Ga nu eerst 24 en Lost afkijkenquote:
Pffrt, serieverslaafdequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga nu eerst 24 en Lost afkijken![]()
En?quote:
Nou danquote:
*hard schop*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:21 schreef TehRockstar het volgende:
ze is ongesteld
geeft haar nog niet het rechtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 01:21 schreef TehRockstar het volgende:
ze is ongesteld
Voor mij wel...althans door de weeks he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:48 schreef TehRockstar het volgende:
Het is maar wat je verslapen vind
Das best een schattige manier om wakker te worden vind ik dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:52 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben twee uur geleden wakker gemaakt door het zoontje van mn zus dat mn kamer huilend binnenstormde omdat er een spook op zn bed zat.Vaarwel slaap
Hij's ook zo liefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:56 schreef Semisane het volgende:
[..]
Das best een schattige manier om wakker te worden vind ik dan.![]()
Hehe grappigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Hij's ook zo lief![]()
Ik zit op bed met mn laptop en hij zit ernaast om te helpen
Dit is zeker je neefje dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:31 schreef TehRockstar het volgende:
hoi
Ah dan zijn ze nog lief.quote:
Tja maar G_E is fobisch van bijna alles....dus zijn mening doet er niet toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, als je G_E mag geloven zijn alle kleine kinderen gevaarlijke monsters hoor....
Ah gossie.....schattig mannetje hoor.quote:
Hij lijkt trouwens voor geen meter op jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:52 schreef TehRockstar het volgende:
Heeft iemand het kind al aanschouwd?
Mijn zus is een halfbloedje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hij lijkt trouwens voor geen meter op jou.Weet je zeker dat je niet ge-adopteerd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |