dan is de lol er gauw vanaf denk ik.... je haat niet naar het voetballen voor alleen de negentig minuten maar juist voor de sfeer eromheen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar willen ze wel naartoe werken...

Als we met de trein gaan, komen we niet meer thuis. Leuk als de laatste bus al om een uur of 12 vanaf Rotterdam gaat. Dat halen we dus nooit + auto is sneller. Maar het viel me op dat we vorige keer met a'dam tournament al super lang moesten wachten, en toen zat het stadion nog maar amper vol (dit was bij parkeergarage dus)quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:28 schreef Cart_man het volgende:
Pak gewoon de trein naar Duivendrecht, dan is het 10 minuten lopen naar de arena, kan je nog een biertje drinken onderweg in het supportershome bij het trainingsveld...
Oh nee, dat home was afgefikt.![]()

daarom moet je 'm ook in gein,reigersbos of holendrecht neerzettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:03 schreef Lennox het volgende:
[..]
Als we met de trein gaan, komen we niet meer thuis. Leuk als de laatste bus al om een uur of 12 vanaf Rotterdam gaat. Dat halen we dus nooit + auto is sneller. Maar het viel me op dat we vorige keer met a'dam tournament al super lang moesten wachten, en toen zat het stadion nog maar amper vol (dit was bij parkeergarage dus)

Je wordt ermee geborenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Cart_man het volgende:
Echt, je woont in de omgeving van Rotterdam en bent voor ajax.![]()

Ik weet het, het gaat helemaal de verkeerde kant op! De verhouding bobo's/fanatieke supporters slaat helemaal door, de prijzen blijven stijgen en op een gegeven moment zijn het alleen de bobo's nog, die het bezoeken van voetbal kunnen betalen. Ook de sfeer verdwijnt steeds meer, tijdens de Klassieker (in Amsterdam, Rotte'dam, neutraal terrein, het maakt niet uit) wordt de tegenstander zó gehaat, dat dit een supersfeer geeft, maar over tien jaar wordt het hele stadion tijdens dit soort wedstrijden bevolkt door mensen met een vlaggetje in hun hand...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar willen ze wel naartoe werken...

wat doe jij in dit topicquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Net zoals met veel andere afwijkingen en ziektes![]()

Nou Cart-man, ik ken redelijk wat mensen uit Rotterdam. Waarbij er toch zeker wat voor Ajax zijn.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:06 schreef Cart_man het volgende:
Echt, je woont in de omgeving van Rotterdam en bent voor ajax.![]()

Terecht, optiefen met dat gekut..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef Houniet het volgende:
ik hoorde net het nieuws, als ajax of f-nerd supporters hun misdragen krijgen ze een stadion verbod van 5 jaar opgelegd!
i.v.m. de klassieker a.s. zondag

ja, maar het gaat er ook om dat ajax begin augustus (toen hij aanbidingen had...) nog zei dat hij niet weg mocht en een week of wat later moet hij ineens wel... rare gang van zaken, zo ga je niet met spelers (en zeker niet uit je eigen jeugd) om.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef twi het volgende:
En ik vind dat hele gedoe rond De Ridder een beetje overdreven. Het zal best een goede speler zijn en ja hij komt uit eigen jeugd. Maar ik ga 'm vanwege z'n afkomst niet anders bekijken dan een Rosales. Die jongen wil spelen, en ik zet liever Pienaar of Rosales neer op zijn positie. Dan kom je dus niet aan spelen toe, en dus kan 'ie beter vertrekken. Ook omdat beiden waarschijnlijk ook na dit seizoen wel bij Ajax blijven. En om nu zo'n hoop blabla te hebben: zo goed is 'ie echt (nog) niet.

quote:Ons Boek 2005 - woensdag en zondag te koop bij ingang Zuid H
Aanstaande woensdag (morgen) zal de voorverkoop plaatsvinden van Ons Boek 2005. Plaats van verkoop zal zijn voor de ingang van Zuid H. De verkoop begint om 18.30 uur en zal eindigen om 20.00 uur (een half uur voor de wedstrijd). Voor de voorinschrijvers: meldt bij de verkopers dat je op de lijst staat (naam/woonplaats). Jullie boeken zijn immers gereserveerd. Voor de 'losse' kopers: wees er op tijd bij, want we hebben maar een deel van de boeken bij ons. Dat komt omdat we voor Ajax - kakkerlakken de 'grote' verkoop hebben. Op zondag zullen we de rest van de boeken verkopen en kunnen de voorinschrijvers ook terecht om hun exemplaar op te halen. Extra info over de verkoop op zondag volgt later deze week. Alvast veel kijk- en leesplezier toegewenst!
Ps. Je kunt je nog voorinschrijven via redactie@dapprestrijders.nl![]()

idd, blind weet HEUS wel wat hij doet, en wat het BESTE isquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:23 schreef twi het volgende:
En ik vind dat hele gedoe rond De Ridder een beetje overdreven. Het zal best een goede speler zijn en ja hij komt uit eigen jeugd. Maar ik ga 'm vanwege z'n afkomst niet anders bekijken dan een Rosales. Die jongen wil spelen, en ik zet liever Pienaar of Rosales neer op zijn positie. Dan kom je dus niet aan spelen toe, en dus kan 'ie beter vertrekken. Ook omdat beiden waarschijnlijk ook na dit seizoen wel bij Ajax blijven. En om nu zo'n hoop blabla te hebben: zo goed is 'ie echt (nog) niet.

en idd, u heeft ook gelijk!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, optiefen met dat gekut..

Bereik je niks mee...geblaat van die burgemeesters en knvb. Nog geen enkele oplossing gehoord, alleen maar gedreig. Komen ze ver mee, echt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:17 schreef Houniet het volgende:
ik hoorde net het nieuws, als ajax of f-nerd supporters hun misdragen krijgen ze een stadion verbod van 5 jaar opgelegd!
i.v.m. de klassieker a.s. zondag

Wanneer clubs echt interesse hadden in De Ridder, zullen ze dat nog geen drie weken later nog steeds hebben. Zoveel kost 'ie echt niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:26 schreef snellejelle het volgende:
ja, maar het gaat er ook om dat ajax begin augustus (toen hij aanbidingen had...) nog zei dat hij niet weg mocht en een week of wat later moet hij ineens wel... rare gang van zaken, zo ga je niet met spelers (en zeker niet uit je eigen jeugd) om.

Stel jij eens wat voor, wat je ertegen zou doen. Jij hebt er ervaring mee en weet dus wat werkt en wat nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Bereik je niks mee...geblaat van die burgemeesters en knvb. Nog geen enkele oplossing gehoord, alleen maar gedreig. Komen ze ver mee, echt.![]()

Niks werkt. Mensen die elkaar de hersenpan willen inslaan vinden elkaar wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:37 schreef twi het volgende:
[..]
Stel jij eens wat voor, wat je ertegen zou doen. Jij hebt er ervaring mee en weet dus wat werkt en wat niet

quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:39 schreef xboxps2 het volgende:
joden gaan er aan op amsterdam centraal

Geen probleem met mensen die elkaar de hersenpan willen inslaan. Wanneer ze elkaar willen vermoorden in Beverwijk, be my guest. Zolang ze maar opflikkeren uit het stadionquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Niks werkt. Mensen die elkaar de hersenpan willen inslaan vinden elkaar wel.

precies. We ergeren ons vaak genoeg in het vak aan die trommelaars in het uitvak, dus geef ik het ook wel een kans. En wat ik er van hoorde (was er zelf niet) werkte het bij de JC-schaal ook vrij goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde instelling. Ik heb over het algemeen een schijthekel aan trommels, maar als ik het bericht zo lees is men zich van dat soort gevoelens bewust, dus ik geef ze een kans.
Als niemand het iets vindt kappen ze er vanzelf wel mee lijkt mjij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |