*voorover valt met dumbells in zijn handen*quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:41 schreef wonderer het volgende:
*creno setje dumbbells geef*
post jou armen dan eens ?quote:
dat word heel vaak vergeten, kijk maar naar peter andre, en zo lopen er wel dus ook veel nichten rond die wel gespierd van boven zijn maar de benen vergeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:43 schreef wonderer het volgende:
Ik zou zijn benen wel eens willen zien. Volgens mij traint ie die niet. Ik vind hem er maar nep uitzien...
Neequote:
Heb jij al een vriendje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
zitten ze hier allemaal mijn lekkere ventje af te kraken jullie worden bedankt! [afbeelding]
van uit de verte ja!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neeik heb iele armpjes, maar het is gewoon niet in verhouding. Mooie bovenarmen wel, maar kijk naar die achterste jongen, daar klopt het wel
Creno toch!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:42 schreef creno het volgende:
[..]
*voorover valt met dumbells in zijn handen*
Mooi gezicht dan? Moet toch iets positiefs over die lelijkerd zeggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:49 schreef creno het volgende:
mooie buik ?
okay hij is plat, maar er lopen aders overheenen ik zie geen blokjes, ik heb mooiere buiikjes gezien hoor irl
vind ik juist geil!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:47 schreef TehRockstar het volgende:
Mooie buik trouwens wel, jammer van de piercin
hij heeft inderdaad een erg leuk snoetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mooi gezicht dan? Moet toch iets positiefs over die lelijkerd zeggen
aders zijn mannelijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:49 schreef creno het volgende:
mooie buik ?
okay hij is plat, maar er lopen aders overheenen ik zie geen blokjes, ik heb mooiere buiikjes gezien hoor irl
pff nee jou hoofd!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Mooi gezicht dan? Moet toch iets positiefs over die lelijkerd zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |