quote:Danny Blind wil toch niet uitsluiten dat de club nog een vervanger haalt voor de geblesseerde Mitea, zo blijkt uit zijn uitlatingen in het Parool. "We zijn niet bezig met het zoeken van een aankoop voor die positie, maar we houden onze oren en ogen open. Dat Mitea wegvalt is een aderlating. Hij is een hele andere voetballer dan Babel. Dat was een voordeel."
Ik mag het ook hopen ja. Maar zoniet: would you like fries with that?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Rbc heeft zoveel blessures dat het amper een team op kan stellen. Als we vandaag niet winnen eet ik mijn huis op.
ik hoop voor je dat je in een huisje van peperkoek woontquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Verwachte opstelling
Vonk
Trabelsi - Grygera - SQD - Emanuelson
Sneijder - Maduro - Boukhari
Pienaar - Rosenberg - Babel
Rbc heeft zoveel blessures dat het amper een team op kan stellen. Als we vandaag niet winnen eet ik mijn huis op.
Nee van baksteen, en als ik iets niet lekker vind dan is het wel baksteen!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je in een huisje van peperkoek woont![]()
daar heb je een puntquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:50 schreef Peter-de-Grote het volgende:
[quote]Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
Verwachte opstelling
Vonk
Trabelsi - Grygera - SQD - Emanuelson
Sneijder - Maduro - Boukhari
Pienaar - Rosenberg - Babel
Heitinga rechtshalf, niet Sneijder en we spelen weer zonder rechterspits. En Sneijder moet eens leren een bal in het doel te plaatsen ipv blind rossen[!quote]
Makie voor RBC.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:57 schreef golfer het volgende:
Vanavond wordt gewoon eenvoudig gewonnen.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mag het ook hopen ja. Maar zoniet: would you like fries with that?.
En nee SCH, niet jij.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:10 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Realiseer jij je wel SCH, dat Amsterdam een eeuw geleden de grootste Friese stad was in Nederland. Een beetje historisch besef en liefde voor Ajax ('s lands trots) zou je niet ontsieren.
Om mijn fraaie bilpartij mee af te vegen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja SCH, moet ik je Ajax sjaaltje alvast klaar leggen?.
nee joh, daar kan je toch je Heerenveen sjaaltjes voor gebruiken, die heb je als ras-ajacied toch niet meer nodigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Om mijn fraaie bilpartij mee af te vegen?![]()
alleen het doelpunt van Zlatan. En dat dan anderhalf uur lang herhalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze kunnen er beter alleen fey - Ajax opzetten
En het doelpunt van Zlatan natuurlijk
Logisch. Maar in de vorige edities kwam ook het negatieve nog wel eens naar voren. Hier echt amper... De slechtste uit de reeks denk ik. Zo zeggen ze dat Chari van Dortmund komt...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:09 schreef HeatWave het volgende:
Tja, seizoens DVD's zijn meestal niet zo kritisch, ze proberen het "beste" te laten zien.
Nou zeg, helemaal van RBC - jottumquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:06 schreef BliksemSchigt het volgende:AAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAX
We gaan winnen vanavond!
who cares, we hebben Rosenbergquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:12 schreef Radegast het volgende:
Zal Wesley Frits Paap de baas kunnen?![]()
Ik heb het al wel en werkt prima tot nu toe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:17 schreef devv05 het volgende:
Ik mis de wedstrijd vanavond alKut versatel...
gewoon een goede sigarenboer zoekenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:25 schreef Max-Westerman het volgende:
omg
Net kaartje Ajax - Feyenoord gehaalt vak 419 bij ticketbox
Maandag zei die kerel tegen mij dat het uitverkocht was
De wedstrijd is niet gespeeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:28 schreef Ricky_ het volgende:
Is er nog nieuws rond Ajax - ADO?
Mja heb niet veel keus met maar 1 sigarenboer in de buurt hequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
gewoon een goede sigarenboer zoeken
Nee, dan wordt het lastigquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Mja heb niet veel keus met maar 1 sigarenboer in de buurt he
Hmmm goed ideequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het lastig.
Als ik voor andere mensen kaarten regel, lever ik mn pasjes gewoon een week ofzo van te voren in, zodat ik vooraan de rij ben. Die sigarenboer draait dan op de verkoopdag meteen om 9 uur de kaarten uit en ik haal ze 's middags op. Op die manier is het me altijd nog gelukt
Versatel en Talpa staan los van elkaar. Bovendien heeft De Mol zijn aandelen in Versatel al verkochtquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Ik word strontziek van dat kut Versatel. Weet iemand waar John de Mol woont. Zou hem graag een paar knallen voor zijn kanis willen geven!
Gast ga langs de lijn luisterenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:54 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Ik word strontziek van dat kut Versatel. Weet iemand waar John de Mol woont. Zou hem graag een paar knallen voor zijn kanis willen geven!
Zou niet verkeerd zijn, kan ik gratis (ov) reizenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:09 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag 21 september waarschijnlijk Ajax - Ado
Woensdag avond wedstrijd zekerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:09 schreef F1Bas het volgende:
Woensdag 21 september waarschijnlijk Ajax - Ado
quote:
Roosendaal, 20 augustus 2005
Wesley Sneijder is de vervanger van de geblesseerde Nigel de Jong in het basiselftal van Ajax tegen RBC Roosendaal. De opstelling kent verder geen veranderingen ten opzichte van de ploeg die in Denemarken tegen Brondby in actie kwam. Nourdin Boukhari start derhalve weer als linkshalf, met Urby Emanuelson achter zich. Babel, Rosenberg en Pienaar moeten voorin weer voor het gevaar zorgen. Hieronder leest u vanaf 19.30 uur de hoogtepunten van het eerste competitietreffen van Ajax.
30. Makhout geeft Rosenberg een tikje net buiten het strafschopgebied. Sneijder meldt zich voor de vrije trap. Volders redt.
29. Sneijder wordt hard aangepakt op het middenveld door Daelemans en krijgt een vrije trap
22. Weer een goede voorzet van Babel, keeper Volders wint het luchtduel van Pienaar
20. Vonk reageert adequaat op en aanval van RBC via De Groot
20. Fleur stuurt Elkhattabi weg maar Emanuelson komt er goed tussen en verdedigt uit
16. Oud-Ajacied Melvin Fleur probeert een afstandschot, dat gaat ver naast
13. Ten koste van een corner voorkomt Paap dat Peinaar een voorzet van Escudé kan inkoppen
11. Pienaar geeft mooi mee aan Trabelsi. De Tunesiër krijgt de bal echter niet goed voor het doel
8. De eerste kans voor Ajax: Babel schiet op de paal
6. Een een-twee tussen Boukhari en Sneijder eindigt in de Roosendaalse defensie
4. Emanuelson geeft een voorzte vanaf de linkerkant. Rosenberg kaatst terug, maar de bal komt niet aan bij een Ajacied zodat RBC kan uitverdedigen
1. Ajax trapt af
Opstelling RBC:
Mark Volders (c), Melvin Fleur, Akram Roumani, Arjan Ebbinge, Frits Paap, Paul de Lange, Ali Elkhattabi, Fouad Makhout, Donny de Groot, Björn Daelemans, Nyron Wau.
Wissels: Erwin Friebel, Richie Basoski, Adem Yaran, Arjan van der Smissen, Pauwi Otto.
Opstelling Ajax: Vonk, Trabelsi, Grygera, Escudé, Emanuelson, Sneijder, Maduro, Boukhari, Pienaar, Rosenberg, Babel.
Wissels: Lobont, Heitinga, Galásek, Rosales, Charisteas, Lindenbergh, Manucharyan.
heb ik nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef F1Bas het volgende:
Wie ergert er zich nog meer zo erg aan die commentator bij Rbc-Ajax op Versatel?
idd, kom je goed wegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
YES IK HOEF ME HUIS NIET OP TE ETEN!!!!
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:39 schreef Erwtensoep het volgende:
heel erg irritant inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:01 schreef F1Bas het volgende:
Wie ergert er zich nog meer zo erg aan die commentator bij Rbc-Ajax op Versatel?
ben benieuwdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi dat Markus een goede pot speelde.
Zouden we dan eindelijk weer eenspits
hebben?
quote:Ajax heeft zijn eerste competitiewedstrijd zonder kleerscheuren doorstaan. In Noord-Brabant klopten de Amsterdammers RBC Roosendaal met 2-0. Indrukwekkend was het niet wat de ploeg van Danny Blind liet zien, maar na de treffer van Steven Pienaar kwam het niet meer in de problemen.
De start van het duel was nog aardig. In de eerste tien minuten oogde Ajax geïnspireerd en leek het op weg naar een snelle voorsprong. Ryan Babel was het dichtste bij. De linksbuiten schoot zoals hij dat wel vaker doet zeer onverwacht en zag zijn inzet op de paal belanden.
Totdat Pienaar na bijna een uur spelen scoorde, bleef RBC redelijk eenvoudig op de been. De Roosendalers creëerden geen echte grote kansen maar ook Ajax was weinig slagvaardig. Pienaar had de 0-1 op zijn schoen maar faalde.
Pas na de pauze, toen Ajax het tempo opvoerde en RBC wankelde, maakte de Zuid-Afrikaan het wel af. Pienaar combineerde met Markus Rosenberg en passeerde Mark Volders met een overigens niet indrukwekkend schot: 0-1.
Vanaf dat moment was de strijd gestreden en leek Ajax de voordelige marge eenvoudig naar het einde te brengen. Vijf minuten voor tijd vergrootte Ajax de voorsprong nog eens. Hatem Trabelsi zette voor en Rosenberg bekroonde zijn eredivisiedebuut met een doelpunt.
ik zeg dat hij er zondag 2 inschietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:34 schreef Max-Westerman het volgende:
MarkusSverige
![]()
Mijn zweedse boy gaat volgende week vlammen
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Jezus is iedereen verliefd op die rosenberg of zo![]()
goed planquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe 1 op 1 na 2 wedstrijden
Maar ja woensdag en zondag dan maar doortrekken dan
Als hij fit is, binnen nu en 1 1/2 weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:12 schreef Nashje het volgende:
Wanneer mag Juanfran spelen?
Oh hij is niet fit. Best kut want ik had 'm graag tegen Brondby zien spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als hij fit is, binnen nu en 1 1/2 week
quote:Hij is nog niet fit omdat hij bij Besiktas niet meetrainde. Er is inmiddels een individueel schema opgesteld om hem in drie weken speelklaar te krijgen. De Spanjaard laat weten grootse plannen te hebben, want hij wil zich tijdig bewijzen om weer in aanmerking te komen voor de Spaanse selectie bij het WK in Duitsland komende zomer.
Dat mag zowiezo nog niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh hij is niet fit. Best kut want ik had 'm graag tegen Brondby zien spelen.
nog niet speel gerechtigquote:
idd, zat ik me ook aan te ergeren!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Jajong het volgende:
Assist en een goal
ROSENBEEEEEEEEEEEEEEERG
Petrovic moet zijn muil houden.
Petro heeft nog een F'noord hartje en doet een "open" sollicitatie om ergens een jeugdteam te gaan trainen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Jajong het volgende:
Assist en een goal
ROSENBEEEEEEEEEEEEEEERG
idd, heel irritant, die sollicitatiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Petro heeft nog een F'noord hartje en doet een "open" sollicitatie om ergens een jeugdteam te gaan trainen.![]()
Je hebt weer een leuk (dom) blondje gezien?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
Die Rosenberg komt er wel
Ik vind hem niet opwindend maar na vd Vaart, Charisteas en Zlatan is het al snel lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer een leuk (dom) blondje gezien?
Ook een groot Nederlandstalig talent, staat op het punt om landelijk door te breken. Komt regelmatig bij de TROS langsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:09 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Verder ken ik wel Jannes en Frans Bauer (zucht), maar who the fuck is Thomas Berge??
quote:Gerucht: 'Galásek terug naar Willem II'
Voetbalprimeur meldt dat 'verschillende bronnen rondom Willem II' weten dat Tomás Galásek Ajax verlaat voor een terugkeer naar Willem II. De Tsjechische middenvelder zou ongelukkig zijn met zijn huidige rol bij Ajax en zou al enkele gesprekken hebben gevoerd met 'het Ajax van het Zuiden'. Galäsek zou met een eventuele overstap willen wachten tot na de kwalificatie wedstrijd voor de Champions League die aanstaande woensdag in de ArenA tegen Brondby wordt gespeeld.
Volgens voetbalprimeur.nlquote:
Markusquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef keijz het volgende:
Markus
[afbeelding]
Onze nieuwe Godenzoon
quote:Obodai wijst aanbieding Sparta af
Anthony Obodai gaat voorlopig niet in op de aanbieding die Sparta hem heeft voorgelegd. De Ajacied wil vanwege de vele interesse die is getoond nog even wachten met het nemen van een beslissing. Obodai kreeg onlangs van Ajax-trainer Danny Blind te horen dat hij mag uitkijken naar een andere werkgever.
Sparta meldde zich in Amsterdam voor de Ghanees, maar Obodai houdt de boot vooralsnog af. Omdat zijn contract aan het eind van dit seizoen afloopt wil Ajax de verdedigende middenvelder het liefst verkopen. Eerder legde Obodai al een aanbod van Heracles Almelo naast zich neer.
Inderdaad, Galasek moet je er gewoon bijhouden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Ajax Galasek laat gaan zijn ze gek
laten ze 5 goede acties van Rosenberg zien, zegtie: "ja, maar dit is een samenvatting". Nouja 5 goede acties in een wedstrijd (inclusief goal en assist) is wel vrij veel voor een spits in een hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Jajong het volgende:
Assist en een goal
ROSENBEEEEEEEEEEEEEEERG
Ach man zeur toch niet zoquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:12 schreef Maquiladora het volgende:
Kunnen ze Pienaar niet disciplinair straffen voor al die achterlijke dansjes als er gescoord is?
Tja ik heb er gewoon geen problemen meequote:Op zondag 21 augustus 2005 16:40 schreef Radegast het volgende:
Het ziet er toch ook niet uit?
Juichen zoals Jonk dat deed, dat was mooi![]()
Ik heb de hele wedstrijd gezien, maar marcus speelde niet goed hoor. Hij kreeg geen cm ruimte van die verdedigers waardoor hij geen indruk op me maakte. Wat me wel opviel is dat ie goed snel is, dat kan een belangrijk wapen worden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
laten ze 5 goede acties van Rosenberg zien, zegtie: "ja, maar dit is een samenvatting". Nouja 5 goede acties in een wedstrijd (inclusief goal en assist) is wel vrij veel voor een spits in een hele wedstrijd.
Dat was een Zuid-Afrikaanse vreugdedans, cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:49 schreef Radegast het volgende:
Dat achterlijke dansje van Pienaar weer![]()
Zou een aardige afspiegeling zijn.quote:Ajax Netwerk Man of the Match Tussenstand
RBC-Ajax: uitslag 0-2 (0-0), waardering 6.1; de huidige top 10, na 132 inzendingen:
Markus Rosenberg 33.4%
Steven Pienaar 24.3%
Hatem Trabelsi 12.3%
Wesley Sneijder 6.1%
Urby Emanuelson 4.2%
Hoe durven ze dit te zeggenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:37 schreef F1Bas het volgende:
Gerucht: 'Galásek terug naar Willem II'
Voetbalprimeur meldt dat 'verschillende bronnen rondom Willem II' weten dat Tomás Galásek Ajax verlaat voor een terugkeer naar Willem II. De Tsjechische middenvelder zou ongelukkig zijn met zijn huidige rol bij Ajax en zou al enkele gesprekken hebben gevoerd met 'het Ajax van het Zuiden'. Galäsek zou met een eventuele overstap willen wachten tot na de kwalificatie wedstrijd voor de Champions League die aanstaande woensdag in de ArenA tegen Brondby wordt gespeeld.
Dit staat er op www.ajax.nl over Mitea:quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:28 schreef Roeni3 het volgende:
Even iets anders: hoe wordt de blessure van Mitea opgevangen? Babel is stijf rechts, dus die trekt veel vaker naar binnen dan naar de achterlijn. Zijn er nog alternatieven? En nee, Boukhari is toch zeker geen alternatief.
Manucharyan zal wel kansen krijgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:28 schreef Roeni3 het volgende:
Even iets anders: hoe wordt de blessure van Mitea opgevangen? Babel is stijf rechts, dus die trekt veel vaker naar binnen dan naar de achterlijn. Zijn er nog alternatieven? En nee, Boukhari is toch zeker geen alternatief.
Met Fredje op de achtergrond ook!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In mei 2006 is er ook zo een moment met Markus
quote:'Veel blessureproblemen voor Brondby
Het Algemeen Dagblad meldt dat Brondby in de aanloop naar het treffen met Ajax grote personele problemen kent. Ankergren, Rytter, Daugaard, Skoubo en Jørgensen zouden allen waarschijnlijk niet op tijd fit geraken. Coach Laudrup spreekt al over Plan C voor zijn elftal.
Een Albanese Oostenrijker, die hadden we nog nietquote:Scouts bij Oostenrijk - Schotland
Scouts van Ajax waren gisteren aanwezig bij Oostenrijk - Schotland. De aandacht van hen zou, net als van diverse andere scouts, zijn uitgegaan naar de 19-jarige verdediger Ronald Gercaliu, zo meldt Volksblatt. Hij wordt in Oostenrijk gezien als een groot talent en staat onder contract bij Sturm Graz. Hij heeft de Oostenrijkse nationaliteit, maar is van Albanese afkomst.
quote:21/8/2005 - Borst: Obodai kiest morgen tussen Sparta en Luton Town
Hugo Borst liet in het programma Studio Voetbal weten dat volgens zijn bronnen Anthony Obodai morgen al beslissen voor welke club hij zal gaan uitkomen. De keuze zou gaan tussen Sparta en het Engelse Luton Town.
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou als ik die Babel zo hoorde....
quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat snap je hier niet aan?quote:zowat elke speler
Dat was subjectiviteit. Ik vond 't ook niet verdiend, dat er zo'n knullige kutgoal viel in de 98e minuut van de wedstrijd. Dan ga je gewoon met een kutgevoel van de wedstrijd.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
quote:22/8/2005 - Van Geel: terugkeer Galasek naar Willem II uitgesloten
(Gepost door RvN)
Het is uitgesloten dat Tomas Galasek nog dit seizoen bij Willem II terugkeert. Dat zegt Ajax-directeur Martin van Geel tegenover Omroep Brabant in reactie op de geruchten over een mogelijke overstap. Ajax wil hem nog niet kwijt omdat de Tsjech dit seizoen nog van waarde kan zijn voor Ajax.
quote:De Jong is fit, Galásek vraagteken
Trainer Danny Blind van Ajax kan woensdagavond tijdens de return tegen Bröndby in de laatste voorronde van de Champions League zeer waarschijnlijk weer over Nigel de Jong beschikken.
De middenvelder ondervindt nagenoeg geen hinder meer van de rugblessure die hem zaterdag tegen RBC aan de kant hield.
Wel is het nog onduidelijk of Tomas Galásek op tijd fit is voor het duel met de Deense landskampioen. De Tsjech verliet maandag voortijdig de training. Hij kreeg een knietje tegen zijn bovenbeen.
En Skoubo zouden ze erg missen bij onze Deense vrienden. Ankergren kan in het doel eenvoudiger vervangen worden door Karim Zaza.quote:Daniel de Ridder is in het duel, dat volgens zijn zaakwaarnemer waarschijnlijk zijn laatste in het shirt van Ajax zou worden, in de eerste helft met rood van het veld gestuurd. In het duel van Jong Ajax tegen Jong RKC stond Ajax op dat moment op een 2-1 voorsprong. [
Hij kan zeggen dat de 2-2 wel verdiend was maar toch klote, zoals Emanuelson wel kon zeggen. En Vonk ook trouwens.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was subjectiviteit. Ik vond 't ook niet verdiend, dat er zo'n knullige kutgoal viel in de 98e minuut van de wedstrijd. Dan ga je gewoon met een kutgevoel van de wedstrijd.
Verwacht je dan van een 18-jarige dat 'ie dan zou zeggen:"Tsja, mooi resultaat, beter dan we verdienden!"
quote:20-08-2005: VAK 410 trommelt er op los.
Vanaf dit seizoen (eerste wedstrijd is Brondby) zullen er op VAK 410 twee kleine trommels aanwezig zijn boven de ingang van het vak.
Voordat iedereen begint te roepen "oh nee toch geen trommel!" willen we deze beslissing even nader toelichten.
Er is tijdens de zomerstop een keer geoefend door een groep van 25 man en ook tijdens de JCS op de 2e ring werd er goed op gereageerd. De bedoeling van de trommel is om ons gezang ritmisch te ondersteunen en alle Ultra's op te zwepen. Zo kunnen liedjes beter in de maat en langer door gezongen worden. De trommel
zal niet de bovenhand krijgen en zal niet gebruikt worden zoals bij clubs als utrecht door dom "Bom, bom"gedreun.
Wij hebben dan ook goede hoop dat de trommel een positieve invloed zal hebben op de sfeer zowel op het vak zelf als in de rest van het stadion. We vragen van iedereen om het een eerlijke kans te geven. De megafoon kon in eerste instantie ook op veel scepsis en tegenwerking rekenen, maar heeft zijn nut inmiddels ook meer dan bewezen!
Ultra groeten,
Organisatie VAK 410
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Morgen met de auto rond 15.00 vertrekken rond 6, half7 daar. Kan ik dan nog parkeren bij Duivendrecht?
Goeie zet! Een beetje muzikale ondersteuning kan geen kwaadquote:
De echte supportersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:12 schreef Dizzee het volgende:
[..]
das nog een aardige rit.
denk dat duivendrecht vol zit. gewoon P2.
gaattie weer hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Morgen met de auto rond 15.00 vertrekken rond 6, half7 daar. Kan ik dan nog parkeren bij Duivendrecht?
neem tomaten meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zit in Vak 413, zal de trommelaars eens in de gaten houden
helemaal mee eens, zou heel erg kut zijn andersquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:25 schreef Shreyas het volgende:
als ze niet naar de CL gaan is voor mij het seizoen al voor 50% verpest.
Neem jij je EHBO kitje dan maar mee.quote:
ik ga lekker op de fietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
De echte supportershelemaal vanuit Limburg
![]()
Ik heb dezelfde instelling. Ik heb over het algemeen een schijthekel aan trommels, maar als ik het bericht zo lees is men zich van dat soort gevoelens bewust, dus ik geef ze een kans.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar die trommels. In de eerste instantie kreeg ik ook meteen Utrecht beelden voor me waar ik niet vrolijk van werd, maar het is wel zo eerlijk het een kans te geven.
ouderkerk heeft geen station, ga jij maar met de treinquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:06 schreef J.P. het volgende:
Ik las hier vorige keer iets over mensen die hun auto in Ouderkerk aan de Amstel neerzetten. Is het gewoon gratis parkeren op het terrein bij het station of zetten jullie hem ergens anders neer? En dan 10 minuten met de trein ofzo toch?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:48 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Natuurlijk Cart man, we hadden niet anders verwacht van jou. Puur kinnesinne (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik denk, dat we aan de vooravond staan van de wederopstanding. Morgen moet Ajax vechten voor de overwinning. Bij volledige inzet en concentratie kan het niet mis gaan. En zondag staan we weer boven Feyenoord.
je kan 'm ook ergens in gein, reigersbos of holendrecht zetten. en dan 5 minuutjes met de metroquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:06 schreef J.P. het volgende:
Ik las hier vorige keer iets over mensen die hun auto in Ouderkerk aan de Amstel neerzetten. Is het gewoon gratis parkeren op het terrein bij het station of zetten jullie hem ergens anders neer? En dan 10 minuten met de trein ofzo toch?
niet dat je je auto dan nog terug zal vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan 'm ook ergens in gein, reigersbos of holendrecht zetten. en dan 5 minuutjes met de metro![]()
Goed dat ik het nog even gevraagd hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ouderkerk heeft geen station, ga jij maar met de trein
je kunt wel je auto in weesp zetten, gratis parkeren en tien minuten met de trein. moet je wel een beetje uit die richting komen natuurlijk
ik zal er wel op lettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet dat je je auto dan nog terug zal vinden
Ga je mee morgen, dan nemen we gezellig samen de trein en gaan we samen de wedstrijd kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:28 schreef Cart_man het volgende:
Pak gewoon de trein naar Duivendrecht, dan is het 10 minuten lopen naar de arena, kan je nog een biertje drinken onderweg in het supportershome bij het trainingsveld...
Oh nee, dat home was afgefikt.![]()
Een keertje op eigen vervoer naar de arena is voldoende hoor. Goed geografisch geheugen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:33 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Zijn die brandstichters van het supportershome eindelijk gearresteerd? En wat weet jij verdacht goed de weg in Amsterdam.
Geweldig trommelsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:43 schreef F1Bas het volgende:
Trommels
Ik heb nu nog nachtmerries van de RBC trommels van afgelopen weekend.
Bij de JC schaal was het al strontvervelend, toen waren het dus nog maar 25 man.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geweldig trommelsAlleen moeten ze er wel swingende nummers bij verzinnen en niet wie niet springt is geen jood of dergelijke
![]()
datzelfde heb ik nou ook en dan ook met rosales, dat is gewoon echt een ajax voetballerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
Dramatisch afscheid van Daniël de Ridder gisteren, naar verluidt zijn laatste wedstrijd in Ajax-shirt:
[afbeelding]
Weet niet wat het precies is, maar voor bij is Daniël de Ridder hét voorbeeld van een échte Ajacied, zie die uitstraling:
[afbeelding]
Ik vind hem ook een echte Ajax-uitstraling hebben, maar ja het is niet andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
Dramatisch afscheid van Daniël de Ridder gisteren, naar verluidt zijn laatste wedstrijd in Ajax-shirt:
[afbeelding]
Weet niet wat het precies is, maar voor mij is hij hét voorbeeld van een échte Ajacied, die uitstraling:
[afbeelding]
In de eerste helft met rood van het veld, zaakwaarnemer gaf vóór de wedstrijd al aan dat het hoogstwaarschijnlijk de laatste wedstrijd van Daniël de Ridder was voor Ajax, Olympique Marseille schijnt al een officieel bod te hebben uitgebracht, ik hoop echter op de Spurs...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:57 schreef Houniet het volgende:
wat is er gebeurt dan?
quote:Vlak voor rust bereikte het duel een dieptepunt toen Daniël de Ridder het aan de stok kreeg met zijn directe tegenstander Rijsbergen. De Waalwijker had al eerder in de eerste helft een aantal overtredingen nodig gehad om De Ridder te stoppen, maar nu liet de Ajacied zich ook gaan. In een opstootje waar uiteindelijk bijna de twee volledige teams zich mee gingen bemoeien, trok Diks tweemaal de rode kaart: zowel De Ridder als Rijsbergen mocht gaan douchen. Daarvoor had de leidsman al drie keer een gele kaart uitgedeeld.
ik hoop met je mee. goed debuut van vertonghen trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
In de eerste helft met rood van het veld, zaakwaarnemer gaf vóór de wedstrijd al aan dat het hoogstwaarschijnlijk de laatste wedstrijd van Daniël de Ridder was voor Ajax, Olympique Marseille schijnt al een officieel bod te hebben uitgebracht, ik hoop echter op de Spurs...
Die jongen baalt zo verschrikkelijk dat 'ie zo lang aan het lijntje is gehouden. Ik hoop voor hem dat er een leuke club komt waar hij aan voetballen toe komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Weet niet wat het precies is, maar voor mij is hij hét voorbeeld van een échte Ajacied, die uitstraling:
[afbeelding]
Inderdaad, ik zie hem het liefst bij de Spursquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die jongen baalt zo verschrikkelijk dat 'ie zo lang aan het lijntje is gehouden. Ik hoop voor hem dat er een leuke club komt waar hij aan voetballen toe komt.
ik ook, zou een goeie club voor hem zijn waar hij zich goed kan ontwikkelenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:02 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie hem het liefst bij de Spurs
Ja idd; Lee, Davids, Mido, De Ridderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:04 schreef snellejelle het volgende:
de spurs krijgt best een leuk team zo
quote:Grolsch eist dat Ajax geen reclame voor concurrentbrouwerij Amstel maakt bij wedstrijden in de ArenA, op straffe van 25.000 euro per dag. De bierbrouwer heeft een kort geding aangespannen dat woensdag voor de rechtbank dient.
Grolsch is een van de oprichters van de Amsterdam ArenA en neemt deel aan financiële constructies die het stadion aangaan. Het eist dat het als enige biermerk in de ArenA reclame maakt.
Ajax, dat huurder is van de ArenA voor haar thuiswedstrijden, had tot 1 juli een sponsorovereenkomst met Grolsch. Momenteel wordt met Amstel gepraat over publiciteit.
tsja, helaas de trainer beslist... t schijnt trouwens wel een erg aardige jongen te zijn. een ex-collega zat bij hem in de klas.. hij heeft zijn gymnasium diploma, kunnen al die mavo-voetballers wat van leren (letterlijk!)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:08 schreef J.P. het volgende:
En dan gaat hij weg zonder dat hij ooit een goede kans bij Ajax heeft gehad. Echt doodzonde...
Zo ongeveer iedereen vind hem een ras ajacied.
Laten we nou ook niet de intelligentie van die jongen gaan overschatten, met alleen een gym-diploma komt hij ook niet ver ben ik bang....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsja, helaas de trainer beslist... t schijnt trouwens wel een erg aardige jongen te zijn. een ex-collega zat bij hem in de klas.. hij heeft zijn gymnasium diploma, kunnen al die mavo-voetballers wat van leren (letterlijk!)
Maakt niet uit...onze repetoire is groot genoeg om er goed tegenin te gaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:08 schreef Peter-de-Grote het volgende:
En dat zingen in ik meen vak 425 kan wel wat creatiever. Put toch uit het prachtige repetoir aan liederen over Ajax en Amsterdam. Waarom hoor ik bv. niet meer een nummer als: "He, Amsterdam, ze zegge dat je bent veranderd...... en als Feyenoord op bezoek kwam en het voorafgaande duel in de Kuip was gewonnen door Ajax, dan klonk het steevast in de Meer "Wie werd er in de Kuip vermoord......................."!
Gein, Cart man, moet kunnen.:
maar t toont iig aan dat hij niet dom isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laten we nou ook niet de intelligentie van die jongen gaan overschatten, met alleen een gym-diploma komt hij ook niet ver ben ik bang....
En er zijn wel meer voetballers die hun VWO afmaken hoor
Dat is inderdaad een jammer feit. Vroeger was alles beterquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:12 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is gewoon een feit dat de supportersschare van welke ploeg dan ook minder creatief is dan vroeger.
Juistquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
Danny Blind wil een dubbele bezetting bij Ajax, dan kan toch ook mét Daniël de Ridder??? Want ik vind Mauro Rosáles en Daniël de Ridder de enige échte rechtsbuitens in de huidige selectie van Ajax, helaas is de technische staf (die worden ervoor betaald) het niet met mij eens. Ajax verliest een échte Ajacied, een speler die voor het publiek ook nog eens meerwaarde heeft buiten het veld, zonde...
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
Danny Blind wil een dubbele bezetting bij Ajax, dan kan toch ook mét Daniël de Ridder??? Want ik vind Mauro Rosáles en Daniël de Ridder de enige échte rechtsbuitens in de huidige selectie van Ajax, helaas is de technische staf (die worden ervoor betaald) het niet met mij eens. Ajax verliest een échte Ajacied, een speler die voor het publiek ook nog eens meerwaarde heeft buiten het veld, zonde...
goed geschreven, maar hij zou dan wel een eerlijke kans moeten krijgen bij ajax en niet alleen maar moeten blijven als stand-in van rosales want dan kan hij idd beter naar een andere club gaan waar hij meer aan spelen toe komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
zelfs bij jong ajax gisteren speelde hij op linksquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:19 schreef Peter-de-Grote het volgende:
De manier waarop Ajax Daniel de Ridder behandelt is schandalig. Hij mocht niet weg maar krijgt geen kans. Behalve dan een halve wedstrijd op links ipv. op rechts. Het is triest hoe er met de zelf opgeleide talenten wordt omgegaan. Juist omdat hij een ras ajacied is, is hij waarschijnlijk zo behandeld! Spurs zou mooi zijn voor hem.
quote:23/8/2005 - Waarschuwing: 'Geen uitsupporters meer bij Ajax en Feyenoord na volgende rel'
(Gepost door P.)
BRON: ANP (via Nu.nl)
Een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zal tot gevolg hebben dat er voor een periode van vijf jaar geen Ajacieden in de Kuip en geen Feyenoorders meer in de ArenA worden toegelaten bij een onderling treffen tussen Ajax en Feyenoord. Deze maatregel is afgesproken tussen de clubs, de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de KNVB. Ajax en Feyenoord gaan de supporters ook intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt met betrekking tot de gang van zaken op de supporterstreinen.
D'r kunnen bij de ArenA praktich geen onderlinge rellen uitbreken, Ajax of de kakkerlakken tegen ME, maar onderling zal niet gebeuren. Wel een beetje uitdagen, als de treinen aankomen, meer niet...quote:
Daar willen ze wel naartoe werken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Het hoort er gewoon allemaal bij, net als spreekkoren, het is geen hockey/korfbal...
idd, gewoon heineken tappe godverquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:09 schreef Againzender het volgende:
We gaan toch geen ruzie maken met Grolsch he?
[..]
dan is de lol er gauw vanaf denk ik.... je haat niet naar het voetballen voor alleen de negentig minuten maar juist voor de sfeer eromheen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar willen ze wel naartoe werken...
Als we met de trein gaan, komen we niet meer thuis. Leuk als de laatste bus al om een uur of 12 vanaf Rotterdam gaat. Dat halen we dus nooit + auto is sneller. Maar het viel me op dat we vorige keer met a'dam tournament al super lang moesten wachten, en toen zat het stadion nog maar amper vol (dit was bij parkeergarage dus)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:28 schreef Cart_man het volgende:
Pak gewoon de trein naar Duivendrecht, dan is het 10 minuten lopen naar de arena, kan je nog een biertje drinken onderweg in het supportershome bij het trainingsveld...
daarom moet je 'm ook in gein,reigersbos of holendrecht neerzettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als we met de trein gaan, komen we niet meer thuis. Leuk als de laatste bus al om een uur of 12 vanaf Rotterdam gaat. Dat halen we dus nooit + auto is sneller. Maar het viel me op dat we vorige keer met a'dam tournament al super lang moesten wachten, en toen zat het stadion nog maar amper vol (dit was bij parkeergarage dus)
Je wordt ermee geborenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Cart_man het volgende:
Echt, je woont in de omgeving van Rotterdam en bent voor ajax.![]()
Ik weet het, het gaat helemaal de verkeerde kant op! De verhouding bobo's/fanatieke supporters slaat helemaal door, de prijzen blijven stijgen en op een gegeven moment zijn het alleen de bobo's nog, die het bezoeken van voetbal kunnen betalen. Ook de sfeer verdwijnt steeds meer, tijdens de Klassieker (in Amsterdam, Rotte'dam, neutraal terrein, het maakt niet uit) wordt de tegenstander zó gehaat, dat dit een supersfeer geeft, maar over tien jaar wordt het hele stadion tijdens dit soort wedstrijden bevolkt door mensen met een vlaggetje in hun hand...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar willen ze wel naartoe werken...
wat doe jij in dit topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Net zoals met veel andere afwijkingen en ziektes![]()
Nou Cart-man, ik ken redelijk wat mensen uit Rotterdam. Waarbij er toch zeker wat voor Ajax zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Cart_man het volgende:
Echt, je woont in de omgeving van Rotterdam en bent voor ajax.![]()
Terecht, optiefen met dat gekut..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef Houniet het volgende:
ik hoorde net het nieuws, als ajax of f-nerd supporters hun misdragen krijgen ze een stadion verbod van 5 jaar opgelegd!
i.v.m. de klassieker a.s. zondag
ja, maar het gaat er ook om dat ajax begin augustus (toen hij aanbidingen had...) nog zei dat hij niet weg mocht en een week of wat later moet hij ineens wel... rare gang van zaken, zo ga je niet met spelers (en zeker niet uit je eigen jeugd) om.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef twi het volgende:
En ik vind dat hele gedoe rond De Ridder een beetje overdreven. Het zal best een goede speler zijn en ja hij komt uit eigen jeugd. Maar ik ga 'm vanwege z'n afkomst niet anders bekijken dan een Rosales. Die jongen wil spelen, en ik zet liever Pienaar of Rosales neer op zijn positie. Dan kom je dus niet aan spelen toe, en dus kan 'ie beter vertrekken. Ook omdat beiden waarschijnlijk ook na dit seizoen wel bij Ajax blijven. En om nu zo'n hoop blabla te hebben: zo goed is 'ie echt (nog) niet.
quote:Ons Boek 2005 - woensdag en zondag te koop bij ingang Zuid H
Aanstaande woensdag (morgen) zal de voorverkoop plaatsvinden van Ons Boek 2005. Plaats van verkoop zal zijn voor de ingang van Zuid H. De verkoop begint om 18.30 uur en zal eindigen om 20.00 uur (een half uur voor de wedstrijd). Voor de voorinschrijvers: meldt bij de verkopers dat je op de lijst staat (naam/woonplaats). Jullie boeken zijn immers gereserveerd. Voor de 'losse' kopers: wees er op tijd bij, want we hebben maar een deel van de boeken bij ons. Dat komt omdat we voor Ajax - kakkerlakken de 'grote' verkoop hebben. Op zondag zullen we de rest van de boeken verkopen en kunnen de voorinschrijvers ook terecht om hun exemplaar op te halen. Extra info over de verkoop op zondag volgt later deze week. Alvast veel kijk- en leesplezier toegewenst!
Ps. Je kunt je nog voorinschrijven via redactie@dapprestrijders.nl![]()
idd, blind weet HEUS wel wat hij doet, en wat het BESTE isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef twi het volgende:
En ik vind dat hele gedoe rond De Ridder een beetje overdreven. Het zal best een goede speler zijn en ja hij komt uit eigen jeugd. Maar ik ga 'm vanwege z'n afkomst niet anders bekijken dan een Rosales. Die jongen wil spelen, en ik zet liever Pienaar of Rosales neer op zijn positie. Dan kom je dus niet aan spelen toe, en dus kan 'ie beter vertrekken. Ook omdat beiden waarschijnlijk ook na dit seizoen wel bij Ajax blijven. En om nu zo'n hoop blabla te hebben: zo goed is 'ie echt (nog) niet.
en idd, u heeft ook gelijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, optiefen met dat gekut..
Bereik je niks mee...geblaat van die burgemeesters en knvb. Nog geen enkele oplossing gehoord, alleen maar gedreig. Komen ze ver mee, echt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef Houniet het volgende:
ik hoorde net het nieuws, als ajax of f-nerd supporters hun misdragen krijgen ze een stadion verbod van 5 jaar opgelegd!
i.v.m. de klassieker a.s. zondag
Wanneer clubs echt interesse hadden in De Ridder, zullen ze dat nog geen drie weken later nog steeds hebben. Zoveel kost 'ie echt niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef snellejelle het volgende:
ja, maar het gaat er ook om dat ajax begin augustus (toen hij aanbidingen had...) nog zei dat hij niet weg mocht en een week of wat later moet hij ineens wel... rare gang van zaken, zo ga je niet met spelers (en zeker niet uit je eigen jeugd) om.
Stel jij eens wat voor, wat je ertegen zou doen. Jij hebt er ervaring mee en weet dus wat werkt en wat nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bereik je niks mee...geblaat van die burgemeesters en knvb. Nog geen enkele oplossing gehoord, alleen maar gedreig. Komen ze ver mee, echt.![]()
Niks werkt. Mensen die elkaar de hersenpan willen inslaan vinden elkaar wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:37 schreef twi het volgende:
[..]
Stel jij eens wat voor, wat je ertegen zou doen. Jij hebt er ervaring mee en weet dus wat werkt en wat niet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef xboxps2 het volgende:
joden gaan er aan op amsterdam centraal
Geen probleem met mensen die elkaar de hersenpan willen inslaan. Wanneer ze elkaar willen vermoorden in Beverwijk, be my guest. Zolang ze maar opflikkeren uit het stadionquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niks werkt. Mensen die elkaar de hersenpan willen inslaan vinden elkaar wel.
precies. We ergeren ons vaak genoeg in het vak aan die trommelaars in het uitvak, dus geef ik het ook wel een kans. En wat ik er van hoorde (was er zelf niet) werkte het bij de JC-schaal ook vrij goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde instelling. Ik heb over het algemeen een schijthekel aan trommels, maar als ik het bericht zo lees is men zich van dat soort gevoelens bewust, dus ik geef ze een kans.
Als niemand het iets vindt kappen ze er vanzelf wel mee lijkt mjij.
In het stadion zijn er nooit problemen, dus zie het probleem niet...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:42 schreef twi het volgende:
[..]
Geen probleem met mensen die elkaar de hersenpan willen inslaan. Wanneer ze elkaar willen vermoorden in Beverwijk, be my guest. Zolang ze maar opflikkeren uit het stadion
rondom het stadion wel.. bijv met treinen ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:48 schreef Cart_man het volgende:
[..]
In het stadion zijn er nooit problemen, dus zie het probleem niet...
en weer opgebouwd, dus dat biertje kan gepakt worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:28 schreef Cart_man het volgende:
dus heb je niets aan een stadionverbod....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
rondom het stadion wel.. bijv met treinen ofzo![]()
en hoe opgebouwdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en weer opgebouwd, dus dat biertje kan gepakt worden.
maar dat gaan ze wel doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
dus heb je niets aan een stadionverbod....
Ach...jullie zijn populair, mooi toch.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
rondom het stadion wel.. bijv met treinen ofzo![]()
Nope, home is nog niet open, duurt nog even...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en weer opgebouwd, dus dat biertje kan gepakt worden.
quote:Bij een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zijn de fans van bezoekende club de eerste vijf jaar niet meer welkom. Fans van Feyenoord mogen dan niet meer op bezoek bij Ajax in de ArenA en de supporters van Ajax krijgen geen toegang meer bij Feyenoord in de Kuip.
De maatregel is de uitkomst van een overleg tussen beide clubs, burgemeester Cohen van Amsterdam, burgemeester Opstelten van Rotterdam en de voetbalbond KNVB. Ze maakten de zware waarschuwing aan het adres van de fans dinsdag openbaar. De eerstkomende topper tussen Ajax en Feyenoord is zondag.
De burgemeesters, clubs en KNVB zijn om de tafel gaan zitten na aanbevelingen van het auditteam voetbalvandalisme. Dat team onderzocht de ernstige rellen die uitbraken rond de topper Feyenoord-Ajax op 17 april.
Een andere afspraak uit het overleg is dat Cohen en Opstelten zullen pleiten voor het invoeren van een strafrechtelijke meldingsplicht voor toekomstige raddraaiers. De KNVB en de clubs uit het betaalde voetbal ondersteunen dat pleidooi van harte. Zij
menen dat een stadionverbod met strafrechtelijke meldingsplicht kan bijdragen aan verdere afname van het voetbalgeweld en er ook voor kan zorgen dat er minder politie nodig is om de orde te handhaven bij wedstrijden. Dat laatste is een vurige wens van minister Remkes van Binnenlandse Zaken.
Bron: ANP, ajax.nl
quote:Scheidsrechter Dick van Egmond heeft zondagmiddag de leiding over Ajax - Feyenoord. Hij wordt bijgestaan door assistent-scheidsrechters Jantinus Meints en Hans ten Hoove. Vierde official is Kevin Blom. De wedstrijd begint om 12.30 uur.
ohja diequote:
Ik hoop echt dat ik je zondagmiddag keihard in je bek kan uitlachen, waar spreken we af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:37 schreef Houniet het volgende:
ajax gaat wel winnen, we hebben de scheids niet nodig
hij is wel weer opgebouwdquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:07 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Nope, home is nog niet open, duurt nog even...
Nog geen stoere internetpraatjes gezien...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:51 schreef golfer het volgende:
Voor verdere stoere Internetpraatjes rondom de wedstrijd van a.s. zondag kan je terecht in Ajax - Feyenoord
nee mênquote:
Jij kakkerlak weet eng veel!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:13 schreef Cart_man het volgende:
Gaat midden september open...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |