Ik snap wat je bedoelt, maar wel dat idee, alleen dan iets lichter. Ik vind het iig geen oranje, zoals de meeste mensen oranje in hun hoofd hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:02 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Een beetje Retro? Zoals je weleens ziet op het behang op de foto's van pa en ma?
Ik dank u zeer!quote:
Ah, laat ik het zo zeggen: ze zeggen het nog steeds. Maar volgens mij is het echt een sprookje, ik doe dat nooit met een nieuwe mobiel, en de batterij is altijd nog perfect geweest!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef Nouk het volgende:
Dat je je gsm eerst helemaal moet laten leeglopen voordat je hem gaat opladen, telt dan nog steeds? Nog steeds beter voor je accu?
het boekje geeft het zelfs niet meer aan dus ik denk niet meer dat het echt beter isquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef Nouk het volgende:
Dat je je gsm eerst helemaal moet laten leeglopen voordat je hem gaat opladen, telt dan nog steeds? Nog steeds beter voor je accu?
Dat krijg je als je bij de T for Telecom werktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik kan me goedkopere bij-toestellen bedenken
Omdat ze nu beiden hot zijn. Als ze wachten tot Samsung met de D600 komt om maar iets te noemen zijn ze niet meer uniek met oa. de 2MP camera. Veel mensen willen die D600 dan snel hebben terwijl ze nu veel eerder die 750 of de speelsere 800 kiezen omdat de functies zo groot zijn. Nu zal de camera van die Samsung niet beter gaan zijn maar voor mensen die een slidefoon willen is dat wel een idee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef stijgende_ster het volgende:
Wat ik trouwens niet snap, is dat ze die W800 en K750i zo vlak na elkaar uitbrengen.
Neejohquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:55 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Als BIJ-TELEFOON?!
Wil je een E700 als bij-telefoon. Werkt serieus goed hoor. Ik leg er nog 150 euro bij ook!
Hmm ja, maar volgens mij kan zoiets ook als ik hem met Orange verleng (correct me if i'm wrong). En ik heb het niet zo op Telfort, naar wat ik ervan hoor in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Neejoh
Ik weet niet precies wanneer je contract afloopt maar anders is een Telfort 200 1 jaar een idee. Die kan je 3 maanden later in laten gaan zodat je dan pas dubbele kosten hebt. Je moet dan wel ¤ 79.95 bij betalen., maar die 750 is wel gratis.
Ik heb em zelf afgeloten met een KPN Mobiel abbo, aangezien het toch niet eerste foon is kan ik die belminuten gewoon sparen en verbellen in het buitenland. Zo nu en dan ff het land uit loopt anders ook de klauwen uit zag ik aan de rekening. Dus nu bouw ik gewoon een belminuutreserve op.
Orange is door de hoge kosten en de lage prijs/kwalti verhouding wel het laatste netwerk dat ik zou willen hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:00 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Hmm ja, maar volgens mij kan zoiets ook als ik hem met Orange verleng (correct me if i'm wrong). En ik heb het niet zo op Telfort, naar wat ik ervan hoor in ieder geval.
Is er al nieuwe firmware voor de w800i dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:55 schreef Maharbal het volgende:
edit: Zijn er overigens mensen die hun w800i firmware al hebben geupdate? Zo ja; wat voor voordelen bracht dit met zich mee? Ik heb gelezen dat na een update van de firmware van de k750i de camera bijna meteen een foto nam ipv de ~1 seconde vertraging die ik nu ook heb. Ook zou je het camera-klik geluidje ,als je een foto maakt, kunnen weghalen. Is dit iemand al gelukt/ heeft iemand dit al gedaan?![]()
Dat was eigenlijk ook een verkapte vraag in mijn postquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:55 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Is er al nieuwe firmware voor de w800i dan?
Sterretje en dan rechtsboven.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:58 schreef Gamedemon het volgende:
kan iemand me vertellen hoe ik me toetsenblokeer?
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:04 schreef Gamedemon het volgende:
thanks, kheb me het leplazeruz gezocht erna kon het echt niet vinden, vorige telefoon was een nokia enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |