Dat is Route 66quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:29 schreef SureZal het volgende:
nope dat kan niet. Tom Tom draait alleen op symbian telefoon (nokia 7650,6600, 3650 en nog een sony toestel ofzo p900 ? )
Je simkaart werkt nog niet kennelijk..quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:39 schreef CittaR het volgende:
ik heb net mijn w800i binnen gekregen, zit er beetje mee te kloten, zoals gewoonlijk...
maar nu heb ik een probleempje (en dat heb ik niet zelf veroorzaakt)...
op me scherm staat: inactieve sim
ben dus nog niet bereikbaar, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Toch wel... mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:05 schreef CittaR het volgende:
ja zover was ik ook nog wel
Had ik ook ja, daarom istie nu al stuk. Heel handig gedaan.quote:Op zondag 18 september 2005 13:05 schreef hansjeb het volgende:
Leuke foto's![]()
Wat mij trouwens net ook opviel is dat bij de foto in de startpost de camera open als het schuifje boven zit en bij mij precies andersom. Beter hadden ze dat 'in het echt' ook gedaan zoals op de foto want nu gaat de camera steeds open als ik de telefoon in mijn broekzak doe![]()
Ik las dat je Vodafone hebt.. Zou je me misschien even willen helpen?quote:Op zaterdag 17 september 2005 12:39 schreef CittaR het volgende:
ik heb net mijn w800i binnen gekregen, zit er beetje mee te kloten, zoals gewoonlijk...
maar nu heb ik een probleempje (en dat heb ik niet zelf veroorzaakt)...
op me scherm staat: inactieve sim
ben dus nog niet bereikbaar, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Gewoon je vodafone abbo niet telefonisch of bij een Vodafone Citypoint verlengen, maar bij Belcompany, T for Telecom of een andere telefoonwinkel waar je gewoon een unbranded phone krijgt.quote:Op zondag 18 september 2005 15:01 schreef Skv het volgende:
Is er een verschil tussen de w800i die je bij contractverlening van Vodafone krijgt en eentje die je los in de winkel koopt?
Bij de k750i is dat wel zo..
Bij Vodafone branded telefoons zit er een vodafone logo op de telefoon zelf.quote:Op zondag 18 september 2005 18:26 schreef Skv het volgende:
Ja, maar ik wil er dus een overkopen die nog in de doos zit, van iemand die 'm bij zn contractverlening heeft gekregen.. Hoe kom ik er nou achter of 'ie branded is of niet.
Als hij hem bij een Vodafone citypoint of telefonisch verlengd heeft, zal die telefoon waarschijnlijk wel branded zijn, maar dat is te zien aan dat vodafone logo op de telefoon.quote:Op zondag 18 september 2005 18:47 schreef Skv het volgende:
Maar, bestaan er dus wél Vodafone toestellen die niet branded zijn?
Of zijn ze gewoon allemaal branded?
Had je uberhaubt die ledjes wel aan staan bij de eerste foto? Want ik heb zelf ook wel eens ooit foto's gemaakt in een totaal verduisterde ruimte (met de ledjes aan) maar dat gaf toch een stuk betere resultaat als wat jij hebt!quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:06 schreef jaapgvk het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Het zijn ff twee onboeiende foto's die ik toevallig zelf al had gemaakt als test. Het is in een bijna geheel verduisterde ruimte. Eentje met de led'jes de ander met flits:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |