Niet spotten, ze zijn vreselijk gevaarlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat wordt een levenslang litteken.
en waarschijnlijk zit dat er na het leven ook nog, totdat het vel van je schedel is weggerotquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat wordt een levenslang litteken.
Ik haat kleuters.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:33 schreef TehRockstar het volgende:
Werk nooit kleuters tegen, ik heb een enorme kras in mn wang
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn moeder vroeg net aan de eettafel of ik al een vriendje had.
Ik aanschouw geen gaypr0n.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft ze je internet-geschiedenis bekeken?.
Nee, maar als je history vol [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] staat...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik aanschouw geen gaypr0n.En ik heb eigen laptop
link?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
een van die losers van Westlife is een flikker.
Geschiedenis/cookies/bestanden verwijderenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, maar als je history vol [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] [HOMO] staat....
Een litteken is natuurlijk enorm stoer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:37 schreef TehRockstar het volgende:
Niet spotten, ze zijn vreselijk gevaarlijk.
Lieve Kug,quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
een van die losers van Westlife is een flikker.
Jezus, dat zou wel een erg ingewikkelde grap zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Wel liev van zo'n moeder dat ze het vraagt. Als het überhaupt waar is, want ik vertrouw TehRockstar nog steeds niet helemaal. Ergens verwacht ik dat hij elk moment "tadaaaa, ik ben DP" zal zeggen.
"Zeg, Rockje, ben je eigenlijk top of meer bottom?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geschiedenis/cookies/bestanden verwijderenZe vroeg het volgens mij een tijdje geleden ookal, niet hetzelfde maar iets wat er op lijkt
Riiight, nou zo erg is het nou ookal niet. Ze vroeg of ik al sex had gehad en toen begon ze over heaumeaux.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Zeg, Rockje, ben je eigenlijk top of meer bottom?
"Mam..."
http://fotoboek.fok.nl/depresidentquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jezus, dat zou wel een erg ingewikkelde grap zijn.
Link naar profiel dp??
Robbie Williams? Justin Timberlake?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Westlife star: "I'm gay"
volgens mij is dat het moment waarop je iemand officieel een loser kan noemen.
Mjah, kan ik me vanuit haar oogpunt als moeder wel voorstellen. Blonde ventjes doen het waarschijnlijk hartstikke goed in het park.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Riiight, nou zo erg is het nou ookal niet. Ze vroeg of ik al sex had gehad en toen begon ze over heaumeaux.
Aha, ik begrijp het al.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Westlife star: "I'm gay"
hij zingt in een boy-band
laat ik dat nog eens zeggen
volgens mij is dat het moment waarop je iemand officieel een loser kan noemen.
hahaha daar staat niets !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/depresident
Te jong voor jou, DM!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Fukkeduk, ik heb in SHO gepost..
Ja, je gaat hard achteruitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Fukkeduk, ik heb in SHO gepost..
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah, kan ik me vanuit haar oogpunt als moeder wel voorstellen. Blonde ventjes doen het waarschijnlijk hartstikke goed in het park..
Je ligt bij niemand?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Voorzover ik dat heb meegemaakt lig ik niet echt bij pedos
hahahah we komen er ook achter, ze heeft het verandertquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:14 schreef TehRockstar het volgende:
annie 22, geslacht Man
Veel plezier creno en annie22quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:20 schreef annie22 het volgende:
nou wij gaan eten
Dat klopt, ik ben een verbitterde eenlingquote:
Dat snap ik wel, je hebt kritiek op alles en iedereen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat klopt, ik ben een verbitterde eenling
Wraah echt waar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
*-*-*-*- Rel Rel Rel -*-*-*-*
Petrie en Wizarddragon hebben elkaar gezoend!!!
*Rel*Rel*Rel*Rel*Rel
je kent me zo goed TehRockstar, ik ben als een open boek voor jouquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, je hebt kritiek op alles en iedereen.
Hai.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:04 schreef annie22 het volgende:
hallo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |