gelukkig bestaat er nog zoiets als DRM Packagerquote:Op zondag 18 september 2005 16:41 schreef Adagio het volgende:
Vodafone doet inderdaad rare dingen met toestellen. Zo kon je destijds (een jaar geleden) met een Vodafone branded K700i geen mp3's als ringtone selecteren. Vodafone was namelijk bang dat dat inkomsten qua ringtones zou schelen
ik heb mijn telefoon sinds zaterdag, maar mijn abbonement is nog niet ingegaan, dus tot nu toe zit mijn t-mobile pre-pay sim erin, en ik heb er problemen mee. kan gewoon bellen enzo, bestanden versturen, mp3's luisteren...quote:Op zondag 18 september 2005 16:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik las dat je Vodafone hebt.. Zou je me misschien even willen helpen?
Verschil Vodafone SEw800i en standaard?
niet waar dus, ik gebruik op mijn SE K700i met Vodafone-abonnement een aantal mp3-ringtones die ik zelf in elkaar geflanst heb.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:50 schreef mart89 het volgende:
je kan geen mp3tjes als ringtone gebruiken en het menu is weer lekker lelijk gemaakt.
Duurt het wachten op je k750i je te lang?!quote:Op zondag 18 september 2005 15:18 schreef Skv het volgende:
Ik zit er over te denken om van iemand een SE W800i over te nemen.
Echter, deze telefoon is verkregen bij een verlenging van het Vodafone abo.
Is er verschil tussen deze w800i en een simlockvrije in de winkel gekochte w800i?
Ik heb geen zin in een branded phone die je niet kan updaten, geen mp3s op kan luisteren etc.
Alvast mijn dank
Je hebt het nu over de w800i of?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:50 schreef mart89 het volgende:
je kan geen mp3tjes als ringtone gebruiken en het menu is weer lekker lelijk gemaakt.
Heb je een lelijk menu? Of het gewone standaard w800i-menu?quote:Op maandag 19 september 2005 23:45 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik heb mijn telefoon sinds zaterdag, maar mijn abbonement is nog niet ingegaan, dus tot nu toe zit mijn t-mobile pre-pay sim erin, en ik heb er problemen mee. kan gewoon bellen enzo, bestanden versturen, mp3's luisteren...
edit: ik heb em via internet bij vodafone besteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |