kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp. Eigenhandig getypt en geen gekopieerquote:
of zeg gewoon Slet.quote:
Virusscanzequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef creno het volgende:
mun virusscan gaat zo beginnen dus ik zeg alvast houdoe![]()
ach KK moet je leren kennen is een heel lief mannetje wat gemeen probeerd te doen en zich niet geliefd wil maken maar het is toch een scheetje!!!quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef creno het volgende:
mun virusscan gaat zo beginnen dus ik zeg alvast houdoe![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent ook leuk.
Kugari-Ken
Waarom probeert dat ventje dan zo gemeen te doen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ach KK moet je leren kennen is een heel lief mannetje wat gemeen probeerd te doen en zich niet geliefd wil maken maar het is toch een scheetje!!!![]()
dude?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
of zeg gewoon Slet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Die rockstar likt zich ook maar bij iedereen in hè. Gewoon in het wilde weg lebberen..
Wat?! Zijn hier mensen die elkaar geneukt hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dude?!en hoeveel heb jij er al geneukt uit het forum?
tja dat is die psychische kronkel in zijn hoofd...... hij is gay maar wil er niks mee te maken hebben enzo probeerd zo hetero mogelijk over te komen net als B-Hquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom probeert dat ventje dan zo gemeen te doen?![]()
Nee, en zeker niet door een 14-jarige.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil je gelikt worden of wat?
![]()
We horen dat je wizarddragon hebt ge****tquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef petre86 het volgende:
gnaaf
nog mijn bed hoger zetten, een bureau kopen en dan de muren schilderen..ik schiet op!
ramen lappen en kozijnen schoonmaken neem ik wel een keer watfamilie voor mee![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dude?!en hoeveel heb jij er al geneukt uit het forum?
Rot dan op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, en zeker niet door een 14-jarige..
My lips are sealed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat?! Zijn hier mensen die elkaar geneukt hebben?Hoe intens fout!
B-H?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja dat is die psychische kronkel in zijn hoofd...... hij is gay maar wil er niks mee te maken hebben enzo probeerd zo hetero mogelijk over te komen net als B-H
lief kijk doequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Dat sloeg op een eerdere post van Rocky. En als je naar m'n PI had gekeken had je geweten dat het een grapje was. Dus doe maar weer lief kijken..
Uh wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
We horen dat je wizarddragon hebt ge****t
Doe maar kalmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja dat is die psychische kronkel in zijn hoofd...... hij is gay maar wil er niks mee te maken hebben enzo probeerd zo hetero mogelijk over te komen net als B-H
brave keizerdingesquote:
Ik vroeg je wat???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:56 schreef creno het volgende:
ik zeg ook niets
virusscan is nog niet begonnen
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
It's too delicate for your young innocent ears.quote:
ik hoorde je niet !!quote:
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je.quote:
Delicaat zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
It's too delicate for your young innocent ears.
Hagrid is veeel geilerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je..
SAJ is bi !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?.
Als in Balkenende of Daniel Radcliffe?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je..
quote:
Als in Harry Potter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als in Balkenende of Daniel Radcliffe?
Doet dat niet ongelooflijk pijn? Azijn pissen? Waarom zouden mensen dat willen? Wordt je pik alleen maar schraal vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |