LINKquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:06 schreef stijgende_ster het volgende:
Er staat er trouwens één te koop in V&A
copy that.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:35 schreef LeT0W het volgende:
Ik moet nog een dik halfjaar wachten voordat ik een nieuwe telefoon kan krijgen... maar als ik nu moest kiezen nam ik zeker weten deze...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:06 schreef stijgende_ster het volgende:
Er staat er trouwens één te koop in V&A
www.bel.nlquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:06 schreef SwOoSh het volgende:
weet iemand hoe ik aan de mms instellingen kom voor dit toestel, ze staan dus nog niet op de t-mobile site.......
zelfs de k750i nog niet
Ik kon ook nix vinden, iemand meer info dus ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:39 schreef para909 het volgende:
weet iemand meer info over die telfort aanbieding? Of een link naar een info site? Op telfort.nl kan ik er niets over vinden. Moet ik om 09:00 voor de deur gaan liggen?
zoveel vragen...zoveel vragen!
WTF?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:51 schreef Nouk het volgende:
Ik heb hem bij orange. Voor 15 euro, 1 jaar, 34 euro per maand. En 1 maand gratis. Is wel studentenkorting meegerekend, die is toch eind augustus.
Ja echt. Het is een abonnement van 42.50 per maand. Daarvan heb ik dan 18 euro voor smsen, maar dat doet er eigenlijk niet toe. Dan is het 40 euro aanschafprijs van de telefoon als je een jaarabo neemt, voor 2 jaar issie gratis. Oh en dan krijg je een maand gratis.quote:
Fuck mên, waarom ben ik als student niet op de hoogte van dit abbo en loop ik de komende 9 maanden nog met een pauperige E700 die aan alle kanten kraakt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:09 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja echt. Het is een abonnement van 42.50 per maand. Daarvan heb ik dan 18 euro voor smsen, maar dat doet er eigenlijk niet toe. Dan is het 40 euro aanschafprijs van de telefoon als je een jaarabo neemt, voor 2 jaar issie gratis. Oh en dan krijg je een maand gratis.
Maar met studentenkorting krijg je 25 euro korting op je aanschafprijs + elke maand 20% op je bundel (dus op 42.50).
Dat komt dus uit op 34 euro per maand en 15 euro aanschaf voor de telefoon.
Je kan altijd een abbo afsluiten..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:11 schreef stijgende_ster het volgende:
Maar ik hoorde iets over eerder je abbo afsluiten ofzo?
Ja hehe, ik bedoel, ander abbonement nemen met nieuwe telefoon, vage constructie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je kan altijd een abbo afsluiten..
Er was een speciale studentenkortingsactie bij Orange tot eind augustus. Ik hoorde dat in de winkel dus moest OV laten zien voor kopietje enzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:15 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja hehe, ik bedoel, ander abbonement nemen met nieuwe telefoon, vage constructie.
En waar kan je iets van studentenkorting invullen?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:15 schreef Nouk het volgende:
[..]
Er was een speciale studentenkortingsactie bij Orange tot eind augustus. Ik hoorde dat in de winkel dus moest OV laten zien voor kopietje enzo.
Ja nou, beetje opschieten gewoonquote:
Ja, maarja, zit nog tot juni met een abbo van 32,50 in mn maag.quote:
Nou ja dit is dan ook 34 pleuro. Weet niet hoe het is met minder abo dan. Afkopen is ook superduur.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:18 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja, maarja, zit nog tot juni met een abbo van 32,50 in mn maag.
Zo stom geweest om aan die verlengactie mee te doen toen.![]()
Was het een2-jarig abbonement dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:18 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ja, maarja, zit nog tot juni met een abbo van 32,50 in mn maag.
Zo stom geweest om aan die verlengactie mee te doen toen.![]()
zullen we nu spannende foto's naar elkaar gaan sturen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nou ja dit is dan ook 34 pleuro. Weet niet hoe het is met minder abo dan. Afkopen is ook superduur.. Kut zeg.
Nee, volgende post wordt het hele verhaaltje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Was het een2-jarig abbonement dan?
Ik kan nog niet MMSen en jij ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:21 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
zullen we nu spannende foto's naar elkaar gaan sturen?![]()
ik kan al mmsen hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik kan nog niet MMSen en jij ook niet. Handig. En tsja via de pc, kan je net zo goed webcammen. Slecht plan weer S.
Ik wilde je net quoten, verbeter je snel je post.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Dames, tis geen slowchat hier..
En Stijgende Ster, doe je verhaal eens ff
Voor 90 cent dat aanvragen? Wat is dat voor debiels zeg hee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:25 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
ik kan al mmsen hoor
en me webcam doet het nie ja![]()
Goftedomme, dit meen je niet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:26 schreef TimmyAsd het volgende:stijgende ster, had het hier gevraagd voor advies. Je had hem ook kunnen verlengern MET toestel
1 smsje naar die lui, en het werkt toppiejoppie!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Voor 90 cent dat aanvragen? Wat is dat voor debiels zeg hee.
ja dat was wel wat minder, maar als ik op t-mobile moet wachten tot ze de instellingen op de website zetten dan kan het nog wel paar maanden duren....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Voor 90 cent dat aanvragen? Wat is dat voor debiels zeg hee.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:26 schreef TimmyAsd het volgende:stijgende ster, had het hier gevraagd voor advies. Je had hem ook kunnen verlengern MET toestel
Nee toen waren die bundels er nog niet dus. Ik heb toen wel gelijk die bundel van 6 cent genomen. Ik had weer de fuckingpech om net voor die 'smsprijzenoorlog' een abbonement af te sluiten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:29 schreef Nouk het volgende:
[..]. En waarom heb je in eerste instantie niet gelijk een smsbundel genomen? Dat komt toch niet bij je bundel, maar gaat eraf. En dan is het 6 cent. Misschien een jaar geleden nog iets meer dan..
Damn. Ik weet wel een beetje hoe het voelt. Ik ben nu bijna van mijn KPN abonnement af, gelukkig. Een hi 40 abonnement en m'n rekeningen waren elke maand over de 100 euro. Echt niet normaal, kutkpn, blij dat ik er bijna van af benquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:30 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Nee toen waren die bundels er nog niet dus. Ik heb toen wel gelijk die bundel van 6 cent genomen. Ik had weer de fuckingpech om net voor die 'smsprijzenoorlog' een abbonement af te sluiten.
*plafond test en touw zoekt.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:27 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Goftedomme, dit meen je niet!![]()
Dat ligt niet aan kpn, maar aan jou denk ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Damn. Ik weet wel een beetje hoe het voelt. Ik ben nu bijna van mijn KPN abonnement af, gelukkig. Een hi 40 abonnement en m'n rekeningen waren elke maand over de 100 euro. Echt niet normaal, kutkpn, blij dat ik er bijna van af ben.
Das mooi voor je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:34 schreef Nouk het volgende:
[..]
Damn. Ik weet wel een beetje hoe het voelt. Ik ben nu bijna van mijn KPN abonnement af, gelukkig. Een hi 40 abonnement en m'n rekeningen waren elke maand over de 100 euro. Echt niet normaal, kutkpn, blij dat ik er bijna van af ben.
En ik heb nog wel een bekende bij Orange werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
Weer een reden om Orange te dumpen
Hm weet je wat t is. Ik bel heel vaak maar 10 seconden ofzo, en bij KPN wordt dit gelijk een minuut, en het is per minuut ook erg duur. Ook als je dus 1 sec voicemail belt, gelijk een minuut. Daarbij zijn de kosten van smsen en bellen als je buiten je bundel valt erg duur... En is het zo dat de BTW prijs nog eens bovenop je abo prijs komt, 19% dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan kpn, maar aan jou denk ikNo offence, maar jij belt meer dan je bundel groot is..
*kuch* hoogste rekening lag ooit boven de ¤200quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan kpn, maar aan jou denk ikNo offence, maar jij belt meer dan je bundel groot is..
Ik raad iedereen van alles aan, behalve Orangequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
En ik heb nog wel een bekende bij Orange werken.
Bij Orange is het trouwens toch dat je echt per seconde betaalt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm weet je wat t is. Ik bel heel vaak maar 10 seconden ofzo, en bij KPN wordt dit gelijk een minuut, en het is per minuut ook erg duur. Ook als je dus 1 sec voicemail belt, gelijk een minuut. Daarbij zijn de kosten van smsen en bellen als je buiten je bundel valt erg duur... En is het zo dat de BTW prijs nog eens bovenop je abo prijs komt, 19% dus.
Natuurlijk lag het toen ook aan mij, maar vooral omdat het smsen gewoon 22 ct is, ik had geen bundel of iets, en ik sms wel ong 275 keer per maand, kwam het erg duur uit.
Net een abo afgesloten, lekker opbeurend ben jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik raad iedereen van alles aan, behalve Orange
Maar dit is het topic voor de W800i
Ja terug ontopic!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik raad iedereen van alles aan, behalve Orange
Maar dit is het topic voor de W800i
Ja, wel met 6 ct starttarief. Maar dats alsnog goedkoper. Vooral als je dus kort belt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Bij Orange is het trouwens toch dat je echt per seconde betaalt?
Dat is zo, maar dan stuur je een sms-je. Wist je dat je bij orange gewoon een startarief betaald van 7 cent? Voicemail gewoon afschaffen, niet nodig, ze bellen je wel terug.. en Hi40 is gewoon incl. btw, dus die snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm weet je wat t is. Ik bel heel vaak maar 10 seconden ofzo, en bij KPN wordt dit gelijk een minuut, en het is per minuut ook erg duur. Ook als je dus 1 sec voicemail belt, gelijk een minuut. Daarbij zijn de kosten van smsen en bellen als je buiten je bundel valt erg duur... En is het zo dat de BTW prijs nog eens bovenop je abo prijs komt, 19% dus.
Natuurlijk lag het toen ook aan mij, maar vooral omdat het smsen gewoon 22 ct is, ik had geen bundel of iets, en ik sms wel ong 275 keer per maand, kwam het erg duur uit.
naar links is een nieuw berichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Net een abo afgesloten, lekker opbeurend ben je.
En ik stelde net een vraag over de foon!
Hahaha, het moet niet gekker worden. Heb net 20 minuten geleden noodgedwongen toch mijn voicemail geactiveerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dan stuur je een sms-je. Wist je dat je bij orange gewoon een startarief betaald van 7 cent? Voicemail gewoon afschaffen, niet nodig, ze bellen je wel terug.. en Hi40 is gewoon incl. btw, dus die snap ik niet helemaal![]()
KPN Hi = bellen +smsen, dus je smsjes komen gewoon in de bundel..
Ik bedoelde dat als ik bel naar iemand, die neemt niet op, en krijg vervolgens voicemail, hang dan snel op, is toch weer 22 ct.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dan stuur je een sms-je. Wist je dat je bij orange gewoon een startarief betaald van 7 cent? Voicemail gewoon afschaffen, niet nodig, ze bellen je wel terug.. en Hi40 is gewoon incl. btw, dus die snap ik niet helemaal![]()
KPN Hi = bellen +smsen, dus je smsjes komen gewoon in de bundel..
Om maar ff weer een ontopic onderwerp aan te snijden; Is er nou echt veel verschil met de K750i?quote:
dat kan niet, want als je een snelkoppeling ernaar probeert te maken gaat die maar tot berichten en niet het invoerschermquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik vervolgens ook nog eerst voor sms kiezen. Ik wil gelijk t invoerscherm!
*kan t toch niet laten: kan de mijne lekker wel!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:44 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
dat kan niet, want als je een snelkoppeling ernaar probeert te maken gaat die maar tot berichten en niet het invoerscherm
Volgenmij niet zo gek veel, zelfde camera alleen krijg je bij de 800 er 512 mb bij, de 750 volgensmij maar 64.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:44 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Om maar ff weer een ontopic onderwerp aan te snijden; Is er nou echt veel verschil met de K750i?
Dan wordt je hard genaait, zelfs KPN.com zegt dat de bedragen incl. btw zijn...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:42 schreef Nouk het volgende:
En Hi40 inc BTW?! Ik weet echt zeker dat ik altijd BTW erover gerekend krijg...
Nope, wat remzz zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:44 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Om maar ff weer een ontopic onderwerp aan te snijden; Is er nou echt veel verschil met de K750i?
Ik ga nu per direct die rekening halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan wordt je hard genaait, zelfs KPN.com zegt dat de bedragen incl. btw zijn...
Zeg dus maar gewoon de muziekafspeelfunctie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgenmij niet zo gek veel, zelfde camera alleen krijg je bij de 800 er 512 mb bij, de 750 volgensmij maar 64.
En de audioplayer op de W800 is natuurlijk erg uitgebreid.
Daadkrachtige vrouwen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ga nu per direct die rekening halen.
Ja dat vind ik ook wel een minpuntje eigenlijk, die kleuren zijn niet echt mooi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zeg dus maar gewoon de muziekafspeelfunctie?![]()
En is die W800 er alleen in deze kleur?
En de HPM-70 headset natuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgenmij niet zo gek veel, zelfde camera alleen krijg je bij de 800 er 512 mb bij, de 750 volgensmij maar 64.
En de audioplayer op de W800 is natuurlijk erg uitgebreid.
De kleuren maken een beetje dat 'ie er een beetje goedkoop uitziet, vind ik. De zwarte K750i is dan wel erg gaaf!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel een minpuntje eigenlijk, die kleuren zijn niet echt mooi.
Ik vind die kleuren wel weer mooi. De k750i is zo.... zwart...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel een minpuntje eigenlijk, die kleuren zijn niet echt mooi.
Ah dat wist ik allemaal nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:49 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
En de HPM-70 headset natuurlijk![]()
En flight mode
En handige play/pause knop (of heeft de k750 die ook?)
En de behuizing is anders: toetsen liggen iets uit elkaar. Joystick schijnt iets beter te zijn.
Ja. Je gebruikt hem dan puur als mp3-spelerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:51 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ah dat wist ik allemaal niet
Is de flight mode dat je ook zonder sim kaart de telefoon aan kan zetten?
Nokia 3230quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:52 schreef SwOoSh het volgende:
als iemand iets heel moois heeft om te ruilen, wil ik hem wel ruilen hoor
Ik kan me goedkopere bij-toestellen bedenkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:52 schreef OProg het volgende:
Ik heb em vandaag maar meteen meegenomen als bij-telefoon. M'n MDA Compact is 's avonds nogal groot en het gaat mij voor een groot deel om de Multimedia-funcites/camera.
Samsung E700, toptoestel! Wil hem eigenlijk niet kwijt, maar omdat jij het bent wil ik hem misschien wel ruilen tegen de W800.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:52 schreef SwOoSh het volgende:
als iemand iets heel moois heeft om te ruilen, wil ik hem wel ruilen hoor
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Samsung E700, toptoestel! Wil hem eigenlijk niet kwijt, maar omdat jij het bent wil ik hem misschien wel ruilen tegen de W800.
Ik vind hem juist wel moderns maar tock ook stijlvol en chic. Heb je hem wel eens vastgehouden? Heb van meer mensen gehoord dat ze op de plaatjes de k750 mooier vinden, maar de w800i in het echt toch ook erg stijlvol vinden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:50 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
De kleuren maken een beetje dat 'ie er een beetje goedkoop uitziet, vind ik. De zwarte K750i is dan wel erg gaaf!
Ja dat snap ik wel, maar als je kijkt naar je vaste kosten Hi40 staat daar geen 40 euro.. maar 33,nogwat euro..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef Nouk het volgende:
Check...
Totaal bedrag exclusief btw 44.74
BTW 19% over 42,05 (verbruikerskosten) = 7.99
Totaalbedrag inc BTW 52,73
En nog een rekening van 74.84 euro, komt btw over 72,15 dat wordt...88,55!
Er wordt dus echt over de verbruikerskosten, wat dus ook al van mn bundel afgaat BTW gerekend.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Samsung E700, toptoestel! Wil hem eigenlijk niet kwijt, maar omdat jij het bent wil ik hem misschien wel ruilen tegen de W800.
Als BIJ-TELEFOON?!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:52 schreef OProg het volgende:
Ik heb em vandaag maar meteen meegenomen als bij-telefoon. M'n MDA Compact is 's avonds nogal groot en het gaat mij voor een groot deel om de Multimedia-funcites/camera.
Ik heb hem nog nergens echt in de winkel zien liggen... Maar ben wel beniewd hoe ie voelt enzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel moderns maar tock ook stijlvol en chic. Heb je hem wel eens vastgehouden? Heb van meer mensen gehoord dat ze op de plaatjes de k750 mooier vinden, maar de w800i in het echt toch ook erg stijlvol vinden.
Ja 33.61., maar met die I-mode shit dan op 43.61quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel, maar als je kijkt naar je vaste kosten Hi40 staat daar geen 40 euro.. maar 33,nogwat euro..
Hmm, nee W800 nooit in het echt gezien, zou best kunnen dat ie dan anders is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Ik vind hem juist wel moderns maar tock ook stijlvol en chic. Heb je hem wel eens vastgehouden? Heb van meer mensen gehoord dat ze op de plaatjes de k750 mooier vinden, maar de w800i in het echt toch ook erg stijlvol vinden.
Je snapt hem nu?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:56 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja 33.61., maar met die I-mode shit dan op 43.61
Oh zo.
Ja ik begrijp het. Maar KPN blijft kut.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je snapt hem nu?
En das mijn laatste niet-w800i-zin
Een beetje Retro? Zoals je weleens ziet op het behang op de foto's van pa en ma?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja ik begrijp het. Maar KPN blijft kut.
Oh en wat betreft die kleuren, ik ben ook echt geen fan van de kleur oranje, maar dit is een beetje koperkleur-achtig in het echt, heel erg mooi!.
Ik snap wat je bedoelt, maar wel dat idee, alleen dan iets lichter. Ik vind het iig geen oranje, zoals de meeste mensen oranje in hun hoofd hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Een beetje Retro? Zoals je weleens ziet op het behang op de foto's van pa en ma?
Ik dank u zeer!quote:
Ah, laat ik het zo zeggen: ze zeggen het nog steeds. Maar volgens mij is het echt een sprookje, ik doe dat nooit met een nieuwe mobiel, en de batterij is altijd nog perfect geweest!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef Nouk het volgende:
Dat je je gsm eerst helemaal moet laten leeglopen voordat je hem gaat opladen, telt dan nog steeds? Nog steeds beter voor je accu?
het boekje geeft het zelfs niet meer aan dus ik denk niet meer dat het echt beter isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef Nouk het volgende:
Dat je je gsm eerst helemaal moet laten leeglopen voordat je hem gaat opladen, telt dan nog steeds? Nog steeds beter voor je accu?
Dat krijg je als je bij de T for Telecom werktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik kan me goedkopere bij-toestellen bedenken
Omdat ze nu beiden hot zijn. Als ze wachten tot Samsung met de D600 komt om maar iets te noemen zijn ze niet meer uniek met oa. de 2MP camera. Veel mensen willen die D600 dan snel hebben terwijl ze nu veel eerder die 750 of de speelsere 800 kiezen omdat de functies zo groot zijn. Nu zal de camera van die Samsung niet beter gaan zijn maar voor mensen die een slidefoon willen is dat wel een idee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef stijgende_ster het volgende:
Wat ik trouwens niet snap, is dat ze die W800 en K750i zo vlak na elkaar uitbrengen.
Neejohquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Als BIJ-TELEFOON?!
Wil je een E700 als bij-telefoon. Werkt serieus goed hoor. Ik leg er nog 150 euro bij ook!
Hmm ja, maar volgens mij kan zoiets ook als ik hem met Orange verleng (correct me if i'm wrong). En ik heb het niet zo op Telfort, naar wat ik ervan hoor in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Neejoh
Ik weet niet precies wanneer je contract afloopt maar anders is een Telfort 200 1 jaar een idee. Die kan je 3 maanden later in laten gaan zodat je dan pas dubbele kosten hebt. Je moet dan wel ¤ 79.95 bij betalen., maar die 750 is wel gratis.
Ik heb em zelf afgeloten met een KPN Mobiel abbo, aangezien het toch niet eerste foon is kan ik die belminuten gewoon sparen en verbellen in het buitenland. Zo nu en dan ff het land uit loopt anders ook de klauwen uit zag ik aan de rekening. Dus nu bouw ik gewoon een belminuutreserve op.
Orange is door de hoge kosten en de lage prijs/kwalti verhouding wel het laatste netwerk dat ik zou willen hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:00 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hmm ja, maar volgens mij kan zoiets ook als ik hem met Orange verleng (correct me if i'm wrong). En ik heb het niet zo op Telfort, naar wat ik ervan hoor in ieder geval.
Is er al nieuwe firmware voor de w800i dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef Maharbal het volgende:
edit: Zijn er overigens mensen die hun w800i firmware al hebben geupdate? Zo ja; wat voor voordelen bracht dit met zich mee? Ik heb gelezen dat na een update van de firmware van de k750i de camera bijna meteen een foto nam ipv de ~1 seconde vertraging die ik nu ook heb. Ook zou je het camera-klik geluidje ,als je een foto maakt, kunnen weghalen. Is dit iemand al gelukt/ heeft iemand dit al gedaan?![]()
Dat was eigenlijk ook een verkapte vraag in mijn postquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Is er al nieuwe firmware voor de w800i dan?
Sterretje en dan rechtsboven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik me toetsenblokeer?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:04 schreef Gamedemon het volgende:
thanks, kheb me het leplazeruz gezocht erna kon het echt niet vinden, vorige telefoon was een nokia enzo
Hoort het niet zo dat er bij de lader maar 2 pinnetjes aan zitten, bij de usb kabel de hele rij vol en bij de headset er 2 pinnetjes ontbreken? Dat is bij mij en een kameraad iig wel het geval, precies dezelfde pinnetjes, dus ik denk dat het zo hoort.. of het is stom toeval en breken ze wel snel af..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:45 schreef speedfreakssj het volgende:
die laadkabel met die pinnetjes gaat ook erg snel los zeg. al die dingetjes verliezen best veel pinnetjes.
kan je die gewoon nabestellen of valt dat onder garantie?
die dingen die achter in de foon gaan en er daarna naar onderen uit moet breken.
oa voor de laadkabel, USB kabel en headphone kabel.
wat een bullshit, ik loop gewoon te bellen hoor als ik muziek luister van de memory cardquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef evil_cupido het volgende:
Kut telefoon... Als je de mem card gebruikt kun je niet bellen
Gekocht bij media markt: K750i die vrijwel identiek is aan de w800+ Ipod Mini van 4 gb Voor dezelfde prijs als een w800
Hoe kun je tegelijkertijd de mem card gebruiken en bellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef evil_cupido het volgende:
Kut telefoon... Als je de mem card gebruikt kun je niet bellen
Gekocht bij media markt: K750i die vrijwel identiek is aan de w800+ Ipod Mini van 4 gb Voor dezelfde prijs als een w800
Ik heb er voor 2 tientjes een desktoplader bijgekocht. nergens last vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:20 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Hoort het niet zo dat er bij de lader maar 2 pinnetjes aan zitten, bij de usb kabel de hele rij vol en bij de headset er 2 pinnetjes ontbreken? Dat is bij mij en een kameraad iig wel het geval, precies dezelfde pinnetjes, dus ik denk dat het zo hoort.. of het is stom toeval en breken ze wel snel af..
Als je dat één keer hebt gedaan (op services gdrukt), kun je daarna op 'bladeren' drukken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:59 schreef metallicattim het volgende:
Ok, sorry als het al eerder gevraagd is, maar ik heb de telefoon ook pas sinds gisteren en alles werkt prima, maar wat ik niet geregeld krijg is het bluetoothen...
Ik zet het bluetooth aan, ga naar Mijn Apparaten, dan staat er b.v. de telefoon van mn vriendin bij ( bluetooth staat aan bij haar ) die klik ik dan aan en dan staat er alleen maar Services, dat klik ik dan aan, dan gaat ie zoeken, krijg ik een lijstje met de services die mogelijk zijn en dan springt ie weer terug naar datzelfde scherm waar alleen Services staat....
Hoe kan ik nu bestanden uitwisselen met andere telefoons?
Want bij de Samsung E730 van mn vriendin krijg je een lijst te zien van bestanden die gedeeld worden.
Kan iemand me daar bij helpen??
Neej, dat staat er juist niet...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:06 schreef luminary het volgende:
[..]
Als je dat één keer hebt gedaan (op services gdrukt), kun je daarna op 'bladeren' drukken.
Vaag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:15 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Neej, dat staat er juist niet...
Als ik dan de GSM toegevoegd hebt, dat doe ie nl. wel, moet je pincode invoeren, gaat prima, maar dan staat ie weer op het scherm waar ik kan kiezen tussen Services en Meer ( Keuze uit: verb. toestaan, N. Wijz. en Verwijderen )
Bladeren zie ik nergens staan...?!?
Ja, dit kon met de K700i ook al ja. En ik ervaar dat ook als zeer handig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef metallicattim het volgende:
jah maybe wel...
Ik heb btw wel een vette functie ontdekt! Je kan met een programma ( van SE zelf ) een HID maken, waarmee je met je telefoon je pc kunt besturen, ik heb het nu zo ingesteld dat ik met mn toetsen winamp kan bedienen, das pas een handige afstandsbediening
Niet waar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef galbrecht het volgende:
Je moet gewoon naar het bestand gaan dat je wilt versturen, dan op verzenden, via bluetooth.. dan zoekt ie automatisch andere apparaten en kan je 'm zo aanklikken..
Nee hoor, je kan gewoon versturen via bluetooth doen, de ander aanklikken en dan moet die ander de bestandsoverdracht alleen even accepteren op z'n telefoon.. of versta je dat onder koppelen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:36 schreef luminary het volgende:
[..]
Niet waar.
Je moet eerst wel een apparaat toegevoegd hebben.
(hangt ook af van de instellingen van de telefoon van de ander. bij de meesten staan de instellingen zo dat je de apparaten éérst moet koppelen voor welke bestandsoverdracht dan ook)
Beide telefoons zijn intern hetzelfde, echter heeft de W800i een optie om het telefoongedeelte uit te zetten, zodat er langer mp3's opgespeeld kunnen worden. Verder heeft de W800i ook standaard een 512MB geheugenkaart.quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
woei is er al een vergelijking tussen K750i en W800i
Misschien een idee om via www.gsmpartner.nl te bestellen met een abo van 12.95/maand 2 jaar lang. Er komen dan nog wel belkosten bij maar als je even zoekt kan je ook wel een gratis abo'tje simonly vinden op internet. Dat heb ik ook gedaan, orange 32.50 2 jaar helemaal gratisquote:Op maandag 5 september 2005 17:42 schreef VrijeVal het volgende:
deze telefoon lijkt me dus echt iets
In de telegraaf van vrijdag stond een aanbieding bij de belcompany. Vodafone abo voor 22,5 in de maand 2 jaar lang zonder extra kosten.. kan em niet op de site vinden?
waar kan ik verder voordelig aan de w800i komen?
Heb ik geen problemen mee gehad,quote:Op zondag 4 september 2005 01:54 schreef metallicattim het volgende:
Gaat de batterij van jullie ook zo snel leeg?
kheb de foon pas gehaald, maar khad gelezen dat deze batterij niet perse leeg hoefde de eerste keer om volledig op te laden.
maar hij is echt snel leeg, dag of 2 en hij is leeg.
2 a 3 uurtjes mp3 luisteren en leeg...
Dat zou wel eens kunnen zijn maar die pinnetjes gaan wel naar "boven" iedere keer lijkt wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:20 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Hoort het niet zo dat er bij de lader maar 2 pinnetjes aan zitten, bij de usb kabel de hele rij vol en bij de headset er 2 pinnetjes ontbreken? Dat is bij mij en een kameraad iig wel het geval, precies dezelfde pinnetjes, dus ik denk dat het zo hoort.. of het is stom toeval en breken ze wel snel af..
en waar vind ik dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef metallicattim het volgende:
jah maybe wel...
Ik heb btw wel een vette functie ontdekt! Je kan met een programma ( van SE zelf ) een HID maken, waarmee je met je telefoon je pc kunt besturen, ik heb het nu zo ingesteld dat ik met mn toetsen winamp kan bedienen, das pas een handige afstandsbediening
Kan me weinig schelen, of het nou 1.67 of 2.0 is... feit is dat er echt heeeeeele mooie foto's uitkomen:quote:Op woensdag 7 september 2005 18:00 schreef Merovingian het volgende:
-Max. resolutie: (camera) 1632 x 1024 pixels
-Soort: 2.0 Mpixel camera
1632*1024=1671168=1.67 Mpixel
Wat is het nou?
Een lens is een stukje glas, en heeft geen resolutie. Ik neem aan de je de optische sensor bedoelt. En boosten is softwarematig interpoleren? Dat is namelijk prut over het algemeen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:22 schreef metallicattim het volgende:
De lens is een 1,67 MP lens, maar die boost em omhoog naar 2 MP
Je hebt een optische lens van 1,67 MP maar software ( meen ik ) boost dat omhoog
Wat je KAN doen is je foon op de pc aansluiten en je berichten kopieren naar een map ( Overig ofzo ) op je geheugen zodat je weer plek hebtquote:Op donderdag 8 september 2005 09:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wie weet hoe ik kan zorgen dat de smsjes op de geheugenkaart worden opgeslagen?
me inbox zit nu zo snel vol elke keer
Wat dacht je van weggooien die sut!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wie weet hoe ik kan zorgen dat de smsjes op de geheugenkaart worden opgeslagen?
me inbox zit nu zo snel vol elke keer
Wat klinkt beter als je een GSM verkoopt?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:36 schreef Masegate het volgende:
En wat zou dan de reden zijn dat ie NIET gewoon 1632 x 1224 knipt?
(Dus waarom die boost??)
edit: heb je een bron die bevestigt wat jij zegt?
Hehe jah die berekening van jou klopt idd. die van mij was fout.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef Masegate het volgende:
Ok goed, ik heb ff getest met een meetlint. Op het scherm, zie je precies evenveel als op de foto op de pc (er valt dus niets weg). Wat echter wel het geval is, is dat elke millimeter van het meetlint, nagenoeg even groot is op de foto op de pc. Dus het lijkt me niet uitgerekt (wat wel zou moeten als de verhouding verandert).
Verder zit ik hiermee: moet je die verhouding niet als volgt berekenen: 220/176 = 1.25 dus 1:1.25 = 3:3.75 wat dus al aardig in de buurt van 3:4 komt.
midlet.orgquote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef indewar het volgende:
misschien is deze vraag al eerder voorgekomen, maar, zijn er ook spellen (gratis) te downloaden ofzo voor je telefoon? die je via blue tooth op je telefoon kunt zetten?
ik zag dat mijn broer tennis heeft ofzo? op z'n K750? leuk spel!
moet je der ook wat voorzichtiger mee omgaan hequote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef Nouk het volgende:
Mijn camera is nu al stuk. Of de lenscover nu open of dicht is, de telefoon geeft standaard aan "Open de lenscover", dus foto's maken ho maar.
Hij is nu ter reparatie opgestuurd.
Ik heb echt voorzichtig gedaan en maak echt niet de elke dag foto's. Vaag ding. Bleh.quote:Op zondag 11 september 2005 17:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
moet je der ook wat voorzichtiger mee omgaan he
nee maar een collega van me heeft hem ook gekocht en als hij alleen al naar het schuifje van de camera keek dan ging de camera al aan...
ik heb er nog geen problemen mee
De Samsung D600 krijgt een 3 MP camera, maarja dan heb je wel Samsung..quote:Op zondag 11 september 2005 12:02 schreef greatgonzo het volgende:
Tegen april loopt mijn abbo af. Ik wil dan wel de k750 of w800 gaan kopen, tenzij er dan al iets beters op de markt is. Is daar al wat over bekend? En wat voor verbeterpunten kunnen we verwachten? 3,0 MP camera? Nog langere accutijd?
3?? Uit eerdere berichten heb ik vernomen dat het een 2MP camera werd!quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef galbrecht het volgende:
[..]
De Samsung D600 krijgt een 3 MP camera, maarja dan heb je wel Samsung..
quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:52 schreef metallicattim het volgende:
[..]
3?? Uit eerdere berichten heb ik vernomen dat het een 2MP camera werd!
Wat is je bron?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:52 schreef metallicattim het volgende:
[..]
3?? Uit eerdere berichten heb ik vernomen dat het een 2MP camera werd!
Wat is je bron?
Eerste toestel dat ik meekreeg had dat ook. Zelfs met toetsblokkering aan sprong de camarastand aan. En het pookje werkte niet goed (wilde niet omhoog). Zaterdagochtend omgeruild en nu is alles perfect.quote:Op zondag 11 september 2005 17:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee maar een collega van me heeft hem ook gekocht en als hij alleen al naar het schuifje van de camera keek dan ging de camera al aan...
Kun je niet "om de camera te demonstreren" wat foto's schieten van de MILF's?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:04 schreef Icefire1971 het volgende:
@Spectrumanalyser: het is niet hoerig-oranje maar geil-koper-oranje!! Ik heb nu al sjans als ik de kids ophaal bij school/creche![]()
Haha, dat zou ik wel willen, maar dat ding is zo opvallend oranje en het "klik"-geluidje is zo hard dat je niet onopvallend een foto kunt maken. Dat gaat dus niet lukkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:45 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kun je niet "om de camera te demonstreren" wat foto's schieten van de MILF's?
Ik vind het geluid zeer goed en zuiver. Als je ouder bent dan 20 dan maakt het toch niet zoveel meer uit (dan gaat je gehoor achteruit). Er zit een (5-bands??) equalizer in en je kunt er een flinke bas mee produceren. Volgens mij zit er wel een gehoorbeschermer ingebouwd want echt keihard gaat ie niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:45 schreef Slomy het volgende:
Ik ben ook van plan om deze te gaan halen.
Echter voor mij gaat vooral de MP3 functie erg belangrijk/erg veel gebruikt worden. Ik ben het zat om telkens zoveel apparaten rond te sleuren.
Ik heb gelezen dat de kwaliteit van de mp3 speler redelijk tot goed is. Kan iemand hier nog wat gebruikservaringen posten?
Als je op mijn bron doelt, ik heb het o.a. in een Orange winkel zien staanquote:
Bel een gratis nummer (voicemail) en maak dan een foto......... tadaaaaa klik-geluid wegquote:Op dinsdag 13 september 2005 14:23 schreef Icefire1971 het volgende:
[..]
Haha, dat zou ik wel willen, maar dat ding is zo opvallend oranje en het "klik"-geluidje is zo hard dat je niet onopvallend een foto kunt maken. Dat gaat dus niet lukken![]()
Maak anders vanavond ff 2 foto's als je wilt, van hetzelfde object met de LED, en eentje met de flitser, zodat het verschil goed zichtbaar isquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:27 schreef jaapgvk het volgende:
K heb vandaag de optionele flitser (MXE-60) voor mijn tel binnengekregen (eergisteren besteld op sonyericcson.nl) Hij was ¤33,- nogwat incl verzenden.
In het donker is het echt een verschil van nacht en dag(De ledjes zijn erg sterk maar een flitser is echt zo veel beter)
Nou is mijn tel officieel de vervanger van mijn digicam (was een sony U-40, ook twee megapixel)
Goed flitsje, aanrader!
lolquote:@Spectrumanalyser: het is niet hoerig-oranje maar geil-koper-oranje!! Ik heb nu al sjans als ik de kids ophaal bij school/creche![]()
quote:10 maanden 16 euro per maand en daarna nog 2 maanden 26 euro.
ben benieuwd of er nog addertjes onder het hoge gras liggen, er MOET iets achter zitten.
10 * 16 + 2 * 26 = 212 + (eenmalig) 39 = 251 euro. het toestel is 399 waard![]()
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 16:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Maak anders vanavond ff 2 foto's als je wilt, van hetzelfde object met de LED, en eentje met de flitser, zodat het verschil goed zichtbaar is
Dat is Route 66quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:29 schreef SureZal het volgende:
nope dat kan niet. Tom Tom draait alleen op symbian telefoon (nokia 7650,6600, 3650 en nog een sony toestel ofzo p900 ? )
Je simkaart werkt nog niet kennelijk..quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:39 schreef CittaR het volgende:
ik heb net mijn w800i binnen gekregen, zit er beetje mee te kloten, zoals gewoonlijk...
maar nu heb ik een probleempje (en dat heb ik niet zelf veroorzaakt)...
op me scherm staat: inactieve sim
ben dus nog niet bereikbaar, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Toch wel... mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:05 schreef CittaR het volgende:
ja zover was ik ook nog wel
Had ik ook ja, daarom istie nu al stuk. Heel handig gedaan.quote:Op zondag 18 september 2005 13:05 schreef hansjeb het volgende:
Leuke foto's![]()
Wat mij trouwens net ook opviel is dat bij de foto in de startpost de camera open als het schuifje boven zit en bij mij precies andersom. Beter hadden ze dat 'in het echt' ook gedaan zoals op de foto want nu gaat de camera steeds open als ik de telefoon in mijn broekzak doe![]()
Ik las dat je Vodafone hebt.. Zou je me misschien even willen helpen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:39 schreef CittaR het volgende:
ik heb net mijn w800i binnen gekregen, zit er beetje mee te kloten, zoals gewoonlijk...
maar nu heb ik een probleempje (en dat heb ik niet zelf veroorzaakt)...
op me scherm staat: inactieve sim
ben dus nog niet bereikbaar, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Gewoon je vodafone abbo niet telefonisch of bij een Vodafone Citypoint verlengen, maar bij Belcompany, T for Telecom of een andere telefoonwinkel waar je gewoon een unbranded phone krijgt.quote:Op zondag 18 september 2005 15:01 schreef Skv het volgende:
Is er een verschil tussen de w800i die je bij contractverlening van Vodafone krijgt en eentje die je los in de winkel koopt?
Bij de k750i is dat wel zo..
Bij Vodafone branded telefoons zit er een vodafone logo op de telefoon zelf.quote:Op zondag 18 september 2005 18:26 schreef Skv het volgende:
Ja, maar ik wil er dus een overkopen die nog in de doos zit, van iemand die 'm bij zn contractverlening heeft gekregen.. Hoe kom ik er nou achter of 'ie branded is of niet.
Als hij hem bij een Vodafone citypoint of telefonisch verlengd heeft, zal die telefoon waarschijnlijk wel branded zijn, maar dat is te zien aan dat vodafone logo op de telefoon.quote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef Skv het volgende:
Maar, bestaan er dus wél Vodafone toestellen die niet branded zijn?
Of zijn ze gewoon allemaal branded?
Had je uberhaubt die ledjes wel aan staan bij de eerste foto? Want ik heb zelf ook wel eens ooit foto's gemaakt in een totaal verduisterde ruimte (met de ledjes aan) maar dat gaf toch een stuk betere resultaat als wat jij hebt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:06 schreef jaapgvk het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Het zijn ff twee onboeiende foto's die ik toevallig zelf al had gemaakt als test. Het is in een bijna geheel verduisterde ruimte. Eentje met de led'jes de ander met flits:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is bij mij ook het geval.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:29 schreef Masegate het volgende:
(Bij mij gaat fotomodus helemaal niet aan, ook al druk ik die knop helemaal in, dat gebeurt echt pas als het klepje open gaat.)
Dat dat geluid aanstaat heeft te maken met privacyredenen en is in de wet vastgelegd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:08 schreef Wuder het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de batterijen snel opraken.. en verder is het ook irritant dat de shutter geluid zowiezo aanstaat, maar dat het ook niet synchroom loopt met het nemen van de foto zelf..
Ja daar kan ik nog wel mee leven, maar dat het niet synchroom loopt met het nemen van de foto zelf..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat dat geluid aanstaat heeft te maken met privacyredenen en is in de wet vastgelegd.
Klopt dat is soms erg vervelend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:59 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja daar kan ik nog wel mee leven, maar dat het niet synchroom loopt met het nemen van de foto zelf..
Ik vind wel dat dat knopje te sne lverschuift.. het verschuift heel snel als ik de telefoon gewoon in me broekzak doe..quote:Op zondag 25 september 2005 18:56 schreef Skv het volgende:
Hebben veel mensen problemen met de lens van de camera?
Dat de camera veel te snel aanspringt, al zowat als je naar het switch-knopje kijkt?
Of niet..? Las dat erges mensen hier problemen mee hebben.
Ik twijfel niet, die kut K750i die ik heb besteld komt niet.quote:Op maandag 26 september 2005 11:59 schreef Geqxon het volgende:
En er komt dus binnenkort een opvolger
Had je maar niet zo lang moeten twijvelen Skv
ja dat heb ik dus ook, ga er asap mee terug naar de winkel. Lijkt me niet dat het kloptquote:Op zondag 25 september 2005 18:56 schreef Skv het volgende:
Hebben veel mensen problemen met de lens van de camera?
Dat de camera veel te snel aanspringt, al zowat als je naar het switch-knopje kijkt?
Of niet..? Las dat erges mensen hier problemen mee hebben.
de k750i heb ik ook. Ben daar heel tevreden over. Ik zie eigenlijk nauwelijks verschillen tussen de 700, 750 en 800. 700 en 750 zijn volgens mij gewoon hetzelfde buiten de buitenkant dan. De 800 heeft iets ander menu uiterlijk, relaxere oordopjes en standaard meer geheugen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik twijfel niet, die kut K750i die ik heb besteld komt niet.
Yep die is nep, dit staat zelfs bij een van die pagina's:quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Skv het volgende:
Die clamshell is toch niet echt?
quote:Update: The consensus is that this is photo-faked. Looks like someone took a Samsung phone and skinned it with the orange look of the new W800. Thanks to commenters and Luis! [Club Sony Ericsson]
Ik gebruik hem echt voor 99% voor de walkman functie en radio.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:40 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook het geval.
Echt een top toestel, de walkman functie maakt overuren.
Goedkoopste blijft die van Belcompany icm met Telfort 200 abbo voor 1 jaar..quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
Ik wil em ook maar ben der nog niet uit welk abo. Wat is een goede vergelijk site?
Je krijgt een USB kabeltjequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:11 schreef SocialDisorder het volgende:
erm, ik zou nog graag willen weten of er een datakabel bij de phone geleverd wordt of niet?
En met een verlenging?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef Wuder het volgende:
[..]
Goedkoopste blijft die van Belcompany icm met Telfort 200 abbo voor 1 jaar..
Je betaalt in 1 jaar in totaal maar 252 euro incl w800i!
Komop, je telefoon is toch wel kapot na 1 jaar en na 1 jaar sluit je toch ergens een nieuwe goedkope abonnement af?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En met een verlenging?
Met die USB-kabel heb je geen bluetooth of cardreader meer nodig om mp3tjes enzo te down/uploaden toch?
Opzich wel, het zijn goede batterijen. Ik heb nog niet geprobeerd hoe lang ik mp3 kan beluisteren, maar ik heb al iets van 4 uur radio geluisterd en er is nu 40% batterijen op.. (tussen door ook nog gebeld, foto's gemaakt en 10 min film gekeken)quote:Op woensdag 28 september 2005 08:56 schreef SocialDisorder het volgende:
funkyik ga hem kopen
is de batterij trouwens een beetje redelijk? niet dat ik een uurtje MP3s zit te luisteren op een volle batterij en dat de batterij ermee nokt?
okay dan, dus met die batterijen zit het voorlopig wel goed. Hoe zijn SE-batterijen over het algemeen?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:11 schreef Wuder het volgende:
[..]
Opzich wel, het zijn goede batterijen. Ik heb nog niet geprobeerd hoe lang ik mp3 kan beluisteren, maar ik heb al iets van 4 uur radio geluisterd en er is nu 40% batterijen op.. (tussen door ook nog gebeld, foto's gemaakt en 10 min film gekeken)
KPN HI 20 zit over 2 jaar maar op 466 euro incl w800i...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef Wuder het volgende:
[..]
Goedkoopste blijft die van Belcompany icm met Telfort 200 abbo voor 1 jaar..
Je betaalt in 1 jaar in totaal maar 252 euro incl w800i!
www.tweakers.net -> Pricewatch.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef One_conundrum het volgende:
hoe zit het met de opslag van smsjes? wat is het maximum
edit: hoe duur is de 2gig kaart?
Dit is gewoon dat spul dat je nieuw bij je toestel krijgt?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:22 schreef Skv het volgende:
Wie ook nog een screen-protector wil, die je gewoon op het schermpje plakt zodat 'ie krasvrij blijft, klikt gewoon hier.
Nee, volgens mij is dit echt een permanent silicoon-achtig ding.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef Wuder het volgende:
[..]
Dit is gewoon dat spul dat je nieuw bij je toestel krijgt?
Ik laat het meestal ook gewoon zolang mogelijk erop zitten om krassen te voorkomen
Lijkt me dat het dus wel een stuk beter is en langer blijft zitten dan dat standaard foliequote:Langdurige bescherming.
3M kwaliteit product.
Speciaal voor uw toestel op maat gesneden.
De aanbrengzijde is voorzien van een kleefstof.
Sterke display protector folie.
Maximale bescherming.
Glashelder en glad oppervlak.
Behoud van optimale display weergave.
Probleemloos verwijderbaar.
Eenvoudig aan te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |