Lesmeetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:44 schreef yup het volgende:
Vrijdag om 5 uur ga ik voor het eerst motorrijden als het goed is
Ik kan niet wachten man !
misschien moet je nog even over het tijdstip nadenken. Je loopt nu het risico de vrijdagmiddag rel te missenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:44 schreef yup het volgende:
Vrijdag om 5 uur ga ik voor het eerst motorrijden als het goed is
Ik kan niet wachten man !
Schijnt dat 'er' nieuwe banden worden getest, misschien hebben we geluk en zijn die banden niet zo goed met 100+ km/u in een bocht met vangrailquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
misschien moet je nog even over het tijdstip nadenken. Je loopt nu het risico de vrijdagmiddag rel te missen
Hey, je schatje is weer bezigquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
misschien moet je nog even over het tijdstip nadenken. Je loopt nu het risico de vrijdagmiddag rel te missen
You go girl!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef hicham het volgende:
Potverdikkie wat is dat motorrijden toch lekkerWat maakt zo een demper veel lawaai als je hem 3 weken niet hebt gehoord, ben gelijk door de piet hein tunnel heen geknald en door de stad
![]()
Nou weet ik weer waarom ik een motor heb
om mijn stadsgenoten lastig te vallen te genieten van de symfonie uit m'n demper en dat heerlijke rijgevoel
Kikickkkckeeeeuuuhwhwhwww![]()
Voorrem gebruiken gaat nog niet optimaal, maar wel goed genoeg![]()
Mercy overmorgen een herintreders meet?![]()
ZX-7R, kom we gaan morgen al naar Duitsland, fuck die werkgever van je [afbeelding]
[afbeelding]
Zou het mogelijk zijn die 1800 blok uit me wagen in een GS500 te lepelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Als je nog vragen hebt horen we het wel.
Gemonteerdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:08 schreef ZX-7R het volgende:
[..]en nu snel rijden jij vanmiddag
vanavond word ik gebeld voor mijn definitieve keuze, dan gaat ie namelijk naar de bandenboer. Gisteren had ik hem gesproken en vroeg wat door naar de verschillen tussen die nieuwste band en de Powers, bijv grip bij nat weer, opwarmtijden, slijtage maar dat kon ie niet vertellen
: de bandenboer wist raad.
Ik heb gezegd dat ik in principe voor de Powers ga dus
Een Bandit 600 + 25kw een herriequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef hicham het volgende:
Wat maakt zo een demper veel lawaai als je hem 3 weken niet hebt gehoord
Kikickkkckeeeeuuuhwhwhwww![]()
Joh, want een Bandit zonder 25kw begrenzing maakt ook echt meer herrie bij hetzelfde toerentalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een Bandit 600 + 25kw een herrie
Vergeet nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, want een Bandit zonder 25kw begrenzing maakt ook echt meer herrie bij hetzelfde toerental
Ook gij Brutus.quote:
Als ik weer een half jaar salaris meekrijg als ontslagvergoeding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:23 schreef hicham het volgende:
Bij Gilex (de dealer bij miij in de buurt waar ik altijd heen ga) staat trouwens een R1100S Turbo
[afbeelding]
Op de foto komt ie niet zo mooi uit maar die kleurstelling ziet er in het echt wel geil uit
Slechts 14.000 euro, iets voor jou Fulcrum pepijn?
En dan zeker maar weer 2 pannekoeken overhouden van de hele stapel !quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:09 schreef RB het volgende:
[..]
@ ondeugend
Wanneer nodig je me weer uit voor pannekoeken![]()
Verhoog de prijs van je CR gewoon een beetje, ding is populair zo te horenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik weer een half jaar salaris meekrijg als ontslagvergoeding.![]()
Binnen 12 uur al overboden op de vraagprijs.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef hicham het volgende:
Verhoog de prijs van je CR gewoon een beetje, ding is populair zo te horen
Sorry makstermaar die rode haren heH...
quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:22 schreef Youp het volgende:
ik klap de kickstarter uit en wil een hengst geven.. maar breek bijna mn been![]()
duudquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:26 schreef hicham het volgende:
Moet nog ff uitzoeken hoe dat gaat hoor, ben alleen bang dat de filesize dan te groot wordt![]()
beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:33 schreef hicham het volgende:
Potverdikkie wat is dat motorrijden toch lekker
fuck volvo?quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:25 schreef worldpimber het volgende:
Oops, fucking vakantie in Duitsland.
Heb extra werk aangenomen![]()
eerder tegenovergesteld. Stonder er 2 weken terug echt heel wat van op marktplaats. Iedereen wil van die krengen af. Logisch natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja alles kan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:17 schreef yup het volgende:
[..]
Zou het mogelijk zijn die 1800 blok uit me wagen in een GS500 te lepelen
Ja man, ik ben er nog overstuur van !!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
En geile benen pics van pepijn een tijd geleden natuurlijk
Ik wilde dat ik er 10 had.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:05 schreef Gebakken_vissie het volgende:
eerder tegenovergesteld. Stonder er 2 weken terug echt heel wat van op marktplaats. Iedereen wil van die krengen af. Logisch natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef ondeugend het volgende:
Ja man, ik ben er nog overstuur van !!![]()
quote:
Je zegt het goed, blokje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:05 schreef hollander172 het volgende:
Ja alles kan.Klop even aan bij Nico Bakker voor een passend frame though.
Al nagedacht welke bak je er aan wil monteren?
Tandwielen etc.?
Verwacht wel tricky handelbaarheid vanwege het hogere gewicht en zwaartepunt.
Even zonder dollen, een VW dieselblokje is ook al eens in motorframe gemonteerd.![]()
Link ?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Aantrekkelijke pics van gescheurde broeken.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:19 schreef yup het volgende:
318i blok heeft 113 pk @ 5500 rpm en 164 nm bij 4250 tpm.
Verder piekkoppel zegt niet zoveel, je kan beter naar de koppelkromme kijken
Maar die Boss Hoss dingen, kan je daar wel normaal op rijden?lijkt me haast niet te doen als je een beetje normaal in de stad wil rijden ofzo
Dat roep ik al ruim een jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:19 schreef yup het volgende:
318i blok heeft 113 pk @ 5500 rpm en 164 nm bij 4250 tpm.
Verder piekkoppel zegt niet zoveel, je kan beter naar de koppelkromme kijken
Leuk voor filerijden ook, devostating.quote:Maar die Boss Hoss dingen, kan je daar wel normaal op rijden?lijkt me haast niet te doen als je een beetje normaal in de stad wil rijden ofzo
G#dvergloeiendet#fust#ring komt ie weer met dat koppelverhaal aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:36 schreef Patrick281 het volgende:
Dat roep ik al ruim een jaar.![]()
![]()
![]()
En zo goed als niemand hier gelooft mij.![]()
![]()
Mijn vorige motor had 80 nm bij 2.500 toeren, en dat is voor een motorfietsblok heel wat.![]()
(bij dit relatief lage toerental wel te verstaan)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
G#dvergloeiendet#fust#ring komt ie weer met dat koppelverhaal aan.![]()
![]()
![]()
Yup kan je aub weer terugkruipen in het hol waar je vandaan komt?
En ja Pep ik geloof je wel maar dat wil niet zeggen dat ik er weer op elke pagina in elk topic over wil lezen.![]()
Want?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
En we wachten en we wachten op Merc en Raus![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
En we wachten en we wachten op Merc en Raus![]()
Voor de arrivee van de Blade.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:44 schreef hollander172 het volgende:
Want?
Niet dat het niet gezellig is als ze d'r zijn.![]()
Het lijkt veel korter.......quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
It's been a year, a whole fucking year.![]()
![]()
![]()
Ok, ok, het was veel korter, de MotorXtra meet om precies te zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:45 schreef hollander172 het volgende:
Het lijkt veel korter.......![]()
Ik was al zo blij toen die beemer eruit ging, even niet meer over NM's lullen enzo.![]()
Ik ga er toch vanuit dat er eerst uitgebreid gereden wordt?quote:
Deze dus?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef yup het volgende:
Choppers suck bigtime
Als ik koppel wil koop ik wel een turbodaisel
Geef mij maar een nette redelijk rappe motor.
Het begin is helder, het eind vind ik te poltiek correct. Vaagheid. Heel knap.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef yup het volgende:
Choppers suck bigtime
Geef mij maar een nette redelijk rappe motor.
Even langs de ouders, enz.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga er toch vanuit dat er eerst uitgebreid gereden wordt?
Mensen het is pas 19:47, nog lang niet donker en ze hebben een nieuwe bike. Denk dat ze echt niet direct achter de pc gaan zitten om ons te laten weten hoe die rijdt.
Nog even over dat koppel heH.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef hollander172 het volgende:
Plaatje van die motor met VW dieselblok erin kan ik zo snel niet vinden, het waren duitsers dat in ieder geval.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog even over dat koppel heH.![]()
![]()
Bedoelde je niet deze http://www.startwin.com/zijn gewoon Nederlanders trouwens.
![]()
Artikel : http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1875
Jay Leno heeft zo'n ding.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
Deze dus?![]()
Klinkt wel geinig, de mijne draait 52.000 toeren.Vond dik 14.000 op de teller krijgen al aardig bij die van mij.
![]()
Dat is echt deze hoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:56 schreef hollander172 het volgende:
Waren echt duitsers die er voor het eerst mee bezig waren, blok uit een lupo oid?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:58 schreef hollander172 het volgende:
Ik ga ook, krijgen zo een homopaartjeover de vloer.
Vriendin heeft wat verkocht en dat wordt zo opgehaald maar ze nemen ook hun Argentino mee.![]()
Je snapt de werking van een turbinemotor niet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jay Leno heeft zo'n ding.
Sorry dat ik het zeg, maar het koppel wordt opgegeven bij 2.000 toeren.![]()
![]()
![]()
Wel eens bekekenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:00 schreef hollander172 het volgende:
Je snapt de werking van een turbinemotor niet?
Leesmateriaal
Choppers ruleren!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:48 schreef yup het volgende:
Choppers suck bigtime
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Choppers ruleren!
Ik wil dr later ook eentje![]()
Kende hem al, bizar dingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deze dus?![]()
Klinkt wel geinig, de mijne draait 52.000 toeren.Vond dik 14.000 op de teller krijgen al aardig bij die van mij.
![]()
Ik weet het niet precies, heb het zelf niet meegemaakt. Ik pass hem door.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:32 schreef yup het volgende:
Oh ja iemand meer uitleg over de 25 kw regeling ?
quote:lichte of zware motor
Twee categorieën
Het praktijkexamen voor de motor is er in twee categorieën, een lichte categorie (‘A beperkt’) en een zware categorie zonder beperkingen (‘A’). Als je jonger bent dan 21 jaar, moet je het examen afleggen op een lichte motor met een vermogen van minder dan 35 kW.
De cilinderinhoud van deze motor moet meer dan 120 cc zijn en hij moet minstens honderd kilometer per uur kunnen rijden.
Ben je 21 jaar of ouder, dan mag je kiezen of je het examen wilt afleggen op een lichte motor of een zware. Zo’n zware motor moet een vermogen hebben van 35 kW of meer. Voor beide categorieën geldt dat de motor moet zijn voorzien van spiegels, richtingaanwijzers en een L-bord achter op de motor.
Examen met een lichte motor
Als je slaagt voor een examen op een lichte motor, krijg je (ongeacht je leeftijd) een rijbewijs A met een beperkte bevoegdheid. Je mag dan twee jaar lang alleen rijden met een motor met een vermogen van hoogstens 25 kW en hoogstens 0.16 kW ‘per kilo ledig gewicht van de motor’. Pas na twee jaar mag je overstappen op een zwaardere motor; daar hoef je niet opnieuw examen voor te doen.
Bron.
Ik weet precies wat ik wilquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:03 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
gelukkig weet je wat je wilt
![]()
je gaat wat missen
ik merk hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef worldpimber het volgende:
Ik weet precies wat ik wil: Naar Duitsland
fuck je werkgeverquote:Maar er bestaan meerdere dingen in het leven
quote:
Thx, nu weet ik het. Zo snel mogelijk die rijbewijs halen, zodat die 2 jaar zo snel mogelijk voorbij gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
Voor wie het wil weten:
https://www3.polo-expressversand.com/Shop/catalog_overview.asp
Maken alleen reclame voor een combi (folder zat bij de deellevering) die ik de vorige keer al niet meer kon bestellen.![]()
Full race voor 169 euro.![]()
[..]
Ik weet het niet precies, heb het zelf niet meegemaakt. Ik pass hem door.>>>
[..]
Duurt heel lang hoor, die 2 jaar.. na een maandje kun je al kneedownen enzo, geen kunst aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:02 schreef yup het volgende:
[..]
Thx, nu weet ik het. Zo snel mogelijk die rijbewijs halen, zodat die 2 jaar zo snel mogelijk voorbij gaan
Precies, heb Hicham en Worldpimber al gekke dingen met een 25 kw zien doen op een meet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Duurt heel lang hoor, die 2 jaar.. na een maandje kun je al kneedownen enzo, geen kunst aan![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, heb Hicham en Worldpimber al gekke dingen met een 25 kw zien doen op een meet.![]()
Burn outs, wheelies.
Later foto's van knee sliders die met een krap uurtje klaverblad totaal versleten waren.![]()
Alleen een lamme crosser met 1 cylinder, 500 cc en het uiterlijk van een brommertje eruit rijden bij het stoplicht is ze niet gegund met die 600 cc vierpitters.![]()
![]()
No shitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, want een Bandit zonder 25kw begrenzing maakt ook echt meer herrie bij hetzelfde toerental
Geen ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Working 8 to 5 baby, what are your plans?![]()
![]()
Sterf sletquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Sounds good.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:48 schreef Makster het volgende:
Geen ideeMorgen voor het eerst sinds 4 jaar weer eens voetballen ( ja mensen heb ooit nog is mee getrained bij FC Dordt voor de B Jeugd en zat in de Dordtse selectie
) Ben vrijdag vrij maar dan is mijn plan om van de kaart in de duinen te liggen, mits het niet regent
![]()
En ik lees zo ff bij
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
G#dvergloeiendet#fust#ring komt ie weer met dat koppelverhaal aan.![]()
![]()
![]()
Yup kan je aub weer terugkruipen in het hol waar je vandaan komt?
En ja Pep ik geloof je wel maar dat wil niet zeggen dat ik er weer op elke pagina in elk topic over wil lezen.![]()
Dan wordt het vrijdag geen duinen voor mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sounds good.![]()
[..]
Geen idee.![]()
Het geld is afgeschreven, maar de aanvraag ligt pas morgen in de bus bij het RDW.
Had ik maar eerder geweten dat het echt alleen schriftelijk kon.
Ik kon vroeger ook aardig potje ballen, had zo zaterdag eerste klas kunnen spelen.
Hoor nu pas van collega's hoeveel premie die lui als amateur al krijgen.![]()
(sommige toppers bij Delta sport al 50.000 euro)
En vrijdag is het helaas k-u-t weer.![]()
Jaaaaaaaa postenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb een gaaf filmpje van Raus die ff 200+ rijd op mijn CBR![]()
Ja, ik weet het, heb al gereageerd in je topic op M-F.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Makster het volgende:
MIJN BRAKING ZOOI IS EINDELIJK GEMOTHERFUCKING LEVERD![]()
![]()
En no sweat met de CR, ik heb nog even geduld (een dag of 2)
Sterf sletquote:
Wel sweatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, heb al gereageerd in je topic op M-F.![]()
No sweat, hoewel, misschien andersom gezien.![]()
quote:
Lijkt een beetje op Reetsmeerderquote:
Puik ding hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok foto's staan klaar
om 19:00 waren we bij de verkoper om de motor op te halen en de papierwinkel af te handelen.
en toen ben ik achter Raus aangereden met de auto en onderweg een paar foto's kunnen maken![]()
hier reden we in Den Bosch en Raus reed achter me
[afbeelding]
lekker ding op mooie motor naast me bij een verkeerslicht![]()
[afbeelding]
ik was iets eerder thuis dan Raus en heb haar dus kunnen fotograferen toen ze thuis aan kwam rijden![]()
[afbeelding]
de motor van Raus uit de schuur gehaald en toen samen op een industrieterrein even wezen rijden
en even gestopt om een mooie foto te maken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en last but not least een filmpje van Raus die even het gas open trekt![]()
rechtermuisknop en dan opslaan als
omdat ik eigenlijk nog even wilde rijden en ik nog niet geheel hersteld ben van mijn ongeluk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Puik ding hoor![]()
![]()
Maar waarom niet zelf terug rijden
Geldig antwoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
omdat ik eigenlijk nog even wilde rijden en ik nog niet geheel hersteld ben van mijn ongeluk.![]()
zo was ik dus nog niet moe voordat ik met Raus ging rijden![]()
Mooooooiiiiiquote:
de remmen trillen ietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
MooooooiiiiiLeuk filmpje ook
Echt cool ding![]()
Ongetwijfeld goede keuze
*
* Op onvoorziene technische mankementen na![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super fiets Mercyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok foto's staan klaar
om 19:00 waren we bij de verkoper om de motor op te halen en de papierwinkel af te handelen.
en toen ben ik achter Raus aangereden met de auto en onderweg een paar foto's kunnen maken![]()
hier reden we in Den Bosch en Raus reed achter me
[afbeelding]
lekker ding op mooie motor naast me bij een verkeerslicht![]()
[afbeelding]
ik was iets eerder thuis dan Raus en heb haar dus kunnen fotograferen toen ze thuis aan kwam rijden![]()
[afbeelding]
de motor van Raus uit de schuur gehaald en toen samen op een industrieterrein even wezen rijden
en even gestopt om een mooie foto te maken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en last but not least een filmpje van Raus die even het gas open trekt![]()
rechtermuisknop en dan opslaan als
daar begon ze thuis gelijk overquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:45 schreef RB het volgende:
[..]
Super fiets Mercy![]()
![]()
Raus heeft al wel een bijpassend motorpak![]()
straks rijdt Raus op de blade en jij op de 600![]()
![]()
Straks moet je nog een keer op zoek naar een bladequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar begon ze thuis gelijk over![]()
Na het lezen van de eerste zin op de eerste regel dacht ik dat je het weer over Riet ging hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
Oh homo is weer weg, hij was zonder partner gekomen.Morgen doe ik wel even foto posten van de hondjes.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Na het lezen van de eerste zin op de eerste regel dacht ik dat je het over Riet ging hebben
Maar verder wel grappig
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:54 schreef RB het volgende:
[..]
Straks moet je nog een keer op zoek naar een blade![]()
voor jou zelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |