Ik woon helaas niet meer in het heilige Limburgse landquote:
Nope.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik woon helaas niet meer in het heilige Limburgse land. Ken jij toevallig Loek Smeets?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:59 schreef Jaguarized het volgende:
Zelf een avatar plaatsen in een OP is zo not done he? Daar vraag je iemand voor die er wel verstand van heeft...![]()
quote:
Ik dacht dat je hem in Wiki had gezet. Laat hem nou maar staan in de OP.quote:
Volgens mij kun je grote OPs niet meer wijzigen.quote:
Girlsmods zijn zooo not done he.quote:Op zondag 21 augustus 2005 15:59 schreef Imberr het volgende:
Trevi sucks![]()
en t GHC ookmaar die is wel beter dan trevi
![]()
en reactie op TT: omdat meiden cool zijn
Nee dat klopt. OP's kan je sowieso niet meer wijzigen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:00 schreef Eix het volgende:
[..]
Volgens mij kun je grote OPs niet meer wijzigen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:00 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Dit is weer s een moment waar dat altijd gelijk van je niet op gaat.![]()
Ik zal jou en Christiaan toevoegen in Wiki zodat de persoon die deeltje 114 opent, de OP uit Wiki kan halen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
Mag mijn avatar er ook in, of ben ik daar te newbie voor?
Zet hem dan in de Wiki. (Met de mijnequote:Op zondag 21 augustus 2005 16:01 schreef Chriz2k het volgende:
Mag mijn avatar er ook in, of ben ik daar te newbie voor?
Dat was cool. Nu ga ik naar die bagger nieuwbouw.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
dat onderbouw gebouw is gewoon knudde man
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat was cool. Nu ga ik naar die bagger nieuwbouw.![]()
Ik wil geen klaslokaal wat citroengeel geverft is.![]()
Ja lach maar. En nu moet ik ook weer op die blode klaslokaal bordjes mn lokaal gaan zoeken. In dat oude gebouw wist ik alles te vinden.quote:
Ach man, ik lig helemaal op koers, als alles volgens plan gaat ben ik op mijn 20e van de middelbare school af.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:04 schreef Eix het volgende:
[..]
Ja lach maar. En nu moet ik ook weer op die blode klaslokaal bordjes mn lokaal gaan zoeken. In dat oude gebouw wist ik alles te vinden.
Mits ik mod word.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik deed een subtiele hint om je mod te maken, dus ik mag.
Dan je LTS al afquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach man, ik lig helemaal op koers, als alles volgens plan gaat ben ik op mijn 20e van de middelbare school af.
En dan nu op HAVO blijven zittenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:06 schreef Chriz2k het volgende:
En ik wil filosofie studeren, echt zo'n nutteloze opleiding.
Ik ben lui.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En dan nu op HAVO blijven zitten
Dubbelgesprekken zijn cool.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
. Dat kun je bij ons op school al als les doen
Immerquote:
Welk profiel?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:10 schreef Eix het volgende:
Was ik maar blijven zitten.
Ik snap helemaal niks van al dat vage 2efase gedoe.![]()
(we hebben bij de voorbereidende mentorlessen voor de 2e fase klassikaal ook onze onderzoekjes over hoe en wat volgend jaar vergeten te doen...).
Economie + Maatschappij met Informatica (quote:
20quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga NG doen. Jaguar, hoe oud ben je dan?
Ik neem ook Informatica en misschien Filosofie erbijquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Economie + Maatschappij met Informatica () erbij in t vrijedeel.
Totaal 4960 studielasturen ofsowiets.
Nerd.quote:
Boeie. Liever een pretpakket dan kut punten. En daarbij heb ik al het perfecte onderwerp voor mn profielwerkstuk (denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
E&M is hét profiel voor luie mensen.
E+M met in het vrije deel Informatic, Frans 2 en Duits 1 was mijn pakket.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Economie + Maatschappij met Informatica () erbij in t vrijedeel.
Totaal 4960 studielasturen ofsowiets.
Het was ook niet negatief bedoeld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Boeie. Liever een pretpakket dan kut punten. En daarbij heb ik al het perfecte onderwerp voor mn profielwerkstuk (denk ik).
Vertel!quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Boeie. Liever een pretpakket dan kut punten. En daarbij heb ik al het perfecte onderwerp voor mn profielwerkstuk (denk ik).
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haal jij je horror eerst maar eens weg voor je met zulke uitspraken begint
Frans1 en Duits1. Als ik Frans 2 of Duits2 had gekozen had ik gegarandeert op de thee moeten komen bij de leraren van dat vak om me op andere gedachten te brengen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
E+M met in het vrije deel Informatic, Frans 2 en Duits 1 was mijn pakket.![]()
Potje CS Surf spelen?quote:
Duits is echt een kutvak, die taal kan je ook wel verzinnen. Afgesloten met een 5,6.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Frans1 en Duits1. Als ik Frans 2 of Duits2 had gekozen had ik gegarandeert op de thee moeten komen bij de leraren van dat vak om me op andere gedachten te brengen.![]()
Check je berichtenaar, geef ik je even een servertquote:
Oh ja dat heb ik ook nog 3 jaar gehad, erg mooie taal.quote:
quote:
Ik heb dus n vage oom Guustaaf ooit gehad die Rijkswachter was. En die heeft ooit weer een of ander vaag verhaal opgeschreven over hoe een stel kinderen in een mergelgrot zijn verdwaald en de daarop volgende zoektocht. Dat hele verhaal heb ik laatst in een handgeschreven uitelkaar vallend schrift op mn oma's zolder gevonden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vertel!
We zitten al op pagina 2 zie ik
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb dus n vage oom Guustaaf ooit gehad die Rijkswachter was. En die heeft ooit weer een of ander vaag verhaal opgeschreven over hoe een stel kinderen in een mergelgrot zijn verdwaald en de daarop volgende zoektocht. Dat hele verhaal heb ik laatst in een handgeschreven uitelkaar vallend schrift op mn oma's zolder gevonden.![]()
Perfecte kans dus om de archieven in te duiken en er een verhaaltje over te schrijven en dat als werkstuk in te leveren dunkt me.
Mên, ik heb op de brugklas en op de 3e echt zo'n Fransoos als leraar gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Duits is echt een kutvak, die taal kan je ook wel verzinnen. Afgesloten met een 5,6.Frans 12 gedaan omdat het zo schijtsimpel was.
![]()
Kutschool dan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, ik heb op de brugklas en op de 3e echt zo'n Fransoos als leraar gehad.![]()
Opzich n aardige vent normaal, maar niet in de les.![]()
Hoevaak die vent me wel een onverwachts SO gegeven heeft...![]()
EM: M&O duits en informaticaquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:15 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb trouwens EM: M&O en Duits deelvak
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had vorig jaar een kenkergeile lerares, appeltietjes, lief gezicht, mooie, ronde kont
Je hebt dan zeker ook een keigrote piemol?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ze gaf me altijd een 7, terwijl ik helemaal niet kan tekenen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je hebt dan zeker ook een keigrote piemol?
Zo heb ik ook ooit s een gehad die toezicht had bij n SO Frans (die smeerlap van n Frans leraar die ik had had gewoon een toezichthouder voor dat SO geregelt toen ie ziek was.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had vorig jaar een kenkergeile lerares, appeltietjes, lief gezicht, mooie, ronde kont
Hoeveel studielasturen zijn dat wel?quote:
Zeggen dat je hem ergens op je lijf hebt geplakt, dat moet ze maar eventjes moet komen onderzoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Zo heb ik ook ooit s een gehad die toezicht had bij n SO Frans (die smeerlap van n Frans leraar die ik had had gewoon een toezichthouder voor dat SO geregelt toen ie ziek was.![]()
). Maar ze was wel superstreng.
![]()
![]()
En natuurlijk was ik de pineut, begint ze zon beetje mn hele hebbe en houwe te doorzoeken of ik niet zit te spieken (wat ik ook niet deed![]()
).
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:25 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zeggen dat je hem ergens op je lijf hebt geplakt, dat moet ze maar eventjes moet komen onderzoeken.
Dat is cool.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:27 schreef Eix het volgende:
Overigens moet iedereen verplicht levensbeschouwing pakken in t vrijedeel bij mij op school.![]()
![]()
Een vacuüm ookquote:
Dat noemen ze nu CKV1.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Tekenen is ook geen vak. Dat is urenopvulling.
Eenschquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:32 schreef Jaguarized het volgende:
Kut. Ik zit nog steeds met een hersenschuddingquote:
Zelfde als CKV dus.quote:
Martinuhhh is lievquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:41 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ah, ik ben inmiddels ook al uit de OP gehaald (wel terecht trouwens).
Allemaal Latijn en Griekse cultuur geloof ikquote:
CSen.quote:
Ik heb je trouwens al lang niet op FOK gezien.quote:
Nee, weinig tijdquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb je trouwens al lang niet op FOK gezien.
Hmm lekkâh...quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:58 schreef joupee het volgende:
ik ben weer weg oor mensen...
biefstukje bakken![]()
Mn moeder is ook als t goed is al met de bief bezig.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:58 schreef joupee het volgende:
ik ben weer weg oor mensen...
biefstukje bakken![]()
Even fappen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:01 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga even wat 'dingen' doen.
Geeft niks hoor, je mag me ook PM'men met dat je dat gaat doen.quote:
Waar kan ik de foto's heensturen?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Geeft niks hoor, je mag me ook PM'men met dat je dat gaat doen.![]()
Iiiiik Iiiiiikquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:26 schreef -Mo- het volgende:
He, wie wil er een kindercolaatje van mij?
Boohoo, let me wipe my tears with my plastic hand.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:25 schreef Jaguarized het volgende:
Yeah mên....en met mijn postaantal vandaag schiet het ook niet op...
Water met cola-extracten, das echt niet te zuipen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:26 schreef -Mo- het volgende:
He, wie wil er een kindercolaatje van mij?
Hier nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:26 schreef Chanandler het volgende:
Vandaag is een slechte dag voor internet, maar een grote stap voor de mensheid.
Ik bedoel , het is lekker weer(#)
PickWick Ice teaquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Water met cola-extracten, das echt niet te zuipen.![]()
Ik was sowieso niet van plan om jou wat te geven.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Water met cola-extracten, das echt niet te zuipen.![]()
Das lekker, alleen zo snel op...quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:29 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet van plan om jou wat te geven.
Dat vraag ik mij nou ook wel eens af.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:29 schreef martinuhhh het volgende:
Waarom boeit iedereen dat postaantal zo![]()
.
Aldi Ice Teaquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:29 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ice tea. Het liefst de goedkoopste versie.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij nou ook wel eens af.![]()
Dan kunnen ze zeggen of je newbie bent of nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:29 schreef martinuhhh het volgende:
Waarom boeit iedereen dat postaantal zo![]()
.
Ik was helemaal blij toen ik 1000 posts had, het zal me nu een worst zijnquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij nou ook wel eens af.![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:31 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Whahah, je komt bijna geloofwaardig over
.
Geef gewoon het antwoord man
Het gaat om je registratiedatum.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:31 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dan kunnen ze zeggen of je newbie bent of niet
Ik lees meer dan dat ik post, dan ben ik een newbie
Dat is zo ver.quote:
in principe wel, maar bij ONZers nietquote:
Ja precies, mij ook hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:31 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ik was helemaal blij toen ik 1000 posts had, het zal me nu een worst zijn.
Al eens bij de dagstats gekeken?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:34 schreef Imberr het volgende:
Aantal posts: 3773 (gemiddeld 50 per dag)
50
Nerd, heb je al puistenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:34 schreef Imberr het volgende:
Aantal posts: 3773 (gemiddeld 50 per dag)
50
nee..hoezo?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Al eens bij de dagstats gekeken?
ik doe niet aan puistenquote:
Hoger dan 20 posts per dag is kansloos.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:36 schreef Casparovvv het volgende:
aantal posts: 2005
Volgend jaar ga ik voor de 2006
Maarre... waar ligt de grens of iemand nog een leven buiten Fok! heeft of niet? Ik heb maar 17 posts per dag gemiddeld
Ik ook zoiets ofzo...quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:36 schreef Casparovvv het volgende:
aantal posts: 2005
Volgend jaar ga ik voor de 2006
Maarre... waar ligt de grens of iemand nog een leven buiten Fok! heeft of niet? Ik heb maar 17 posts per dag gemiddeld
Dohquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hoger dan 20 posts per dag is kansloos.
Mooiquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
shit..quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog niet zo lang lid, als je over een jaar nog steeds zoveel hebt is het wel kansloos jaquote:
Namens de PUB-crew mag ik u feliciteren met het hebben van geen levenquote:
ik deed hihiquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:40 schreef Chanandler het volgende:
Het is vakantie, man.
hahah een woordgrapje. Vakantieman.
mên![]()
Tietjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog niet zo lang lid, als je over een jaar nog steeds zoveel hebt is het wel kansloos ja.
Ik had in het begin 67 per dag ofzo.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Namens de PUB-crew mag ik u feliciteren met het hebben van geen leven
Je zei tietjesquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Tietjes
Wie zegt dat ik nog niet zo lang lid ben![]()
Zijn er nog mensen die met HIHI lachen?quote:
Wie heeft tietjes?quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Tietjes
Wie zegt dat ik nog niet zo lang lid ben![]()
Daar zit ik nog niet aan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja nog even.quote:
Jij: Geregistreerd op: donderdag 1 april 2004 @ 18:43quote:
1 april, het is een grapquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij: Geregistreerd op: donderdag 1 april 2004 @ 18:43
Ik: Geregistreerd op: zondag 16 maart 2003 @ 08:37
Newbie
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij: Geregistreerd op: donderdag 1 april 2004 @ 18:43
Ik: Geregistreerd op: zondag 16 maart 2003 @ 08:37
Newbie
Nog niet? Dus dat gaat nog wel komen?quote:
neequote:Op zondag 21 augustus 2005 17:41 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die met HIHI lachen?
ik moest lachenquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:45 schreef -Mo- het volgende:
@ Chanandler, ik ben ff langs de kermis gelopen, maar ik doe niet aan kermis
en ik moest bijna lachen om je vakantieman grap![]()
wat een eikel die Moquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
Er liggen 2 bananen in bed, zegt de één tegen de ander: Ga eens even rechtliggenddd :;dddd
1234888888453
![]()
dies niet grappigquote:Op zondag 21 augustus 2005 17:55 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga ff eten.
doe je mee?quote:
Maar wel waarheid.quote:
Daar ging het niet omquote:
* Casparovvv schrapt martinuhhh van het lijstje potentiële vrouwelijke PUB SC slachtoffersquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:16 schreef martinuhhh het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe avatar, past perfect bij mijn persoonlijkheid.
Dat boeit mij niet.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:19 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv schrapt martinuhhh van het lijstje potentiële vrouwelijke PUB SC slachtoffers
neequote:Op zondag 21 augustus 2005 18:27 schreef Renesite het volgende:
ja
Dooooodvermoeiend soms.quote:
en ander werk is moeilijk te vindenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dooooodvermoeiend soms.
Wel gezellig enzo, maar de laatste tijd is het nogal kut
"Hier in Nederland in 23 + 177 gewoon 200 hoor"quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Renesite het volgende:
Was er donderdag een euh, negeroïde man die een paar boodschapjes had voor 23 euro.
De meneer betaalde met 200 euro.
Ik keek eens om me heen en ik stopte het maar in de kassa en begon met uittellen.
"2 euro maakt 25, en 25 is vijftig, en vijftig is 100, en 100 is 200"
Maar de beste man was het er niet mee eens en stopte het weer in de handen.
"Doe maar even op nieuw"
Ik een beetje bozig...
En toen maakte ik een telfout, toen pas, ik hield 25 euro over.
"Roep je baas erbij, je kan niet eens tot 200 tellen"
Ik pissed up maar ik moest netjes blijven.
Ik deed het eventjes terug bij de kassa zo van, ik kijk wel eventjes uit.
"NIET TERUGSTOPPEN!!!!"
Goed, ik kreeg het nogal op mijn heupen, en ik dacht, ik haal mijn baas niet, ik roep gewoon een collegaeens zien wat hij dán nog te zeggen heeft, als hij dénkt dat het mijn baas is whehehehe.
Zij telde het weer uit, en heel aardig zei ze nog.
"Sorry meneer, maar iedereen kan toch een telfout maken?"
Ik zat daar wat van, rot toch een eind op naar je eigen land.
"Je moet niet zo verschrikt kijken" zei die man.
Tief toch een heel eind op![]()
Hij keek mij echt de hele tijd al zo aan van, ik pak jou wel whehehehe![]()
Betalen met 200 euro mag sowieso niet. Dus je had hem sowieso al kunnen weigeren.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Renesite het volgende:
Was er donderdag een euh, negeroïde man die een paar boodschapjes had voor 23 euro.
Ik keek eens om me heen en ik stopte het maar in de kassa en begon met uittellen.
"Doe maar even op nieuw"
Ik een beetje bozig...
"NIET TERUGSTOPPEN!!!!"
Goed, ik kreeg het nogal op mijn heupen, en ik dacht, ik haal mijn baas niet, ik roep gewoon een collegaeens zien wat hij dán nog te zeggen heeft, als hij dénkt dat het mijn baas is whehehehe.
hallo iedereen trouwensquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:49 schreef freiss het volgende:
[..]
"Hier in Nederland in 23 + 177 gewoon 200 hoor"
terugtellen is nogal noodzakelijk als je een bepaald iemand niet helemaal oke vind en dat je hem ook echt NIET teveel geld wil geven, eerder te weinigquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:49 schreef freiss het volgende:
[..]
"Hier in Nederland in 23 + 177 gewoon 200 hoor"
Dat heb ik ff gevraagt, en het mag wel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Betalen met 200 euro mag sowieso niet. Dus je had hem sowieso al kunnen weigeren.
ik bedoel dat je dat tegen die negert had moeten zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
terugtellen is nogal noodzakelijk als je een bepaald iemand niet helemaal oke vind en dat je hem ook echt NIET teveel geld wil geven, eerder te weinig
ja, hmmm, ja, misschien wel, was zo'n oud mannetje waarvan je het gewoon weet dat hij het een en ander in zijn binnenzak heeft zitten...quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:52 schreef freiss het volgende:
[..]
ik bedoel dat je dat tegen die negert had moeten zeggen.
bij onze AH niet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gevraagt, en het mag wel.
vreemd dat je sowieso dat biljet van 200 aannam. Nog vreemder dat je een biljet van 100 euro retour kon geven? Gelijk afromen die handelquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:47 schreef Renesite het volgende:
"Doe maar even op nieuw"
Ik een beetje bozig...
"NIET TERUGSTOPPEN!!!!"
Ja, euh, ik had toevallig 3 van 50 omdat ik minder van 20 en 10 had.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
vreemd dat je sowieso dat biljet van 200 aannam. Nog vreemder dat je een biljet van 100 euro retour kon geven? Gelijk afromen die handel
ik wilde hier laatst een blikje cola met een briefje van 100 betalen die ik van een belg had gekregen. ze accepteerde het niet. ja ik had wel kleiner, maar 40 cent ofzo....quote:
Voor een blikje cola.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik wilde hier laatst een blikje cola met een briefje van 100 betalen die ik van een belg had gekregen. ze accepteerde het niet. ja ik had wel kleiner, maar 40 cent ofzo....![]()
Lulquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:57 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
oja, misschien goed om te zeggen dat ik dit cassieres dagelijks door de strot ram
ik kwam 5 cent te kort......quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor een blikje cola.
kolere...
Dat doe je toch niet!
15 cent
Die had je van mij dan wel mee gekregen
(nee, geintje)
Om die 5 cent had ik je door laten lopen.quote:
Er zijn ook blikjes cola van 43 centquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor een blikje cola.
kolere...
Dat doe je toch niet!
15 cent
(nee, geintje)
o ja, geen eigenmerkquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:02 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Er zijn ook blikjes cola van 43 cent![]()
sowieso moet je erg terughoudend zijn met het aannemen van biljetten van 100 en 200. Hebben jullie een geldsluis langs je kassa omhoog gaan?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor een blikje cola.
kolere...
Dat doe je toch niet!
15 cent
(nee, geintje)
Jup, die pleaur ik er dan meteen door,quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:02 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
sowieso moet je erg terughoudend zijn met het aannemen van biljetten van 100 en 200. Hebben jullie een geldsluis langs je kassa omhoog gaan?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lul
je bent uitgeslapen!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ben weer terug, net de Dierenwinkel gekeken
Dat is dan wel een stukje veiligerquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jup, die pleaur ik er dan meteen door,
Wat is datquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:03 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ben weer terug, net de Dierenwinkel gekeken
Tering wat reageer jij snelquote:
Ken je het überhaupt?quote:
coca cola 45 cent....arme cassiere...quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Om die 5 cent had ik je door laten lopen.
Meteen je hele kassa leeg, goddamn![]()
Berkel en Rodenrijs, ergens in het zuiden jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ken je het überhaupt?
Ik was vorige week nog in Groningen hoor![]()
Dat is uniekquote:
en die pauper komt niet eens langs.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:04 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Ken je het überhaupt?
Ik was vorige week nog in Groningen hoor![]()
Wij hebben het mooiste dorp met de mooiste huizen in de randstadquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Berkel en Rodenrijs, ergens in het zuiden in de randstad ja![]()
en de mooiste filesquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wij hebben het mooiste dorp met de mooiste huizen in de randstad![]()
Sorryquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
en die pauper komt niet eens langs.![]()
quote:
Whehehe!quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wij hebben het mooiste dorp met de mooiste huizen in de randstad![]()
een bmw 316....quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:07 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Sorry![]()
Tsja, jij zou toch alleen maar geïnteresseerd zijn in mn auto
Bij afslag Berkel en Rodenrijs idd, maar dat is hier héél ver vandaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |