quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
Toevallig zondag een film gezien van haar, ms. Smith.
ik val je niet aan. Ik juich je juist toequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Mja, persoonlijke aanvallen zijn ook een teken van zwakheid.
Maar daar mist ook een taartschepquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Kijk zo'n seat cover staat een stuk beter
niet doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik val je niet aan. Ik juich je juist toeof toonde ik de tegenstrijdigheid van je woorden aan
.
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Joh pleurt jij es effe lekker dood
Welquote:
Van die burnoutquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:43 schreef ZX-7R het volgende:
[..]![]()
maak er es 1 voor mij, als je wil![]()
idd, het lukt me nog niet... raad maar waarvan ik er 1 zou willen hebben
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Van die burnout
Zo ja, ben ik vanochtend ook mee bezig geweest toen ik die reply maakteMaar het kwam niet zo netjs in de icon naar voren, maar kan wel laten zien wat de resultaten zijn als dat inderdaad hetgene was waar jij een icon van wou
Ja maar geld heb ik niet, en ik moet nog 1 jaar en 10 maanden 25kw rijdenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:46 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
Weljah
Maar koop voor dat geld dan gewoon een SS, dan heb je ook de rijeigenschappen erbij enzo
Inzoomen was het probleem niet, meer hoe je een nette loop ervan maakt netzoals bij popijnquote:
Ja, wanneer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:52 schreef worldpimber het volgende:
Martie, lekkere bike heb je gekocht mên. Wanneer gaan we gummen?![]()
Op een rotonde ofzoquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Mooi gevonden.
![]()
Toevallig zondag een film gezien van haar, mr. en ms. Smith met Brad Pitt.
Die veegt ze letterlijk van het scherm, geen partij.
Voorwaar een echt manwijf in schaapskleren.![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
ook gezien. Vond het een leuke film.
Thanksquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:36 schreef ZX-7R het volgende:![]()
![]()
rel
@ Mercy: heb je die ubergeile Blade gekochtfeli
Die Smilie aan het eind van de loopquote:
zo snel mogelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:52 schreef worldpimber het volgende:
Martie, lekkere bike heb je gekocht mên. Wanneer gaan we gummen?![]()
[..]
huillie![]()
was erg leuk jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
De eerste een beetje lichter, of de tweede iets verder uitzoomen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding]![]()
2e verder inzoomen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
De eerste een beetje lichter, of de tweede iets verder uitzoomen.![]()
Die derde is een beetje druk, de vierde een beetje pleepothouding.![]()
JAquote:
Dezequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding]![]()
lees jij wel eens postsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding] [afbeelding]
[..]
Maar dat is een pleehouding![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest in het begin moeite doen om die Brad als haar partner te zien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:06 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
Enieweejejjsssssss
Ik heb mijn motor na 3 weken weer lekker kunnen horen draaien
-blaat-
Mijn dag kan niet meer stuk
Enieweejejjsssssss
Ik heb mijn motor na 3 weken weer lekker kunnen horen draaien Mijn dag kan niet meer stuk
Landgoed kamp ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef bwt het volgende:
Ben weg
mijn ouders weer trug na 3 maanden vakantie - ehhh werken voor de ANWB
Camping inspecteurs (voornamelijk frankrijk)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Landgoed kamp ?![]()
ook al 3x gedaanis heel leuk
![]()
Enieweejejjsssssss
Ik heb mijn motor na 3 weken weer lekker kunnen horen draaien moeite mee om aan te blijven maar godver wat was dat een emotioneel moment![]()
Zei ik toch...quote:Als ik dan nog startproblemen heb gewoon de accu vervangen zei mijn nieuwe grootste vriend Meneer A. Nwb
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:38 schreef hicham het volgende:
En ik ga nu ff wat andere sjit regelen![]()
Felicitaties kunnen in de tussentijd hier gepost worden of naar mijn huisadres die bekend is bij Mercy
Was wel grappig, er was ook een pappa en een mammie die hun kinderen van -ik schat 8 en 10 jaar mee hadden genomen (om 8:20 tot 22:00 op zondagavondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:16 schreef bwt het volgende:
Moet mr mrs smith nog zien
Ik zal een kaartje sturen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:38 schreef hicham het volgende:
En ik ga nu ff wat andere sjit regelen![]()
Felicitaties kunnen in de tussentijd hier gepost worden of naar mijn huisadres die bekend is bij Mercy
quote:
Moslims heH, luisteren niet naar vrouwen, tenzij een man direct het verhaal kan staven.quote:
Da`s mooi werkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:36 schreef hicham het volgende:
Enieweejejjsssssss
Ik heb mijn motor na 3 weken weer lekker kunnen horen draaien [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Op aanraden van Mercy de ANWB gebeld. Overwoog ik eerder al te doen maar dacht dat dat eigenlijk niet de helemaal de bedoeling was, terwijl ik dat gewoon meteen had moeten doen. Ik betaal er toch voor![]()
Na heel lang starten begon de motor steeds vaker te roffelen en op een gegeven moment sloeg ie gewoon aanWel met behulp van een extra accu van de ANWB man. Motor had er wel moeite mee om aan te blijven maar godver wat was dat een emotioneel moment
Combinatie van zwakke accu en oude versleten bougies waren het probleem zei de beste ANWB man. Met aanrennen zou ik niet genoeg snelheid hebben gemaaktDus nu heb ik maar ff de acculader geleend bij de buurman (heb hem uit z'n slaap gebeld, oops
moet ie maar niet zo lang in z'n nest liggen
) en ga straks ff de accu ophalen en opladen. Daarna mijn bougies vervangen en morgen rijden. Dat is de bedoeling althans
Als ik dan nog startproblemen heb gewoon de accu vervangen zei mijn nieuwe grootste vriend Meneer A. Nwb
Mijn dag kan niet meer stuk
Tnxquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:56 schreef RB het volgende:
@Mercy
Feli met je nieuwe aanwinst![]()
![]()
Mooie fiets![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moslims heH, luisteren niet naar vrouwen, tenzij een man direct het verhaal kan staven.
Ergens hebben ze ook wel geijk naHtuurlijk.![]()
Geen probleemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tnx![]()
jij ook nog bedankt voor de moeite die je al ondernomen had voor mij![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik sta mijn koekies van de koffie ook niet meer aan ze af.
![]()
Blade halen en rijden zekersquote:
quote:
Dat zijn geen koekkiesquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef RB het volgende:
@ ondeugend
Wanneer nodig je me FokMC weer uit voor pannekoeken![]()
Moet je bij Hicham zijn.quote:
Als ik de smily kleiner maak: poffertjes?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef RB het volgende:
Dat zijn geen koekkies![]()
Dat zijn pannekoeken![]()
Heb jij al gebak hierheen gestuurd vanwege die fireblade dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je weet het adres waar je het gebak naar toe kan sturen![]()
Jaquote:
quote:
Moet nog ff uitzoeken hoe dat gaat hoor, ben alleen bang dat de filesize dan te groot wordtquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:57 schreef ZX-7R het volgende:
[..]alleen zonder die smiley
kun je hem niet alsvolgt loopen: normaal afspelen - reversed afspelen - normaal afspelen
(laatste normaal afspelen is weer de 1e natuurlijk)
Had wel verwacht dat ik vandaag wat pannekoekeneters op bezoek zou hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:18 schreef RB het volgende:
[..]
Moet je bij Hicham zijn.
Als hij z`n motor niet klaar had, was de mogelijkheid er misschien wel geweest![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik de smily kleiner maak: poffertjes?
Ik had even niks anders bij-de-hand.![]()
workaholicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:25 schreef worldpimber het volgende:
Oops, fucking vakantie in Duitsland.
Heb extra werk aangenomen![]()
MF laat doorlinken niet toe, maar heb de plaatjes gezien.. die heeft gewoon een burn out gedaan tochquote:
Ligt aan het soort metaal / legering.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:39 schreef worldpimber het volgende:
Hej RB, jij bent een man met verstand. Denk je dat dat onderdeel wat gebroken is bij mij te lassen is![]()
Of kan je alle metalen gewoon lassen?Durf het nog niet te vragen aan diegene
![]()
Er hoeft niets gebogen te wordenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:46 schreef RB het volgende:
[..]
Ligt aan het soort metaal / legering.
Rem pedaal is van een aluminium legering , aluminium is normaal goed te lassen![]()
Rechtbuigen is geen optie dan breekt hij meteen af![]()
Warm maken en buigen is misschien een optie maar weet niet of hij daar beter van wordtmateriaal kan zwakker worden als de structuur veranderd door verhitting
![]()
Ding eraf halen en kijken wat dezbetrefende ermee doen kan![]()
quote:
Linken vanaf Continentel geeft een gekleurd beeld.quote:
Hoe moet ik op gebak trakteren als ik geen geld meer heb ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb jij al gebak hierheen gestuurd vanwege die fireblade dan?
Als jij je eigen gebak opeet, eet ik de mijne op. Hoeven we het niet heen en weer te sturen
HeeH, ze hebben minister Zalm naar Belgie gestuurd, hij zit daar links op de foto.quote:
Even heel zielig even 25 euro extra afdingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hoe moet ik op gebak trakteren als ik geen geld meer heb ?![]()
![]()
ik heb al flink staan afdingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Even heel zielig even 25 euro extra afdingen.![]()
Ik heb jouw look-a-like gezien op de MM. Had er een foto van moeten makenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
HeeH, ze hebben minister Zalm naar Belgie gestuurd, hij zit daar links op de foto.![]()
Hij zal het gebruik van motorbanden zonder motor ook wel beter vinden als millieuontlasting.
Voor de schatkist zal er dan wel een extra heffting op banden komen ivm het ontlopen van de accijns op benzine.![]()
Voor 25 euro extra laat hij hem toch niet schieten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb al flink staan afdingen![]()
Die topicstarter mag ik wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb al gevonden waar ik me kan aanmelden![]()
klik![]()
Je hebt jezelf genaaid workaholicquote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:44 schreef yup het volgende:
Vrijdag om 5 uur ga ik voor het eerst motorrijden als het goed is
Ik kan niet wachten man !
Als je nog vragen hebt horen we het wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:44 schreef yup het volgende:
Vrijdag om 5 uur ga ik voor het eerst motorrijden als het goed is
Ik kan niet wachten man !
Working 8 to 5 baby, what are your plans?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:19 schreef Makster het volgende:
Peppovitch, heb je deze week nog een dag vrij ofzo. Of werk je echt parttime![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |