Als hij fit is, binnen nu en 1 1/2 weekquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:12 schreef Nashje het volgende:
Wanneer mag Juanfran spelen?

Oh hij is niet fit. Best kut want ik had 'm graag tegen Brondby zien spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als hij fit is, binnen nu en 1 1/2 week
quote:Hij is nog niet fit omdat hij bij Besiktas niet meetrainde. Er is inmiddels een individueel schema opgesteld om hem in drie weken speelklaar te krijgen. De Spanjaard laat weten grootse plannen te hebben, want hij wil zich tijdig bewijzen om weer in aanmerking te komen voor de Spaanse selectie bij het WK in Duitsland komende zomer.

Dat mag zowiezo nog niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh hij is niet fit. Best kut want ik had 'm graag tegen Brondby zien spelen.

nog niet speel gerechtigquote:

idd, zat ik me ook aan te ergeren!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Jajong het volgende:
Assist en een goal
ROSENBEEEEEEEEEEEEEEERG
Petrovic moet zijn muil houden.

Petro heeft nog een F'noord hartje en doet een "open" sollicitatie om ergens een jeugdteam te gaan trainen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Jajong het volgende:
Assist en een goal
ROSENBEEEEEEEEEEEEEEERG

idd, heel irritant, die sollicitatiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Petro heeft nog een F'noord hartje en doet een "open" sollicitatie om ergens een jeugdteam te gaan trainen.![]()

Je hebt weer een leuk (dom) blondje gezien?quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
Die Rosenberg komt er wel

Ik vind hem niet opwindend maar na vd Vaart, Charisteas en Zlatan is het al snel lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2005 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt weer een leuk (dom) blondje gezien?

Ook een groot Nederlandstalig talent, staat op het punt om landelijk door te breken. Komt regelmatig bij de TROS langsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:09 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Verder ken ik wel Jannes en Frans Bauer (zucht), maar who the fuck is Thomas Berge??

quote:Gerucht: 'Galásek terug naar Willem II'
Voetbalprimeur meldt dat 'verschillende bronnen rondom Willem II' weten dat Tomás Galásek Ajax verlaat voor een terugkeer naar Willem II. De Tsjechische middenvelder zou ongelukkig zijn met zijn huidige rol bij Ajax en zou al enkele gesprekken hebben gevoerd met 'het Ajax van het Zuiden'. Galäsek zou met een eventuele overstap willen wachten tot na de kwalificatie wedstrijd voor de Champions League die aanstaande woensdag in de ArenA tegen Brondby wordt gespeeld.

Volgens voetbalprimeur.nlquote:

Markusquote:Op zondag 21 augustus 2005 12:07 schreef keijz het volgende:
Markus
[afbeelding]
Onze nieuwe Godenzoon

quote:Obodai wijst aanbieding Sparta af
Anthony Obodai gaat voorlopig niet in op de aanbieding die Sparta hem heeft voorgelegd. De Ajacied wil vanwege de vele interesse die is getoond nog even wachten met het nemen van een beslissing. Obodai kreeg onlangs van Ajax-trainer Danny Blind te horen dat hij mag uitkijken naar een andere werkgever.
Sparta meldde zich in Amsterdam voor de Ghanees, maar Obodai houdt de boot vooralsnog af. Omdat zijn contract aan het eind van dit seizoen afloopt wil Ajax de verdedigende middenvelder het liefst verkopen. Eerder legde Obodai al een aanbod van Heracles Almelo naast zich neer.

Inderdaad, Galasek moet je er gewoon bijhouden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Als Ajax Galasek laat gaan zijn ze gek

laten ze 5 goede acties van Rosenberg zien, zegtie: "ja, maar dit is een samenvatting". Nouja 5 goede acties in een wedstrijd (inclusief goal en assist) is wel vrij veel voor een spits in een hele wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:19 schreef Jajong het volgende:
Assist en een goal
ROSENBEEEEEEEEEEEEEEERG

Ach man zeur toch niet zoquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:12 schreef Maquiladora het volgende:
Kunnen ze Pienaar niet disciplinair straffen voor al die achterlijke dansjes als er gescoord is?

Tja ik heb er gewoon geen problemen meequote:Op zondag 21 augustus 2005 16:40 schreef Radegast het volgende:
Het ziet er toch ook niet uit?
Juichen zoals Jonk dat deed, dat was mooi![]()

Ik heb de hele wedstrijd gezien, maar marcus speelde niet goed hoor. Hij kreeg geen cm ruimte van die verdedigers waardoor hij geen indruk op me maakte. Wat me wel opviel is dat ie goed snel is, dat kan een belangrijk wapen worden.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
laten ze 5 goede acties van Rosenberg zien, zegtie: "ja, maar dit is een samenvatting". Nouja 5 goede acties in een wedstrijd (inclusief goal en assist) is wel vrij veel voor een spits in een hele wedstrijd.

Dat was een Zuid-Afrikaanse vreugdedans, cultuurbarbaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 23:49 schreef Radegast het volgende:
Dat achterlijke dansje van Pienaar weer![]()

Zou een aardige afspiegeling zijn.quote:Ajax Netwerk Man of the Match Tussenstand
RBC-Ajax: uitslag 0-2 (0-0), waardering 6.1; de huidige top 10, na 132 inzendingen:
Markus Rosenberg 33.4%
Steven Pienaar 24.3%
Hatem Trabelsi 12.3%
Wesley Sneijder 6.1%
Urby Emanuelson 4.2%

Hoe durven ze dit te zeggenquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:37 schreef F1Bas het volgende:
Gerucht: 'Galásek terug naar Willem II'
Voetbalprimeur meldt dat 'verschillende bronnen rondom Willem II' weten dat Tomás Galásek Ajax verlaat voor een terugkeer naar Willem II. De Tsjechische middenvelder zou ongelukkig zijn met zijn huidige rol bij Ajax en zou al enkele gesprekken hebben gevoerd met 'het Ajax van het Zuiden'. Galäsek zou met een eventuele overstap willen wachten tot na de kwalificatie wedstrijd voor de Champions League die aanstaande woensdag in de ArenA tegen Brondby wordt gespeeld.

Dit staat er op www.ajax.nl over Mitea:quote:Op zondag 21 augustus 2005 22:28 schreef Roeni3 het volgende:
Even iets anders: hoe wordt de blessure van Mitea opgevangen? Babel is stijf rechts, dus die trekt veel vaker naar binnen dan naar de achterlijn. Zijn er nog alternatieven? En nee, Boukhari is toch zeker geen alternatief.

Manucharyan zal wel kansen krijgenquote:Op zondag 21 augustus 2005 22:28 schreef Roeni3 het volgende:
Even iets anders: hoe wordt de blessure van Mitea opgevangen? Babel is stijf rechts, dus die trekt veel vaker naar binnen dan naar de achterlijn. Zijn er nog alternatieven? En nee, Boukhari is toch zeker geen alternatief.

Met Fredje op de achtergrond ook!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:58 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
In mei 2006 is er ook zo een moment met Markus

quote:'Veel blessureproblemen voor Brondby
Het Algemeen Dagblad meldt dat Brondby in de aanloop naar het treffen met Ajax grote personele problemen kent. Ankergren, Rytter, Daugaard, Skoubo en Jørgensen zouden allen waarschijnlijk niet op tijd fit geraken. Coach Laudrup spreekt al over Plan C voor zijn elftal.

Een Albanese Oostenrijker, die hadden we nog nietquote:Scouts bij Oostenrijk - Schotland
Scouts van Ajax waren gisteren aanwezig bij Oostenrijk - Schotland. De aandacht van hen zou, net als van diverse andere scouts, zijn uitgegaan naar de 19-jarige verdediger Ronald Gercaliu, zo meldt Volksblatt. Hij wordt in Oostenrijk gezien als een groot talent en staat onder contract bij Sturm Graz. Hij heeft de Oostenrijkse nationaliteit, maar is van Albanese afkomst.

quote:21/8/2005 - Borst: Obodai kiest morgen tussen Sparta en Luton Town
Hugo Borst liet in het programma Studio Voetbal weten dat volgens zijn bronnen Anthony Obodai morgen al beslissen voor welke club hij zal gaan uitkomen. De keuze zou gaan tussen Sparta en het Engelse Luton Town.

Wat zei hij dan?quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou als ik die Babel zo hoorde....

quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat snap je hier niet aan?quote:zowat elke speler

Dat was subjectiviteit. Ik vond 't ook niet verdiend, dat er zo'n knullige kutgoal viel in de 98e minuut van de wedstrijd. Dan ga je gewoon met een kutgevoel van de wedstrijd.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:

quote:22/8/2005 - Van Geel: terugkeer Galasek naar Willem II uitgesloten
(Gepost door RvN)
Het is uitgesloten dat Tomas Galasek nog dit seizoen bij Willem II terugkeert. Dat zegt Ajax-directeur Martin van Geel tegenover Omroep Brabant in reactie op de geruchten over een mogelijke overstap. Ajax wil hem nog niet kwijt omdat de Tsjech dit seizoen nog van waarde kan zijn voor Ajax.

quote:De Jong is fit, Galásek vraagteken
Trainer Danny Blind van Ajax kan woensdagavond tijdens de return tegen Bröndby in de laatste voorronde van de Champions League zeer waarschijnlijk weer over Nigel de Jong beschikken.
De middenvelder ondervindt nagenoeg geen hinder meer van de rugblessure die hem zaterdag tegen RBC aan de kant hield.
Wel is het nog onduidelijk of Tomas Galásek op tijd fit is voor het duel met de Deense landskampioen. De Tsjech verliet maandag voortijdig de training. Hij kreeg een knietje tegen zijn bovenbeen.

En Skoubo zouden ze erg missen bij onze Deense vrienden. Ankergren kan in het doel eenvoudiger vervangen worden door Karim Zaza.quote:Daniel de Ridder is in het duel, dat volgens zijn zaakwaarnemer waarschijnlijk zijn laatste in het shirt van Ajax zou worden, in de eerste helft met rood van het veld gestuurd. In het duel van Jong Ajax tegen Jong RKC stond Ajax op dat moment op een 2-1 voorsprong. [

Hij kan zeggen dat de 2-2 wel verdiend was maar toch klote, zoals Emanuelson wel kon zeggen. En Vonk ook trouwens.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was subjectiviteit. Ik vond 't ook niet verdiend, dat er zo'n knullige kutgoal viel in de 98e minuut van de wedstrijd. Dan ga je gewoon met een kutgevoel van de wedstrijd.
Verwacht je dan van een 18-jarige dat 'ie dan zou zeggen:"Tsja, mooi resultaat, beter dan we verdienden!"

quote:20-08-2005: VAK 410 trommelt er op los.
Vanaf dit seizoen (eerste wedstrijd is Brondby) zullen er op VAK 410 twee kleine trommels aanwezig zijn boven de ingang van het vak.
Voordat iedereen begint te roepen "oh nee toch geen trommel!" willen we deze beslissing even nader toelichten.
Er is tijdens de zomerstop een keer geoefend door een groep van 25 man en ook tijdens de JCS op de 2e ring werd er goed op gereageerd. De bedoeling van de trommel is om ons gezang ritmisch te ondersteunen en alle Ultra's op te zwepen. Zo kunnen liedjes beter in de maat en langer door gezongen worden. De trommel
zal niet de bovenhand krijgen en zal niet gebruikt worden zoals bij clubs als utrecht door dom "Bom, bom"gedreun.
Wij hebben dan ook goede hoop dat de trommel een positieve invloed zal hebben op de sfeer zowel op het vak zelf als in de rest van het stadion. We vragen van iedereen om het een eerlijke kans te geven. De megafoon kon in eerste instantie ook op veel scepsis en tegenwerking rekenen, maar heeft zijn nut inmiddels ook meer dan bewezen!
Ultra groeten,
Organisatie VAK 410

quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Morgen met de auto rond 15.00 vertrekken rond 6, half7 daar. Kan ik dan nog parkeren bij Duivendrecht?

Goeie zet! Een beetje muzikale ondersteuning kan geen kwaadquote:

De echte supportersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:12 schreef Dizzee het volgende:
[..]
das nog een aardige rit.
denk dat duivendrecht vol zit. gewoon P2.

gaattie weer hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Morgen met de auto rond 15.00 vertrekken rond 6, half7 daar. Kan ik dan nog parkeren bij Duivendrecht?

neem tomaten meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zit in Vak 413, zal de trommelaars eens in de gaten houden

helemaal mee eens, zou heel erg kut zijn andersquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:25 schreef Shreyas het volgende:
als ze niet naar de CL gaan is voor mij het seizoen al voor 50% verpest.

Neem jij je EHBO kitje dan maar mee.quote:

ik ga lekker op de fietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
De echte supportershelemaal vanuit Limburg
![]()

Ik heb dezelfde instelling. Ik heb over het algemeen een schijthekel aan trommels, maar als ik het bericht zo lees is men zich van dat soort gevoelens bewust, dus ik geef ze een kans.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar die trommels. In de eerste instantie kreeg ik ook meteen Utrecht beelden voor me waar ik niet vrolijk van werd, maar het is wel zo eerlijk het een kans te geven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |