Nu wel..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:18 schreef Semisane het volgende:
[..]
Is dat zo Wiz? Zijn we zo feestelijk?![]()
Ik denk al, waar blijft iequote:
uhh?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:32 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het idee dat Ang3l een enorme manhoer is of klopt daar niks van?
Uhmmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:32 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het idee dat Ang3l een enorme manhoer is of klopt daar niks van?
Instinct werkt nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:46 schreef Semisane het volgende:
*Proest*![]()
Ang3l een manhoer...._hoe_ verzin je het.
![]()
Wel hoor...je moet het alleen goed gebruiken...maar dat leer je nog wel als je groot wordt.quote:
Godver, wie is hier dan de hoer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wel hoor...je moet het alleen goed gebruiken...maar dat leer je nog wel als je groot wordt.![]()
![]()
Wiz heeft de naam...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Godver, wie is hier dan de hoer?
Waarom wil je dit zo graag weten dan? Heb je net je zakgeld gehad dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Godver, wie is hier dan de hoer?
dan is het je stiefzusje?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mijn zus is een halfbloedje.
whoehahahhaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waarom wil je dit zo graag weten dan? Heb je net je zakgeld gehad dan?![]()
what else is new!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mark van Westlife is lid van t clubje
Now that doesnt suprise me at allquote:
Jij ook een stoute weekendquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:13 schreef Semisane het volgende:Daag kindjes....heb een fijn weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |