zie vorige topic deausquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:32 schreef annie22 het volgende:
wil ik me netjes voorstellen staat er geen lijstje meer?!
K.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Hij kwam wel leuk en aardig over enzo... Maar ik geef de andere kandidaat meer kans..
Wat is je voornaam?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:32 schreef annie22 het volgende:
wil ik me netjes voorstellen staat er geen lijstje meer?!
Ik wou dat ik slim genoeg was om dat te kunnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef wonderer het volgende:
Ik weet nou al dat ik anne1982 en annie22 door elkaar ga halen.
Nee.quote:
quote:"In this replacement Earth we're building they've given me Africa to do and of course I'm doing it with all fjords again because I happen to like them, and I'm old-fashioned enough to think that they give a lovely baroque feel to a continent. And they tell me it's not equatorial enough. Equatorial!" He gave a hollow laugh. "What does it matter? Science has achieved some wonderful things, of course, but I'd far rather be happy than right any day."
"And are you?"
"No. That's where it all falls down, of course."
Tja dat heb je met annemarie en annemieke... hahahaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef wonderer het volgende:
Ik weet nou al dat ik anne1982 en annie22 door elkaar ga halen.
Alleen de mama ontbreekt nog...... cindy leest ook wel eens mee... en ramt op de toetsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Goh, gezellig met de hele familie op Fok!. Jullie lijken wel die ene familie H..
Over wie ik trouwens niets negatiefs wil zeggen, want Yvonne vind ik helemaal kei geweldig.![]()
*slijm*
Okee, just checking. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan zou 't geen quote meer zijn..
inlikkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Goh, gezellig met de hele familie op Fok!. Jullie lijken wel die ene familie H..
Over wie ik trouwens niets negatiefs wil zeggen, want Yvonne vind ik helemaal kei geweldig.![]()
*slijm*
!quote:
Ja we weten nou wel wie de leuk vindt en wie je haat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech!
Maar K. is toch leuker (met of zonder kraterkop) dan S. (met of zonder brilletje).quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, die van vandaag hè.. Ik kwijl weg bij jongens met een schattig brilletje.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:45 schreef TehRockstar het volgende:
tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech tech!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, die van vandaag hè.. Ik kwijl weg bij jongens met een schattig brilletje.
\x/quote:
Kopieren en plakken als quote.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef creno het volgende:
hoe de neuk quote je in dit topic iets uit een vorig topic
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef creno het volgende:
hoe de neuk quote je in dit topic iets uit een vorig topic
En dan zijn er nog jongens die lenzen nemen. Snap jij het, snap ik het?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
keizerpinguin keizerpinguin keizerpinguin keizerpiniung.quote:
proef ik hier enige jaloezie?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja we weten nou wel wie de leuk vindt en wie je haat..
Vuile rot puber..
Slet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar K. is toch leuker (met of zonder kraterkop) dan S. (met of zonder brilletje)..
S. heeft alleen een Schattige Naam..
Hoor je met 14 jaar ook nog bij de kleutermaffia?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vuile rot puber..
Jij bent ook leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vuile rot puber..
doe dan kp kp kp kp kp kpquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
keizerpinguin keizerpinguin keizerpinguin keizerpiniung.
Je naam is te lang.
quote:
kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp kp. Eigenhandig getypt en geen gekopieerquote:
of zeg gewoon Slet.quote:
Virusscanzequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef creno het volgende:
mun virusscan gaat zo beginnen dus ik zeg alvast houdoe![]()
ach KK moet je leren kennen is een heel lief mannetje wat gemeen probeerd te doen en zich niet geliefd wil maken maar het is toch een scheetje!!!quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:50 schreef creno het volgende:
mun virusscan gaat zo beginnen dus ik zeg alvast houdoe![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jij bent ook leuk.
Kugari-Ken
Waarom probeert dat ventje dan zo gemeen te doen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:51 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ach KK moet je leren kennen is een heel lief mannetje wat gemeen probeerd te doen en zich niet geliefd wil maken maar het is toch een scheetje!!!![]()
dude?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
of zeg gewoon Slet.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef Great_Expectations het volgende:
Die rockstar likt zich ook maar bij iedereen in hè. Gewoon in het wilde weg lebberen..
Wat?! Zijn hier mensen die elkaar geneukt hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dude?!en hoeveel heb jij er al geneukt uit het forum?
tja dat is die psychische kronkel in zijn hoofd...... hij is gay maar wil er niks mee te maken hebben enzo probeerd zo hetero mogelijk over te komen net als B-Hquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Waarom probeert dat ventje dan zo gemeen te doen?![]()
Nee, en zeker niet door een 14-jarige.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wil je gelikt worden of wat?
![]()
We horen dat je wizarddragon hebt ge****tquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef petre86 het volgende:
gnaaf
nog mijn bed hoger zetten, een bureau kopen en dan de muren schilderen..ik schiet op!
ramen lappen en kozijnen schoonmaken neem ik wel een keer watfamilie voor mee![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dude?!en hoeveel heb jij er al geneukt uit het forum?
Rot dan op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, en zeker niet door een 14-jarige..
My lips are sealed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Wat?! Zijn hier mensen die elkaar geneukt hebben?Hoe intens fout!
B-H?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja dat is die psychische kronkel in zijn hoofd...... hij is gay maar wil er niks mee te maken hebben enzo probeerd zo hetero mogelijk over te komen net als B-H
lief kijk doequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Dat sloeg op een eerdere post van Rocky. En als je naar m'n PI had gekeken had je geweten dat het een grapje was. Dus doe maar weer lief kijken..
Uh wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:55 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
We horen dat je wizarddragon hebt ge****t
Doe maar kalmquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
tja dat is die psychische kronkel in zijn hoofd...... hij is gay maar wil er niks mee te maken hebben enzo probeerd zo hetero mogelijk over te komen net als B-H
brave keizerdingesquote:
Ik vroeg je wat???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:56 schreef creno het volgende:
ik zeg ook niets
virusscan is nog niet begonnen
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:54 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
It's too delicate for your young innocent ears.quote:
ik hoorde je niet !!quote:
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je.quote:
Delicaat zal het wel niet zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
It's too delicate for your young innocent ears.
Hagrid is veeel geilerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je..
SAJ is bi !quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?.
Als in Balkenende of Daniel Radcliffe?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hij weet vast nog niet dat jij op Harry Potter lijkt anders deed ie wel veel liever tegen je..
quote:
Als in Harry Potter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als in Balkenende of Daniel Radcliffe?
Doet dat niet ongelooflijk pijn? Azijn pissen? Waarom zouden mensen dat willen? Wordt je pik alleen maar schraal vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Net als Stuart.Alan.Jones bedoel je? En nog een paar andere azijnpissers in dit topic?.
Daarom zijn ze zo chagrijnigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doet dat niet ongelooflijk pijn? Azijn pissen? Waarom zouden mensen dat willen? Wordt je pik alleen maar schraal van
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Als in Balkenende of Daniel Radcliffe?
G_E lijkt meer op de echte Harry Potter.quote:
riiiight, hij ziet er jong uit, dat wel.quote:
Hagrid, Snape... what the hell is wrong with you people?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
riiiight, hij ziet er jong uit, dat wel.
een reus en een shemale. :[wquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hagrid, Snape... what the hell is wrong with you people?.
Ik heb nog een paar flessen whisky staan die op moeten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:04 schreef DennisMoore het volgende:
M'n bier is bijna op...
*chagrijnig kijk*.
ronquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Whisky moet sowieso óp!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
Ik heb nog een paar flessen whisky staan die op moeten...
Shemale?! Beetje meer respect, ja?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
een reus en een shemale. :[w
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Delicaat zal het wel niet zijn
quote:This story is completely fictional. Though based on people in real life,
this story is not to imply anything about the sexuality of Bruce Willis or
Ashton Kutcher. It is completely fantasy and is meant for that purpose.
quote:if it is illigal in your country to read stories like these, don't!
play spin the bottlequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar flessen whisky staan die op moeten...
That's more like it. Al ga ik dan eerder voor Fred/George. (of Bill of Charlie)quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lijkt trouwens helemaal niet op Harry Potter..
Half uurtje met de trein, ik zie je om negen uurquote:
maleshe staat er nie hoor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Shemale?! Beetje meer respect, ja?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lijkt trouwens helemaal niet op Harry Potter..
Ken al die namen niet eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn luiheid wint het van mijn drankzucht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef wonderer het volgende:
Half uurtje met de trein, ik zie je om negen uur
Let's not and say we did.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
How about ignoring Potter completely
Toevalig die ene foto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet..
Hoe durven ze zoiets te beweren!.
Je lijkt op een muis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toevalig die ene foto.
[afbeelding]
Ik zie geen gelijkenis..
In mijn eentje?quote:
Je hebt niet eens een littekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toevalig die ene foto.
[afbeelding]
Ik zie geen gelijkenis..
quote:
als ze het nou over mogelijke homoseksuele relatie's en escapades van den aantrekkelijke hoofdpersonen hebben.. maar shemale's en reuzen.. nah niet mijn dingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow okay. Niet m'n ding, maar ga door![]()
En doe er nu eens een van een paar jaar terug, mét brilletje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toevalig die ene foto.
[afbeelding]
Ik zie geen gelijkenis..
quote:
Ter illustratiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
InderdaadDe kapster zei gister tegen me dat ik op Ben Mckenzie lijk
Nee, maar het is wel een homo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En doe er nu eens een van een paar jaar terug, mét brilletje?
Ik word zelf trouwens ook wel eens Harry Potter genoemd achter mijn rug om, heb ik onlangs vernomen. Maar dat schijnt te zijn omdat ik de neiging heb nogal sluipenderwijs achter mensen te gaan staan, waardoor ze zich een ongeluk schrikken als ze zich omdraaien. Staat HP daarom bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |