1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | UnleashMitch : Fjd NLboy : Nlboy Sickert.nl : Niveklaams Silver_Shark : Foksilver Ash : Leenart Jazza : Rudycarell Escape_nl : Escapenl Morpheus2002 : Morpheus211983 BMH : Bmh Kievit19 : Kievit1983 Cyberrobin : Cyberrobin Frenkyboy : Sickmyduck76 PirE : Pejastojakovic Razorback : Razorback5000 Droopie : Johan5324 MarkXL : Markvanholstein Fillipe : FillipeNL Gunner : nlgunner Molotov25 : molotov25 domolanglekker : domo666 jpjedi : Jedi05071977 N-E-R-D : 3kmenace Lonewolf2003 : vaal |
Bij mij loopt het spel al K***** met de normale drivers,quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor degene die heel blij dat catalyst drivers willen installeren. Denk er eerst maar eens goed over na. Ik heb ze geinstalleerd maar het spel loopt als nooit tevoren en dat bedoel ik niet positief. Overal vreemde kleuren, een vliegdekschip dat zwart is en waar delen trap uit steken etc etc
Ik ga iig weer terug naar de vorige versie, die wel perfect liep.
Ja dat kan, en zou normaal al gebeurd zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:18 schreef Razorback het volgende:
[..]
En kan Jump misschien nummer 25 veranderen in 26 als dat kan tenminste.
yep, zelfde probleem, heb ik ook bij 5.7 dus ik draai nu nog 5.6 tot ik mijn almachtige 6800 gt binnenkrijg, die door die almachtige postbode gebracht zal worden, die vriendelijk ontvangen zal worden door mij met een knuffel, en dan moet die opkloten want dan moet ik de 6800 inbouwen en bf2 spelenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor degene die heel blij dat catalyst drivers willen installeren. Denk er eerst maar eens goed over na. Ik heb ze geinstalleerd maar het spel loopt als nooit tevoren en dat bedoel ik niet positief. Overal vreemde kleuren, een vliegdekschip dat zwart is en waar delen trap uit steken etc etc
Ik ga iig weer terug naar de vorige versie, die wel perfect liep.
ja oke, die ideeen heb ik ook,quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kijk nog wel even of ik mee kom doen. Ik had al een beetje een kuthumeur en dat werd niet beter door die slachtpartij en die enorm falende Catalyst drivers
@Escape, ik weet niet in hoeverre je het hebt meegekregen maar omdat de stat-sites een te zware wissel trokken (zo is t spreekwoord toch?) op de account server heeft EA ze allemaal (tijdelijk als t goed is) afgesloten. Zodra de stat sites weer werken wilde ik ze weer bij werken (lees: aan jou vragen of je ze bij wil werken), nu vind ik t niet echt boeiend. Verder nemen we alleen de mensen mee die zich daadwerkelijk hebben aangemeld in het daarvoor bedoelde topic op de clansite. Er zitten nml ook nog wat mensen bij die zich wel geregistreerd hebben maar van een andere clan zijn oid. Daarnaast kost het ook veel moeite om voor al die mensen de juiste gamenaam te vinden, dat doen we dus niet denk ik
Wablief. Zeker een foutje. Ik probeer het namelijk zoveel mogelijk te vermeiden, maar soms druk ik weleens page down inplaats van up.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:04 schreef Razorback het volgende:
LOL verkeerde nummer maar okey![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zijn er FOKKERS die elkaar PUNISHEN...
Zoals BMH
Team damage = -2 puntenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach en over punishen hoef je je niet zo druk te maken. Ik geloof dat je voor een punish geen minpunten krijgt, alleen met 4x punish wordt je van de server gebanned. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er opDe minpunten krijg je voor de teamdamage toch ?
Min punten krijg je altijd bij een teamkill...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef UnleashMitch het volgende:
Ach en over punishen hoef je je niet zo druk te maken. Ik geloof dat je voor een punish geen minpunten krijgt, alleen met 4x punish wordt je van de server gebanned. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er opDe minpunten krijg je voor de teamdamage toch ?
quote:'jpjedi' schreef op zaterdag 20 augustus 2005 om 19:17 uur het volgende:
I-spy... soms is het wel lachen met je en ik dacht altijd dat je de boel een beetje express aan het opnaaien bent.
Nee, ik heb het spel nog nooit gespeeld. Ik weet niet eens wat een muis is.quote:
Maar je snapt echt niks van Battlefield he??
Nou..Hoera...quote:Dit is het enige bericht dat ik erover tik.
Ja joh, boeit mij dat nou hoe het heet en wat jullie allemaal deden.quote:
-We vlogen om de beurt ..
-Waren een squad
-Hadden een door domo (leader) bedachte samenstelling qua kits
-Iedereen had lol en vet veel punten,,
en het is geen modo tours maar DOMO tours.![]()
Precies wie benik...Maar ik ben wel iemand die tenminste nu probeert op een normale wijze het spel een beetje 'normaal'(en quasi-geintresseerd) te benaderen.quote:'PirE' schreef op zaterdag 20 augustus 2005 om 19:35 uur het volgende:
Wie ben jij om te bepalen hoe iemand speelt. Als er geen 6 man in de Blackhawk zit krijg ik weer minder punten/lintjes als ik die BH neerhaal en ik moet nog zoveel tot mijn volgende unlock . Het mes snijd aan 2 kanten.
Ik stond verdekt opgesteld tussen een aantal huizen en het was of te voet of die tank reparen. De enemy had wel alle spawnpunten met tanks op Karkand in bezit). En zolang ik die tank heb krijgen zij er ook maar 1 ipv 2. De keuze was dus logisch (repareren). Ik zag iemand lopen maar dat was geen enemy en hij zag mij ook. Ineens start die tank en rijdt hij weg. Ik schreeuwde nog OUT OUT.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:59 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
maar dat weet je toch dat als je "in the open" ff iets gaat repareren dat een of andere niet FOK!KER het zal stelen als hij kan.
![]()
Heb ik ook ervaring mee gehad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:44 schreef PirE het volgende:
Sta je die tank te repareren komt er een gastje aanlopen die in de tank springt en zo weg rijd....
Als rijdende tank ben je zowieso al een afleiding voor APC's en Tanks, waardoor je hun aandacht trekt. Het voetvolk kan dan met hun Anti-tank op de enemy voertuigen schieten terwijl jij ook wat granaatjes afvuurt of die tanks.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:25 schreef i-spy24 het volgende:
...
En t.a.v. die dief: ff via teamspeak waarschuwen dat hij dat ff niet meer moet doen en anders ff die K knop intypen en ff dezelfde tekst intypen zodat meneer weet geen geintjes meer uit te halen. Doetie het wel: Simpel(dan maar een tijdelijke ban) neerknallen bij het volgende geintje van hem.![]()
Hehehe meneer dacht dat ie slim was met zn tank.. ik belaagde je eerst met die atc en ging daarna 8er dat muurtje een beetje afentoe op je schieten en al aandacht trellend wachten op die spawnende tank... en kon ik je dus mooi pakkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:35 schreef i-spy24 het volgende:
* DING *
Zo, weer achter de rug en heb me weer uitsteked vermaakt vanavond.Sterker nog was lekker op dreef en had lol.
De lol ging zelfs zover dat collega FOK!KER sickert elkaar gingen bestrijden met wie elkaar het meest kon killen danwel punten kon pakken
als de tools het doen ...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:35 schreef UnleashMitch het volgende:
. Een admin cleared zo de banlist voor je en je kan er op![]()
Als EA die kutpatch er doorheen ramtquote:
je krijgt 1 punt voor elke kill... ook krijg je punten als je een squad ergens heen stuurt (lees vlag) en ze die veroveren verder krijg je volgens mij ook punten al;s je heel veel mensen spot en als je supllies dropt en mensen er wat van pakkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe het spelletje van bevelhebber zijn werkt snap ik nu wel (hoop klikwerk), maar wat ik me afvraag is WANNEER je nou precies die punten verdiend???
-Door eenheden op "vlaggen" te sturen en als ze die veroveren ?? Of krijg je sowieso punten als je team dat doet ook al heb JIJ ze er NIET op af gestuurd?
-Door vijandelijke troepen te ontdekken en dan wanneer een van je eenheden ze neerschiet ??
-Door zelf te moorden..
Dus wanneer precies? Soms ben ik net bevelhebber en heb ik al een punt terwijl ik nog niets heb gedaan dat vat ik niet..
Verder lopen de medailles wel binnen, alleen wil ik wel eens weten hoe die puntentelling in elkaar zit.![]()
als die er dan is zal die toch niet optimaal werkenquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:07 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Als EA die kutpatch er doorheen ramtow wacht dan vallen pinksteren en pasen zeker op dezelfde dag ?
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:56 schreef 'Sickert' het volgende:
Hehehe meneer dacht dat ie slim was met zn tank.. ik belaagde je eerst met die atc en ging daarna 8er dat muurtje een beetje afentoe op je schieten en al aandacht trellend wachten op die spawnende tank... en kon ik je dus mooi pakken
quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:15 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
![]()
nou he...boef...met zijn 2 aanpakken zeker toen die MisterFox er nog bij kwam later met zijn
heli? eke keer..(die ik later tot 2x toe omlaag haalde) en zijn " 2 vingers in de neus " kreet toen hij me pakte("take that!!! i-spy24")
Maar je had me idd.mooi te pakken bij dat zwembad. Maar hoe vond je mij 'terugpak' keren?(jij zat toen in die APC en later in de tank)![]()
We hebben wel lol gehad![]()
quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:34 schreef PirE het volgende:
[..]
Als rijdende tank ben je zowieso al een afleiding voor APC's en Tanks, waardoor je hun aandacht trekt. Het voetvolk kan dan met hun Anti-tank op de enemy voertuigen schieten terwijl jij ook wat granaatjes afvuurt of die tanks.
De gast zat niet op TS, het was geen FOKKER. Deze zin lijkt me toch duidelijk:
"YOU FUCKING CUNT, I WAS REPAIRING THAT TANK, GET OUT NOW!"![]()
sorry voor het taalgebruik![]()
dat is inderdaad irritant... en daar weet johan alles vanquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:19 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Ze gaan er gewoon van uit dat ik het leuk vind om rondgereden te worden . Probleem daarmee is natuurlijk dat coordinatie tussen rijder en gunner waardeloos is en dat je al rijdend in een humvee bijna geen bal raakt. Het sterke punt van die hummer ligt daar helemaal niet. (en wel in het bewaken van strategische punten en de mogelijkheid hebben tot snelle verplaatsing)
ik moest het ook van Steeven horen.quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:24 schreef SPK het volgende:
[..]
HA dat gaat heen en weer springen schelen,kreeg het nooit voor mekaar
daar kwam ik ook na 3 weken pas achterquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:25 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
ik moest het ook van Steeven horen.Kon het nergens in het boekje vinden.
View veranderen van het manneke ?quote:Op zondag 21 augustus 2005 01:27 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar kwam ik ook na 3 weken pas achterzelfde als dat je met C je vieuw kan veranderen
inmiddels met hetZboard
heb ik nergens meer last van
![]()
Damn wat weet ik veel nietquote:Op zondag 21 augustus 2005 01:30 schreef Sickert het volgende:
nee van het voertuig als je rijd kun je ook je vieuw verander van boven af en front en film vieuw
Ja,maar nogal logisch want ik ben van huis uit ook helemaal geen tank-boy.quote:Op zondag 21 augustus 2005 schreef 'Sickert' het volgende:
Tank Noob
![]()
gheheje kwam constant in een tank
![]()
wij zaten op teamspeak constant van daar heb je die tank noob weer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |