Economie + Maatschappij met Informatica (quote:
20quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga NG doen. Jaguar, hoe oud ben je dan?
Ik neem ook Informatica en misschien Filosofie erbijquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Economie + Maatschappij met Informatica () erbij in t vrijedeel.
Totaal 4960 studielasturen ofsowiets.
Nerd.quote:
Boeie. Liever een pretpakket dan kut punten. En daarbij heb ik al het perfecte onderwerp voor mn profielwerkstuk (denk ikquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef Chriz2k het volgende:
E&M is hét profiel voor luie mensen.
E+M met in het vrije deel Informatic, Frans 2 en Duits 1 was mijn pakket.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:11 schreef Eix het volgende:
[..]
Economie + Maatschappij met Informatica () erbij in t vrijedeel.
Totaal 4960 studielasturen ofsowiets.
Het was ook niet negatief bedoeld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Boeie. Liever een pretpakket dan kut punten. En daarbij heb ik al het perfecte onderwerp voor mn profielwerkstuk (denk ik).
Vertel!quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef Eix het volgende:
[..]
Boeie. Liever een pretpakket dan kut punten. En daarbij heb ik al het perfecte onderwerp voor mn profielwerkstuk (denk ik).
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Haal jij je horror eerst maar eens weg voor je met zulke uitspraken begint
Frans1 en Duits1. Als ik Frans 2 of Duits2 had gekozen had ik gegarandeert op de thee moeten komen bij de leraren van dat vak om me op andere gedachten te brengen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
E+M met in het vrije deel Informatic, Frans 2 en Duits 1 was mijn pakket.![]()
Potje CS Surf spelen?quote:
Duits is echt een kutvak, die taal kan je ook wel verzinnen. Afgesloten met een 5,6.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Frans1 en Duits1. Als ik Frans 2 of Duits2 had gekozen had ik gegarandeert op de thee moeten komen bij de leraren van dat vak om me op andere gedachten te brengen.![]()
Check je berichtenaar, geef ik je even een servertquote:
Oh ja dat heb ik ook nog 3 jaar gehad, erg mooie taal.quote:
quote:
Ik heb dus n vage oom Guustaaf ooit gehad die Rijkswachter was. En die heeft ooit weer een of ander vaag verhaal opgeschreven over hoe een stel kinderen in een mergelgrot zijn verdwaald en de daarop volgende zoektocht. Dat hele verhaal heb ik laatst in een handgeschreven uitelkaar vallend schrift op mn oma's zolder gevonden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vertel!
We zitten al op pagina 2 zie ik
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:17 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb dus n vage oom Guustaaf ooit gehad die Rijkswachter was. En die heeft ooit weer een of ander vaag verhaal opgeschreven over hoe een stel kinderen in een mergelgrot zijn verdwaald en de daarop volgende zoektocht. Dat hele verhaal heb ik laatst in een handgeschreven uitelkaar vallend schrift op mn oma's zolder gevonden.![]()
Perfecte kans dus om de archieven in te duiken en er een verhaaltje over te schrijven en dat als werkstuk in te leveren dunkt me.
Mên, ik heb op de brugklas en op de 3e echt zo'n Fransoos als leraar gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Duits is echt een kutvak, die taal kan je ook wel verzinnen. Afgesloten met een 5,6.Frans 12 gedaan omdat het zo schijtsimpel was.
![]()
Kutschool dan.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:19 schreef Eix het volgende:
[..]
Mên, ik heb op de brugklas en op de 3e echt zo'n Fransoos als leraar gehad.![]()
Opzich n aardige vent normaal, maar niet in de les.![]()
Hoevaak die vent me wel een onverwachts SO gegeven heeft...![]()
EM: M&O duits en informaticaquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:15 schreef -Mo- het volgende:
Ik heb trouwens EM: M&O en Duits deelvak
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had vorig jaar een kenkergeile lerares, appeltietjes, lief gezicht, mooie, ronde kont
Je hebt dan zeker ook een keigrote piemol?quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ze gaf me altijd een 7, terwijl ik helemaal niet kan tekenen.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:23 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je hebt dan zeker ook een keigrote piemol?
Zo heb ik ook ooit s een gehad die toezicht had bij n SO Frans (die smeerlap van n Frans leraar die ik had had gewoon een toezichthouder voor dat SO geregelt toen ie ziek was.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:20 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had vorig jaar een kenkergeile lerares, appeltietjes, lief gezicht, mooie, ronde kont
Hoeveel studielasturen zijn dat wel?quote:
Zeggen dat je hem ergens op je lijf hebt geplakt, dat moet ze maar eventjes moet komen onderzoekenquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Zo heb ik ook ooit s een gehad die toezicht had bij n SO Frans (die smeerlap van n Frans leraar die ik had had gewoon een toezichthouder voor dat SO geregelt toen ie ziek was.![]()
). Maar ze was wel superstreng.
![]()
![]()
En natuurlijk was ik de pineut, begint ze zon beetje mn hele hebbe en houwe te doorzoeken of ik niet zit te spieken (wat ik ook niet deed![]()
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |