abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29774855
quote:
Westlife singer Mark Feehily has admitted that he is gay.

In an interview with The Sun today, the 25-year-old said: "I want people to know the truth about my sexuality. I am gay and I'm very proud of who I am. I'm not asking for any sympathy, or to be a role model to anyone else.

"I simply felt it was the right time for me to let people know the truth. I've never tried to hide who I am from anyone, but I'm a very private person and in the past I haven't felt the need to say anything about my sexuality. But I want people to know I'm very comfortable with who I am."

The star added that the rest of the chart-topping group were aware of his sexuality and had "been there for me when I needed to talk things through."

Feehily is currently dating 21-year-old Kevin McDaid, former singer with the boyband V.
bron

Van mij hoeven dit soort onthullingen niet echt, omdat het mij niets kan schelen of iemand nou homo of hetero is. Maar aan de andere kant kan dit verhaal van Mark een steuntje in de rug zijn voor al die jongeren die nog worstelen met hun gevoelens.
pi_29774880
Gay in Ierland....sterkte gozer
pi_29775060
Dacht ik al Maar goed dat hij er voor uit durft te komen
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_29775137
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:17 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

Van mij hoeven dit soort onthullingen niet echt, omdat het mij niets kan schelen of iemand nou homo of hetero is. Maar aan de andere kant kan dit verhaal van Mark een steuntje in de rug zijn voor al die jongeren die nog worstelen met hun gevoelens.
Tsja, helaas is het voor heel veel mensen die nog in het stenen tijdperk hangen, homosexualiteit een grote schande
Maar inderdaad hopen dat het voor veel jongeren een steuntje in de rug is Er kunnen voor mij niet genoeg sterren zijn die uit de kast klimmen.. Hoe meer hoe beter!
pi_29775520
Schande!
pi_29775981
Totaal verwacht. Ieder boybandje heeft toch één homo?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:06:59 #7
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_29776092
Dit nieuws is een verrassing voor precies nul mensen.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:10:21 #8
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29776197
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:17 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

in amerika zijn dat soort praktijken helaas nog nodig.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:18:35 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29776441
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:10 schreef zoalshetis het volgende:

in amerika zijn dat soort praktijken helaas nog nodig.
En ook in Ierland waar deze boyband-er woont.
Jammer dat het nog nodig is, maar goede zet om uit de kast te komen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:20:43 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29776504
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ook in Ierland waar deze boyband-er woont.
Jammer dat het nog nodig is, maar goede zet om uit de kast te komen.
ook in ierland ja, en in polen en wellicht zelfs griekenland. ik bedoelde dat nederlanders dit gelukkig niet als nieuws zien, of er op zitten te wachten, omdat het toch allemaal geen ruk uitmaakt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29777016
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik bedoelde dat nederlanders dit gelukkig niet als nieuws zien, of er op zitten te wachten, omdat het toch allemaal geen ruk uitmaakt.
nou, dat valt ook wel weer mee hoor..
pi_29785469
Het verbaast mij eigenlijk ook helemaal niet. Het verbaast me wel dat hij er nu pas mee naar buiten komt...

Als enige van de groep had hij nooit een vriendinnetje, al werd hij wel aan diverse dames gekoppeld (waarschijnlijk door z'n manager, die de pers wilde doen geloven dat hij geen homo was).
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:50:49 #13
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_29786698
Wel jammer dat ie zo'n leuk vriendje heeft
Maar dat Mark gay was, is al jaren geen geheim meer
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:52:12 #14
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_29786728
geheel gratis tip: ga niet naar Iran!
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_29787814
Niet geheel onverwacht dit..
nouja gefeliciteerd dan maar?
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_29787871
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:35 schreef mrsj het volgende:
Niet geheel onverwacht dit..
Het straalde er vanaf...

Maar tof dat 'ie het heeft bevestigd.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_29789328
Respect voor hem dat ie er voor uit durft te komen nu.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:57:28 #18
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_29789616
jezus zeg, alweer een homo!

Dit komt echt als een schok. Eerst was het die aardige jongen, die met al die modellen in zijn videoclips, die homo bleek te zijn, en nu deze knaap?!

geschokt! Ik ben werkelijk waar geschokt!
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_29789752
Hij was wel de leukste van 't stel. .
quote:
Mark’s resigned to a single life

WESTLIFE pin-up Mark Feehily says he will only find the woman of his dreams when he turns his back on the boyband that brought him fame.

The bachelor boy says that the group’s popularity will keep him single because there will always be people looking to take advantage of him.

“If I was Mark from Sligo who worked in a chip shop then I might have a different opinion,” he says. “But the fact that we are in a famous band has some amount to do with what I am talking about.

“It’s very difficult to find someone I can trust. I have been hurt before in certain situations by people that I have met — then they go and sell a story to the papers.

“It’s very difficult for me. I may be extra paranoid about it and have closed myself off in a way — but I don’t know if I will ever find the right person while I am in Westlife.

“I would love to find the right person right now, but this is one of the sacrifices I will have to make.”

Mark is currently the only one of the quintet who is not in a long-term relationship.

http://www.irishabroad.com/news/irishpost/ents/marks.asp
.
pi_29789890
Stephen was ook al de leukste van Boyzone, wat is dat met de leukste leden die allemaal homo zijn
pi_29789951
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Hij was wel de leukste van 't stel. .
[..]

.
Grappig dat ie het in dit interview wel consequent over een 'person' heeft en niet over een 'girlfriend' Dus dat had eigenlijk al te denken moeten geven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:42:01 #22
521 ruby
Hell yeah!
pi_29790746
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:10 schreef ChrisJX het volgende:
Stephen was ook al de leukste van Boyzone, wat is dat met de leukste leden die allemaal homo zijn
Had of heeft hij niet een relatie met een Nederlander? Niet dat dat zo belangrijk is, maar het kwam even in me op.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_29792460
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:42 schreef ruby het volgende:

Had of heeft hij niet een relatie met een Nederlander? Niet dat dat zo belangrijk is, maar het kwam even in me op.
Ja, maar was het niet alweer uit? Met Eloy de Jong van een of ander Nederlands boybandje.

Gevonden! Ze gingen in 2002 uit elkaar en Eloy heeft in Caught in the Act gezeten.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:36:40 #24
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_29792480
Dat wisten we toch allang? Nu de andere vier nog
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_29792537
Goh.... wat onverwacht
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties