abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29880757
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:01 schreef Againzender het volgende:

[..]

Die jongen baalt zo verschrikkelijk dat 'ie zo lang aan het lijntje is gehouden. Ik hoop voor hem dat er een leuke club komt waar hij aan voetballen toe komt.
Inderdaad, ik zie hem het liefst bij de Spurs
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:03:53 #227
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29880803
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:02 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zie hem het liefst bij de Spurs
ik ook, zou een goeie club voor hem zijn waar hij zich goed kan ontwikkelen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_29880806
de spurs krijgt best een leuk team zo
pi_29880836
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:04 schreef snellejelle het volgende:
de spurs krijgt best een leuk team zo
Ja idd; Lee, Davids, Mido, De Ridder
pi_29880897
En dat zingen in ik meen vak 425 kan wel wat creatiever. Put toch uit het prachtige repetoir aan liederen over Ajax en Amsterdam. Waarom hoor ik bv. niet meer een nummer als: "He, Amsterdam, ze zegge dat je bent veranderd...... en als Feyenoord op bezoek kwam en het voorafgaande duel in de Kuip was gewonnen door Ajax, dan klonk het steevast in de Meer "Wie werd er in de Kuip vermoord......................."!
Gein, Cart man, moet kunnen.:
pi_29880900
En dan gaat hij weg zonder dat hij ooit een goede kans bij Ajax heeft gehad. Echt doodzonde...
Zo ongeveer iedereen vind hem een ras ajacied.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:09:16 #232
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29880930
We gaan toch geen ruzie maken met Grolsch he?
quote:
Grolsch eist dat Ajax geen reclame voor concurrentbrouwerij Amstel maakt bij wedstrijden in de ArenA, op straffe van 25.000 euro per dag. De bierbrouwer heeft een kort geding aangespannen dat woensdag voor de rechtbank dient.
Grolsch is een van de oprichters van de Amsterdam ArenA en neemt deel aan financiële constructies die het stadion aangaan. Het eist dat het als enige biermerk in de ArenA reclame maakt.
Ajax, dat huurder is van de ArenA voor haar thuiswedstrijden, had tot 1 juli een sponsorovereenkomst met Grolsch. Momenteel wordt met Amstel gepraat over publiciteit.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_29880945
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:08 schreef J.P. het volgende:
En dan gaat hij weg zonder dat hij ooit een goede kans bij Ajax heeft gehad. Echt doodzonde...
Zo ongeveer iedereen vind hem een ras ajacied.
tsja, helaas de trainer beslist... t schijnt trouwens wel een erg aardige jongen te zijn. een ex-collega zat bij hem in de klas.. hij heeft zijn gymnasium diploma, kunnen al die mavo-voetballers wat van leren (letterlijk!)
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:12:31 #234
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29881008
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:10 schreef snellejelle het volgende:

[..]

tsja, helaas de trainer beslist... t schijnt trouwens wel een erg aardige jongen te zijn. een ex-collega zat bij hem in de klas.. hij heeft zijn gymnasium diploma, kunnen al die mavo-voetballers wat van leren (letterlijk!)
Laten we nou ook niet de intelligentie van die jongen gaan overschatten, met alleen een gym-diploma komt hij ook niet ver ben ik bang....
En er zijn wel meer voetballers die hun VWO afmaken hoor
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:12:44 #235
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29881013
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:08 schreef Peter-de-Grote het volgende:
En dat zingen in ik meen vak 425 kan wel wat creatiever. Put toch uit het prachtige repetoir aan liederen over Ajax en Amsterdam. Waarom hoor ik bv. niet meer een nummer als: "He, Amsterdam, ze zegge dat je bent veranderd...... en als Feyenoord op bezoek kwam en het voorafgaande duel in de Kuip was gewonnen door Ajax, dan klonk het steevast in de Meer "Wie werd er in de Kuip vermoord......................."!
Gein, Cart man, moet kunnen.:
Maakt niet uit...onze repetoire is groot genoeg om er goed tegenin te gaan.

Is gewoon een feit dat de supportersschare van welke ploeg dan ook minder creatief is dan vroeger.
A.M.A.B
pi_29881072
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:12 schreef Againzender het volgende:

[..]

Laten we nou ook niet de intelligentie van die jongen gaan overschatten, met alleen een gym-diploma komt hij ook niet ver ben ik bang....
En er zijn wel meer voetballers die hun VWO afmaken hoor
maar t toont iig aan dat hij niet dom is
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:15:37 #237
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29881102
Danny Blind wil een dubbele bezetting bij Ajax, dan kan toch ook mét Daniël de Ridder??? Want ik vind Mauro Rosáles en Daniël de Ridder de enige échte rechtsbuitens in de huidige selectie van Ajax, helaas is de technische staf (die worden ervoor betaald) het niet met mij eens. Ajax verliest een échte Ajacied, een speler die voor het publiek ook nog eens meerwaarde heeft buiten het veld, zonde...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_29881122
En zijn stukje in Hard Gras was ook goed fraai. Slimme gast hoor (en een Jood natuurlijk)..
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:16:47 #239
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_29881133
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:12 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Is gewoon een feit dat de supportersschare van welke ploeg dan ook minder creatief is dan vroeger.
Dat is inderdaad een jammer feit. Vroeger was alles beter
pi_29881134
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:15 schreef P0RN0STAR het volgende:
Danny Blind wil een dubbele bezetting bij Ajax, dan kan toch ook mét Daniël de Ridder??? Want ik vind Mauro Rosáles en Daniël de Ridder de enige échte rechtsbuitens in de huidige selectie van Ajax, helaas is de technische staf (die worden ervoor betaald) het niet met mij eens. Ajax verliest een échte Ajacied, een speler die voor het publiek ook nog eens meerwaarde heeft buiten het veld, zonde...
Juist
pi_29881139
quote:
pi_29881197
De manier waarop Ajax Daniel de Ridder behandelt is schandalig. Hij mocht niet weg maar krijgt geen kans. Behalve dan een halve wedstrijd op links ipv. op rechts. Het is triest hoe er met de zelf opgeleide talenten wordt omgegaan. Juist omdat hij een ras ajacied is, is hij waarschijnlijk zo behandeld! Spurs zou mooi zijn voor hem.
pi_29881204
quote:
goed geschreven, maar hij zou dan wel een eerlijke kans moeten krijgen bij ajax en niet alleen maar moeten blijven als stand-in van rosales want dan kan hij idd beter naar een andere club gaan waar hij meer aan spelen toe komt.
pi_29881221
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:19 schreef Peter-de-Grote het volgende:
De manier waarop Ajax Daniel de Ridder behandelt is schandalig. Hij mocht niet weg maar krijgt geen kans. Behalve dan een halve wedstrijd op links ipv. op rechts. Het is triest hoe er met de zelf opgeleide talenten wordt omgegaan. Juist omdat hij een ras ajacied is, is hij waarschijnlijk zo behandeld! Spurs zou mooi zijn voor hem.
zelfs bij jong ajax gisteren speelde hij op links
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:40:31 #245
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29881791
Ik ben er van overtuigd dat Daniël de Ridder je al het vertrouwen dat je hem geeft, dubbel zal terugbetalen. Of je hem nu als rechtsbuiten opstelt of als linksback, het is gewoon een jongen met hart voor de club en daar hebben we er niet zoveel van. Ik vind gewoon dat Ajax zo'n jongen moet koesteren, maar helaas zien alleen de supporters dat zo...

Overigens begrijp ik wel dat Daniël de Ridder zo teleurgesteld-boos is in zijn Ajax...
pi_29881997
uiteraard hoort ook ons topic bovenaan te staan
pi_29882136
quote:
23/8/2005 - Waarschuwing: 'Geen uitsupporters meer bij Ajax en Feyenoord na volgende rel'
(Gepost door P.)

BRON: ANP (via Nu.nl)

Een eerstvolgende rel tijdens de voetbalklassieker tussen Ajax en Feyenoord zal tot gevolg hebben dat er voor een periode van vijf jaar geen Ajacieden in de Kuip en geen Feyenoorders meer in de ArenA worden toegelaten bij een onderling treffen tussen Ajax en Feyenoord. Deze maatregel is afgesproken tussen de clubs, de burgemeesters van Amsterdam en Rotterdam en de KNVB. Ajax en Feyenoord gaan de supporters ook intensiever fouilleren en hebben afspraken gemaakt met betrekking tot de gang van zaken op de supporterstreinen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:55:19 #248
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_29882266
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:52 schreef F1Bas het volgende:

[..]
D'r kunnen bij de ArenA praktich geen onderlinge rellen uitbreken, Ajax of de kakkerlakken tegen ME, maar onderling zal niet gebeuren. Wel een beetje uitdagen, als de treinen aankomen, meer niet...

Het hoort er gewoon allemaal bij, net als spreekkoren, het is geen hockey/korfbal...
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 11:59:30 #249
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_29882423
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:55 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]
Het hoort er gewoon allemaal bij, net als spreekkoren, het is geen hockey/korfbal...
Daar willen ze wel naartoe werken...
A.M.A.B
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:00:46 #250
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_29882466
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 11:09 schreef Againzender het volgende:
We gaan toch geen ruzie maken met Grolsch he?
[..]
idd, gewoon heineken tappe godver
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')