brave keizerdingesquote:
Ik vroeg je wat???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:56 schreef creno het volgende:
ik zeg ook niets
virusscan is nog niet begonnen
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja dat is die psychische kronkel in zijn hoofd...... hij is gay maar wil er niks mee te maken hebben enzo probeerd zo hetero mogelijk over te komen net als B-H
It's too delicate for your young innocent ears.quote:
ik hoorde je niet !!quote:
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je.quote:
Delicaat zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
It's too delicate for your young innocent ears.
Hagrid is veeel geilerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je..
SAJ is bi !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?.
Als in Balkenende of Daniel Radcliffe?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je..
quote:
Als in Harry Potter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als in Balkenende of Daniel Radcliffe?
Doet dat niet ongelooflijk pijn? Azijn pissen? Waarom zouden mensen dat willen? Wordt je pik alleen maar schraal vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |