quote:22/8/2005 - Van Geel: terugkeer Galasek naar Willem II uitgesloten
(Gepost door RvN)
Het is uitgesloten dat Tomas Galasek nog dit seizoen bij Willem II terugkeert. Dat zegt Ajax-directeur Martin van Geel tegenover Omroep Brabant in reactie op de geruchten over een mogelijke overstap. Ajax wil hem nog niet kwijt omdat de Tsjech dit seizoen nog van waarde kan zijn voor Ajax.
quote:De Jong is fit, Galásek vraagteken
Trainer Danny Blind van Ajax kan woensdagavond tijdens de return tegen Bröndby in de laatste voorronde van de Champions League zeer waarschijnlijk weer over Nigel de Jong beschikken.
De middenvelder ondervindt nagenoeg geen hinder meer van de rugblessure die hem zaterdag tegen RBC aan de kant hield.
Wel is het nog onduidelijk of Tomas Galásek op tijd fit is voor het duel met de Deense landskampioen. De Tsjech verliet maandag voortijdig de training. Hij kreeg een knietje tegen zijn bovenbeen.
En Skoubo zouden ze erg missen bij onze Deense vrienden. Ankergren kan in het doel eenvoudiger vervangen worden door Karim Zaza.quote:Daniel de Ridder is in het duel, dat volgens zijn zaakwaarnemer waarschijnlijk zijn laatste in het shirt van Ajax zou worden, in de eerste helft met rood van het veld gestuurd. In het duel van Jong Ajax tegen Jong RKC stond Ajax op dat moment op een 2-1 voorsprong. [
Hij kan zeggen dat de 2-2 wel verdiend was maar toch klote, zoals Emanuelson wel kon zeggen. En Vonk ook trouwens.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was subjectiviteit. Ik vond 't ook niet verdiend, dat er zo'n knullige kutgoal viel in de 98e minuut van de wedstrijd. Dan ga je gewoon met een kutgevoel van de wedstrijd.
Verwacht je dan van een 18-jarige dat 'ie dan zou zeggen:"Tsja, mooi resultaat, beter dan we verdienden!"
quote:20-08-2005: VAK 410 trommelt er op los.
Vanaf dit seizoen (eerste wedstrijd is Brondby) zullen er op VAK 410 twee kleine trommels aanwezig zijn boven de ingang van het vak.
Voordat iedereen begint te roepen "oh nee toch geen trommel!" willen we deze beslissing even nader toelichten.
Er is tijdens de zomerstop een keer geoefend door een groep van 25 man en ook tijdens de JCS op de 2e ring werd er goed op gereageerd. De bedoeling van de trommel is om ons gezang ritmisch te ondersteunen en alle Ultra's op te zwepen. Zo kunnen liedjes beter in de maat en langer door gezongen worden. De trommel
zal niet de bovenhand krijgen en zal niet gebruikt worden zoals bij clubs als utrecht door dom "Bom, bom"gedreun.
Wij hebben dan ook goede hoop dat de trommel een positieve invloed zal hebben op de sfeer zowel op het vak zelf als in de rest van het stadion. We vragen van iedereen om het een eerlijke kans te geven. De megafoon kon in eerste instantie ook op veel scepsis en tegenwerking rekenen, maar heeft zijn nut inmiddels ook meer dan bewezen!
Ultra groeten,
Organisatie VAK 410
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Morgen met de auto rond 15.00 vertrekken rond 6, half7 daar. Kan ik dan nog parkeren bij Duivendrecht?
Goeie zet! Een beetje muzikale ondersteuning kan geen kwaadquote:
De echte supportersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:12 schreef Dizzee het volgende:
[..]
das nog een aardige rit.
denk dat duivendrecht vol zit. gewoon P2.
gaattie weer hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:52 schreef DaYwALKuR het volgende:
Morgen met de auto rond 15.00 vertrekken rond 6, half7 daar. Kan ik dan nog parkeren bij Duivendrecht?
neem tomaten meequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:26 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zit in Vak 413, zal de trommelaars eens in de gaten houden
helemaal mee eens, zou heel erg kut zijn andersquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:25 schreef Shreyas het volgende:
als ze niet naar de CL gaan is voor mij het seizoen al voor 50% verpest.
Neem jij je EHBO kitje dan maar mee.quote:
ik ga lekker op de fietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
De echte supportershelemaal vanuit Limburg
![]()
Ik heb dezelfde instelling. Ik heb over het algemeen een schijthekel aan trommels, maar als ik het bericht zo lees is men zich van dat soort gevoelens bewust, dus ik geef ze een kans.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:39 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar die trommels. In de eerste instantie kreeg ik ook meteen Utrecht beelden voor me waar ik niet vrolijk van werd, maar het is wel zo eerlijk het een kans te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |