Half uurtje met de trein, ik zie je om negen uurquote:
maleshe staat er nie hoor!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Shemale?! Beetje meer respect, ja?
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik lijkt trouwens helemaal niet op Harry Potter..
Ken al die namen niet eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hagrid, Snape... what the hell is wrong with you people?.
Mijn luiheid wint het van mijn drankzucht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef wonderer het volgende:
Half uurtje met de trein, ik zie je om negen uur
Let's not and say we did.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef Sunjammer het volgende:
How about ignoring Potter completely
Toevalig die ene foto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet..
Hoe durven ze zoiets te beweren!.
Je lijkt op een muis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toevalig die ene foto.
[afbeelding]
Ik zie geen gelijkenis..
In mijn eentje?quote:
Je hebt niet eens een littekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toevalig die ene foto.
[afbeelding]
Ik zie geen gelijkenis..
quote:
als ze het nou over mogelijke homoseksuele relatie's en escapades van den aantrekkelijke hoofdpersonen hebben.. maar shemale's en reuzen.. nah niet mijn dingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow okay. Niet m'n ding, maar ga door![]()
En doe er nu eens een van een paar jaar terug, mét brilletje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Toevalig die ene foto.
[afbeelding]
Ik zie geen gelijkenis..
quote:
Ter illustratiequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
InderdaadDe kapster zei gister tegen me dat ik op Ben Mckenzie lijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |