zie vorige topic deausquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:32 schreef annie22 het volgende:
wil ik me netjes voorstellen staat er geen lijstje meer?!
K.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Hij kwam wel leuk en aardig over enzo... Maar ik geef de andere kandidaat meer kans..
Wat is je voornaam?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:32 schreef annie22 het volgende:
wil ik me netjes voorstellen staat er geen lijstje meer?!
Ik wou dat ik slim genoeg was om dat te kunnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef wonderer het volgende:
Ik weet nou al dat ik anne1982 en annie22 door elkaar ga halen.
Nee.quote:
quote:"In this replacement Earth we're building they've given me Africa to do and of course I'm doing it with all fjords again because I happen to like them, and I'm old-fashioned enough to think that they give a lovely baroque feel to a continent. And they tell me it's not equatorial enough. Equatorial!" He gave a hollow laugh. "What does it matter? Science has achieved some wonderful things, of course, but I'd far rather be happy than right any day."
"And are you?"
"No. That's where it all falls down, of course."
Tja dat heb je met annemarie en annemieke... hahahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef wonderer het volgende:
Ik weet nou al dat ik anne1982 en annie22 door elkaar ga halen.
Alleen de mama ontbreekt nog...... cindy leest ook wel eens mee... en ramt op de toetsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Goh, gezellig met de hele familie op Fok!. Jullie lijken wel die ene familie H..
Over wie ik trouwens niets negatiefs wil zeggen, want Yvonne vind ik helemaal kei geweldig.![]()
*slijm*
Okee, just checking. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zou 't geen quote meer zijn..
inlikkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Goh, gezellig met de hele familie op Fok!. Jullie lijken wel die ene familie H..
Over wie ik trouwens niets negatiefs wil zeggen, want Yvonne vind ik helemaal kei geweldig.![]()
*slijm*
!quote:
Ja we weten nou wel wie de leuk vindt en wie je haat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech!
Maar K. is toch leuker (met of zonder kraterkop) dan S. (met of zonder brilletje).quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, die van vandaag hè.. Ik kwijl weg bij jongens met een schattig brilletje.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, die van vandaag hè.. Ik kwijl weg bij jongens met een schattig brilletje.
\x/quote:
Kopieren en plakken als quote.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef creno het volgende:
hoe de neuk quote je in dit topic iets uit een vorig topic
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef creno het volgende:
hoe de neuk quote je in dit topic iets uit een vorig topic
En dan zijn er nog jongens die lenzen nemen. Snap jij het, snap ik het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
keizerpinguin keizerpinguin keizerpinguin keizerpiniung.quote:
proef ik hier enige jaloezie?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja we weten nou wel wie de leuk vindt en wie je haat..
Vuile rot puber..
Slet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar K. is toch leuker (met of zonder kraterkop) dan S. (met of zonder brilletje)..
S. heeft alleen een Schattige Naam..
Hoor je met 14 jaar ook nog bij de kleutermaffia?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vuile rot puber..
Jij bent ook leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vuile rot puber..
doe dan kp kp kp kp kp kpquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
keizerpinguin keizerpinguin keizerpinguin keizerpiniung.
Je naam is te lang.
quote:
kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp. Eigenhandig getypt en geen gekopieerquote:
of zeg gewoon Slet.quote:
Virusscanzequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef creno het volgende:
mun virusscan gaat zo beginnen dus ik zeg alvast houdoe![]()
ach KK moet je leren kennen is een heel lief mannetje wat gemeen probeerd te doen en zich niet geliefd wil maken maar het is toch een scheetje!!!quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef creno het volgende:
mun virusscan gaat zo beginnen dus ik zeg alvast houdoe![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent ook leuk.
Kugari-Ken
Waarom probeert dat ventje dan zo gemeen te doen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ach KK moet je leren kennen is een heel lief mannetje wat gemeen probeerd te doen en zich niet geliefd wil maken maar het is toch een scheetje!!!![]()
dude?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
of zeg gewoon Slet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Die rockstar likt zich ook maar bij iedereen in hè. Gewoon in het wilde weg lebberen..
Wat?! Zijn hier mensen die elkaar geneukt hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dude?!en hoeveel heb jij er al geneukt uit het forum?
tja dat is die psychische kronkel in zijn hoofd...... hij is gay maar wil er niks mee te maken hebben enzo probeerd zo hetero mogelijk over te komen net als B-Hquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom probeert dat ventje dan zo gemeen te doen?![]()
Nee, en zeker niet door een 14-jarige.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil je gelikt worden of wat?
![]()
We horen dat je wizarddragon hebt ge****tquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef petre86 het volgende:
gnaaf
nog mijn bed hoger zetten, een bureau kopen en dan de muren schilderen..ik schiet op!
ramen lappen en kozijnen schoonmaken neem ik wel een keer watfamilie voor mee![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dude?!en hoeveel heb jij er al geneukt uit het forum?
Rot dan op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, en zeker niet door een 14-jarige..
My lips are sealed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat?! Zijn hier mensen die elkaar geneukt hebben?Hoe intens fout!
B-H?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja dat is die psychische kronkel in zijn hoofd...... hij is gay maar wil er niks mee te maken hebben enzo probeerd zo hetero mogelijk over te komen net als B-H
lief kijk doequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Dat sloeg op een eerdere post van Rocky. En als je naar m'n PI had gekeken had je geweten dat het een grapje was. Dus doe maar weer lief kijken..
Uh wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
We horen dat je wizarddragon hebt ge****t
Doe maar kalmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja dat is die psychische kronkel in zijn hoofd...... hij is gay maar wil er niks mee te maken hebben enzo probeerd zo hetero mogelijk over te komen net als B-H
brave keizerdingesquote:
Ik vroeg je wat???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:56 schreef creno het volgende:
ik zeg ook niets
virusscan is nog niet begonnen
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
It's too delicate for your young innocent ears.quote:
ik hoorde je niet !!quote:
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je.quote:
Delicaat zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
It's too delicate for your young innocent ears.
Hagrid is veeel geilerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je..
SAJ is bi !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?.
Als in Balkenende of Daniel Radcliffe?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je..
quote:
Als in Harry Potter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als in Balkenende of Daniel Radcliffe?
Doet dat niet ongelooflijk pijn? Azijn pissen? Waarom zouden mensen dat willen? Wordt je pik alleen maar schraal vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?.
Daarom zijn ze zo chagrijnigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doet dat niet ongelooflijk pijn? Azijn pissen? Waarom zouden mensen dat willen? Wordt je pik alleen maar schraal van
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als in Balkenende of Daniel Radcliffe?
G_E lijkt meer op de echte Harry Potter.quote:
riiiight, hij ziet er jong uit, dat wel.quote:
Hagrid, Snape... what the hell is wrong with you people?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
riiiight, hij ziet er jong uit, dat wel.
een reus en een shemale. :[wquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hagrid, Snape... what the hell is wrong with you people?.
Ik heb nog een paar flessen whisky staan die op moeten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
M'n bier is bijna op...
*chagrijnig kijk*.
ronquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Whisky moet sowieso óp!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog een paar flessen whisky staan die op moeten...
Shemale?! Beetje meer respect, ja?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
een reus en een shemale. :[w
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Delicaat zal het wel niet zijn
quote:This story is completely fictional. Though based on people in real life,
this story is not to imply anything about the sexuality of Bruce Willis or
Ashton Kutcher. It is completely fantasy and is meant for that purpose.
quote:if it is illigal in your country to read stories like these, don't!
play spin the bottlequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar flessen whisky staan die op moeten...
That's more like it. Al ga ik dan eerder voor Fred/George. (of Bill of Charlie)quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lijkt trouwens helemaal niet op Harry Potter..
Half uurtje met de trein, ik zie je om negen uurquote:
maleshe staat er nie hoor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Shemale?! Beetje meer respect, ja?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lijkt trouwens helemaal niet op Harry Potter..
Ken al die namen niet eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn luiheid wint het van mijn drankzucht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef wonderer het volgende:
Half uurtje met de trein, ik zie je om negen uur
Let's not and say we did.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
How about ignoring Potter completely
Toevalig die ene foto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet..
Hoe durven ze zoiets te beweren!.
Je lijkt op een muis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toevalig die ene foto.
[afbeelding]
Ik zie geen gelijkenis..
In mijn eentje?quote:
Je hebt niet eens een littekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toevalig die ene foto.
[afbeelding]
Ik zie geen gelijkenis..
quote:
als ze het nou over mogelijke homoseksuele relatie's en escapades van den aantrekkelijke hoofdpersonen hebben.. maar shemale's en reuzen.. nah niet mijn dingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow okay. Niet m'n ding, maar ga door![]()
En doe er nu eens een van een paar jaar terug, mét brilletje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toevalig die ene foto.
[afbeelding]
Ik zie geen gelijkenis..
quote:
Ter illustratiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
InderdaadDe kapster zei gister tegen me dat ik op Ben Mckenzie lijk
Nee, maar het is wel een homo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En doe er nu eens een van een paar jaar terug, mét brilletje?
Ik word zelf trouwens ook wel eens Harry Potter genoemd achter mijn rug om, heb ik onlangs vernomen. Maar dat schijnt te zijn omdat ik de neiging heb nogal sluipenderwijs achter mensen te gaan staan, waardoor ze zich een ongeluk schrikken als ze zich omdraaien. Staat HP daarom bekend?
Grmbl... D'r komt een dag hè en dan zamelen we op een meeting centjes in om een beroepsroddelpersfotograaf in te huren die dan in de bosjes van Limburg gaat liggen om van jou foto's te maken die we hier dan kunnen posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een litteken.
Typische opmerkingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij een muis is zijn staartje toch 1/3e van de lichaamslengte?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grmbl... D'r komt een dag hè en dan zamelen we op een meeting centjes in om een beroepsroddelpersfotograaf in te huren die dan in de bosjes van Limburg gaat liggen om van jou foto's te maken die we hier dan kunnen posten..
Een muis gebruikt dat ding om zijn evenwicht te bewaren. Als wij onze staart daarvoor zouden gebruiken, zou het met ons niet best gesteld zijn...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij een muis is zijn staartje toch 1/3e van de lichaamslengte?
Ja, ik word ook altijd zo geil van een rood kruis.quote:
Had die kapster shampoo in d'r ogen gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ter illustratie![]()
[afbeelding]
![]()
ik ben goedkoper hoor ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grmbl... D'r komt een dag hè en dan zamelen we op een meeting centjes in om een beroepsroddelpersfotograaf in te huren die dan in de bosjes van Limburg gaat liggen om van jou foto's te maken die we hier dan kunnen posten..
Vast wel, blijft lievquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had die kapster shampoo in d'r ogen gekregen ofzo?.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Een muis gebruikt dat ding om zijn evenwicht te bewaren. Als wij onze staart daarvoor zouden gebruiken, zou het met ons niet best gesteld zijn...
Zou wel een goede evolutionaire grap zijn, natuurlijk.
Passers en gommetjes?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben goedkoper hoor ..welke info heb je van hem? waar haalt ie zijn donut's, zijn passers en zijn gommetjes?
@rocky: tja iemand moet het doen he![]()
Wrom? Er zijn gewoon fotows van Biefje hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
plassertjes en poppers dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Passers en gommetjes?!
Ik ben goftedomme geen tweaker!.
Et tu, error?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef error het volgende:
[..]
Wrom? Er zijn gewoon fotows van Biefje hoor.![]()
murmelhmmz.. MSN.... murmelhmzmurmel... weten bijna alles... murmelhmzmurmel... niet hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben goedkoper hoor ..welke info heb je van hem? waar haalt ie zijn donut's, zijn passers en zijn gommetjes?
meervoud?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef error het volgende:
[..]
Wrom? Er zijn gewoon fotows van Biefje hoor.![]()
Ik ben geen muisje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vast wel, blijft liev, Mouseketeer.
Ik wiskundemeneerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
plassertjes en poppers dan?
( jij was toch wiskundemeneer?)
Oi!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
murmelhmmz.. MSN.... murmelhmzmurmel... weten bijna alles... murmelhmzmurmel... niet hier
ik herken zijn blote kont wel denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
murmelhmmz.. MSN.... murmelhmzmurmel... weten bijna alles... murmelhmzmurmel... niet hier
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik herken zijn blote kont wel denk ikkomt hij soms op naakstranden in limburg? en kan ik daar soms nog andere fokkers treffen?
met al die limbo's hier..
wat doe je dan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wiskundemeneer. Mijn hoogste punt voor wiskunde was een 4 1/2
.
.
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik herken zijn blote kont wel denk ikkomt hij soms op naakstranden in limburg? en kan ik daar soms nog andere fokkers treffen?
met al die limbo's hier..
In ieder geval nooit meer dorkne foto's maken.quote:
nah, je kan er wel een drama van maken.. oefenen voor dramaqueenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nog ter aarde gestort?.. Nope.
riiiight.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
nah, je kan er wel een drama van maken.. oefenen voor dramaqueen
* gooit hand omhoog richting voorhoofd.. "aaah, ik ben duizelig.. ik geloof dat ik even moet gaan liggen hoor"
* neervalt..
in de armen van een sterke kerel natuurlijk![]()
quote:
DM met lang haar!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:32 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Dan maar zo, weet ik zeker dat het werkt
in de ontkenningsfase?quote:
naja, iemand die niet zo sterk is en gezellig samen mee naar beneden stort terwijl hij je probeert op te vangen is ook romatisch hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Werd eens tijd dan, alleen niemand die sterk is gezien
sterke mensen moet je ook rustig mee doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Werd eens tijd dan, alleen niemand die sterk is gezien
Het idee is leuk, maar ik wil toch wel een sterke manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja, iemand die niet zo sterk is en gezellig samen mee naar beneden stort terwijl hij je probeert op te vangen is ook romatisch hoor![]()
Je bent in de war met yvonne.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
met lippenstift op en blonde pruik is hij immers getransformeerd naar een ware prima donna die heerst over limburgs nachtelijke naaktstrandleven...
![]()
Ach ja.. ik hou wel van hardhandigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
sterke mensen moet je ook rustig mee doenanders krijg je blauwe plekken enzo
dìt moet ik quotenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent in de war met yvonne..
School begint volgende week weer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef TehRockstar het volgende:
Aah, ik moet zometeen beneden komen om te praten.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
School begint volgende week weer?
quillotinne is al opgesteld en getest met eenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef TehRockstar het volgende:
Jeejquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
quillotinne is al opgesteld en getest met eenarme
komkommer en een nog
armere
meloen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef TehRockstar het volgende:
Lees het topic ff door.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Ze hebben ontdekt dat je rondhangt op een homo-forum met mannen die gemiddeld twee keer zo oud zijn?.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Ze hebben ontdekt dat je rondhangt op een homo-forum met mannen die gemiddeld twee keer zo oud zijn?.
hehe nee..quote:
Meer over wat er vanmiddag aan tafel is gezegd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hehe nee..
maar ze kunnen ook over hele andere zaken aankomen, of heb je een sterk voorgevoel dat het over je internetgedrag gaat?
Er is niks mis mee met je internetgedrag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Meer over wat er vanmiddag aan tafel is gezegd.
Wat is er mis met mijn internetgedrag?
teveel achter de pc, tewij nee geen wijn!einig buiten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Meer over wat er vanmiddag aan tafel is gezegd.
Wat is er mis met mijn internetgedrag?
Ik zoek die quote wel ffquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Er is niks mis mee met je internetgedrag.
Wat ben ik blij dat je laptop kaduuk isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
teveel achter de pc, tewijnig buiten?
Fijn voor hem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef petre86 het volgende:
het homohuwelijk is geen bevrijding van het lichaam en is een pseudohuwelijk die het banale van het lichamelijke bevredigt..
aldus de paus
Die sig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
dìt moet ik quoten
dit moet!
( en in mijn sig, mèt link )
quote:Mijn moeder vroeg net aan de eettafel of ik al een vriendje had.
staan ook een heleboel foto's op die ik niet in het algemene archief heb gezet(externe hdd) omdat ze daar niet horen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je laptop kaduuk is![]()
Ik heb dus totaal geen zin om het te bespreken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow zo. Dan heb ik een vermoeden dat je moeder het door heeft.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow zo. Dan heb ik een vermoeden dat je moeder het door heeft.
De eeuwige goorlapquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
staan ook een heleboel foto's op die ik niet in het algemene archief heb gezet(externe hdd) omdat ze daar niet horen..
waaronder een paar van fokkers.. waaronder..
dus ik wil niet dat alles weg is![]()
Ik ben alles, maar geen internetjunkyquote:moet jij zeggen.. internetjunky
je bent niet meer geil?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
Zo veel als ik gisteren heb gepost, zo weinig post ik vandaag
Ik ben chronisch geil peetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
je bent niet meer geil?
wat is er in de tussentijd gebeurd!??
ik heb hier goeie voorbeelden hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
De eeuwige goorlap
[..]
Ik ben alles, maar geen internetjunky
Ja, het gaat hetero-stellen natuurlijk om pure platonische liefde, niet om lichamelijke bevrediging...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef petre86 het volgende:
het homohuwelijk is geen bevrijding van het lichaam en is een pseudohuwelijk die het banale van het lichamelijke bevredigt..
aldus de paus
Nee, alleen msn en soms es een spelletje. Maar in de vakantie heb ik wat minder te doen. En aangezien zij ook 24/7 op de pc zit gaat het denk ik niet daarover.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:58 schreef petre86 het volgende:
[..]meen je dat?
ècht waar?
maar rocky, zat je eerder ook zoveel op internet dan?
kan zijn dat je ma vindt dat je je een beetje afsluit enzo..
Altijd lastig die dingen altijd. Hopelijk komt alles wel goed. Het komt gewoon goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb dus totaal geen zin om het te bespreken.
ze zit toch niet stiekum op fok he? en lurkt hier om jou in de gaten te houden he...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, alleen msn en soms es een spelletje. Maar in de vakantie heb ik wat minder te doen. En aangezien zij ook 24/7 op de pc zit gaat het denk ik niet daarover.
Peet.. je bent wel erg op dreef vandaagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
posten dan jij!
bijv:
wat zijn je laatste 5 aanwinsten op je ftp server vandaag?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
staan ook een heleboel foto's op die ik niet in het algemene archief heb gezet(externe hdd) omdat ze daar niet horen..
waaronder een paar van fokkers.. waaronder..
dus ik wil niet dat alles weg is![]()
en:
moet jij zeggen.. internetjunky
Mijn ftp server?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
posten dan jij!
bijv:
wat zijn je laatste 5 aanwinsten op je ftp server vandaag?
Jongen of meisje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:12 schreef keizerpinguin het volgende:
mijn zusje gaat gewoon weg op visite bij een vriendin en laat kindje hier achter!! bij twee homo's is dat wel etisch verantwoord?
Het was toch een meisje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:12 schreef keizerpinguin het volgende:
mijn zusje gaat gewoon weg op visite bij een vriendin en laat kindje hier achter!! bij twee homo's is dat wel etisch verantwoord?
suc6quote:
het is een meisje! Cindyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jongen of meisje?
Ik kom anders wel mee oppassenBabies
tot snel.. kpquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:20 schreef keizerpinguin het volgende:
ik ga mijn spulletjes bij elkaar rapen en dan naar mijn werk![]()
zit het hele weekend in de nachdienst!![]()
dus jullie zullen me niet veel meer horen hier!! doei doei!![]()
knappe buurjongen?! stef???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:21 schreef anne1982 het volgende:
hoi,
ben ik even,
allen de groetjes van mijn knappe buurjongen...![]()
STEFKEquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:21 schreef anne1982 het volgende:
hoi,
ben ik even,
allen de groetjes van mijn knappe buurjongen...![]()
ja, stef....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:22 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
knappe buurjongen?! stef???de groeten terug!
![]()
Dan liever Absolutely Fabulous op Nld3 nu.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:19 schreef creno het volgende:
er komt niets boeiends, soundmixshow is nu bezig
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan liever Absolutely Fabulous op Nld3 nu.
Phewquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:24 schreef TehRockstar het volgende:
Ging dus over iets heeeel anders.
wat voor fotootje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:42 schreef creno het volgende:
waar gaan we het vanavond eens over hebben !
post weer iemand een fotootje en dan gaan we daar weer over kleppen ?
nickthedick en heraldquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:58 schreef creno het volgende:
wie ?
ow !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:33 schreef TehRockstar het volgende:Al een half uur is er niet gepost, ik ben teleurgesteld
quote:
ze heeft naast me niels holgerson gekekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:42 schreef anne1982 het volgende:
[..]
Nu pas???![]()
was je haar niet veel eerder al beu??
Zeikerd, post dan? :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
En nu foto's van leúke mannen!
*foto van Brad post*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef DennisMoore het volgende:
En nu foto's van leúke mannen!
Nils Holgerssonquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:48 schreef creno het volgende:
[..]
ze heeft naast me niels holgerson gekeken
..vliegt op een gans naar de zon...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nils Holgerssonop een gans door de lucht ofzo
Die hamster die suffie zeiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef creno het volgende:
jaa, ik keek daar vroeger ook altijd naar !
volgens mij moest ik tijdens de laaste aflevering huilen toen niels afscheid moest nemen van de ganzen en ze niet meer kon verstaan en de ganzen bang waren voor die grote niels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |