Als hij fit is, binnen nu en 1 1/2 weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:12 schreef Nashje het volgende:
Wanneer mag Juanfran spelen?

Oh hij is niet fit. Best kut want ik had 'm graag tegen Brondby zien spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als hij fit is, binnen nu en 1 1/2 week
quote:Hij is nog niet fit omdat hij bij Besiktas niet meetrainde. Er is inmiddels een individueel schema opgesteld om hem in drie weken speelklaar te krijgen. De Spanjaard laat weten grootse plannen te hebben, want hij wil zich tijdig bewijzen om weer in aanmerking te komen voor de Spaanse selectie bij het WK in Duitsland komende zomer.

Dat mag zowiezo nog niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh hij is niet fit. Best kut want ik had 'm graag tegen Brondby zien spelen.

nog niet speel gerechtigquote:

idd, zat ik me ook aan te ergeren!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Jajong het volgende:
Assist en een goal
ROSENBEEEEEEEEEEEEEEERG
Petrovic moet zijn muil houden.

Petro heeft nog een F'noord hartje en doet een "open" sollicitatie om ergens een jeugdteam te gaan trainen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Jajong het volgende:
Assist en een goal
ROSENBEEEEEEEEEEEEEEERG
Petrovic moet zijn muil houden.

idd, heel irritant, die sollicitatiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Petro heeft nog een F'noord hartje en doet een "open" sollicitatie om ergens een jeugdteam te gaan trainen.![]()

Je hebt weer een leuk (dom) blondje gezien?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
Die Rosenberg komt er wel

Ik vind hem niet opwindend maar na vd Vaart, Charisteas en Zlatan is het al snel lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer een leuk (dom) blondje gezien?

Ook een groot Nederlandstalig talent, staat op het punt om landelijk door te breken. Komt regelmatig bij de TROS langsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:09 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Verder ken ik wel Jannes en Frans Bauer (zucht), maar who the fuck is Thomas Berge??

quote:Gerucht: 'Galįsek terug naar Willem II'
Voetbalprimeur meldt dat 'verschillende bronnen rondom Willem II' weten dat Tomįs Galįsek Ajax verlaat voor een terugkeer naar Willem II. De Tsjechische middenvelder zou ongelukkig zijn met zijn huidige rol bij Ajax en zou al enkele gesprekken hebben gevoerd met 'het Ajax van het Zuiden'. Galäsek zou met een eventuele overstap willen wachten tot na de kwalificatie wedstrijd voor de Champions League die aanstaande woensdag in de ArenA tegen Brondby wordt gespeeld.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |