En ik heb nog wel een bekende bij Orange werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
![]()
Weer een reden om Orange te dumpen
Hm weet je wat t is. Ik bel heel vaak maar 10 seconden ofzo, en bij KPN wordt dit gelijk een minuut, en het is per minuut ook erg duur. Ook als je dus 1 sec voicemail belt, gelijk een minuut. Daarbij zijn de kosten van smsen en bellen als je buiten je bundel valt erg duur... En is het zo dat de BTW prijs nog eens bovenop je abo prijs komt, 19% dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan kpn, maar aan jou denk ikNo offence, maar jij belt meer dan je bundel groot is..
*kuch* hoogste rekening lag ooit boven de ¤200quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan kpn, maar aan jou denk ikNo offence, maar jij belt meer dan je bundel groot is..
Ik raad iedereen van alles aan, behalve Orangequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:36 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
En ik heb nog wel een bekende bij Orange werken.
Bij Orange is het trouwens toch dat je echt per seconde betaalt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm weet je wat t is. Ik bel heel vaak maar 10 seconden ofzo, en bij KPN wordt dit gelijk een minuut, en het is per minuut ook erg duur. Ook als je dus 1 sec voicemail belt, gelijk een minuut. Daarbij zijn de kosten van smsen en bellen als je buiten je bundel valt erg duur... En is het zo dat de BTW prijs nog eens bovenop je abo prijs komt, 19% dus.
Natuurlijk lag het toen ook aan mij, maar vooral omdat het smsen gewoon 22 ct is, ik had geen bundel of iets, en ik sms wel ong 275 keer per maand, kwam het erg duur uit.
Net een abo afgesloten, lekker opbeurend ben jequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik raad iedereen van alles aan, behalve Orange
Maar dit is het topic voor de W800i
Ja terug ontopic!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik raad iedereen van alles aan, behalve Orange
Maar dit is het topic voor de W800i
Ja, wel met 6 ct starttarief. Maar dats alsnog goedkoper. Vooral als je dus kort belt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Bij Orange is het trouwens toch dat je echt per seconde betaalt?
Dat is zo, maar dan stuur je een sms-je. Wist je dat je bij orange gewoon een startarief betaald van 7 cent? Voicemail gewoon afschaffen, niet nodig, ze bellen je wel terug.. en Hi40 is gewoon incl. btw, dus die snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Hm weet je wat t is. Ik bel heel vaak maar 10 seconden ofzo, en bij KPN wordt dit gelijk een minuut, en het is per minuut ook erg duur. Ook als je dus 1 sec voicemail belt, gelijk een minuut. Daarbij zijn de kosten van smsen en bellen als je buiten je bundel valt erg duur... En is het zo dat de BTW prijs nog eens bovenop je abo prijs komt, 19% dus.
Natuurlijk lag het toen ook aan mij, maar vooral omdat het smsen gewoon 22 ct is, ik had geen bundel of iets, en ik sms wel ong 275 keer per maand, kwam het erg duur uit.
naar links is een nieuw berichtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Net een abo afgesloten, lekker opbeurend ben je.
En ik stelde net een vraag over de foon!
Hahaha, het moet niet gekker worden. Heb net 20 minuten geleden noodgedwongen toch mijn voicemail geactiveerd!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dan stuur je een sms-je. Wist je dat je bij orange gewoon een startarief betaald van 7 cent? Voicemail gewoon afschaffen, niet nodig, ze bellen je wel terug.. en Hi40 is gewoon incl. btw, dus die snap ik niet helemaal![]()
KPN Hi = bellen +smsen, dus je smsjes komen gewoon in de bundel..
Ik bedoelde dat als ik bel naar iemand, die neemt niet op, en krijg vervolgens voicemail, hang dan snel op, is toch weer 22 ct.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dan stuur je een sms-je. Wist je dat je bij orange gewoon een startarief betaald van 7 cent? Voicemail gewoon afschaffen, niet nodig, ze bellen je wel terug.. en Hi40 is gewoon incl. btw, dus die snap ik niet helemaal![]()
KPN Hi = bellen +smsen, dus je smsjes komen gewoon in de bundel..
Om maar ff weer een ontopic onderwerp aan te snijden; Is er nou echt veel verschil met de K750i?quote:
dat kan niet, want als je een snelkoppeling ernaar probeert te maken gaat die maar tot berichten en niet het invoerschermquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik vervolgens ook nog eerst voor sms kiezen. Ik wil gelijk t invoerscherm!
*kan t toch niet laten: kan de mijne lekker wel!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:44 schreef SwOoSh het volgende:
[..]
dat kan niet, want als je een snelkoppeling ernaar probeert te maken gaat die maar tot berichten en niet het invoerscherm
Volgenmij niet zo gek veel, zelfde camera alleen krijg je bij de 800 er 512 mb bij, de 750 volgensmij maar 64.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:44 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Om maar ff weer een ontopic onderwerp aan te snijden; Is er nou echt veel verschil met de K750i?
Dan wordt je hard genaait, zelfs KPN.com zegt dat de bedragen incl. btw zijn...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:42 schreef Nouk het volgende:
En Hi40 inc BTW?! Ik weet echt zeker dat ik altijd BTW erover gerekend krijg...
Nope, wat remzz zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:44 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Om maar ff weer een ontopic onderwerp aan te snijden; Is er nou echt veel verschil met de K750i?
Ik ga nu per direct die rekening halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan wordt je hard genaait, zelfs KPN.com zegt dat de bedragen incl. btw zijn...
Zeg dus maar gewoon de muziekafspeelfunctie?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
Volgenmij niet zo gek veel, zelfde camera alleen krijg je bij de 800 er 512 mb bij, de 750 volgensmij maar 64.
En de audioplayer op de W800 is natuurlijk erg uitgebreid.
Daadkrachtige vrouwen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:46 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ga nu per direct die rekening halen.
Ja dat vind ik ook wel een minpuntje eigenlijk, die kleuren zijn niet echt mooi.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:47 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Zeg dus maar gewoon de muziekafspeelfunctie?![]()
En is die W800 er alleen in deze kleur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |