901129
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 18:56 schreef Patrick281 het volgende:
    Shit voor Youp.
    pi_29901152
    Joh

Heb ik eindelijk een beetje door hoe je nette pannekoeken moet maken, is het beslag op

Ik ga eten
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:50:50 #271
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29901159
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
    back

Sounds good.
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:48 schreef Makster het volgende:
    Geen idee Morgen voor het eerst sinds 4 jaar weer eens voetballen ( ja mensen heb ooit nog is mee getrained bij FC Dordt voor de B Jeugd en zat in de Dordtse selectie ) Ben vrijdag vrij maar dan is mijn plan om van de kaart in de duinen te liggen, mits het niet regent

En ik lees zo ff bij
    Geen idee.

Het geld is afgeschreven, maar de aanvraag ligt pas morgen in de bus bij het RDW.
    Had ik maar eerder geweten dat het echt alleen schriftelijk kon.

Ik kon vroeger ook aardig potje ballen, had zo zaterdag eerste klas kunnen spelen.
    Hoor nu pas van collega's hoeveel premie die lui als amateur al krijgen.
    (sommige toppers bij Delta sport al 50.000 euro )

En vrijdag is het helaas k-u-t weer.

dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:51:24 #272
    17596 Makster
    pi_29901187
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Mooie tijd was dat
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:55:01 #273
    17596 Makster
    pi_29901330
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Sounds good.
    [..]

Geen idee.

Het geld is afgeschreven, maar de aanvraag ligt pas morgen in de bus bij het RDW.
    Had ik maar eerder geweten dat het echt alleen schriftelijk kon.

Ik kon vroeger ook aardig potje ballen, had zo zaterdag eerste klas kunnen spelen.
    Hoor nu pas van collega's hoeveel premie die lui als amateur al krijgen.
    (sommige toppers bij Delta sport al 50.000 euro )

En vrijdag is het helaas k-u-t weer.

Dan wordt het vrijdag geen duinen voor mij

Misschien weer eens klussen dan.

MIJN BRAKING ZOOI IS EINDELIJK GEMOTHERFUCKING LEVERD

En no sweat met de CR, ik heb nog even geduld (een dag of 2 )
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:56:41 #274
    17596 Makster
    pi_29901402
    Zat gisteren trouwens heel 2takt SM vragen door te lezen op MF. Ben nu bij pagina 40

Leuke verhalen ook over de CR En die Mario 2 takt is een wandelende 2takt encyclopedie man, echt ziek
    pi_29901575
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
    heb een gaaf filmpje van Raus die ff 200+ rijd op mijn CBR
    Jaaaaaaaa posten
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:03:55 #276
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_29901703
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Makster het volgende:
    MIJN BRAKING ZOOI IS EINDELIJK GEMOTHERFUCKING LEVERD

En no sweat met de CR, ik heb nog even geduld (een dag of 2 )
    Ja, ik weet het, heb al gereageerd in je topic op M-F.

No sweat, hoewel, misschien andersom gezien.

i
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:05:03 #277
    17596 Makster
    pi_29901754
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:01 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

Jaaaaaaaa posten [afbeelding]
    Sterf slet
    pi_29901849
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:05 schreef Makster het volgende:

[..]

Sterf slet
    you wish
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:07:32 #279
    17596 Makster
    pi_29901859
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ja, ik weet het, heb al gereageerd in je topic op M-F.

No sweat, hoewel, misschien andersom gezien.

i
    Wel sweat Anyway uhhmm, tja, ja niks

Regel die fucking plaat nou maar, kom in dordt wonen, haal je groot rijbewijs en we kunnen lachen
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:08:12 #280
    17596 Makster
    pi_29901890
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:07 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

you wish [afbeelding]
    pi_29902172
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:08 schreef Makster het volgende:

[..]

dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:16:05 #282
    17596 Makster
    pi_29902235
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:14 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

[afbeelding]
    Lijkt een beetje op Reetsmeerder
    pi_29902264
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:16 schreef Makster het volgende:

[..]

Lijkt een beetje op Reetsmeerder
    hmm.. nu je het zegt
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:18:10 #284
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29902327
    ok foto's staan klaar

om 19:00 waren we bij de verkoper om de motor op te halen en de papierwinkel af te handelen.

en toen ben ik achter Raus aangereden met de auto en onderweg een paar foto's kunnen maken

hier reden we in Den Bosch en Raus reed achter me

lekker ding op mooie motor naast me bij een verkeerslicht

ik was iets eerder thuis dan Raus en heb haar dus kunnen fotograferen toen ze thuis aan kwam rijden

de motor van Raus uit de schuur gehaald en toen samen op een industrieterrein even wezen rijden
    en even gestopt om een mooie foto te maken

en last but not least een filmpje van Raus die even het gas open trekt

rechtermuisknop en dan opslaan als
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:25:06 #285
    17596 Makster
    pi_29902661
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
    ok foto's staan klaar

om 19:00 waren we bij de verkoper om de motor op te halen en de papierwinkel af te handelen.

en toen ben ik achter Raus aangereden met de auto en onderweg een paar foto's kunnen maken

[afbeelding]

[afbeelding]

ik was iets eerder thuis dan Raus en heb haar dus kunnen fotograferen toen ze thuis aan kwam rijden

[afbeelding]

de motor van Raus uit de schuur gehaald en toen samen op een industrieterrein even wezen rijden

[afbeelding]
    [afbeelding]

Puik ding hoor

Maar waarom niet zelf terug rijden
    pi_29902662
    Gaaf gaaf gaaf

Raus op een 900RR.. ziet er goed uit hoor
    pi_29902739
    Die volvo achter Raus is wel scary, zie ik daar iemand zitten met een bivakmuts op?

Maarre super mooi fietsje Merc!
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:28:43 #288
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29902815
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:25 schreef Makster het volgende:

[..]

Puik ding hoor

Maar waarom niet zelf terug rijden
    omdat ik eigenlijk nog even wilde rijden en ik nog niet geheel hersteld ben van mijn ongeluk.

zo was ik dus nog niet moe voordat ik met Raus ging rijden
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:30:06 #289
    17596 Makster
    pi_29902875
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

omdat ik eigenlijk nog even wilde rijden en ik nog niet geheel hersteld ben van mijn ongeluk.

zo was ik dus nog niet moe voordat ik met Raus ging rijden
    Geldig antwoord
    pi_29902944
    quote:
    ok foto's staan klaar

<<knip>>
    Mooooooiiiii Leuk filmpje ook

Echt cool ding Ongetwijfeld goede keuze *

* Op onvoorziene technische mankementen na

dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:38:12 #291
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29903162
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:32 schreef hicham het volgende:

[..]

Mooooooiiiii Leuk filmpje ook

Echt cool ding Ongetwijfeld goede keuze *

* Op onvoorziene technische mankementen na

de remmen trillen iets ik heb nieuw remschijven af gedongen op de vraagprjs

de man heeft zelf blokjes gedaan, en vermoed sterk dat ze niet helemaal goed zitten
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:43:48 #292
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_29903414
    Ik krijg heel dat filmpje niet aan de loop.
    Ik wil mijn motorracevriendinnetje zien !

dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:45:57 #293
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29903514
    quote:
    ok foto's staan klaar

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
    [afbeelding]

Super fiets Mercy
    Raus heeft al wel een bijpassend motorpak
    straks rijdt Raus op de blade en jij op de 600
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:50:21 #294
    17709 hollander172
    pi_29903732
    Super Martie , pak past ook precies bij de bike. Ik vrees dat je die niet meer terugkrijgt........
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:50:22 #295
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29903734
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:45 schreef RB het volgende:

[..]

Super fiets Mercy
    Raus heeft al wel een bijpassend motorpak
    straks rijdt Raus op de blade en jij op de 600
    daar begon ze thuis gelijk over
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:53:27 #296
    17709 hollander172
    pi_29903879
    Oh homo is weer weg, hij was zonder partner gekomen. Morgen doe ik wel even foto posten van de hondjes.

Raar eigenlijk, het teefje dat hij mee had genomen kan zo voor labrador door gaan terwijl die van ons tsja zeg maar FUCKING HUGE is. Ze schelen dan ook maar 2 jaar en 2 maanden qua leeftijd in het voordeel van onze hond.
    Die van ons is echt een monster vergeleken bij die hond, wel een schat van een beest overigens.
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:54:43 #297
    1044 RB
    Als ik alles geweten had
    pi_29903938
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

daar begon ze thuis gelijk over
    Straks moet je nog een keer op zoek naar een blade
    voor jou zelf
    pi_29904036
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
    Oh homo is weer weg, hij was zonder partner gekomen. Morgen doe ik wel even foto posten van de hondjes.
    Na het lezen van de eerste zin op de eerste regel dacht ik dat je het weer over Riet ging hebben

Maar verder wel grappig
    pi_29904065
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:56 schreef hicham het volgende:

[..]

Na het lezen van de eerste zin op de eerste regel dacht ik dat je het over Riet ging hebben

Maar verder wel grappig
    Ik dacht precies hetzelfde
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:59:22 #300
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_29904143
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:54 schreef RB het volgende:

[..]

Straks moet je nog een keer op zoek naar een blade
    voor jou zelf

i ga pitten
    Let's race
    Buienradar
      dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:00:58 #301
    17596 Makster
    pi_29904213
    quote:
    Op dinsdag 23 augustus 2005 22:56 schreef hicham het volgende:

[..]

Na het lezen van de eerste zin op de eerste regel dacht ik dat je het weer over Riet ging hebben

Maar verder wel grappig
    En ik dus ook
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')