Dat is bij mij ook het geval.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:29 schreef Masegate het volgende:
(Bij mij gaat fotomodus helemaal niet aan, ook al druk ik die knop helemaal in, dat gebeurt echt pas als het klepje open gaat.)
Dat dat geluid aanstaat heeft te maken met privacyredenen en is in de wet vastgelegd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:08 schreef Wuder het volgende:
Ik vind het wel jammer dat de batterijen snel opraken.. en verder is het ook irritant dat de shutter geluid zowiezo aanstaat, maar dat het ook niet synchroom loopt met het nemen van de foto zelf..
Ja daar kan ik nog wel mee leven, maar dat het niet synchroom loopt met het nemen van de foto zelf..quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat dat geluid aanstaat heeft te maken met privacyredenen en is in de wet vastgelegd.
Klopt dat is soms erg vervelend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:59 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja daar kan ik nog wel mee leven, maar dat het niet synchroom loopt met het nemen van de foto zelf..
Ik vind wel dat dat knopje te sne lverschuift.. het verschuift heel snel als ik de telefoon gewoon in me broekzak doe..quote:Op zondag 25 september 2005 18:56 schreef Skv het volgende:
Hebben veel mensen problemen met de lens van de camera?
Dat de camera veel te snel aanspringt, al zowat als je naar het switch-knopje kijkt?
Of niet..? Las dat erges mensen hier problemen mee hebben.
Ik twijfel niet, die kut K750i die ik heb besteld komt niet.quote:Op maandag 26 september 2005 11:59 schreef Geqxon het volgende:
En er komt dus binnenkort een opvolger
Had je maar niet zo lang moeten twijvelen Skv
ja dat heb ik dus ook, ga er asap mee terug naar de winkel. Lijkt me niet dat het kloptquote:Op zondag 25 september 2005 18:56 schreef Skv het volgende:
Hebben veel mensen problemen met de lens van de camera?
Dat de camera veel te snel aanspringt, al zowat als je naar het switch-knopje kijkt?
Of niet..? Las dat erges mensen hier problemen mee hebben.
de k750i heb ik ook. Ben daar heel tevreden over. Ik zie eigenlijk nauwelijks verschillen tussen de 700, 750 en 800. 700 en 750 zijn volgens mij gewoon hetzelfde buiten de buitenkant dan. De 800 heeft iets ander menu uiterlijk, relaxere oordopjes en standaard meer geheugen.quote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik twijfel niet, die kut K750i die ik heb besteld komt niet.
Yep die is nep, dit staat zelfs bij een van die pagina's:quote:Op maandag 26 september 2005 12:09 schreef Skv het volgende:
Die clamshell is toch niet echt?
quote:Update: The consensus is that this is photo-faked. Looks like someone took a Samsung phone and skinned it with the orange look of the new W800. Thanks to commenters and Luis! [Club Sony Ericsson]
Ik gebruik hem echt voor 99% voor de walkman functie en radio.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:40 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook het geval.
Echt een top toestel, de walkman functie maakt overuren.
Goedkoopste blijft die van Belcompany icm met Telfort 200 abbo voor 1 jaar..quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef One_conundrum het volgende:
Ik wil em ook maar ben der nog niet uit welk abo. Wat is een goede vergelijk site?
Je krijgt een USB kabeltjequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:11 schreef SocialDisorder het volgende:
erm, ik zou nog graag willen weten of er een datakabel bij de phone geleverd wordt of niet?
En met een verlenging?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef Wuder het volgende:
[..]
Goedkoopste blijft die van Belcompany icm met Telfort 200 abbo voor 1 jaar..
Je betaalt in 1 jaar in totaal maar 252 euro incl w800i!
Komop, je telefoon is toch wel kapot na 1 jaar en na 1 jaar sluit je toch ergens een nieuwe goedkope abonnement af?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:48 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En met een verlenging?
Met die USB-kabel heb je geen bluetooth of cardreader meer nodig om mp3tjes enzo te down/uploaden toch?
Opzich wel, het zijn goede batterijen. Ik heb nog niet geprobeerd hoe lang ik mp3 kan beluisteren, maar ik heb al iets van 4 uur radio geluisterd en er is nu 40% batterijen op.. (tussen door ook nog gebeld, foto's gemaakt en 10 min film gekeken)quote:Op woensdag 28 september 2005 08:56 schreef SocialDisorder het volgende:
funkyik ga hem kopen
is de batterij trouwens een beetje redelijk? niet dat ik een uurtje MP3s zit te luisteren op een volle batterij en dat de batterij ermee nokt?
okay dan, dus met die batterijen zit het voorlopig wel goed. Hoe zijn SE-batterijen over het algemeen?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:11 schreef Wuder het volgende:
[..]
Opzich wel, het zijn goede batterijen. Ik heb nog niet geprobeerd hoe lang ik mp3 kan beluisteren, maar ik heb al iets van 4 uur radio geluisterd en er is nu 40% batterijen op.. (tussen door ook nog gebeld, foto's gemaakt en 10 min film gekeken)
KPN HI 20 zit over 2 jaar maar op 466 euro incl w800i...quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef Wuder het volgende:
[..]
Goedkoopste blijft die van Belcompany icm met Telfort 200 abbo voor 1 jaar..
Je betaalt in 1 jaar in totaal maar 252 euro incl w800i!
www.tweakers.net -> Pricewatch.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef One_conundrum het volgende:
hoe zit het met de opslag van smsjes? wat is het maximum
edit: hoe duur is de 2gig kaart?
Dit is gewoon dat spul dat je nieuw bij je toestel krijgt?quote:Op woensdag 28 september 2005 19:22 schreef Skv het volgende:
Wie ook nog een screen-protector wil, die je gewoon op het schermpje plakt zodat 'ie krasvrij blijft, klikt gewoon hier.
Nee, volgens mij is dit echt een permanent silicoon-achtig ding.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:24 schreef Wuder het volgende:
[..]
Dit is gewoon dat spul dat je nieuw bij je toestel krijgt?
Ik laat het meestal ook gewoon zolang mogelijk erop zitten om krassen te voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |