quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
School begint volgende week weer?
quillotinne is al opgesteld en getest met eenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef TehRockstar het volgende:
Aah, ik moet zometeen beneden komen om te praten.
Jeejquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
quillotinne is al opgesteld en getest met eenarme
komkommer en een nog
armere
meloen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef TehRockstar het volgende:
Aah, ik moet zometeen beneden komen om te praten.
Lees het topic ff door.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Ze hebben ontdekt dat je rondhangt op een homo-forum met mannen die gemiddeld twee keer zo oud zijn?.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Ze hebben ontdekt dat je rondhangt op een homo-forum met mannen die gemiddeld twee keer zo oud zijn?.
hehe nee..quote:
Meer over wat er vanmiddag aan tafel is gezegd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
hehe nee..
maar ze kunnen ook over hele andere zaken aankomen, of heb je een sterk voorgevoel dat het over je internetgedrag gaat?
Er is niks mis mee met je internetgedrag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Meer over wat er vanmiddag aan tafel is gezegd.
Wat is er mis met mijn internetgedrag?
teveel achter de pc, tewij nee geen wijn!einig buiten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Meer over wat er vanmiddag aan tafel is gezegd.
Wat is er mis met mijn internetgedrag?
Ik zoek die quote wel ffquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Er is niks mis mee met je internetgedrag.
Wat ben ik blij dat je laptop kaduuk isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
teveel achter de pc, tewijnig buiten?
Fijn voor hem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef petre86 het volgende:
het homohuwelijk is geen bevrijding van het lichaam en is een pseudohuwelijk die het banale van het lichamelijke bevredigt..
aldus de paus
Die sig!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
dìt moet ik quoten
dit moet!
( en in mijn sig, mèt link )
quote:Mijn moeder vroeg net aan de eettafel of ik al een vriendje had.
staan ook een heleboel foto's op die ik niet in het algemene archief heb gezet(externe hdd) omdat ze daar niet horen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat je laptop kaduuk is![]()
Ik heb dus totaal geen zin om het te bespreken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow zo. Dan heb ik een vermoeden dat je moeder het door heeft.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow zo. Dan heb ik een vermoeden dat je moeder het door heeft.
De eeuwige goorlapquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
staan ook een heleboel foto's op die ik niet in het algemene archief heb gezet(externe hdd) omdat ze daar niet horen..
waaronder een paar van fokkers.. waaronder..
dus ik wil niet dat alles weg is![]()
Ik ben alles, maar geen internetjunkyquote:moet jij zeggen.. internetjunky
je bent niet meer geil?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:58 schreef Vlarp het volgende:
Zo veel als ik gisteren heb gepost, zo weinig post ik vandaag
Ik ben chronisch geil peetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
je bent niet meer geil?
wat is er in de tussentijd gebeurd!??
ik heb hier goeie voorbeelden hequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
De eeuwige goorlap
[..]
Ik ben alles, maar geen internetjunky
Ja, het gaat hetero-stellen natuurlijk om pure platonische liefde, niet om lichamelijke bevrediging...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:52 schreef petre86 het volgende:
het homohuwelijk is geen bevrijding van het lichaam en is een pseudohuwelijk die het banale van het lichamelijke bevredigt..
aldus de paus
Nee, alleen msn en soms es een spelletje. Maar in de vakantie heb ik wat minder te doen. En aangezien zij ook 24/7 op de pc zit gaat het denk ik niet daarover.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:58 schreef petre86 het volgende:
[..]meen je dat?
ècht waar?
maar rocky, zat je eerder ook zoveel op internet dan?
kan zijn dat je ma vindt dat je je een beetje afsluit enzo..
Altijd lastig die dingen altijd. Hopelijk komt alles wel goed. Het komt gewoon goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:57 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb dus totaal geen zin om het te bespreken.
ze zit toch niet stiekum op fok he? en lurkt hier om jou in de gaten te houden he...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee, alleen msn en soms es een spelletje. Maar in de vakantie heb ik wat minder te doen. En aangezien zij ook 24/7 op de pc zit gaat het denk ik niet daarover.
Peet.. je bent wel erg op dreef vandaagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
posten dan jij!
bijv:
wat zijn je laatste 5 aanwinsten op je ftp server vandaag?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
staan ook een heleboel foto's op die ik niet in het algemene archief heb gezet(externe hdd) omdat ze daar niet horen..
waaronder een paar van fokkers.. waaronder..
dus ik wil niet dat alles weg is![]()
en:
moet jij zeggen.. internetjunky
Mijn ftp server?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
posten dan jij!
bijv:
wat zijn je laatste 5 aanwinsten op je ftp server vandaag?
Jongen of meisje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:12 schreef keizerpinguin het volgende:
mijn zusje gaat gewoon weg op visite bij een vriendin en laat kindje hier achter!! bij twee homo's is dat wel etisch verantwoord?
Het was toch een meisje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:12 schreef keizerpinguin het volgende:
mijn zusje gaat gewoon weg op visite bij een vriendin en laat kindje hier achter!! bij twee homo's is dat wel etisch verantwoord?
suc6quote:
het is een meisje! Cindyquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:14 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jongen of meisje?
Ik kom anders wel mee oppassenBabies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |