*voorover valt met dumbells in zijn handen*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:41 schreef wonderer het volgende:
*creno setje dumbbells geef*
post jou armen dan eens ?quote:
dat word heel vaak vergeten, kijk maar naar peter andre, en zo lopen er wel dus ook veel nichten rond die wel gespierd van boven zijn maar de benen vergeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:43 schreef wonderer het volgende:
Ik zou zijn benen wel eens willen zien. Volgens mij traint ie die niet. Ik vind hem er maar nep uitzien...
Neequote:
Heb jij al een vriendje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
zitten ze hier allemaal mijn lekkere ventje af te kraken jullie worden bedankt! [afbeelding]
van uit de verte ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neeik heb iele armpjes, maar het is gewoon niet in verhouding. Mooie bovenarmen wel, maar kijk naar die achterste jongen, daar klopt het wel
Creno toch!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:42 schreef creno het volgende:
[..]
*voorover valt met dumbells in zijn handen*
Mooi gezicht dan? Moet toch iets positiefs over die lelijkerd zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:49 schreef creno het volgende:
mooie buik ?
okay hij is plat, maar er lopen aders overheenen ik zie geen blokjes, ik heb mooiere buiikjes gezien hoor irl
vind ik juist geil!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:47 schreef TehRockstar het volgende:
Mooie buik trouwens wel, jammer van de piercin
hij heeft inderdaad een erg leuk snoetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mooi gezicht dan? Moet toch iets positiefs over die lelijkerd zeggen
aders zijn mannelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:49 schreef creno het volgende:
mooie buik ?
okay hij is plat, maar er lopen aders overheenen ik zie geen blokjes, ik heb mooiere buiikjes gezien hoor irl
pff nee jou hoofd!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mooi gezicht dan? Moet toch iets positiefs over die lelijkerd zeggen
Z'n hoofd is dan ook mooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:53 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
pff nee jou hoofd!! [afbeelding]
*kijkt naar eigen aders* Joepie...quote:
Je word ook met de minuut mannelijker he? :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
*kijkt naar eigen aders* Joepie...
you go girl boy guyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
*kijkt naar eigen aders* Joepie...
Het wrijft af, waarom denk je dat ik in dit topic kom?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je word ook met de minuut mannelijker he? :p
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je word ook met de minuut mannelijker he? :p
Wat wordt ik allemaal?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:57 schreef creno het volgende:
[..]
lalalala *mummelt iets over jij wordt per topic... * lalala
Het duurt niet lang meer voordat je een homo bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het wrijft af, waarom denk je dat ik in dit topic kom?
wat een verneukt gequote bericht zeg!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:59 schreef TehRockstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 19 augustus 2005 00:58 schreef creno het volgende:al 1 uur
ik moet om half negen werken ! dusss truste
[/quote Truste
Volgende maand jarig, zou leuk kadootje zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer voordat je een homo bent
Ik vind het prachtig gequotequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
wat een verneukt gequote bericht zeg!! [afbeelding]
Mag ik komen kijken?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heb hier S1 al liggen en 2 is onderweg
Ga nu eerst 24 en Lost afkijkenquote:
Pffrt, serieverslaafdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga nu eerst 24 en Lost afkijken![]()
En?quote:
Nou danquote:
*hard schop*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:21 schreef TehRockstar het volgende:
ze is ongesteld
geeft haar nog niet het rechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:21 schreef TehRockstar het volgende:
ze is ongesteld
Voor mij wel...althans door de weeks he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:48 schreef TehRockstar het volgende:
Het is maar wat je verslapen vind
Das best een schattige manier om wakker te worden vind ik dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:52 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben twee uur geleden wakker gemaakt door het zoontje van mn zus dat mn kamer huilend binnenstormde omdat er een spook op zn bed zat.Vaarwel slaap
Hij's ook zo liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Das best een schattige manier om wakker te worden vind ik dan.![]()
Hehe grappigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij's ook zo lief![]()
Ik zit op bed met mn laptop en hij zit ernaast om te helpen
Dit is zeker je neefje dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:31 schreef TehRockstar het volgende:
hoi
Ah dan zijn ze nog lief.quote:
Tja maar G_E is fobisch van bijna alles....dus zijn mening doet er niet toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, als je G_E mag geloven zijn alle kleine kinderen gevaarlijke monsters hoor....
Ah gossie.....schattig mannetje hoor.quote:
Hij lijkt trouwens voor geen meter op jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:52 schreef TehRockstar het volgende:
Heeft iemand het kind al aanschouwd?
Mijn zus is een halfbloedje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hij lijkt trouwens voor geen meter op jou.Weet je zeker dat je niet ge-adopteerd bent.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:06 schreef TehRockstar het volgende:
dood aan kleine kinderen?
ehr, blijf maar even weg bij mn fotoboek
Ach zo....wellicht moet je wel gewoon ff een gezinspotret posten hier...kunnen we dat voor ons zelf gaan beoordelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:56 schreef TehRockstar het volgende:
Gezichtsstructuur van mij/zus/zoontje zus/dochter zus lijkt wel op elkaar.
De eerste 2 minuten....... De 5 minuten halen de meeste kinderen niet hoorquote:
Ik heb wat vermoedens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach zo....wellicht moet je wel gewoon ff een gezinspotret posten hier...kunnen we dat voor ons zelf gaan beoordelen.![]()
mja ik probeerde nog enigzins positief te blijvenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:24 schreef anne1982 het volgende:
[..]
De eerste 2 minuten....... De 5 minuten halen de meeste kinderen niet hoor![]()
kom je me zondag helpen bij het kinderspeelparadijs?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja ik probeerde nog enigzins positief te blijven![]()
De 2e uit dit topic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:51 schreef petre86 het volgende:
het is zonnig hier, en mijn laptop is wegeindelijk opweg naar de reparatiewerkplaats
no nog een week wachten en hij is er weer
een weeeeeeeek!
waxxer, ik voel met je mee, al kan ik dan nog wel op internet via een andere pc.. maar ook niet tot laat in de nacht
iig hier is de lucht blauw, de zon schijnt, het is 28 graden en ik ga nu naar enschede waar het nog langer zonnig is![]()
oja, goeiemorgen .. en rocky.. wie is nou de 2e uit dit topic?
quote:
nav dat gelul over gevoelensquote:op een tijdstip in het vorige topic schreef rocky het volgende:Voor iemand IRL en twee mensen uit dit topic
![]()
Nou, pfff, tsss.... Het gaat gewoon door, weer een nieuw deel op mijn weblog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:51 schreef petre86 het volgende:
het is zonnig hier, en mijn laptop is wegeindelijk opweg naar de reparatiewerkplaats
no nog een week wachten en hij is er weer
een weeeeeeeek!
waxxer, ik voel met je mee, al kan ik dan nog wel op internet via een andere pc.. maar ook niet tot laat in de nacht
iig hier is de lucht blauw, de zon schijnt, het is 28 graden en ik ga nu naar enschede waar het nog langer zonnig is![]()
oja, goeiemorgen .. en rocky.. wie is nou de 2e uit dit topic?
Zeg nooit nooit, en met Blubberzwijn moet worden omgesprongen alsof hij het laatste overgebleven dierbare op aarde is .quote:
Omdat Blubberzwijn Blubberzwijn is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom dat?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Omdat Blubberzwijn Blubberzwijn is..
een tamtam toernooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
Een wat?!
Hahahahahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
volgende week komen een vriendin en vriend voor een tamtam toernooit
Een tamtamtoernooi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:00 schreef TehRockstar het volgende:
Een wat
Op school he, nog steeds. Mailen enz enz, en dan weer gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef wonderer het volgende:
Waxx! Je bent er weer!
Ik ga je missenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op school he, nog steeds. Mailen enz enz, en dan weer gaan.
Sterker nog: dat ga ik nu doen!
Want het was net ultra-zomers weer, en nu ziet de lucht zwart en ik heb geen jas bij me.Of paraplu.
Dus ik ben er weer vandoor!
Ciao ciao!
Is dat zo Wiz? Zijn we zo feestelijk?quote:
Nu wel..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Is dat zo Wiz? Zijn we zo feestelijk?![]()
Ik denk al, waar blijft iequote:
uhh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:32 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het idee dat Ang3l een enorme manhoer is of klopt daar niks van?
Uhmmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:32 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het idee dat Ang3l een enorme manhoer is of klopt daar niks van?
Instinct werkt nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:46 schreef Semisane het volgende:
*Proest*![]()
Ang3l een manhoer...._hoe_ verzin je het.
![]()
Wel hoor...je moet het alleen goed gebruiken...maar dat leer je nog wel als je groot wordt.quote:
Godver, wie is hier dan de hoer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wel hoor...je moet het alleen goed gebruiken...maar dat leer je nog wel als je groot wordt.![]()
![]()
Wiz heeft de naam...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Godver, wie is hier dan de hoer?
Waarom wil je dit zo graag weten dan? Heb je net je zakgeld gehad dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Godver, wie is hier dan de hoer?
dan is het je stiefzusje?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn zus is een halfbloedje.
whoehahahhaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarom wil je dit zo graag weten dan? Heb je net je zakgeld gehad dan?![]()
what else is new!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mark van Westlife is lid van t clubje
Now that doesnt suprise me at allquote:
Jij ook een stoute weekendquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:13 schreef Semisane het volgende:Daag kindjes....heb een fijn weekend.
de natuur de mysterieuste magie van de aarde!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik snap het niet, binnen vijf minuten van helder blauwe hemel naar een zwarte wolkenlucht..
Ja ik ook, blijkbaar!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef keizerpinguin het volgende:
Tehrockstar: favo FOK!ker: keizerpinguin, wizarddragon, tech, CrazyDutchPunk en de rest![]()
JOEPPIE!!!! IK HEB FANS!!!!![]()
IK ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef keizerpinguin het volgende:
Tehrockstar: favo FOK!ker: keizerpinguin, wizarddragon, tech, CrazyDutchPunk en de rest![]()
JOEPPIE!!!! IK HEB FANS!!!!![]()
ooohhhhhhh.......... ervaring mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:31 schreef tech het volgende:
[..]
Ja ik ook, blijkbaar!Ik heb alleen maar 'Goedemorgen allemaal!
' gezegd... Een kinderhand is gauw gevuld!
Ik beschrijf mijn ervaring toch...? Je zegt 'Goedemorgen allemaal!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ooohhhhhhh.......... ervaring mee?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef tech het volgende:
[..]
Ik beschrijf mijn ervaring toch...? Je zegt 'Goedemorgen allemaal!' en je heb fans... Blijkbaar.
Nee, kijken wie er een gehele biosfeer aan zn lul heeft hangenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarom wil je dit zo graag weten dan? Heb je net je zakgeld gehad dan?![]()
hhhoooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, kijken wie er een gehele biosfeer aan zn lul heeft hangen
Lowlandsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:56 schreef keizerpinguin het volgende:
waar is iedereen? eten?!
ik kan niet heb geen geld en zit in nachtdienst aaahhhhhhhhquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik wil uitgaan, maar niemand wil mee, en ik ga niet alleen.
hij kijkt erg traag uit zijn ogen, als iemand die niet bijster veel inhoudelijks te melden zal hebben. Een duffe sportman die een inhoudsloos leven heeft, hij is niets meer dan een lichaam dat leeft. Zijn cognitieve vaardigheden zullen wel op een nulpunt zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
van dichtbij zie je zijn voorarmpjes niet![]()
Jaloers?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hij kijkt erg traag uit zijn ogen, als iemand die niet bijster veel inhoudelijks te melden zal hebben. Een duffe sportman die een inhoudsloos leven heeft, hij is niets meer dan een lichaam dat leeft. Zijn cognitieve vaardigheden zullen wel op een nulpunt zitten.
één lust voor het oog, wil over heel het lichaam kusjes geven.......quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hij kijkt erg traag uit zijn ogen, als iemand die niet bijster veel inhoudelijks te melden zal hebben. Een duffe sportman die een inhoudsloos leven heeft, hij is niets meer dan een lichaam dat leeft. Zijn cognitieve vaardigheden zullen wel op een nulpunt zitten.
en dat is erg omdat??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn moeder vroeg net aan de eettafel of ik al een vriendje had.
Misschien is hij wel heel aardig/lief. Intelligentie word zwaar overschat.quote:
misschien is het wel een waanzinnig arrogante eikel die op zichzelf geilt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien is hij wel heel aardig/lief. Intelligentie word zwaar overschat.
Kan ook. Lelijke slimme mensen kunnen ook waanzinnig arrogant zijn en overal met hun slimme rotkop te koop lopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
misschien is het wel een waanzinnig arrogante eikel die op zichzelf geilt.
zolang je moeder je niet met condooms om je oren slaat als je een keer een jongen mee naar huis brengt hoef je je nog geen zorgen te maken!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat ik het niet verwachtte.
Ja, maar het probleem was dat ik haar nog niks had verteld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zolang je moeder je niet met condooms om je oren slaat als je een keer een jongen mee naar huis brengt hoef je je nog geen zorgen te maken!!
Puur interesse das alleen maar lief toch?!kan ook anders hoor?!
haha dan is het moeder instinkt en SUPER lief!! en wat was je antwoord?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem was dat ik haar nog niks had verteld.
Ehr, mag ik naar boven?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha dan is het moeder instinkt en SUPER lief!! en wat was je antwoord?
zo iemand als jij?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
misschien is het wel een waanzinnig arrogante eikel die op zichzelf geilt.
had gewoon nee geantwoord dan had je gelijk je comming out gehad en een hoop stress van je af gevallen!quote:
wees trots op je moeder, ze accepteerd het, is er open over, en laat blijken op haar manier dat je er met haar over kunt praten, en jij hoeft geen verstoppertje te spelen !quote:
Ik vind het een beetje vroeg. Ik moet even de hond gaan redden van de kleuters.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:18 schreef creno het volgende:
[..]
wees trots op je moeder, ze accepteerd het, is er open over, en laat blijken op haar manier dat je er met haar over kunt praten, en jij hoeft geen verstoppertje te spelen !
kan niet vroeg genoeg zijn zeg des noods ik weet nog niet wat ik wil als ik het wel weet zie je het vanzelf!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vroeg. Ik moet even de hond gaan redden van de kleuters.
Dat wordt een levenslang litteken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:33 schreef TehRockstar het volgende:
Werk nooit kleuters tegen, ik heb een enorme kras in mn wang
Niet spotten, ze zijn vreselijk gevaarlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat wordt een levenslang litteken.
en waarschijnlijk zit dat er na het leven ook nog, totdat het vel van je schedel is weggerotquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat wordt een levenslang litteken.
Ik haat kleuters.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:33 schreef TehRockstar het volgende:
Werk nooit kleuters tegen, ik heb een enorme kras in mn wang
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn moeder vroeg net aan de eettafel of ik al een vriendje had.
Ik aanschouw geen gaypr0n.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft ze je internet-geschiedenis bekeken?.
Nee, maar als je history vol [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] staat...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik aanschouw geen gaypr0n.En ik heb eigen laptop
link?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
een van die losers van Westlife is een flikker.
Geschiedenis/cookies/bestanden verwijderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, maar als je history vol [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] staat....
Een litteken is natuurlijk enorm stoer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
Niet spotten, ze zijn vreselijk gevaarlijk.
Lieve Kug,quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
een van die losers van Westlife is een flikker.
Jezus, dat zou wel een erg ingewikkelde grap zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel liev van zo'n moeder dat ze het vraagt. Als het überhaupt waar is, want ik vertrouw TehRockstar nog steeds niet helemaal. Ergens verwacht ik dat hij elk moment "tadaaaa, ik ben DP" zal zeggen.
"Zeg, Rockje, ben je eigenlijk top of meer bottom?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geschiedenis/cookies/bestanden verwijderenZe vroeg het volgens mij een tijdje geleden ookal, niet hetzelfde maar iets wat er op lijkt
Riiight, nou zo erg is het nou ookal niet. Ze vroeg of ik al sex had gehad en toen begon ze over heaumeaux.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Zeg, Rockje, ben je eigenlijk top of meer bottom?
"Mam..."
http://fotoboek.fok.nl/depresidentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jezus, dat zou wel een erg ingewikkelde grap zijn.
Link naar profiel dp??
Robbie Williams? Justin Timberlake?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Westlife star: "I'm gay"
volgens mij is dat het moment waarop je iemand officieel een loser kan noemen.
Mjah, kan ik me vanuit haar oogpunt als moeder wel voorstellen. Blonde ventjes doen het waarschijnlijk hartstikke goed in het park.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Riiight, nou zo erg is het nou ookal niet. Ze vroeg of ik al sex had gehad en toen begon ze over heaumeaux.
Aha, ik begrijp het al.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Westlife star: "I'm gay"
hij zingt in een boy-band
laat ik dat nog eens zeggen
volgens mij is dat het moment waarop je iemand officieel een loser kan noemen.
hahaha daar staat niets !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/depresident
Te jong voor jou, DM!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Fukkeduk, ik heb in SHO gepost..
Ja, je gaat hard achteruitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Fukkeduk, ik heb in SHO gepost..
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, kan ik me vanuit haar oogpunt als moeder wel voorstellen. Blonde ventjes doen het waarschijnlijk hartstikke goed in het park..
Je ligt bij niemand?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Voorzover ik dat heb meegemaakt lig ik niet echt bij pedos
hahahah we komen er ook achter, ze heeft het verandertquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
annie 22, geslacht Man
Veel plezier creno en annie22quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:20 schreef annie22 het volgende:
nou wij gaan eten
Dat klopt, ik ben een verbitterde eenlingquote:
Dat snap ik wel, je hebt kritiek op alles en iedereen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben een verbitterde eenling
Wraah echt waar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
*-*-*-*- Rel Rel Rel -*-*-*-*
Petrie en Wizarddragon hebben elkaar gezoend!!!
*Rel*Rel*Rel*Rel*Rel
je kent me zo goed TehRockstar, ik ben als een open boek voor jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, je hebt kritiek op alles en iedereen.
Hai.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:04 schreef annie22 het volgende:
hallo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |