de natuur de mysterieuste magie van de aarde!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:37 schreef Waxxer het volgende:
Ik snap het niet, binnen vijf minuten van helder blauwe hemel naar een zwarte wolkenlucht..
Ja ik ook, blijkbaar!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef keizerpinguin het volgende:
Tehrockstar: favo FOK!ker: keizerpinguin, wizarddragon, tech, CrazyDutchPunk en de rest![]()
JOEPPIE!!!! IK HEB FANS!!!!![]()
IK ookquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:19 schreef keizerpinguin het volgende:
Tehrockstar: favo FOK!ker: keizerpinguin, wizarddragon, tech, CrazyDutchPunk en de rest![]()
JOEPPIE!!!! IK HEB FANS!!!!![]()
ooohhhhhhh.......... ervaring mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:31 schreef tech het volgende:
[..]
Ja ik ook, blijkbaar!Ik heb alleen maar 'Goedemorgen allemaal!
' gezegd... Een kinderhand is gauw gevuld!
Ik beschrijf mijn ervaring toch...? Je zegt 'Goedemorgen allemaal!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ooohhhhhhh.......... ervaring mee?![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef tech het volgende:
[..]
Ik beschrijf mijn ervaring toch...? Je zegt 'Goedemorgen allemaal!' en je heb fans... Blijkbaar.
Nee, kijken wie er een gehele biosfeer aan zn lul heeft hangenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarom wil je dit zo graag weten dan? Heb je net je zakgeld gehad dan?![]()
hhhoooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, kijken wie er een gehele biosfeer aan zn lul heeft hangen
Lowlandsquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:56 schreef keizerpinguin het volgende:
waar is iedereen? eten?!
ik kan niet heb geen geld en zit in nachtdienst aaahhhhhhhhquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik wil uitgaan, maar niemand wil mee, en ik ga niet alleen.
hij kijkt erg traag uit zijn ogen, als iemand die niet bijster veel inhoudelijks te melden zal hebben. Een duffe sportman die een inhoudsloos leven heeft, hij is niets meer dan een lichaam dat leeft. Zijn cognitieve vaardigheden zullen wel op een nulpunt zitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
van dichtbij zie je zijn voorarmpjes niet![]()
Jaloers?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hij kijkt erg traag uit zijn ogen, als iemand die niet bijster veel inhoudelijks te melden zal hebben. Een duffe sportman die een inhoudsloos leven heeft, hij is niets meer dan een lichaam dat leeft. Zijn cognitieve vaardigheden zullen wel op een nulpunt zitten.
één lust voor het oog, wil over heel het lichaam kusjes geven.......quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hij kijkt erg traag uit zijn ogen, als iemand die niet bijster veel inhoudelijks te melden zal hebben. Een duffe sportman die een inhoudsloos leven heeft, hij is niets meer dan een lichaam dat leeft. Zijn cognitieve vaardigheden zullen wel op een nulpunt zitten.
en dat is erg omdat??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:07 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn moeder vroeg net aan de eettafel of ik al een vriendje had.
Misschien is hij wel heel aardig/lief. Intelligentie word zwaar overschat.quote:
misschien is het wel een waanzinnig arrogante eikel die op zichzelf geilt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:08 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Misschien is hij wel heel aardig/lief. Intelligentie word zwaar overschat.
Kan ook. Lelijke slimme mensen kunnen ook waanzinnig arrogant zijn en overal met hun slimme rotkop te koop lopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
misschien is het wel een waanzinnig arrogante eikel die op zichzelf geilt.
zolang je moeder je niet met condooms om je oren slaat als je een keer een jongen mee naar huis brengt hoef je je nog geen zorgen te maken!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Omdat ik het niet verwachtte.
Ja, maar het probleem was dat ik haar nog niks had verteld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:12 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zolang je moeder je niet met condooms om je oren slaat als je een keer een jongen mee naar huis brengt hoef je je nog geen zorgen te maken!!
Puur interesse das alleen maar lief toch?!kan ook anders hoor?!
haha dan is het moeder instinkt en SUPER lief!! en wat was je antwoord?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem was dat ik haar nog niks had verteld.
Ehr, mag ik naar boven?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:15 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
haha dan is het moeder instinkt en SUPER lief!! en wat was je antwoord?
zo iemand als jij?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
misschien is het wel een waanzinnig arrogante eikel die op zichzelf geilt.
had gewoon nee geantwoord dan had je gelijk je comming out gehad en een hoop stress van je af gevallen!quote:
wees trots op je moeder, ze accepteerd het, is er open over, en laat blijken op haar manier dat je er met haar over kunt praten, en jij hoeft geen verstoppertje te spelen !quote:
Ik vind het een beetje vroeg. Ik moet even de hond gaan redden van de kleuters.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:18 schreef creno het volgende:
[..]
wees trots op je moeder, ze accepteerd het, is er open over, en laat blijken op haar manier dat je er met haar over kunt praten, en jij hoeft geen verstoppertje te spelen !
kan niet vroeg genoeg zijn zeg des noods ik weet nog niet wat ik wil als ik het wel weet zie je het vanzelf!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje vroeg. Ik moet even de hond gaan redden van de kleuters.
Dat wordt een levenslang litteken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:33 schreef TehRockstar het volgende:
Werk nooit kleuters tegen, ik heb een enorme kras in mn wang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |