ouderkerk heeft geen station, ga jij maar met de treinquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:06 schreef J.P. het volgende:
Ik las hier vorige keer iets over mensen die hun auto in Ouderkerk aan de Amstel neerzetten. Is het gewoon gratis parkeren op het terrein bij het station of zetten jullie hem ergens anders neer? En dan 10 minuten met de trein ofzo toch?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:48 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Natuurlijk Cart man, we hadden niet anders verwacht van jou. Puur kinnesinne (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik denk, dat we aan de vooravond staan van de wederopstanding. Morgen moet Ajax vechten voor de overwinning. Bij volledige inzet en concentratie kan het niet mis gaan. En zondag staan we weer boven Feyenoord.
je kan 'm ook ergens in gein, reigersbos of holendrecht zetten. en dan 5 minuutjes met de metroquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:06 schreef J.P. het volgende:
Ik las hier vorige keer iets over mensen die hun auto in Ouderkerk aan de Amstel neerzetten. Is het gewoon gratis parkeren op het terrein bij het station of zetten jullie hem ergens anders neer? En dan 10 minuten met de trein ofzo toch?
niet dat je je auto dan nog terug zal vindenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je kan 'm ook ergens in gein, reigersbos of holendrecht zetten. en dan 5 minuutjes met de metro![]()
Goed dat ik het nog even gevraagd hebquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ouderkerk heeft geen station, ga jij maar met de trein
je kunt wel je auto in weesp zetten, gratis parkeren en tien minuten met de trein. moet je wel een beetje uit die richting komen natuurlijk
ik zal er wel op lettenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet dat je je auto dan nog terug zal vinden
Ga je mee morgen, dan nemen we gezellig samen de trein en gaan we samen de wedstrijd kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:28 schreef Cart_man het volgende:
Pak gewoon de trein naar Duivendrecht, dan is het 10 minuten lopen naar de arena, kan je nog een biertje drinken onderweg in het supportershome bij het trainingsveld...
Oh nee, dat home was afgefikt.![]()
Een keertje op eigen vervoer naar de arena is voldoende hoor. Goed geografisch geheugen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:33 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Zijn die brandstichters van het supportershome eindelijk gearresteerd? En wat weet jij verdacht goed de weg in Amsterdam.
Geweldig trommelsquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:43 schreef F1Bas het volgende:
Trommels
Ik heb nu nog nachtmerries van de RBC trommels van afgelopen weekend.
Bij de JC schaal was het al strontvervelend, toen waren het dus nog maar 25 man.....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Geweldig trommelsAlleen moeten ze er wel swingende nummers bij verzinnen en niet wie niet springt is geen jood of dergelijke
![]()
datzelfde heb ik nou ook en dan ook met rosales, dat is gewoon echt een ajax voetballerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
Dramatisch afscheid van Daniël de Ridder gisteren, naar verluidt zijn laatste wedstrijd in Ajax-shirt:
[afbeelding]
Weet niet wat het precies is, maar voor bij is Daniël de Ridder hét voorbeeld van een échte Ajacied, zie die uitstraling:
[afbeelding]
Ik vind hem ook een echte Ajax-uitstraling hebben, maar ja het is niet andersquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
Dramatisch afscheid van Daniël de Ridder gisteren, naar verluidt zijn laatste wedstrijd in Ajax-shirt:
[afbeelding]
Weet niet wat het precies is, maar voor mij is hij hét voorbeeld van een échte Ajacied, die uitstraling:
[afbeelding]
In de eerste helft met rood van het veld, zaakwaarnemer gaf vóór de wedstrijd al aan dat het hoogstwaarschijnlijk de laatste wedstrijd van Daniël de Ridder was voor Ajax, Olympique Marseille schijnt al een officieel bod te hebben uitgebracht, ik hoop echter op de Spurs...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:57 schreef Houniet het volgende:
wat is er gebeurt dan?
quote:Vlak voor rust bereikte het duel een dieptepunt toen Daniël de Ridder het aan de stok kreeg met zijn directe tegenstander Rijsbergen. De Waalwijker had al eerder in de eerste helft een aantal overtredingen nodig gehad om De Ridder te stoppen, maar nu liet de Ajacied zich ook gaan. In een opstootje waar uiteindelijk bijna de twee volledige teams zich mee gingen bemoeien, trok Diks tweemaal de rode kaart: zowel De Ridder als Rijsbergen mocht gaan douchen. Daarvoor had de leidsman al drie keer een gele kaart uitgedeeld.
ik hoop met je mee. goed debuut van vertonghen trouwensquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:59 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
In de eerste helft met rood van het veld, zaakwaarnemer gaf vóór de wedstrijd al aan dat het hoogstwaarschijnlijk de laatste wedstrijd van Daniël de Ridder was voor Ajax, Olympique Marseille schijnt al een officieel bod te hebben uitgebracht, ik hoop echter op de Spurs...
Die jongen baalt zo verschrikkelijk dat 'ie zo lang aan het lijntje is gehouden. Ik hoop voor hem dat er een leuke club komt waar hij aan voetballen toe komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:55 schreef P0RN0STAR het volgende:
[afbeelding]
Weet niet wat het precies is, maar voor mij is hij hét voorbeeld van een échte Ajacied, die uitstraling:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |