Nee hoor, je kan gewoon versturen via bluetooth doen, de ander aanklikken en dan moet die ander de bestandsoverdracht alleen even accepteren op z'n telefoon.. of versta je dat onder koppelen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:36 schreef luminary het volgende:
[..]
Niet waar.
Je moet eerst wel een apparaat toegevoegd hebben.
(hangt ook af van de instellingen van de telefoon van de ander. bij de meesten staan de instellingen zo dat je de apparaten éérst moet koppelen voor welke bestandsoverdracht dan ook)
Beide telefoons zijn intern hetzelfde, echter heeft de W800i een optie om het telefoongedeelte uit te zetten, zodat er langer mp3's opgespeeld kunnen worden. Verder heeft de W800i ook standaard een 512MB geheugenkaart.quote:Op zaterdag 3 september 2005 08:20 schreef spectrumanalyser het volgende:
woei is er al een vergelijking tussen K750i en W800i
Misschien een idee om via www.gsmpartner.nl te bestellen met een abo van 12.95/maand 2 jaar lang. Er komen dan nog wel belkosten bij maar als je even zoekt kan je ook wel een gratis abo'tje simonly vinden op internet. Dat heb ik ook gedaan, orange 32.50 2 jaar helemaal gratisquote:Op maandag 5 september 2005 17:42 schreef VrijeVal het volgende:
deze telefoon lijkt me dus echt iets
In de telegraaf van vrijdag stond een aanbieding bij de belcompany. Vodafone abo voor 22,5 in de maand 2 jaar lang zonder extra kosten.. kan em niet op de site vinden?
waar kan ik verder voordelig aan de w800i komen?
Heb ik geen problemen mee gehad,quote:Op zondag 4 september 2005 01:54 schreef metallicattim het volgende:
Gaat de batterij van jullie ook zo snel leeg?
kheb de foon pas gehaald, maar khad gelezen dat deze batterij niet perse leeg hoefde de eerste keer om volledig op te laden.
maar hij is echt snel leeg, dag of 2 en hij is leeg.
2 a 3 uurtjes mp3 luisteren en leeg...
Dat zou wel eens kunnen zijn maar die pinnetjes gaan wel naar "boven" iedere keer lijkt wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:20 schreef galbrecht het volgende:
[..]
Hoort het niet zo dat er bij de lader maar 2 pinnetjes aan zitten, bij de usb kabel de hele rij vol en bij de headset er 2 pinnetjes ontbreken? Dat is bij mij en een kameraad iig wel het geval, precies dezelfde pinnetjes, dus ik denk dat het zo hoort.. of het is stom toeval en breken ze wel snel af..
en waar vind ik dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:24 schreef metallicattim het volgende:
jah maybe wel...
Ik heb btw wel een vette functie ontdekt! Je kan met een programma ( van SE zelf ) een HID maken, waarmee je met je telefoon je pc kunt besturen, ik heb het nu zo ingesteld dat ik met mn toetsen winamp kan bedienen, das pas een handige afstandsbediening
Kan me weinig schelen, of het nou 1.67 of 2.0 is... feit is dat er echt heeeeeele mooie foto's uitkomen:quote:Op woensdag 7 september 2005 18:00 schreef Merovingian het volgende:
-Max. resolutie: (camera) 1632 x 1024 pixels
-Soort: 2.0 Mpixel camera
1632*1024=1671168=1.67 Mpixel
Wat is het nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |