quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:22 schreef Fulcrum_X het volgende:
Choppers ruleren!
Ik wil dr later ook eentje![]()
Kende hem al, bizar dingquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Deze dus?![]()
Klinkt wel geinig, de mijne draait 52.000 toeren.Vond dik 14.000 op de teller krijgen al aardig bij die van mij.
![]()
Ik weet het niet precies, heb het zelf niet meegemaakt. Ik pass hem door.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:32 schreef yup het volgende:
Oh ja iemand meer uitleg over de 25 kw regeling ?
quote:lichte of zware motor
Twee categorieën
Het praktijkexamen voor de motor is er in twee categorieën, een lichte categorie (‘A beperkt’) en een zware categorie zonder beperkingen (‘A’). Als je jonger bent dan 21 jaar, moet je het examen afleggen op een lichte motor met een vermogen van minder dan 35 kW.
De cilinderinhoud van deze motor moet meer dan 120 cc zijn en hij moet minstens honderd kilometer per uur kunnen rijden.
Ben je 21 jaar of ouder, dan mag je kiezen of je het examen wilt afleggen op een lichte motor of een zware. Zo’n zware motor moet een vermogen hebben van 35 kW of meer. Voor beide categorieën geldt dat de motor moet zijn voorzien van spiegels, richtingaanwijzers en een L-bord achter op de motor.
Examen met een lichte motor
Als je slaagt voor een examen op een lichte motor, krijg je (ongeacht je leeftijd) een rijbewijs A met een beperkte bevoegdheid. Je mag dan twee jaar lang alleen rijden met een motor met een vermogen van hoogstens 25 kW en hoogstens 0.16 kW ‘per kilo ledig gewicht van de motor’. Pas na twee jaar mag je overstappen op een zwaardere motor; daar hoef je niet opnieuw examen voor te doen.
Bron.
Ik weet precies wat ik wilquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:03 schreef ZX-7R het volgende:
[..]
gelukkig weet je wat je wilt
![]()
je gaat wat missen
ik merk hetquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:40 schreef worldpimber het volgende:
Ik weet precies wat ik wil: Naar Duitsland
fuck je werkgeverquote:Maar er bestaan meerdere dingen in het leven
quote:
Thx, nu weet ik het. Zo snel mogelijk die rijbewijs halen, zodat die 2 jaar zo snel mogelijk voorbij gaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
Voor wie het wil weten:
https://www3.polo-expressversand.com/Shop/catalog_overview.asp
Maken alleen reclame voor een combi (folder zat bij de deellevering) die ik de vorige keer al niet meer kon bestellen.![]()
Full race voor 169 euro.![]()
[..]
Ik weet het niet precies, heb het zelf niet meegemaakt. Ik pass hem door.>>>
[..]
Duurt heel lang hoor, die 2 jaar.. na een maandje kun je al kneedownen enzo, geen kunst aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:02 schreef yup het volgende:
[..]
Thx, nu weet ik het. Zo snel mogelijk die rijbewijs halen, zodat die 2 jaar zo snel mogelijk voorbij gaan
Precies, heb Hicham en Worldpimber al gekke dingen met een 25 kw zien doen op een meet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Duurt heel lang hoor, die 2 jaar.. na een maandje kun je al kneedownen enzo, geen kunst aan![]()
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
Precies, heb Hicham en Worldpimber al gekke dingen met een 25 kw zien doen op een meet.![]()
Burn outs, wheelies.
Later foto's van knee sliders die met een krap uurtje klaverblad totaal versleten waren.![]()
Alleen een lamme crosser met 1 cylinder, 500 cc en het uiterlijk van een brommertje eruit rijden bij het stoplicht is ze niet gegund met die 600 cc vierpitters.![]()
![]()
No shitquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:29 schreef hicham het volgende:
[..]
Joh, want een Bandit zonder 25kw begrenzing maakt ook echt meer herrie bij hetzelfde toerental
Geen ideequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Working 8 to 5 baby, what are your plans?![]()
![]()
Sterf sletquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:37 schreef hicham het volgende:
[..]
Verhoog de prijs van je CR gewoon een beetje, ding is populair zo te horen
Sorry makstermaar die rode haren heH...
Sounds good.quote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:48 schreef Makster het volgende:
Geen ideeMorgen voor het eerst sinds 4 jaar weer eens voetballen ( ja mensen heb ooit nog is mee getrained bij FC Dordt voor de B Jeugd en zat in de Dordtse selectie
) Ben vrijdag vrij maar dan is mijn plan om van de kaart in de duinen te liggen, mits het niet regent
![]()
En ik lees zo ff bij
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:39 schreef hollander172 het volgende:
[..]
G#dvergloeiendet#fust#ring komt ie weer met dat koppelverhaal aan.![]()
![]()
![]()
Yup kan je aub weer terugkruipen in het hol waar je vandaan komt?
En ja Pep ik geloof je wel maar dat wil niet zeggen dat ik er weer op elke pagina in elk topic over wil lezen.![]()
Dan wordt het vrijdag geen duinen voor mijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sounds good.![]()
[..]
Geen idee.![]()
Het geld is afgeschreven, maar de aanvraag ligt pas morgen in de bus bij het RDW.
Had ik maar eerder geweten dat het echt alleen schriftelijk kon.
Ik kon vroeger ook aardig potje ballen, had zo zaterdag eerste klas kunnen spelen.
Hoor nu pas van collega's hoeveel premie die lui als amateur al krijgen.![]()
(sommige toppers bij Delta sport al 50.000 euro)
En vrijdag is het helaas k-u-t weer.![]()
Jaaaaaaaa postenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb een gaaf filmpje van Raus die ff 200+ rijd op mijn CBR![]()
Ja, ik weet het, heb al gereageerd in je topic op M-F.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:55 schreef Makster het volgende:
MIJN BRAKING ZOOI IS EINDELIJK GEMOTHERFUCKING LEVERD![]()
![]()
En no sweat met de CR, ik heb nog even geduld (een dag of 2)
Sterf sletquote:
Wel sweatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, heb al gereageerd in je topic op M-F.![]()
No sweat, hoewel, misschien andersom gezien.![]()
quote:
Lijkt een beetje op Reetsmeerderquote:
Puik ding hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok foto's staan klaar
om 19:00 waren we bij de verkoper om de motor op te halen en de papierwinkel af te handelen.
en toen ben ik achter Raus aangereden met de auto en onderweg een paar foto's kunnen maken![]()
hier reden we in Den Bosch en Raus reed achter me
[afbeelding]
lekker ding op mooie motor naast me bij een verkeerslicht![]()
[afbeelding]
ik was iets eerder thuis dan Raus en heb haar dus kunnen fotograferen toen ze thuis aan kwam rijden![]()
[afbeelding]
de motor van Raus uit de schuur gehaald en toen samen op een industrieterrein even wezen rijden
en even gestopt om een mooie foto te maken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en last but not least een filmpje van Raus die even het gas open trekt![]()
rechtermuisknop en dan opslaan als
omdat ik eigenlijk nog even wilde rijden en ik nog niet geheel hersteld ben van mijn ongeluk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Puik ding hoor![]()
![]()
Maar waarom niet zelf terug rijden
Geldig antwoordquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
omdat ik eigenlijk nog even wilde rijden en ik nog niet geheel hersteld ben van mijn ongeluk.![]()
zo was ik dus nog niet moe voordat ik met Raus ging rijden![]()
Mooooooiiiiiquote:
de remmen trillen ietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:32 schreef hicham het volgende:
[..]
MooooooiiiiiLeuk filmpje ook
Echt cool ding![]()
Ongetwijfeld goede keuze
*
* Op onvoorziene technische mankementen na![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Super fiets Mercyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
ok foto's staan klaar
om 19:00 waren we bij de verkoper om de motor op te halen en de papierwinkel af te handelen.
en toen ben ik achter Raus aangereden met de auto en onderweg een paar foto's kunnen maken![]()
hier reden we in Den Bosch en Raus reed achter me
[afbeelding]
lekker ding op mooie motor naast me bij een verkeerslicht![]()
[afbeelding]
ik was iets eerder thuis dan Raus en heb haar dus kunnen fotograferen toen ze thuis aan kwam rijden![]()
[afbeelding]
de motor van Raus uit de schuur gehaald en toen samen op een industrieterrein even wezen rijden
en even gestopt om een mooie foto te maken![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en last but not least een filmpje van Raus die even het gas open trekt![]()
rechtermuisknop en dan opslaan als
daar begon ze thuis gelijk overquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:45 schreef RB het volgende:
[..]
Super fiets Mercy![]()
![]()
Raus heeft al wel een bijpassend motorpak![]()
straks rijdt Raus op de blade en jij op de 600![]()
![]()
Straks moet je nog een keer op zoek naar een bladequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar begon ze thuis gelijk over![]()
Na het lezen van de eerste zin op de eerste regel dacht ik dat je het weer over Riet ging hebbenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:53 schreef hollander172 het volgende:
Oh homo is weer weg, hij was zonder partner gekomen.Morgen doe ik wel even foto posten van de hondjes.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Na het lezen van de eerste zin op de eerste regel dacht ik dat je het over Riet ging hebben
Maar verder wel grappig
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:54 schreef RB het volgende:
[..]
Straks moet je nog een keer op zoek naar een blade![]()
voor jou zelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |