Nee, maar het is wel een homo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:15 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
En doe er nu eens een van een paar jaar terug, mét brilletje?
Ik word zelf trouwens ook wel eens Harry Potter genoemd achter mijn rug om, heb ik onlangs vernomen. Maar dat schijnt te zijn omdat ik de neiging heb nogal sluipenderwijs achter mensen te gaan staan, waardoor ze zich een ongeluk schrikken als ze zich omdraaien. Staat HP daarom bekend?
Grmbl... D'r komt een dag hè en dan zamelen we op een meeting centjes in om een beroepsroddelpersfotograaf in te huren die dan in de bosjes van Limburg gaat liggen om van jou foto's te maken die we hier dan kunnen posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt niet eens een litteken.
Typische opmerkingquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij een muis is zijn staartje toch 1/3e van de lichaamslengte?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grmbl... D'r komt een dag hè en dan zamelen we op een meeting centjes in om een beroepsroddelpersfotograaf in te huren die dan in de bosjes van Limburg gaat liggen om van jou foto's te maken die we hier dan kunnen posten..
Een muis gebruikt dat ding om zijn evenwicht te bewaren. Als wij onze staart daarvoor zouden gebruiken, zou het met ons niet best gesteld zijn...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
bij een muis is zijn staartje toch 1/3e van de lichaamslengte?
Ja, ik word ook altijd zo geil van een rood kruis.quote:
Had die kapster shampoo in d'r ogen gekregen ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:16 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ter illustratie![]()
[afbeelding]
![]()
ik ben goedkoper hoor ..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Grmbl... D'r komt een dag hè en dan zamelen we op een meeting centjes in om een beroepsroddelpersfotograaf in te huren die dan in de bosjes van Limburg gaat liggen om van jou foto's te maken die we hier dan kunnen posten..
Vast wel, blijft lievquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Had die kapster shampoo in d'r ogen gekregen ofzo?.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:19 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Een muis gebruikt dat ding om zijn evenwicht te bewaren. Als wij onze staart daarvoor zouden gebruiken, zou het met ons niet best gesteld zijn...
Zou wel een goede evolutionaire grap zijn, natuurlijk.
Passers en gommetjes?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben goedkoper hoor ..welke info heb je van hem? waar haalt ie zijn donut's, zijn passers en zijn gommetjes?
@rocky: tja iemand moet het doen he![]()
Wrom? Er zijn gewoon fotows van Biefje hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
plassertjes en poppers dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Passers en gommetjes?!
Ik ben goftedomme geen tweaker!.
Et tu, error?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef error het volgende:
[..]
Wrom? Er zijn gewoon fotows van Biefje hoor.![]()
murmelhmmz.. MSN.... murmelhmzmurmel... weten bijna alles... murmelhmzmurmel... niet hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben goedkoper hoor ..welke info heb je van hem? waar haalt ie zijn donut's, zijn passers en zijn gommetjes?
meervoud?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:24 schreef error het volgende:
[..]
Wrom? Er zijn gewoon fotows van Biefje hoor.![]()
Ik ben geen muisje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Vast wel, blijft liev, Mouseketeer.
Ik wiskundemeneerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:25 schreef petre86 het volgende:
[..]
plassertjes en poppers dan?
( jij was toch wiskundemeneer?)
Oi!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
murmelhmmz.. MSN.... murmelhmzmurmel... weten bijna alles... murmelhmzmurmel... niet hier
ik herken zijn blote kont wel denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
murmelhmmz.. MSN.... murmelhmzmurmel... weten bijna alles... murmelhmzmurmel... niet hier
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik herken zijn blote kont wel denk ikkomt hij soms op naakstranden in limburg? en kan ik daar soms nog andere fokkers treffen?
met al die limbo's hier..
wat doe je dan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik wiskundemeneer. Mijn hoogste punt voor wiskunde was een 4 1/2
.
.
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik herken zijn blote kont wel denk ikkomt hij soms op naakstranden in limburg? en kan ik daar soms nog andere fokkers treffen?
met al die limbo's hier..
In ieder geval nooit meer dorkne foto's maken.quote:
nah, je kan er wel een drama van maken.. oefenen voor dramaqueenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nog ter aarde gestort?.. Nope.
riiiight.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
nah, je kan er wel een drama van maken.. oefenen voor dramaqueen
* gooit hand omhoog richting voorhoofd.. "aaah, ik ben duizelig.. ik geloof dat ik even moet gaan liggen hoor"
* neervalt..
in de armen van een sterke kerel natuurlijk![]()
quote:
DM met lang haar!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:32 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Dan maar zo, weet ik zeker dat het werkt
in de ontkenningsfase?quote:
naja, iemand die niet zo sterk is en gezellig samen mee naar beneden stort terwijl hij je probeert op te vangen is ook romatisch hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Werd eens tijd dan, alleen niemand die sterk is gezien
sterke mensen moet je ook rustig mee doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Werd eens tijd dan, alleen niemand die sterk is gezien
Het idee is leuk, maar ik wil toch wel een sterke manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
naja, iemand die niet zo sterk is en gezellig samen mee naar beneden stort terwijl hij je probeert op te vangen is ook romatisch hoor![]()
Je bent in de war met yvonne.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
met lippenstift op en blonde pruik is hij immers getransformeerd naar een ware prima donna die heerst over limburgs nachtelijke naaktstrandleven...
![]()
Ach ja.. ik hou wel van hardhandigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
sterke mensen moet je ook rustig mee doenanders krijg je blauwe plekken enzo
dìt moet ik quotenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je bent in de war met yvonne..
School begint volgende week weer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:42 schreef TehRockstar het volgende:
Aah, ik moet zometeen beneden komen om te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |