quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:06 schreef TehRockstar het volgende:
dood aan kleine kinderen?
ehr, blijf maar even weg bij mn fotoboek
Ach zo....wellicht moet je wel gewoon ff een gezinspotret posten hier...kunnen we dat voor ons zelf gaan beoordelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:56 schreef TehRockstar het volgende:
Gezichtsstructuur van mij/zus/zoontje zus/dochter zus lijkt wel op elkaar.
De eerste 2 minuten....... De 5 minuten halen de meeste kinderen niet hoorquote:
Ik heb wat vermoedens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach zo....wellicht moet je wel gewoon ff een gezinspotret posten hier...kunnen we dat voor ons zelf gaan beoordelen.![]()
mja ik probeerde nog enigzins positief te blijvenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:24 schreef anne1982 het volgende:
[..]
De eerste 2 minuten....... De 5 minuten halen de meeste kinderen niet hoor![]()
kom je me zondag helpen bij het kinderspeelparadijs?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja ik probeerde nog enigzins positief te blijven![]()
De 2e uit dit topic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:51 schreef petre86 het volgende:
het is zonnig hier, en mijn laptop is wegeindelijk opweg naar de reparatiewerkplaats
no nog een week wachten en hij is er weer
een weeeeeeeek!
waxxer, ik voel met je mee, al kan ik dan nog wel op internet via een andere pc.. maar ook niet tot laat in de nacht
iig hier is de lucht blauw, de zon schijnt, het is 28 graden en ik ga nu naar enschede waar het nog langer zonnig is![]()
oja, goeiemorgen .. en rocky.. wie is nou de 2e uit dit topic?
quote:
nav dat gelul over gevoelensquote:op een tijdstip in het vorige topic schreef rocky het volgende:Voor iemand IRL en twee mensen uit dit topic
![]()
Nou, pfff, tsss.... Het gaat gewoon door, weer een nieuw deel op mijn weblog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:51 schreef petre86 het volgende:
het is zonnig hier, en mijn laptop is wegeindelijk opweg naar de reparatiewerkplaats
no nog een week wachten en hij is er weer
een weeeeeeeek!
waxxer, ik voel met je mee, al kan ik dan nog wel op internet via een andere pc.. maar ook niet tot laat in de nacht
iig hier is de lucht blauw, de zon schijnt, het is 28 graden en ik ga nu naar enschede waar het nog langer zonnig is![]()
oja, goeiemorgen .. en rocky.. wie is nou de 2e uit dit topic?
Zeg nooit nooit, en met Blubberzwijn moet worden omgesprongen alsof hij het laatste overgebleven dierbare op aarde is .quote:
Omdat Blubberzwijn Blubberzwijn is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef TehRockstar het volgende:
Waarom dat?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Omdat Blubberzwijn Blubberzwijn is..
een tamtam toernooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:56 schreef TehRockstar het volgende:
Een wat?!
Hahahahahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
volgende week komen een vriendin en vriend voor een tamtam toernooit
Een tamtamtoernooi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:00 schreef TehRockstar het volgende:
Een wat
Op school he, nog steeds. Mailen enz enz, en dan weer gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:12 schreef wonderer het volgende:
Waxx! Je bent er weer!
Ik ga je missenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op school he, nog steeds. Mailen enz enz, en dan weer gaan.
Sterker nog: dat ga ik nu doen!
Want het was net ultra-zomers weer, en nu ziet de lucht zwart en ik heb geen jas bij me.Of paraplu.
Dus ik ben er weer vandoor!
Ciao ciao!
Is dat zo Wiz? Zijn we zo feestelijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |