Hoort het niet zo dat er bij de lader maar 2 pinnetjes aan zitten, bij de usb kabel de hele rij vol en bij de headset er 2 pinnetjes ontbreken? Dat is bij mij en een kameraad iig wel het geval, precies dezelfde pinnetjes, dus ik denk dat het zo hoort.. of het is stom toeval en breken ze wel snel af..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:45 schreef speedfreakssj het volgende:
die laadkabel met die pinnetjes gaat ook erg snel los zeg. al die dingetjes verliezen best veel pinnetjes.
kan je die gewoon nabestellen of valt dat onder garantie?
die dingen die achter in de foon gaan en er daarna naar onderen uit moet breken.
oa voor de laadkabel, USB kabel en headphone kabel.
wat een bullshit, ik loop gewoon te bellen hoor als ik muziek luister van de memory cardquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef evil_cupido het volgende:
Kut telefoon... Als je de mem card gebruikt kun je niet bellen
Gekocht bij media markt: K750i die vrijwel identiek is aan de w800+ Ipod Mini van 4 gb Voor dezelfde prijs als een w800
Hoe kun je tegelijkertijd de mem card gebruiken en bellenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 00:22 schreef evil_cupido het volgende:
Kut telefoon... Als je de mem card gebruikt kun je niet bellen
Gekocht bij media markt: K750i die vrijwel identiek is aan de w800+ Ipod Mini van 4 gb Voor dezelfde prijs als een w800
Ik heb er voor 2 tientjes een desktoplader bijgekocht. nergens last vanquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:20 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Hoort het niet zo dat er bij de lader maar 2 pinnetjes aan zitten, bij de usb kabel de hele rij vol en bij de headset er 2 pinnetjes ontbreken? Dat is bij mij en een kameraad iig wel het geval, precies dezelfde pinnetjes, dus ik denk dat het zo hoort.. of het is stom toeval en breken ze wel snel af..
Als je dat één keer hebt gedaan (op services gdrukt), kun je daarna op 'bladeren' drukken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 13:59 schreef metallicattim het volgende:
Ok, sorry als het al eerder gevraagd is, maar ik heb de telefoon ook pas sinds gisteren en alles werkt prima, maar wat ik niet geregeld krijg is het bluetoothen...
Ik zet het bluetooth aan, ga naar Mijn Apparaten, dan staat er b.v. de telefoon van mn vriendin bij ( bluetooth staat aan bij haar ) die klik ik dan aan en dan staat er alleen maar Services, dat klik ik dan aan, dan gaat ie zoeken, krijg ik een lijstje met de services die mogelijk zijn en dan springt ie weer terug naar datzelfde scherm waar alleen Services staat....
Hoe kan ik nu bestanden uitwisselen met andere telefoons?
Want bij de Samsung E730 van mn vriendin krijg je een lijst te zien van bestanden die gedeeld worden.
Kan iemand me daar bij helpen??
Neej, dat staat er juist niet...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:06 schreef luminary het volgende:
[..]
Als je dat één keer hebt gedaan (op services gdrukt), kun je daarna op 'bladeren' drukken.
Vaag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:15 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Neej, dat staat er juist niet...
Als ik dan de GSM toegevoegd hebt, dat doe ie nl. wel, moet je pincode invoeren, gaat prima, maar dan staat ie weer op het scherm waar ik kan kiezen tussen Services en Meer ( Keuze uit: verb. toestaan, N. Wijz. en Verwijderen )
Bladeren zie ik nergens staan...?!?
Ja, dit kon met de K700i ook al ja. En ik ervaar dat ook als zeer handig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef metallicattim het volgende:
jah maybe wel...
Ik heb btw wel een vette functie ontdekt! Je kan met een programma ( van SE zelf ) een HID maken, waarmee je met je telefoon je pc kunt besturen, ik heb het nu zo ingesteld dat ik met mn toetsen winamp kan bedienen, das pas een handige afstandsbediening
Niet waar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 23:09 schreef galbrecht het volgende:
Je moet gewoon naar het bestand gaan dat je wilt versturen, dan op verzenden, via bluetooth.. dan zoekt ie automatisch andere apparaten en kan je 'm zo aanklikken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |