Een lens is een stukje glas, en heeft geen resolutie. Ik neem aan de je de optische sensor bedoelt. En boosten is softwarematig interpoleren? Dat is namelijk prut over het algemeen.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:22 schreef metallicattim het volgende:
De lens is een 1,67 MP lens, maar die boost em omhoog naar 2 MP
Je hebt een optische lens van 1,67 MP maar software ( meen ik ) boost dat omhoog
Wat je KAN doen is je foon op de pc aansluiten en je berichten kopieren naar een map ( Overig ofzo ) op je geheugen zodat je weer plek hebtquote:Op donderdag 8 september 2005 09:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wie weet hoe ik kan zorgen dat de smsjes op de geheugenkaart worden opgeslagen?
me inbox zit nu zo snel vol elke keer
Wat dacht je van weggooien die sut!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
wie weet hoe ik kan zorgen dat de smsjes op de geheugenkaart worden opgeslagen?
me inbox zit nu zo snel vol elke keer
Wat klinkt beter als je een GSM verkoopt?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:36 schreef Masegate het volgende:
En wat zou dan de reden zijn dat ie NIET gewoon 1632 x 1224 knipt?
(Dus waarom die boost??)
edit: heb je een bron die bevestigt wat jij zegt?
Hehe jah die berekening van jou klopt idd. die van mij was fout.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:21 schreef Masegate het volgende:
Ok goed, ik heb ff getest met een meetlint. Op het scherm, zie je precies evenveel als op de foto op de pc (er valt dus niets weg). Wat echter wel het geval is, is dat elke millimeter van het meetlint, nagenoeg even groot is op de foto op de pc. Dus het lijkt me niet uitgerekt (wat wel zou moeten als de verhouding verandert).
Verder zit ik hiermee: moet je die verhouding niet als volgt berekenen: 220/176 = 1.25 dus 1:1.25 = 3:3.75 wat dus al aardig in de buurt van 3:4 komt.
midlet.orgquote:Op zondag 11 september 2005 13:04 schreef indewar het volgende:
misschien is deze vraag al eerder voorgekomen, maar, zijn er ook spellen (gratis) te downloaden ofzo voor je telefoon? die je via blue tooth op je telefoon kunt zetten?
ik zag dat mijn broer tennis heeft ofzo? op z'n K750? leuk spel!
moet je der ook wat voorzichtiger mee omgaan hequote:Op zondag 11 september 2005 13:24 schreef Nouk het volgende:
Mijn camera is nu al stuk. Of de lenscover nu open of dicht is, de telefoon geeft standaard aan "Open de lenscover", dus foto's maken ho maar.
Hij is nu ter reparatie opgestuurd.
Ik heb echt voorzichtig gedaan en maak echt niet de elke dag foto's. Vaag ding. Bleh.quote:Op zondag 11 september 2005 17:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
moet je der ook wat voorzichtiger mee omgaan he
nee maar een collega van me heeft hem ook gekocht en als hij alleen al naar het schuifje van de camera keek dan ging de camera al aan...
ik heb er nog geen problemen mee
De Samsung D600 krijgt een 3 MP camera, maarja dan heb je wel Samsung..quote:Op zondag 11 september 2005 12:02 schreef greatgonzo het volgende:
Tegen april loopt mijn abbo af. Ik wil dan wel de k750 of w800 gaan kopen, tenzij er dan al iets beters op de markt is. Is daar al wat over bekend? En wat voor verbeterpunten kunnen we verwachten? 3,0 MP camera? Nog langere accutijd?
3?? Uit eerdere berichten heb ik vernomen dat het een 2MP camera werd!quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef galbrecht het volgende:
[..]
De Samsung D600 krijgt een 3 MP camera, maarja dan heb je wel Samsung..
quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:52 schreef metallicattim het volgende:
[..]
3?? Uit eerdere berichten heb ik vernomen dat het een 2MP camera werd!
Wat is je bron?
quote:Op dinsdag 13 september 2005 07:52 schreef metallicattim het volgende:
[..]
3?? Uit eerdere berichten heb ik vernomen dat het een 2MP camera werd!
Wat is je bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |