abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29766649

22 augustus in Amerika: Nintendogs! Importeren die hap, en ga nu vast naar het topic: [DS] Het grote Nintendogs topic
pi_29767178
En wat krijgen wij europeanen volgende maand (importen suxxors)

9/9 - Zoo Tycoon

23/9 - Meteos

30/9 - Advance Wars: Dual Strike

30/9 Castlevania: Dawn of Sorrow

push it to the limit
pi_29768828
Het enige jammere aan AW:DS vind ik dat ze gfx vrijwle onveranderd hebben gelaten. Daar let je natuurlijk niet op, maar het was leuk geweest wanneer je wat oe eh aa momenten had gehad tijdens de eerste missie. Ik kijk enorm naar de titel uit. Om de pijn wat te verzachten ben ik bezig met AW2 op de GBA, en ik ben HOOKED.

En Nintendogs natuurlijk \o/
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_29770518
Battlemode bij mario kart schijnt niet via WIfi te gaan , wel zal mario kart ds een nieuw item krijgen, de squid en die zorgt ervoor dat je scherm helemaal zwart wordt.

IGN heeft nog een preview van new super mario bros
quote:
Considering all these points, it's pretty clear the New Super Mario Bros. will be one of the best games on DS (or any handheldpspowned) if it continues to hold its ground. But, we hope it does more than that. As the widely regarded king of the platforming genre, the New Mario Bros. would do good to breath life into a fading 2D genre.
http://ds.ign.com/articles/643/643082p1.html
push it to the limit
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 07:14:12 #5
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29773033
New Mario Bros
Mario Kart
Castlevania
Nanostray
Nintendogs
Advance Wars
Lost in Blue
en nog veel meer
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 08:50:24 #6
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_29773520
Ik kijk zo erg uit naar:
Zoo Tycoon
Age Of Empire
Mario Kart

Vooral die SIM/Strategy spellen... SUPER!!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:11:06 #7
127835 Cafi
Kleurpotlood
pi_29773773
Advance Wars: Dual Strike
Nintendogs

Die 2 games zijn voor mij de aanleiding om een DS aan te schaffen
pi_29775532
Ik kijk nu uit na:
Sonic Rush
THe New Super Mario Bros
Mario and Luigi 2
Animal Crossing DS
Mario Kart DS
Kirby power paintbrush
Nintengdogs
Lost in Blue
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:50:40 #9
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29775660
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef mikando18 het volgende:
En wat krijgen wij europeanen volgende maand (importen suxxors)

9/9 - Zoo Tycoon

[afbeelding] [afbeelding]

23/9 - Meteos

30/9 - Advance Wars: Dual Strike

30/9 Castlevania: Dawn of Sorrow

Ik vind het zo belachelijk dat ze nu maanden niks noemenswaardigs uitbrengen en dan eind september opeens drie high profile games in een tijdspanne van 8 dagen. Spreid dat dan een beetje!
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 10:56:47 #10
32422 engessa
Who's dirty?
pi_29775827
Ik ga straks ook een DS halen en voor mijzelf zijn er genoeg leuke games. Maar nu gaat mijn moeder hem waarschijnlijk ook veel gebruiken aangezien die binnenkort onder het mes gaat en dan wel een paar week in het gips zit. Ik ben dus op zoek naar wat leuke games voor haar.

Nintendogs ga ik sowieso halen maar nu zit ik te twijfelen tussen Polarium en Meteos. Volgens mij is Polarium iets simpeler en daardoor meer geschikt voor mijn moeder. Iemand een mening daarover? En tips voor andere games? Beetje simpele spellen, liefst iets puzzelachtigs. Reaktiesnelheid heeft ze niet
pi_29775966
Dan Polarium, zeker wete De puzzelmode kun je in je eigen tempo doen, de challenge mode gaat te Fok!king snel. Meteos is gewoon snel, sneller, snelst in het kwadraat
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  Donald Duck held vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:38:13 #12
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_29776968
Dan zeker Polarium. De Puzzle mode daarvan kun je rustig in je eigen tempo doen. En je kunt nieuwe puzzels van internet halen, mocht je het uitgespeeld hebben. Meteos is echt veel sneller, daar heb je reactiesnelheid voor nodig.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:47:20 #13
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_29777205
* Another Code is ook wel iets om een tijdje mee bezig te zijn (=adventure, geen reactiesnelheid nodig).

Wanneer is "binnenkort"? Lost in Blue is waarschijnlijk ook wel geschikt. Animal Crossing To Go.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_29777221
Another Code is toch juist erg kort?
pi_29777520
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:47 schreef lizardtattoo het volgende:
* Another Code is ook wel iets om een tijdje mee bezig te zijn (=adventure, geen reactiesnelheid nodig).

Wanneer is "binnenkort"? Lost in Blue is waarschijnlijk ook wel geschikt. Animal Crossing To Go.
Slecht nieuws... Lost in Blue is verschoven naar november.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 12:35:23 #16
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_29778665
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 11:48 schreef gamecube_master het volgende:
Another Code is toch juist erg kort?
Nou ja, "erg" kort is overdreven. Het is kort, maar een uur of acht ben je er toch wel mee bezig. Als je op Polarium uitgekeken bent dan is het een wekome afwisseling.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_29778711
Cool Er komt een inktvis wapen in Mario Kart DS
quote:
Zo zal het spel bijvoorbeeld de inktvis introduceren, een item wat ervoor zorgt dat het scherm van je tegenstander vol met inkt komt te zitten en deze dus moet proberen om zich met de map over het speelveld te navigeren.
pi_29779621
Hmm, in welke mario-platformer heb ik een inktvis gezien die inkt spoot waardoor je niks meer kon zien...
pi_29779811
Nog steeds mijn plaatje in de OP

Er komt echt veel dit najaar! Hopelijk Metroid Hunters online.. Wordt gaaf!
Advance Wars US reclame
Ziet er gaaf uit

[ Bericht 31% gewijzigd door Xrenity op 19-08-2005 13:35:55 ]
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:11:25 #20
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_29781745
Welk spel zouden jullie nou op de DS willen zien ?

Ik vind persoonlijk SIM/TYCOON spellen wel erg leuk.
Dus mij lijkt SIM CITY helemaal geweldig of CEASAR ofzo

Of C&C en dan wifi multiplayer _0_
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:13:18 #21
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29781821
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef killermj het volgende:

Ik denk dat die spellen nog wel komen. De touchscreen bediening is er zeer geschikt voor. Of misschien ook Civilization DS?
Nicht ärgern, nur wundern!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:26:07 #22
127835 Cafi
Kleurpotlood
pi_29785956
Het duurt nog wel een tijdje voor dat Advance Wars: Dual Strike hier is
pi_29786136
argh ik haat lik-sang. Heb ik JSS bestelt, geld naar paypal overgemaakt, blijft dat pokkeding alsnog om creditcard info vragen
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:38:43 #24
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29786337
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:26 schreef Cafi het volgende:
Het duurt nog wel een tijdje voor dat Advance Wars: Dual Strike hier is
Nog 4 dagen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_29787334
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 10:56 schreef engessa het volgende:
Ik ga straks ook een DS halen en voor mijzelf zijn er genoeg leuke games. Maar nu gaat mijn moeder hem waarschijnlijk ook veel gebruiken aangezien die binnenkort onder het mes gaat en dan wel een paar week in het gips zit. Ik ben dus op zoek naar wat leuke games voor haar.

Nintendogs ga ik sowieso halen maar nu zit ik te twijfelen tussen Polarium en Meteos. Volgens mij is Polarium iets simpeler en daardoor meer geschikt voor mijn moeder. Iemand een mening daarover? En tips voor andere games? Beetje simpele spellen, liefst iets puzzelachtigs. Reaktiesnelheid heeft ze niet
Misschien Zoo Keeper een optie, is ook maar 20 euro bij nedgame.com
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_29787619
quote:

Adventures met de oude gameplay (e.a: monkey island, indiana jones, enz).
pi_29787682
Ik wil graag een MMORPG .
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 18:39:09 #28
127835 Cafi
Kleurpotlood
pi_29789205
Zal denk ik helaas niet komen
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:01:00 #29
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29791424
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 18:39 schreef Cafi het volgende:
Zal denk ik helaas niet komen
Wel een MORPG (1 m dus i.p.v. 2), t.w. Final Fantasy Crystal Chronicles DS.
  Donald Duck held vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:02:03 #30
46149 __Saviour__
pi_29791453
Een The Incredible Machine game. Dat zou tof werken op de DS.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 20:28:23 #31
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29792243
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 20:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Een The Incredible Machine game. Dat zou tof werken op de DS.
Dat zou vet zijn!
pi_29793952
The (Even More) Incredible Machine.
pi_29799220
quote:

Ik meen dat Red Alert aangekondingd was. En Age of Empires.

Vandaag trouwens mijn DS gehaald met Polarium, RetroAtari en The Legend of Zelda (GBA Classic ding). Volgende week Nintendogs en eens kijken of Advance Wars echt zo cool word als iedereen zegt. Dan kijken of er een fatsoenlijk voetbalspel voor de DS komt, New Super Mario Bros in de gaten houden en ik ben wel een jaar verder.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:15:50 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29799615
RA is niet aangekondigd. AoE komt wel, maar dies wel turnbased
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  Donald Duck held zaterdag 20 augustus 2005 @ 00:23:45 #35
46149 __Saviour__
pi_29799870
Hoe zit het met de unlockbaarheid van alle rassen in Nintendogs?
In elke versie zitten alle honden, maar per versie verschilt welke in het begin beschikbaar zijn. Zijn de andere rassen te unlocken door zelf te spelen, of moet dat door te linken met andere DS'en (zoals bij pokemon)?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_29804927
Kut dat Lost in Blue naar November gaat. Wordt volgens mij een echt knaller. Maarja aan de andere kant, ik kan ze toch niet allemaal tegelijk kopen volgende maand...
pi_29805718
Europese Nintendogs versies:
quote:
‘Lab & Friends’

* Labrador Retriever
* Dwergschnautzer
* Dwergpoedels
* Welsh Corgi Pembroke
* Dwergpincher
* Shiba Inu

‘Chihuahua & Friends’

* Chihuahua
* Duitse Herder
* Boxer
* Cavalier King Charles Spaniël
* Yorkshire Terriër
* Sheltie

‘Dachshund & Friends’

* Dwergteckel
* Golden Retriever
* Beagle
* Mopshond
* Siberische Husky
* Shih Tzu
Tof, maar dat is volgens mij precies hetzelfde dan de Amerikaanse. Gelukkig krijg ik 'em volgende week al

En __Saviour__: Je kunt ze gewoon allemaal vrijspelen door zoveel punten te scoren ofzo

IGN review:
quote:
Nintendogs is clearly focused on the mainstream market than the truly hardcore, but no matter who you are there's a lot of enjoyment to be had out of this unique Nintendo DS product. The interaction with the virtual dog is done extremely well on the Nintendo DS, and even if you pride yourself in your masculinity it's hard to resist these adorable critters romping around on the handheld. With all the things that you can do and collect in Nintendogs, though, it doesn't feel like it's enough, and you might find yourself expecting and wanting more out of the experience. But it's a great time until you've capped out all the play modes, and even when you do there's still a little more fun with Bark Mode to see if you can attract random puppies into your world.
8.8
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_29806189
Wanneer komt Advance Wars in Europa uit?
Moet ik hebben, maar kan hem niet vinden
Of is de Europese release ook 22 aug ?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:05:12 #39
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29806235
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:01 schreef Xrenity het volgende:
Wanneer komt Advance Wars in Europa uit?
Moet ik hebben, maar kan hem niet vinden
Of is de Europese release ook 22 aug ?
Neee 30 september

Ik heb em dinsdag als alles goed gaat.
pi_29806297
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef BMH het volgende:

[..]

Neee 30 september

Ik heb em dinsdag als alles goed gaat.
30 september pas
Komt hier niks meer in augustus/begin september?
Kojima voor de DS \o/
quote:
Translate by babelfish from JeuxFrance.com

"Hideo Kojima work on NDS

At the time of our cover of the living room Game Convention in Germany, we were likely to be able to maintain us with Hideo Kojima, creator of the famous series Metal Gear whose fourth episode will be revealed soon in Tokyo Game Show. While waiting for our complete interview, we can déja announce to you that Mr Kojima is very interesting about the capacities of the double screen of Nintendo DS and makes us share of his desire create an innovative play on this support, on the other hand, it cannot say some more for the moment relating to this title... Certainly more information with the TGS which will be décidemment very exciting this year on the side of Konami. "
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:14:35 #41
127835 Cafi
Kleurpotlood
pi_29806363
Tjah, Nintendo doet nogal vaag.
In eind september komen opeens zeer-goeie titels.
Konden ze beter verspreiden over augustus en september.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:54:12 #42
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29807090
quote:
Jim Merrick replaced David Gosen after his resignation, in August last year. His role is central: he takes care of european marketing, after all he's Head of European Marketing, but he also spends a lot of time on the setup of the Nintendo Wi-Fi Connection service. He really was the best person to talk to, so here we go with the full transcript of an interview which isn't really like any other...

Jim Merrick, Head of European Marketing

Puissance Nintendo : How does it work between Nintendo and the third-party publishers, if they want to use the Nintendo Wi-Fi Connection Service. It will be free for the players, but will it be free for them to bring their games to the service?

Jim Merrick : Yes, it is free. They have the option to charge for their service if they choose to do so. It depends on the game architecture : something like Mario Kart doesn't require servers since the DS speak directly to each other when the match-making is done.

It's very low-cost to operate. But a Massive Multi-Player Persistant world-type of game is a very expensive thing to operate: they may decide to charge for something like that, it's entirely their option. But we will not take a percentage of what they charge. That's their business.

PN: Does it mean they will own their own network-infrastructure?

JM: Yes, that's right. But to use the match-making has no cost associated.

PN: Talking about match-making, how does it really work? We're quite interested in that, especially since Mario Kart DS will use this feature!

JM: We don't know exactly, we haven't finished the game yet. The essence is, first of all, that you can choose to play only with your friends, and friends we define as people you know in the real world. So there's a couple of different ways you can build up your buddy-list. One of the first ways is to personally interact it : I have my DS, you have yours, and we sort of exchange our contact information and add each other to our buddy list through the LAN. So when I go online, I know who you are and how to reach you. Nothing to worry about like screen name or things like that. Then if you have a friend with whom you can't meet personally but want to add to your buddy-list, there's of course a way to do that online.

So you can restrict your play only to people you know, or you can go and say I wanna play against people in Europe and I don't care about the skill-level, or I want to play against people around the world who have similar skills to mine. Anyway you wanna go. We know from our research consumers are concerned about the fact that if you're not the first player on the game, you get online and there's already someone being an expert. It's not so much fun to lose again, and again, and again... It's up to you to choose how you want to compete online, that's it.

PN: We know that the registration mechanism will be very easy, how will you ensure that the friend you intend to add is actually really your friend?

JM: There is no user identification or password that you enter. But each DS and each user on the DS is uniquely identified on the system. So it's very much like giving to someone your mobile number. We generate a kind of one-time password: say "Add me to your buddy-list, here is my thing". A number, a password, or something like that. When they go online, they find you and ask you to be added to their list. It's really like sharing your phone number with somebody.

PN: Does it also require each user to have a different name or nickname? Can you have more than one Jim on the NWC?

JM: No, you can have as many as you want. It's one of the criterias. If you want to go to America On Line, because their namespace is horrible, I can't be Jim, I'll have to be JimSomething. So we do want to have duplicate names. We know people want to be called Mario when playing Mario Kart, or Tom Nook when playing Animal Crossing. And what the developers have asked for is the ability to have names in context of the game. So you might be Mario while racing a Mario Kart game, and Tom while playing Animal Crossing, so you don't have to pick one name for all games. But underline there is a single identity which is used and we will allow you to connect that to your account on nintendo-europe.com or if you're in the US nintendo.com, so it can be linked together there. And you can look at your buddy-list, look at your high-scores, and compare, all through the webinterface.

PN: While we're at webinterfaces, will we also be able to browse the web from the DS when it gets online?

JM: It's certainly possible, of course, but what's interesting to us is to make sure online is a natural extension of the game. So you don't go to a completely different user interface saying now I'm on GameSpy and I'm looking for somebody. It just depends on how it looks like in each game. In Mario Kart, you get there, set up a tournament and find somebody to play with, but you never really see a user selection on the screen. It's still visually part of the race track, the kart in front of you... Animal Crossing is a different type of a game. You don't really want people you don't know coming into your village and chumping down your trees, turning up your house. It's a very personal thing, so you go to the train station, you buy a ticket to get to somebody else's village taking the train. It's very much in the context of each game, even though we have a server somewhere which manages everything: we mask that from the user.

PN: Will the launch of the service be worldwide?

JM: Yes, and we'd better have WiFi Connection Service up and running when the game launched, you know!

Jim Merrick, Head of European Marketing

PN: Will the registration be per system or per game?

JM: We do use the term profiles. Profile defines different WiFi connections or locations. At home you might have a profile that uses WEP encryption and doesn't need a username or password. And you might have to have, if you play at work, another profile with a username and password. It's not for Nintendo, it's for your connection to the Internet. We also have a profile for Nintendo free hotspots that we'll put at retail locations, shopping malls and so on. Once those profiles are set up, it will detect them automatically, but it just needs to know if it's your home SSID to define, it has to use this WEP key in this environment. In terms of you picking up a username, the first time you connect to WiFi Connection Service, DS will automatically generate a userID that you will never see, you don't need to, but there is one created which creates the account for you on the servers. As far as you're concerned, you just get on and play the game.

PN: Is it the same number you give to your friends in order to appear on their buddy-list?

JM: No, it's an easier number, it's not the same number. The unique identifier for that DS, for that player, is complex. It uses the MAC Address, the time, just to make sure it is unique, because it is generated offline. So we have to know it has to be unique. That one is a bit complicated, but it's OK because you will never see it. When you want to add somebody to your buddy-list, you ask your system to give you a unique password or key that you'll give to your friend.

PN: So you'll have some servers on the network taking care of this stuff?

JM: What happens is the following: on your system it will generate a password. You can do that when both are without a WiFi Connection. The next time you go online, you get the request from your friend who also went online at some stage, and that's it. It will wait for a certain period of time. Basically every time you connect via WiFi, we have to poll the server and check if there's anybody willing to add me to their buddy-list. It's very transparent.

PN: Which detail can you give about the Nintendo hotspots you're willing to install at retail stores?

JM: We will have some available at launch, but I don't know how many. Right now, we're talking to retailers. Some are very enthusiastic about the ideas, others don't want consumers standing around in the store playing games but not buying. Some hotspots will be installed somewhere inside the mall but not at a retail location.

We're doing a lot of different things at the same time. Like we have in the booth the DS download service, we're adding those as well. But then do we install our own DSL line, or do we use the connection of the retailer? It really depends on the retailer. We don't really need much bandwitdh, so it's ok to use the existing network connection, but we're discussing this with the retailers.

PN: At E3, we had a great surprise called DS Speak, what's happening with this project?

JM: Voice over IP is a very interesting idea, and there's a lot you can do with it. I don't think the DS makes a very good telephone. It was a technical demo and how we might incorporate that in games in the future, I don't know. But I see it as something we'd like to bring into a game, where communication plays a fundamental part of the game. We don't want to get into the IP Phone type of business.

The problem with such a technology, and we saw it with XBox live, is that it takes so much power out of the system, while developers always want to use each once of the power for the gameplay. So it's hard to give up memory, processor and bandwidth in order to do voice.

PN: Mario Kart DS is a 60 frames per second game, when played local. Will online gaming going to affect performance?

JM: In terms of the graphic framerate, it will be the same, but there is the communication framerate to take into consideration. And that's dynamic: it's going to depend on the latency of the people you are playing against, which can be highly variable. If I find somebody who is only two hubs away, it will be easy and fine, but somebody in Tokyo via the whole world, then we have a latency with everybody. You have to balance the latency between all players.

In our games, we have to do some kind of error-handling and predicting. It's a good example with Mario Kart: if the kart is moving in this direction, it will probably keep moving into that direction: maybe we miss a packet of information, but each DS continues to draw that kart going into that direction till it receives a new TCP packet with the correct information. It works, the same applies to items.

PN: What is happening with Animal Crossing, now with a 2006 release date?

JM: In Europe, it has always been 2006, so there's no change for us. What's important to me in Europe is the delay between the launch in Japan, in the US and in Europe. The strength of this franchise is not that strong in Europe because of it was soooo late. People lost interest and Nintendo lost credibility taking so long to bring that game. We won't make that mistake again. It's a huge amount of text to localize, but we already have teams working on localization.

PN: To summarize, which games will use the WiFi Connection Service?

JM: Mario Kart, then Tony Hawk might be second, followed by Animal Crossing as third, and there's a number of projects that we haven't announced yet.

PN: Great! That's it from us, many thanks for your time, and enjoy the show!

JM: You're welcome !
Bron
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_29810255
Zou ik dan ook met mijn WPA beveiliging online kunnen? Omdat ze het alleen over WEP hebben. Ik heb niet echt zin om de hele tijd tussen die 2 te schakelen. Als het user friendly moet zijn dan moeten ze ook WPA ondersteunen.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:08:36 #44
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_29810289
Nintendogs scoort een 9.1 en advance wars een 9.2 bij Gamespot
push it to the limit
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:52:05 #45
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_29811388
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:08 schreef mikando18 het volgende:
Nintendogs scoort een 9.1 en advance wars een 9.2 bij Gamespot

(t.v.p.)
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_29814017
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:52 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

(t.v.p.)
zijn er nog toffe rpg's voor de ds die er aan komen ?
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:23:41 #47
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29814020
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:07 schreef gamecube_master het volgende:
Zou ik dan ook met mijn WPA beveiliging online kunnen? Omdat ze het alleen over WEP hebben. Ik heb niet echt zin om de hele tijd tussen die 2 te schakelen. Als het user friendly moet zijn dan moeten ze ook WPA ondersteunen.
Ik denk dat dat wel de bedoeling is. Het is immers het plan (hoe dat uitpakt moeten we nog zien, natuurlijk), dat iedereen zó online kan, ook als ze niet weten wat die afkortingen betekenen, zoals ik.
pi_29814119
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:23 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel de bedoeling is. Het is immers het plan (hoe dat uitpakt moeten we nog zien, natuurlijk), dat iedereen zó online kan, ook als ze niet weten wat die afkortingen betekenen, zoals ik.
lol, op dit moment zou ik ook niet online kunnen met de PSP. Alleen de webbrowser doet het. WPA beveiliging is een meer geavanceerdere beveiliging en ook veel moeilijker te kraken. WEP beveiliging is zo te kraken voor een hacker. Als je verbinding een paar uurtjes zonder uit te vallen open staat kan hij met de juiste programmatuur makkelijk binnen komen.

-edit-

Ik lees net dat ze de WEP beveiliging al in 3 min kunnen kraken..
pi_29814271
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:54 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Bron
Nederlandse ''Samenvatting''
quote:
Wi-Fi, een wonderlijk ding waarmee we allen online kunnen gaan. Mario Kart DS is verkrijgbaar op 11 november, en dat is de éérste DS titel die online gaat. Met vier personen karten, mooie tijden staan voor de deur. Nintendo is ook bezig met Animal Crossing, de twee online titel. ACDS zou in 2006 moeten verschijnen...

Puissance Nintendo heeft een interview gehouden met Jim Merrick. Hij staat in voor de Marketing voor Europa. Enkele interessante vragen worden beantwoord in dit interview met als onderwerp Wi-Fi.

Bedrijven die online games voor de DS maken zullen gratis gebruik kunnen maken van Nintendo's online service, net als de spelers. Ze mogen kiezen of ze geld vragen voor online te gaan met hun games. Games als Mario Kart DS hebben geen server nodig, omdat de DS'en automatisch met mekaar communiceren. Voor games als MMORPG's zullen bedrijven hoogstwaarschijnlijk wat geld vragen. Merrick zei dat Nintendo niks van dat geld zal nemen, dat zal allemaal naar het bedrijf gaan die de game heeft gemaakt. Ze zullen een eigen netwerk infrastructuur krijgen, een eigen deel op Nintendo's online netwerk.

In Mario Kart DS zal je online kunnen racen. Je zal vrienden kunnen uitdagen die in je buddylist staan, mensen willekeurig kunnen uitkiezen ofwel gamers met hetzelfde niveau kunnen uitdagen. Zo heeft iedereen gelijke kansen om te winnen. Als je je vriend of vriendin toevoegt aan je buddylist kan je zeker zijn dat je de juiste persoon hebt gekozen. Elke persoon zal automatisch geïdentificeerd worden door de DS, het zijn allemaal unieke apparaten. Voor iemand toe te voegen aan je buddylist zal je een soort nummer moeten doorgeven, vervolgens zal je in zijn of haar vriendenlijst staan.

Je hoeft niet per sé een unieke nick te hebben. Dit doet men omdat ze weten dat spelers bijvoorbeeld graag Mario als nick willen hebben terwijl ze Mario Kart online spelen. Je hoeft geen nick te nemen die je bij alle games gebruikt, dus je kan altijd een nieuwe kiezen. Je kan wel maar één identiteit hebben, en hiermee moet je verbinding maken met je account op Nintendo-Europe.com. Je kan je buddylist inkijken, je highscores bekijken en highscores vergelijken, allemaal door de webinterface.

Jim Merrick zei ook dat Nintendo de service op dezelfde datum over de hele wereld wil lanceren. Ze willen alles afhebben als Mario Kart in de winkel ligt, dus rond 11 november zullen we online kunnen gaan.

Als je de eerste keer online gaat zal de DS automatisch een code voor je generen, net zoals een IP. Deze zal je nooit zien, maar is aanwezig. En als je een vriend wil toevoegen aan je buddylist, zal de DS van je medegamer een code geven. Hij of zij moet deze vervolgens aan jou geven, en die moet je ingeven. Zo kan je hem of haar toevoegen.

Merrick zei dat winkels meestal enthousiast zijn over de hotspots. Er zijn ook uitzonderingen die weigeren om de hotspots te plaatsen, omdat ze niet willen dat gamers er spellen spelen zonder iets te kopen. Samen met de hotspots zullen de demo pods ook opgesteld worden.

Nintendo is van plan om de software 'DSSpeak' in games te implementeren, hoewel het moeilijk zal worden. Dit soort software eist veel van de hardware.

Nintendo is zich ervan bewust dat ze niet dezelfde fout mogen maken als bij Animal Crossing. De DS versie zal zo snel mogelijk naar Europa komen. Teams zijn nu al bezig met de vertaling van de game. Animal Crossing zal een online titel worden, net zoals Mario Kart DS en Tony Hawk DS. Merrick wees er ook op dat er nog een heleboel onaangekondigde titels zijn die online gaan.

Bron: DS-gamer.nl

Lekker simpel maar toch effectief
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:31:35 #50
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29814274
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:26 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

lol, op dit moment zou ik ook niet online kunnen met de PSP. Alleen de webbrowser doet het. WPA beveiliging is een meer geavanceerdere beveiliging en ook veel moeilijker te kraken. WEP beveiliging is zo te kraken voor een hacker. Als je verbinding een paar uurtjes zonder uit te vallen open staat kan hij met de juiste programmatuur makkelijk binnen komen.

-edit-

Ik lees net dat ze de WEP beveiliging al in 3 min kunnen kraken..
Oh ja, interessant...
pi_29814602
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:31 schreef Hooghoudt het volgende:

[..]

Oh ja, interessant...
idd

Maar het zou een beetje raar vinden als Nintendo alleen WEP zou ondersteunen. Deze beveiliging gebruikt dan wel de meeste routers maar toch..
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 16:57:14 #52
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_29815098
Die reclame is vet
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_29815239
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:57 schreef HomerJ het volgende:
Die reclame is vet
Welke Reclame
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:05:13 #54
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_29815378
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 17:01 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Welke Reclame
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:12 schreef Xrenity het volgende:
Nog steeds mijn plaatje in de OP

Er komt echt veel dit najaar! Hopelijk Metroid Hunters online.. Wordt gaaf!
Advance Wars US reclame
Ziet er gaaf uit
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:12:37 #55
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_29815584
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 16:57 schreef HomerJ het volgende:
Die reclame is vet
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 17:35:57 #56
65330 Ruzbeh
pi_29816358
Die reclame van Nintendogs in tegenstelling is echt bagger. Bah.
pi_29816867
OMG de Nintendogs video review van Gamespot is eng
pi_29816992
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 17:52 schreef Yankee_One het volgende:
OMG de Nintendogs video review van Gamespot is eng
Ja, ik dacht eerst dat ze een of andere hond voor die review hadden opgetrommelt
pi_29819164
29 September
Castlevania®: Dawn of Sorrow™ (Konami)
Meteos (Bandai / ?)

30 September
Advance Wars Dual Strike (Nintendo)
Madden NFL 2006 (EA)

O god
Castlevania, Meteos en Advance Wars... Allemaal in 2 dagen Spreid die zooi toch!
Meteos laat ik wel liggen... Denk dat ik voor Advance Wars ga, en dan misschien ooit nog eens Castlevania :\
pi_29831561
Japanese hardware sales for August 8 - August 15

1. NDS - 103,095
2. PS2 - 37,041
3. PSP - 25,100
4. GBASP - 19,958
5. NGC - 3,799
6. GBA - 708
7. XBX - 202

2005 sales / Overall sales
DS - 1,382,040 / 2,877,636
PSP - 1,126,231 / 1,608,483
DS Lead - 255,809 / 1,269,153

!00.000 in 1 week

ps: heeft fok.nl server problemen? ik kan niet meer op games.fok.nl komen of www.fok.nl, alleen forum is de laatste paar dagen nog maar (zeer langzaam) toegankelijk.
  zondag 21 augustus 2005 @ 08:54:48 #61
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29832183
Bij Nedgame lag (de Amerikaanse versie van) Meteos ook al, ga ik maandag halen. Denk dat er met de DS wel meer import gewoon in de Nederlandse winkels komt te liggen... hopelijk zet dat de hoge heren in Japan wat aan tot snellere lokalisatie (je kan altijd blijven hopen, nietwaar).
pi_29832517
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 04:15 schreef knater het volgende:
ps: heeft fok.nl server problemen? ik kan niet meer op games.fok.nl komen of www.fok.nl, alleen forum is de laatste paar dagen nog maar (zeer langzaam) toegankelijk.
Nergens last van hier
  zondag 21 augustus 2005 @ 10:27:36 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29832789
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:16 schreef Xrenity het volgende:
29 September
Meteos (Bandai / ?)

30 September
Madden NFL 2006 (EA)

O god
Castlevania, Meteos en Advance Wars... Allemaal in 2 dagen Spreid die zooi toch!
Meteos laat ik wel liggen... Denk dat ik voor Advance Wars ga, en dan misschien ooit nog eens Castlevania :\
Tering, inderdaad 3 musthaves in 2 dagen
  zondag 21 augustus 2005 @ 10:44:40 #64
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29833027
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Tering, inderdaad 3 musthaves in 2 dagen
Die lijst klopt niet. Meteos komt op de 23e.
pi_29840964
ff een lijstje met bestellingen geplaatst bij dvdboxoffice
Lunar: Dragon Song
Lost in Blue
Mario Kart DS
Castlevania: Dawn of Sorrow
Ultmate Card Games
Metroid Prime: Hunters

Nintendogs hoef ik niet, dat hou ik toch niet lang vol om elke dag met dat beest te spelen
en Advance Wars is ook niks voor mij
moh
pi_29845640
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:16 schreef Xrenity het volgende:
29 September
Meteos (Bandai / ?)

30 September
Madden NFL 2006 (EA)

O god
Nee joh, gewoon gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie van de free record shop die als het goed is dan loopt! Deze actie is perfect getimed voor DS en PSP bezitters.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 21 augustus 2005 @ 18:44:01 #67
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29845882
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:35 schreef koei het volgende:

[..]

Nee joh, gewoon gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie van de free record shop die als het goed is dan loopt! Deze actie is perfect getimed voor DS en PSP bezitters.
Wanneer gaat die actie van start?
  zondag 21 augustus 2005 @ 18:45:35 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29845932
quote:

[..]

DS import 25/30 euro per spel. NL 40/45 euro per spel. Zelfs met een 3=2 actie dus niet de moeite waard
pi_29845991
meeste importgames bij bv lik-sang zijn toch echt 40 euro...
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:00:35 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29846330
Moet je ze niet bij Lik-Sang bestellen maar bijvoorbeeld bij Videogamesplus
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_29846352
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

DS import 25/30 euro per spel. NL 40/45 euro per spel. Zelfs met een 3=2 actie dus niet de moeite waard
De laatste afrekening van dvdboxoffice was anders ook alweer 30 en 35 euro, kutwisselkoers .
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:31:22 #72
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29847300
Mijn import avonturen hebben we 172 euro lichter gemaakt. Daarom importeer ik zelf niet meer uit het buitenland.
pi_29847399
quote:

[..]

Tja, ik neem de moeite er niet echt meer voor die dingen te importen
Die actie zou wel mooi zijn dan idd!
pi_29847502
Ik bestel tegenwoordig de importspellen bij nedgame. Is even duur als in de winkel, maar dan heb je je spellen een paar maandjes vroeger!
Houd van een lijntje.
  zondag 21 augustus 2005 @ 19:42:44 #75
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_29847693
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef BMH het volgende:
Mijn import avonturen hebben we 172 euro lichter gemaakt. Daarom importeer ik zelf niet meer uit het buitenland.
Was je nou genaait met een Ds ofzo?
pi_29855304
quote:

[..]

Wanneer, wanneer, wanneer, hebben, hebben, hebben
  maandag 22 augustus 2005 @ 11:51:26 #77
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_29862587
Ze moeten de PHOTOPLAY spellen op 1 cart zetten voor de DS
Scheelt bij veel mensen weer een hoop euries
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:07:22 #78
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29862833
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:51 schreef killermj het volgende:
Ze moeten de PHOTOPLAY spellen op 1 cart zetten voor de DS
Scheelt bij veel mensen weer een hoop euries
Dat zou best een strakke actie zijn ja
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:19:00 #79
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29863040
  maandag 22 augustus 2005 @ 15:13:44 #80
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29865743
pi_29867037
quote:

Ik weet niet waar je ze voor 25 euro weghaalt, maar dvdboxoffice geeft een hele gunstige foute koers als je hem op euro zet. Dit is niet de echte koers. Maak er maar 30 / 35 van.
pi_29867100
-dubbelpost traag forum-
pi_29867110
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef BMH het volgende:
En idd, hardware wordt bij dvdboxoffice via DHL verstuurd, en omgerekend is een ds daar 154 euro. DHL geeft hem netjes aan op de grens an dan komt er 19% btw overheen. Ik was 174 euro kwijt voor een ds + sm64ds, dat vond ik wel acceptabel.

Bij games is dit niet het geval ...

(Alhoewel een ds kopen bij de mediamarkt en sm64ds los bestellen bij dvdboxoff achteraf goedkoper zou zijn geweest)
pi_29878164
Advance Wars is shipped
Nintendogs niet en die was eerder gepreorderd ook nog Nou ja, dan maar even wachten met pixelknuffelen
pi_29878337
Waar heb je nintendogs besteld dan?
pi_29878753
http://www.videogamesplus.ca/ Evenals AW:DS. Maar dat geeft niet, er staat dat ze 'em morgen weer binnenkrijgen, dus wacht ik nog geduldig een dag af.

En offtopic, ik ben jarig
pi_29879073
Hm ga ik ook eens even koekeloeren daar .

GEFELICITEERD
pi_29879130
Zeg wat is CDN voor valuta? Hebben ze daar ook gratis verzenden wereldwijd?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:55:56 #90
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29879217
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 16:57 schreef Webby het volgende:

[..]

En idd, hardware wordt bij dvdboxoffice via DHL verstuurd, en omgerekend is een ds daar 154 euro. DHL geeft hem netjes aan op de grens an dan komt er 19% btw overheen. Ik was 174 euro kwijt voor een ds + sm64ds, dat vond ik wel acceptabel.

Bij games is dit niet het geval ...

(Alhoewel een ds kopen bij de mediamarkt en sm64ds los bestellen bij dvdboxoff achteraf goedkoper zou zijn geweest)
Mijn DS koste me 320 euro
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:57:53 #91
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29879254
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:50 schreef lelibel het volgende:
Canadese dollar.
pi_29879947
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:50 schreef lelibel het volgende:
Canadian Dollar =D bijna 5 euro verzendkosten, en dan nog goedkoper dan hier in Nederland kopen En als je twee spellen tegelijk besteld, dan valt het helemaal in het niet. En je hebt ze eerder. Ik ga een import-only iemand worden, denk ik Behalve misschien bij online spellen

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Happ-E op 23-08-2005 14:36:45 (klopt niet) ]
pi_29882674
Zo eindelijk jump super stars bestelt, nu hopen dat ie een beetje vlug binnen is

Wanneer komt castlevenia eigelijk uit in de VS? want op lik-sang is ie naar eind oktober verschoven terwijl het eerst 1 september was.
pi_29882852
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:26 schreef Mr.Happ-E het volgende:
http://www.videogamesplus.ca/ Evenals AW:DS. Maar dat geeft niet, er staat dat ze 'em morgen weer binnenkrijgen, dus wacht ik nog geduldig een dag af.

En offtopic, ik ben jarig
beide verzonden door VGP
pi_29882881
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:31 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Canadian Dollar =D bijna 5 euro verzendkosten, en dan nog goedkoper dan hier in Nederland kopen En als je twee spellen tegelijk besteld, dan valt het helemaal in het niet. En je hebt ze eerder. Ik ga een import-only iemand worden, denk ik Behalve misschien bij online spellen
owh, ik betaal doodleuk 9 euro verzendkosten voor 2 games
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:29:00 #97
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29883418
Die actie van de FRS komt echt goed uit, Meteos, Advance Wars en Castlevania voor de prijs van 2!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 12:34:19 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29883598
23.08.05 - Pac n' Roll (Namco)
August 2005 - Yu-Gi-Oh! Nightmare Troubadour (Konami)
19.09.05 - Tak: The Great Juju Challenge (THQ)
26.09.05 - Trace Memory (Nintendo)
September 2005 - Lunar Dragon Song (Ubisoft)
September 2005 - Ultimate Spider-Man (Activision)
17.10.05 - Scooby-Doo! Unmasked (THQ)
24.10.05 - Metroid Prime Pinball (Nintendo)
24.10.05 - Real Time Conflict: Shogun Empires (Namco)
Oktober 2005 - Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects (Electronic Arts)
Oktober 2005 - Phoenix Wright: Ace Attorney (Capcom)
Oktober 2005 - Texas Hold 'Em (Majesco)
Oktober 2005 - Trauma Center: Under the Knife (Atlus)
01.11.05 - SeaWorld: Shamu's Big Adventure (Activision)
01.11.05 - The Incredibles: Rise of the Underminer (THQ)
07.11.05 - SpongeBob SquarePants: The Yellow Avenger (THQ)
09.11.05 - Harry Potter and the Goblet of Fire (Electronic Arts)
14.11.05 - Mario Kart DS (Nintendo)
28.11.05 - Mario & Luigi: Partners in Time (Nintendo)
November 2005 - Disney's Kim Possible: Kimmunicator (Buena Vista Games)
November 2005 - Dragon Ball Z: Supersonic Warriors 2 (Atari)
November 2005 - King Kong (Ubisoft)
November 2005 - Mega Man Battle Network 5: Double Team (Capcom)
November 2005 - Need for Speed: Most Wanted (Electronic Arts)
November 2005 - Pac-Man World 3 (Namco)
November 2005 - SBK: Snowboard Kids DS (Atlus)
November 2005 - Sonic Rush (Sega)
November 2005 - The Chronicles of Narnia: The Lion, The Witch and The Wardrobe (Buena Vista Games)
November 2005 - Viewtiful Joe Double Trouble (Capcom)
05.12.05 - Animal Crossing (Nintendo)
Dezember 2005 - Golden Nugget Casino (Majesco)
Dezember 2005- Ultimate Card Games (Telegames)
Herbst 2005 - ATV - Quad Frenzy (Majesco)
Herbst 2005 - Castlevania - Dawn of Sorrow (Konami)
Herbst 2005 - Dig Dug Digging Strike (Namco)
Herbst 2005 - Dragon Booster (Konami)
Herbst 2005 - Frogger - Helmet Chaos (Konami)
Herbst 2005 - Shrek SuperSlam (Activision)
Herbst 2005 - Teenage Mutant Ninja Turtles 3 - Mutant Nightmare (Konami)
Herbst 2005 - The Sims 2 (Electronic Arts)
Herbst 2005 - Tony Hawk (Arbeitstitel) (Activision)
Herbst 2005 - Zoo Tycoon (THQ)
4. Quartal 2005 - Blades of Thunder 2 (Summitsoft)
4. Quartal 2005 - Mini RC Rally (Summitsoft)
4. Quartal 2005 - Texas Hold 'Em Poker Pack (Summitsoft)
Januar 2005 - Age of Empires: The Age of Kings (Majesco)
Januar 2005 - Bust-A-Move (Majesco)
Januar 2005 - Guilty Gear Dust Strikers (Majesco)
1. Quartal 2006 - Dynasty Warriors (Arbeitstitel) (Koei)
1. Quartal 2006 - Metroid Prime Hunters (Nintendo)
1. Quartal 2006 - Ultimate Brain Games (Telegames)
Anfang 2006 - Nicktoons Unite! (THQ)

(USA)
pi_29883716
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[heel veeeel release data (USA) ]

(USA)
DEC. 5 ACDS
pi_29884720
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:31 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Ja als ik die valuta omreken kost nintendogs me 28 euro. Das nie veel . Mja met 5 euro verzenden kom ik op 33, bij lik-sang is ie ook 33 en gratis verzenden, met nog een spel erbij nog steeds gratis verzenden. Waarom staat nintendogs nog op pre-order daar? Hoe weet ik dan wanneer hij wordt opgestuurd? Dat is bij lik-sang weer iets duidelijker. What to do what to do. Ik wacht wel even op antwoord voor ik hem écht bestel (als het voordelig is gooi ik er direct nog een spel bij )
pi_29885451
Als je bij lik-sang besteld heb je grote kans dat hij bij de douane onderschept wordt, dus 19% erbij
Misschien pre-order omdat de hele eerste lading al gereserveerd is.
pi_29885616
Bij games heb je volgens mij geen douane kosten bij lik-sang.
pi_29885743
klopt, die worden verstuurd vanuit duitsland
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:43:02 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29885816
Ligt eraan hoe je het laat verzenden Via Global Priority is er niet veel aan de hand, via DHL of UPS wel, dan heb je 90% kans op douane
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:55:08 #105
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29886229
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt eraan hoe je het laat verzenden Via Global Priority is er niet veel aan de hand, via DHL of UPS wel, dan heb je 90% kans op douane
Hoeveel kost Global Priority dan?

Zo brokkelt je 25-30 euro vs. 40-45 in Nederland argument wel snel af natuurlijk
pi_29887570
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:11 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

beide verzonden door VGP
Trut, mn Nintendogs, wat doe je!
pi_29887619
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:12 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

owh, ik betaal doodleuk 9 euro verzendkosten voor 2 games
My bad, ik dacht dat het per bestelling was, maar was dus per item
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 14:36:30 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29887669
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:55 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Hoeveel kost Global Priority dan?

Zo brokkelt je 25-30 euro vs. 40-45 in Nederland argument wel snel af natuurlijk
GP is gratis als je games koopt bij LiK Sang. Echter, Lik Sang is me te duur. Doe mij maar DVD Boxoffice.
pi_29888352
Kortom? Waar zal ik Nintendogs bestellen (verzending via liksang wordt gewoon die gratis, dus geen dure ups ofzo)?
pi_29888705
Volgens mij het beste dvdboxoffice? Daar is hij 28 met gratis verzenden. Kun je daar alleen met creditcard?
pi_29889118
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je kiest toch gewoon free shipping? dat heb ik iig met JSS gedaan.

Weet iemand trouwens hoelang verzenden duurt als je order vandaag is verzonden?
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:58:23 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29890079
Lik Sang? Ongeveer een week

@ lelibel, ik zou idd zeggen DVDBox, kleine opmerking: als het spel niet in voorraad is krijg je dat niet te horen. Het kan dus zijn dat je enorm lang moet wachten totdat een game verzonden is. Dit itt bijv LikSang waar aangegeven staat "out of stock"
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 18:07:48 #113
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29894085
Worms DS

Nieuwe sonic rush trailer

[ Bericht 23% gewijzigd door BMH op 23-08-2005 18:19:28 ]
pi_29894572
Worms Ziet er een beetje matig uit. Had toch wel betere graphics verwacht. Maar goed, op een screenshotje kan ik natuurlijk niets baseren.
pi_29895176
Ik had touchscreen aim verwacht...

En kan iemand mij proof geven van de aankomende 3 voor 2 actie van de FRS?
pi_29895757
Nintendogs gekocht, wel de Japanse dus dat wordt nog even uitzoeken
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_29897844
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom de Japanse dan? De Amerikaanse is net uit...
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:21:03 #118
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29898007
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef Strolie75 het volgende:

Translate guide m.b.v. screenshots.
pi_29898246
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:33:41 #120
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29898482
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:27 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:37:25 #121
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_29898638
quote:
eeuw * mikando18 haalt worms van zijn to get lijst af.
push it to the limit
pi_29899928
tof! * erwtensoep gooit deze op zijn to get lijst.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:01:20 #123
83139 Alessandro
Vivere ora dare
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:17:50 #124
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_29902307
quote:
For full access to this article you must be an IGN Insider Member
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:57:04 #125
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29904042
Ik vind Worms nou niet echt ideaal zo... Was het Touchscherm niet beter geweest? Dan konden ze zelfs gewoon Worms 2 porten met muissupport
  Donald Duck held dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:02:47 #126
46149 __Saviour__
pi_29904283
Dat screenshot zegt natuurlijk niks over de besturing. Misschien wissel je wel tussen wapens selecteren en richten op het touchscreen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_29909170
Nintendogs shipped. I'm a happy gamer!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:46:56 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29909187
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:45 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Nintendogs shipped. I'm a happy gamer!
I was about to say the same. Mijn advance wars ook trouwens
pi_29910707
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
I was about to say the same. Mijn advance wars ook trouwens
De Jap. versie? Ik zag hem liggen maar durfde het niet aan.
pi_29911910
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:10 schreef lelibel het volgende:
Volgens mij het beste dvdboxoffice? Daar is hij 28 met gratis verzenden. Kun je daar alleen met creditcard?
Browse eens op Canadese dollar, ze rekenen ook af en die valuta. Reken dat dan zelf eens om: http://www.gwktravelex.nl/personal/converter.asp?content=cnv&lang=NLD en je ziet ... 32,19

Die euro koers van dvdboxoffice klopt geen zak van. Maar dat staat er ook:
quote:
Foreign exchange rates are approximate and should be used for comparison purposes only. The final amount charged is dependant on the exchange rate used by your financial institution.
pi_29912335
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 12:29 schreef OnaNia het volgende:
Die actie van de FRS komt echt goed uit, Meteos, Advance Wars en Castlevania voor de prijs van 2!
Als die al terecht komen in de schappen. Op de games release lijst staan ze alle 3 iig niet, alleen Nintendogs. Het aanbod van de frs is ook bedroevend. Als ik er nu 3 zou moeten kiezen kom ik niet verder dan Yoshi..
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:12:16 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29912557
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 06:02 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

De Jap. versie? Ik zag hem liggen maar durfde het niet aan.
Nee joh, gek De US versie
pi_29914565
Wanneer komt Nintendogs nou precies uit en kun je al multiplayen via WiFi?
pi_29914694
7 oktober komt ie in Europa uit 22 augustus kwam ie in de VS uit.
Je kunt multiplayen via WiFi, gewoon als een LAN. Zo dicht bij elkaar en verder niet. Ergens in het najaar kun je online!
pi_29914910
RE screens

pi_29914938
omg die screens, dat is horror op zich
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:45:04 #137
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29915021
WTF! VET!

Ik ben zo blij... zooo blij.. dat ik geen graphics hoer ben!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:46:52 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29915077
Meh, niets voor mij. Ik wil RE4 style gameplay, niet die ouderwetse
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:29:09 #139
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_29916498
Hoe meer games des te beter. Al had het wel wat mooier gemogen dan hierboven(re1)
  woensdag 24 augustus 2005 @ 12:30:40 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29916556
Nou niet gaan klagen dat het mooier mag, RE:DS is VOLLEDIG 3D en de eerste Capcom game met deze engine. Ik ben alleen maar benieuwd hoe die engine er in de toekomst uit gaat zien
pi_29916837
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar dit zijn mischien de beste DS graphics tot nu toe. Tuurlijk zo uitvergroot ziet het eruit als een pixelbrei, maar straks op het scherm ziet het er echt mooi uit.
Houd van een lijntje.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:21:06 #142
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29918024
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar dit zijn mischien de beste DS graphics tot nu toe. Tuurlijk zo uitvergroot ziet het eruit als een pixelbrei, maar straks op het scherm ziet het er echt mooi uit.
Kirby heeft toch de mooiste DS-graphics?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:31:27 #143
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29918322
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:21 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Kirby heeft toch de mooiste DS-graphics?
Nintendogs of Another code imo.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:32:55 #144
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29918371
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:31 schreef BMH het volgende:

[..]

Nintendogs of Another code imo.
Ja, Another Code is ook een echt kunststukje. Maar ik dacht dat de algemene consensus was in reviews en zo dat Kirby tot nu toe het spel is met de beste graphics op de DS, met die prachtige achtergronden en zo.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:33:24 #145
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29918388
Polarium heeft de mooiste graphics
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:38:08 #146
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29918554
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Polarium heeft de mooiste graphics
Nee Pictochat
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:41:58 #147
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_29918685
Al vind ik horror op een handheld niet hoeven, deze screens kunnen er mee door, nu alleen maar hopen dat het geen schrokverstijn wordt ala splinter cell.
push it to the limit
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:43:39 #148
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_29918729
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:41 schreef mikando18 het volgende:
schrokverstijn
Een wat?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 13:45:57 #149
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29918810
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:43 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Een wat?
framerate problemen
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:13:15 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29919577

woensdag 24 augustus 2005 @ 14:22:50 #151
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_29919856
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:43 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Een wat?
IK denk dat hij schokfestijn bedoelt
pi_29921275
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:42 schreef BroesWillems het volgende:
RE screens

[afbeelding]
[afbeelding]

Aan de screens te zien wordt het een remake/port van deel 1.

Als Sega nu eens Typing of the Dead zou uitbrengen.
pi_29925186
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:47 schreef Xrenity het volgende:
En kan iemand mij proof geven van de aankomende 3 voor 2 actie van de FRS?
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:06:14 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29925479
Er is geen bewijs, puur speculatie
  woensdag 24 augustus 2005 @ 17:41:04 #155
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_29926675
push it to the limit
  Donald Duck held woensdag 24 augustus 2005 @ 17:46:50 #156
46149 __Saviour__
pi_29926890
tsk, wat een trieste fanboys. Waarschijnlijk komen ze allemaal via een linkje op een PSP-forum.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_29927716
haha

Echt triest idd Maarja, zij kunnen er ook niks aan doen dat ze dom zijn
  woensdag 24 augustus 2005 @ 18:14:26 #158
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29927761
pi_29938823
Kun je als de DS online gaat ook honden uitwisselen met andere mensen?
Ik heb het dus over nintendodogs
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:12:45 #160
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_29939264
Nintendogs gaat niet online, je kan wel met vrienden op een paar meter uitwisselen
pi_29947926
quote:
quote:
yeah i know DS will need a attachment everyone needs a weapon to increase something sometimes. Anyway DS will have a grapic enhancer thing for the gameboy advance slot to give it the same as a PSP so really there the same lol.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 09:49:12 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29948213
Japan, 15-21 augustus:
quote:
software:
1. PS2 Naruto: Uzumaki Ninden - Bandai - 96,000 (NEW)
2. NDS Jump Super Stars - Nintendo - 57,000 (278,000)
3. PS2 Winning Eleven 9 - Konami - 56,000 (732,000)
4. NDS Yawaraka Atamajuku - Nintendo - 47,000 (384,000)
5. NDS Nou wo Kitaeru Otona no DS Training - Nintendo - 38,000 (422,000)
6. GBA Mushiking - Sega - 29,000 (490,000)
7. GCN Pokemon XD - Pokemon - 22,000 (159,000)
8. GCN Super Mario Stadium Miracle Baseball - Nintendo - 18,000 (139,000)
9. PS2 3rd Super Robot Wars Alpha - Banpresto - 17,000 (566,000)
10. PS2 The Chikyuu Boueigun 2 - D3 Publisher - 16,000 (95,000)
pi_29948317
Nintendo doet het goed de laatste paar dagen
Mag ook wel is
pi_29951598
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:55 schreef gamecube_master het volgende:
Nintendo doet het goed de laatste paar dagen
Mag ook wel is
In japan gaat het al tijden goed, maar hoe gaat het in Amerika na de release van nintendogs
pi_29951637
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 12:11 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

In japan gaat het al tijden goed, maar hoe gaat het in Amerika na de release van nintendogs
Ook met het succes van de DS een paar weken geleden werd de software lijst nog steeds gedomineerd door PS2 titels, en dat is nu anders. Ook dat er 2 GC titels in staan is een goed teken.
pi_29952654
DS of PSP met een console vergelijken moet je niet doen imo. Console heeft een veel grotere markt.
pi_29953083
Ik ben erg tevreden met mijn DS. Vooral mijn vriendin speelt er erg veel op. Je speelt er toch wat andere (originele) games op.

Wat ik tot dusver van de PSP heb gezien is dat het meer op een PS2 light lijkt.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:10:58 #168
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_29953390
De DS is gewoon vrouwvriendelijk ;-)
Want me vriendin pakt hem ook regelmatig
pi_29953477
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:10 schreef killermj het volgende:
De DS is gewoon vrouwvriendelijk ;-)
Want me vriendin pakt hem ook regelmatig
Ik speel alleen maar GBA games...wat nu dus nauwelijk meer kan. Binnenkort maar een micro halen.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 13:17:03 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29953595
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:13 schreef Strolie75 het volgende:
Binnenkort maar een micro halen.

Hoe heet je puppy eigenlijk?

?
pi_29953668
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe heet je puppy eigenlijk?

[afbeelding] ?
Geen idee, kuiken moet nog beginnen.
  donderdag 25 augustus 2005 @ 15:18:34 #172
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_29958107

* mikando18 preorderd 2 copies

en nog een neppe RE boxart

push it to the limit
pi_29958212
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
Die wil ik wel met me stylus aan raken
pi_29960207
quote:
[afbeelding]

Het leven is niet eerlijk
pi_29960428
Waar kan ik het beste Nintendodogs importeren denken jullie?
Ik weet niet echt wat er allemaal voor import webshops zijn
Heb welgezien dat je het ook kuint kopen bij Nedgame
  donderdag 25 augustus 2005 @ 16:23:47 #176
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_29960596
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar kan ik het beste Nintendodogs importeren denken jullie?
Ik weet niet echt wat er allemaal voor import webshops zijn
Heb welgezien dat je het ook kuint kopen bij Nedgame
Max, dat spel ligt al in de NY-se winkels.
pi_29963648
Ja maar BMH ik ben op werkvakantie in Nederland voor 1 jaar
pi_29965929
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef BMH het volgende:

[..]

Max, dat spel ligt al in de NY-se winkels.
pi_29984834
Heb hem gister besteld bij Lik-sang
Order status: Now Shipping
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 07:24:53 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_29984982
Nintendogs krijgt een Adult Only rating!

pi_29985132
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 07:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[afbeelding]
pi_29985870
quote:
pi_29987893
quote:

[afbeelding]
Whahahahahaha!

Ik wist wel dat ze dat spel niet onschulding ko0nden maken
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:00:17 #184
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_29992316
quote:

[afbeelding]
Ziet er heel mooi uit
Gewoon een plaatje van de remake, maar wel tof
pi_29993817
Is er al iets bekend over de verkopen van Nintendogs in Amerika
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:45:57 #186
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_29993971
Wat de meeste dachten, MPH gaat toch nog online.

Van de officiele site,
quote:
"Metroid Prime Hunters will allow you to test your bounty hunting skills against other players through Nintendo WiFi Connection.

In addition to wireless Local Area Network gameplay, Metroid Prime Hunters will also allow players to compete against other Metroid fans miles away through Nintendo WiFi Connection gameplay. You may be the best bounty hunter in your group of friends, but how will you stack up against players from across the country? With Metroid Prime Hunters, you´ll find out."
push it to the limit
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 13:54:55 #187
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_29994309
De officiele site van resident evil ds is er nu ook en de screenshots zien er een stuk beter uit dan die brakke scans.

http://www.capcom.co.jp/ds_bio/
push it to the limit
pi_29994448
quote:
NINTENDO NEWS: METROID PRIME HUNTERS WILL BE WI-FI READY

Aug. 26, 2005

Since the Nintendo DS™ first launched with demo versions of Metroid® Prime Hunters, fans have been clamoring for the completed version of the game. Their patience has paid off. Metroid Prime Hunters will launch in the first quarter of 2006, complete with access to Nintendo® Wi-Fi Connection, Nintendo’s upcoming online gaming service. Nintendo Wi-Fi Connection will debut before the end of the year with a Mario Kart® and an Animal Crossing® game, and will let players connect wirelessly with one another as easily as if they were sitting in the same room.

For the first time, fans can get their hands on a trial version of the new single-player mission of Metroid Prime Hunters this weekend at the Penny Arcade Expo in Bellevue, Wash. Attendees also can see three previously unreleased bounty hunter characters in the game. These include Sylux, a ruthless sharpshooter who harbors an intense hatred for Metroid heroine Samus Aran; Trace, a young outcast who seeks power and a planet to invade; and Weavel, a cyborg Space Pirate assassin. For more information and videos of the bounty hunters in action, visit www.metroidhunters.com.
WOOT
pi_29994465
Ik had al zo'n vermoeden van Metroid
Houd van een lijntje.
pi_29994677
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]
Dit soort games mogen ze best maken van mij. Al moet ik er Japans voor leren, ik koop er een DS voor
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_29996275
Betekent oesie wat er op dat meisjes shirt staat trouwens niet iets als ''lekker''?
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:00:22 #192
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29996718
zo, vandaag eindelijk Nanostray ontvangen tof spel
Bernie en ik zijn tof.
pi_29997219
Iemand die Dual Strike of NIntendogs (US) al in huis heeft? Ik hoop dat de bode morgen bij me langs komt, anders gaan er weer 3 dagen overheen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 15:22:50 #194
32422 engessa
Who's dirty?
pi_29997599
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef mikando18 het volgende:
De officiele site van resident evil ds is er nu ook en de screenshots zien er een stuk beter uit dan die brakke scans.

http://www.capcom.co.jp/ds_bio/
Zo, die zien er zo een stuk geiler uit
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:24:48 #195
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_30002753
Inderdaad een stuk scherper. Word een must-have voor mij
pi_30002847
Hoellang duurt het meestal voordat je je pakketje binnen hebt van Lik-sang?
Hij is vandaag verstuurd
pi_30003336
quote:
Phil Harrison, Vice-President van Sony Computer Entertainment Europa (SCEE), stookt vlak voor de release nog even het fanboyvuurtje op. In een interview met MCV laat hij weten dat ze de DS als 'irrelevant' beschouwen, en als weinig competitie. Hij verwacht dat mensen over enkele maanden al weer genoeg hebben van de gimmicky-gameplay van de DS, en hem dan in de steek laten. Verder vind hij het niet eerlijk om de DS en de PSP met elkaar te vergelijken, omdat hij de PSP ver boven de DS verheven ziet.

Tot slot laat hij weten dat de DS maar geschikt is voor één soort gamers: de Pokémon-fans. Wil je echte stoere games, dan moet je naar de PSP, aldus Harrison. Hij verwacht dat het succes in de homeconsolesectie zich voortzet in de handhelds, en dat de PSP binnen no-time ruim de nummer één is in Europa.
Bron
Dat vind ik wel weer een beetje flauw van Sony. Hadden ze ook een heel stuk netter kunnen zeggen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:46:57 #198
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30003421
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:44 schreef Thomper het volgende:

[..]

Dat vind ik wel weer een beetje flauw van Sony. Hadden ze ook een heel stuk netter kunnen zeggen.
Idd stelletje arrogante kwallen bij Sony, krijg er langzamerhand wel genoeg van hoor .
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 17:51:38 #199
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30003546
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:44 schreef Thomper het volgende:

[..]

Pauper gast Zeg, hebben ze de PSP al gereleased in Japan? Daar zal het de DS ook wel met de grond gelijk maken
push it to the limit
pi_30003580
lol ja als je handheld betere gfx heeft is ie echt verheven ja, vooral ook met al die topgames aka poorts van pauper spellen van EA.

Mjah die gast kan het gewoon niet hebben dat de DS eigelijk veel beter is :p
pi_30004083
Dat gebrabbel is uit pure angst omdat de DS het toch iets beter doet dan sony had verwacht, en de psp toch redelijk tegenvalt kwa verkoop en support.

Ik kan er dus alleen maar om lachen
Houd van een lijntje.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:13:15 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30004148
Nou, ik denk dat de PSP de DS wel inhaalt weer. De eerste 2 jaar zijn voor de DS en dan gaat de PSP inhalen. Op het moment dat dat gebeurd komt de Gameboy Evolution
  Donald Duck held vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:18:54 #203
46149 __Saviour__
pi_30004306
Ik denk dat de PSP wel de DS gaat overtreffen. Sony richt veel meer op wat het grote publiek wilt: multimedia en strakke graphics. Maar de DS is zeker geen slecht apparaat, ik ben erg zelf erg tevreden mee.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:21:08 #204
65330 Ruzbeh
pi_30004357
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik denk dat de PSP de DS wel inhaalt weer. De eerste 2 jaar zijn voor de DS en dan gaat de PSP inhalen. Op het moment dat dat gebeurd komt de Gameboy Evolution
Nenenennenee. De PSP gaat in de VS de DS inhalen, dan komen er meer goede games uit voor de DS, daarna komt Nintendo wi-fi connection, daarna komt Pokemon en het is over en uit voor de PSP. In Japan en Europa is de voorsprong van de DS nu te groot en kan de PSP het niet meer inhalen.

Ik vind de PSP het wel redelijk doen eigelijk.
pi_30004571
Ik las op GAF dat iemand zei dat Japanse en Westerse devs de PSP al dood verklaren. Vooral omdat de ontwikkelingskosten ongeveer zo hoog zijn als op een console, maar dan voor een handheld - waar niet het grote geld ligt.

Een ander reageerde hierop met 'Ik ken wel Japanse developers die er zo over denken, maar dat er ook Westerse devs zijn dat verbaasd me.'

ben benieuwd of dit nou echt zo is, want anders hebben ze toch een probleem...
/edit
Ruzbeh zit wel aardig in de buurt denk ik
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:38:43 #206
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30004809
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:21 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nenenennenee. De PSP gaat in de VS de DS inhalen, dan komen er meer goede games uit voor de DS, daarna komt Nintendo wi-fi connection, daarna komt Pokemon en het is over en uit voor de PSP. In Japan en Europa is de voorsprong van de DS nu te groot en kan de PSP het niet meer inhalen.

Ik vind de PSP het wel redelijk doen eigelijk.
Daarnaast zijn er wederom te weinig PSP's voor de release, ditmaal voor Europa...
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:39:11 #207
65330 Ruzbeh
pi_30004823
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:29 schreef Xrenity het volgende:
Ik las op GAF dat iemand zei dat Japanse en Westerse devs de PSP al dood verklaren. Vooral omdat de ontwikkelingskosten ongeveer zo hoog zijn als op een console, maar dan voor een handheld - waar niet het grote geld ligt.

Een ander reageerde hierop met 'Ik ken wel Japanse developers die er zo over denken, maar dat er ook Westerse devs zijn dat verbaasd me.'

ben benieuwd of dit nou echt zo is, want anders hebben ze toch een probleem...
De devkosten zijn inderdaad hoog maar er komen alsnog aardig veel games uit voor de PSP en dat snap ik eerlijk gezegd niet. Het is alsof ontwikkelaars zomaar games erop uitbrengen alleen omdat het een PlayStation is.

Ik denk dat GTA: Liberty City Stories een enorme boost geeft voor de PSP in de VS en Europa maar niet voor Japan dus eigelijk is het nu al over en uit voor de PSP in Japan. Als GTA:LCS uitkomt terwijl de PSP nog steeds 250 dollar is en in Europa 250 euro dan krijg je niet zo'n hele dikke boost.
Daarnaast komt GTA:LCS uit als de X360 al uit is en veel mensen die een PSP kopen of er geintreseerd in zijn willen geen handheld maar een nieuw gaming platform zeg maar. Dus de X360 zal enigzins invloed hebben op de PSP verkopen, geen flauw idee hoeveel.

En trouwens leuk om te zien dat Nintendo MP Hunters online zet.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:41:52 #208
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30004876
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:39 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

De devkosten zijn inderdaad hoog maar er komen alsnog aardig veel games uit voor de PSP en dat snap ik eerlijk gezegd niet. Het is alsof ontwikkelaars zomaar games erop uitbrengen alleen omdat het een PlayStation is.

Ik denk dat GTA: Liberty City Stories een enorme boost geeft voor de PSP in de VS en Europa maar niet voor Japan dus eigelijk is het nu al over en uit voor de PSP in Japan. Als GTA:LCS uitkomt terwijl de PSP nog steeds 250 dollar is en in Europa 250 euro dan krijg je niet zo'n hele dikke boost.
Daarnaast komt GTA:LCS uit als de X360 al uit is en veel mensen die een PSP kopen of er geintreseerd in zijn willen geen handheld maar een nieuw gaming platform zeg maar. Dus de X360 zal enigzins invloed hebben op de PSP verkopen, geen flauw idee hoeveel.

En trouwens leuk om te zien dat Nintendo MP Hunters online zet.
Bedenk ook dat er binnenkort vele goede games komen voor de DS. Op 11 November natuurlijk het "hoogtepunt" met MK:DS en Nintendo WiFi Connection. Dat gaat in Europa echt wel een hele boost geven aan de verkopen van de DS, net als dat het in de VS en Japan (weer) zal gaan doen.
pi_30006076
Kent iemand btw. deze webwinkel. Ik zie onderaan een datum van bestaan sinds 2003 staan, maar pages als shipping zijn nog under contruction en betalen is alleen via paypal. Maar ze hebben nog wel nintendogs stylusjes en die zoek ik.

http://www.japanpa.com
pi_30006437
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat de PSP wel de DS gaat overtreffen. Sony richt veel meer op wat het grote publiek wilt: multimedia en strakke graphics. Maar de DS is zeker geen slecht apparaat, ik ben erg zelf erg tevreden mee.
Het grote publiek koopt zo'n ding alleen maar voor de heb omdat het hip is. Net zoals al die mobieltjes met camera en uiteindelijk word het na een paar maanden nooit meer gebruikt. Verkoop van de psp zal misschien wel goed zijn maar de winst ligt in de verkoop van games en die zal wel tegenvallen. Bij de DS heb je dat probleem niet, is puur voor mensen die een spelletje willen spelen dus je bent er ook zeker van dat je games zal verkopen.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:38:54 #211
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_30015125
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:51 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Pauper gast Zeg, hebben ze de PSP al gereleased in Japan? Daar zal het de DS ook wel met de grond gelijk maken
de gba sp verkoopt op dit moment zelfs beter dan de psp

een maandje terug was het per week meestal:

psp 20.000
ps2 30.000
ds 40.000

toen kwam jumpsuperstars uit:

psp 20.000
ps2 30.000
ds 103.000
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:50:05 #212
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30021900
Sony heeft nu de lancering van de PSP binnenkort gaat plaatsvinden aangegeven dat ze Nintendo geen serieuze concurent vindt op de handheldmarkt. Phil Harrison van Sony gaf de volgende verklaringen.
quote:
“The idea of a handheld rivalry with Nintendo is an irrelevance, those formats don’t appear in our planning. It’s not a fair comparison; not fair on them, I should stress. That sounds arrogant, maybe, but it’s the truth." [...] "Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it’s pretty much defined by a boy or girl’s ability to admire Pokémon." [...] “With the DS, it’s fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen, but I fear that it won’t have a lasting impact beyond that of a gimmick – so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that.”
Of deze uitspraak van Phil Harrison slim is valt te betwijfelen aangezien de Nintendo DS voorlopig toch al een paar miljoen keer vaker over de toonbank is gegaan dan de PSP.
bron

Wat een arrogantie
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:29:22 #213
65330 Ruzbeh
pi_30022147
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 08:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Sony heeft nu de lancering van de PSP binnenkort gaat plaatsvinden aangegeven dat ze Nintendo geen serieuze concurent vindt op de handheldmarkt. Phil Harrison van Sony gaf de volgende verklaringen.
[..]

Of deze uitspraak van Phil Harrison slim is valt te betwijfelen aangezien de Nintendo DS voorlopig toch al een paar miljoen keer vaker over de toonbank is gegaan dan de PSP.
bron

Wat een arrogantie
Is al gepost. 't Zal maar aan je reet roesten zeg, ken mij 't schelen wat de mensen van Sony vinden.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:39:15 #214
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30022237
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 09:29 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Is al gepost. 't Zal maar aan je reet roesten zeg, ken mij 't schelen wat de mensen van Sony vinden.
Geen zin om het hele topic door te lezen
pi_30023159
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef Webby het volgende:
Kent iemand btw. deze webwinkel. Ik zie onderaan een datum van bestaan sinds 2003 staan, maar pages als shipping zijn nog under contruction en betalen is alleen via paypal. Maar ze hebben nog wel nintendogs stylusjes en die zoek ik.

http://www.japanpa.com
Nee, ken deze webwinkel helaas nog niet maar wel een beetje vaag dat de shipping pagina nog steeds under construction is, wist je trouwens dat ze die stylus ook verkopen op http://www.play-asia.com/ heb daar al vaker stuff besteld en komt altijd aan
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:00:57 #216
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30027418
quote:
Nintendo Europe expects to see 50 per cent growth in its handheld business in Europe this year, according to European president Satoru Shibata, who says that the company hopes to sell over three million Nintendo DS consoles in 2005.

Speaking at a special event held last night to showcase Nintendo's line-up for Christmas, Shibata boasted of the huge success of the DS in Japan to date and its strong uptake in Europe - and made healthy forecasts for the European market for the rest of the year.

"We would like to sell over three million units of Nintendo DS across Europe by the end of 2005, and one million units in the UK alone," he told the audience in central London.

"Coupled with our forecasts on Game Boy Advance SP and Game Boy Micro, we are looking at a massive 50 per cent growth in the Nintendo handheld business in the UK."

The company is well on track to meet that target, according to Nintendo's UK boss David Yarnton, who revealed that "year to date - January to July - like for like sales of Nintendo handheld consoles are up 91 per cent, and that's in an environment of retail doom and gloom."

"That's almost double the market of the previous year," he continued. "38 per cent of all hardware sold this year in the UK is now attributable to Nintendo handheld consoles. In retail sales terms, by the end of 2005, Nintendo handheld hardware and first- and third-party software sales will account for a massive GBP 250,000,000 in sales in the UK alone."

Regardless of the imminent arrival of the PlayStation Portable in Europe - with Sony's system set to launch next Thursday - Nintendo is bullish about its prospects in this market for the rest of the year.

"Despite over 15 years of ownership of the portable games space, we're not planning to sit back and rest on our laurels," Yarnton told the audience. "We created portable gaming, and we're not moving out."

Both speakers highlighted Nintendogs as one of the key titles for the holiday season, with the game being presented as an example of a title which reaches far beyond the traditional gaming audience and appeals to a demographic previously untapped by the medium.

"The launch of Nintendogs was responsible for making Nintendo DS into the best selling game system in Japan, in fact selling two to three times the rate of the PSP - both hardware and software," Shibata pointed out.

"We have also seen in Japan that a massive 40 per cent of purchasers of Nintendogs are females - clear testament that we are expanding the market, and people's very perception of what a videogame is."
Nintendo strikes back, tenminste niet zo kinderachtig als die sukkels van Sony

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11124
push it to the limit
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:11:13 #217
65330 Ruzbeh
pi_30027683
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:00 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Nintendo strikes back, tenminste niet zo kinderachtig als die sukkels van Sony

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11124
De PR bullshit van Nintendo is inderdaad niet zo kinderachtig als de PR bullshit van Sony. Maar goed, zoals ik net al zei, kan mij 't nou schelen. De laatste replies horen thuis in een "kots hier op Sony" topic en niet in een Nintendo topic.
pi_30028968
Beide kamper PR bullshitten er op los. Is leuk voor de fanboys, maar heeft verder totaal geen waarde.

Ik heb schijt aan beide, koop ze gewoon allebei.

Komt de roze DS overigens gewoon naar Nederland?
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:45:37 #219
65330 Ruzbeh
pi_30030217
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef Morthill het volgende:
Beide kamper PR bullshitten er op los. Is leuk voor de fanboys, maar heeft verder totaal geen waarde.

Ik heb schijt aan beide, koop ze gewoon allebei.

Komt de roze DS overigens gewoon naar Nederland?
Dat je trouwens ballen hebt om een roze DS te kopen.

R.E.S.P.E.C.T.
pi_30036989
Nintendogs Chihuahua USA versie is binnen
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:35:59 #221
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30038090
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:45 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

R.E.S.P.E.C.T.
Roze is in, en okay imo
pi_30038174
Advance Wars: Dual Strike is binnen. Weinig veranderd, veel nieuw

Op Nintendogs moet ik nog tot dinsdag wachten.
pi_30038235
Heb je het ook via nedgame bestelt?
Houd van een lijntje.
pi_30038246
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:38 schreef Yankee_One het volgende:
Advance Wars: Dual Strike is binnen. Weinig veranderd, veel nieuw

Op Nintendogs moet ik nog tot dinsdag wachten.
Waar heb je besteld?
pi_30038342
VGP
pi_30038691
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:45 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

R.E.S.P.E.C.T.
Tussen de regels door lezend zeg je dat ie naar NL komt? Of moet ik importeren?

En wat kan ik zeggen, Roze, Nintendogs. Chick Magnet
pi_30039019
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tussen de regels door lezend zeg je dat ie naar NL komt? Of moet ik importeren?

En wat kan ik zeggen, Roze, Nintendogs. Chick Magnet
Algemeen respect vanisher

Nee hoor niets dan lof voor iemand die in de trein tegen zijn roze DS 'zit !' zegt
pi_30039062
Roze en blauw komen naar Nederland

...homo...
Houd van een lijntje.
pi_30039159
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:07 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Algemeen respect vanisher

Nee hoor niets dan lof voor iemand die in de trein tegen zijn roze DS 'zit !' zegt
Verheug me nu al. Voor de gein tijdens het stappen je roze DS meenemen, en midden in een drukke disco met de muziek kei hard zit roepen tegen je DS en vervolgens ook nog liefkozingen.

Naja, hoef ik hem niet te importeren, mss welliswaar duurder, maar iig geen last van de duane. Had laatst 40 euro naheffing
pi_30039320
Drukke Disco = Geduw = Rondspattend bier = Lang stinkende roze DS

En je moet weten waar je moet importeren
pi_30039360
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Yankee_One het volgende:
Drukke Disco = Geduw = Rondspattend bier = Lang stinkende roze DS

En je moet weten waar je moet importeren
Het was ook absoluut niet serieus bedoelt. Voor je weet stoot iemand je om, valt ie, en is ie kaduuk. Liever niet. Maar het idee is leuk

En waar je ook importeert, de duane kan altijd onderscheppen. Ik koop al jaren spullen uit de States, 1 keer ben ik genaaid. Tsja, shit happens nu eenmaal.
pi_30039598
Mijn post was ook niet helemaal serieus hoor
pi_30039650
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn post was ook niet helemaal serieus hoor
Is te hopen, ik zou nog denken dat je er ervaring mee hebt
pi_30039705
Drukke disco's: ja

Roze DS: nee
pi_30040352
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Yankee_One het volgende:
Drukke disco's: ja

Roze DS: nee
Dat geld voor ons allemaal denk ik wel. Hoewel, we zijn en blijven gamers, niet allemaal social life enzo
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:59:19 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30046471
Ik heb Nintendogs en AW:DS nog niet binnen Dat wachten
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:44:41 #237
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30052063
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Nintendogs en AW:DS nog niet binnen Dat wachten
same here
pi_30052837
En op zondag komt geen post .
pi_30053463
Heeft iemand enig idee of ze met Global Priority ook op maandag bezorgen en waar komt dat eigenlijk mee gewoon TPG of niet? Heb namelijk mijn Advance ward DS, Nintendogs en Meteos nog niet binnen
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:24:01 #240
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30053586
Global Priority komt niet met de TPG en bij mij komen ze op elke dag van de week wel eens een keer
pi_30053783
nou gelukkig dan maar zul je net zien ga dinsdag de hele dag weg dat ze dan natuurlijk net langs komen =P
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:12:44 #242
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_30054535
Is er eigenlijk al een Game&Watch Gallery voor de DS aangekondigd? Dat zou wel perfect moeten werken met die twee schermpjes.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_30060982
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef Yankee_One het volgende:
VGP
Waarom de jouwe wel en de mijne niet
  maandag 29 augustus 2005 @ 07:42:24 #244
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_30066413
FRS heeft de aanbieding 3 halen 2 betalen..
Echter staan de "nieuwe" ds spellen er nog niet tussen... Dus geen pre-orders (alleen fifa06, lijkt me ook leuk, maar die haal ik wel op de cube)
Welke gaan jullie halen?
  maandag 29 augustus 2005 @ 07:46:57 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30066431
Bij de FRS? NIets... Zelfs met die actie te duur...
  maandag 29 augustus 2005 @ 08:32:26 #246
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_30067008
Hoezo te duur ??
Is importeren goedkoper dan ?

Weet iemand btw de release datum van:
Zoo Tycoon
Age Of Empire
pi_30067426
Zoo Tycoon 09-09-2005
Age Of Empire is nog niet exact vastgesteld maar komt ergens in december.
pi_30067535
Ik heb hier een toffe MoviePlayer te koop, ook bruikbaar op de DS:
[TK] GBA Movie Player v2 voor GBA(SP) en DS
pi_30067815
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoellang duurt het meestal voordat je je pakketje binnen hebt van Lik-sang?
pi_30068127
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:40 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]
1 a 2 weken.

Ga denk ik de roze DS gewoon alsnog importeren. Scheelt toch nog een oop geld. Nintendogs haal ik dan wel uit Amerika, samen met Feel the Magic.
pi_30074071
Tip: Project Rub (NDS) 44.95 29.99 BIj de Free Record Shop
pi_30074961
En hij ligt er ook 2ehands voor 35.00

Heb gevraagd of die niet 15 zou moeten worden dan, zij vragen aan hoofdkantoor en die zeggen doodleuk haal al die 2ehandse versies maar 6 maanden uit de schappen en verkoop ze dan voor 15. Waarom niet nu?
pi_30077061
Yeuh, ik heb nintendogs binnen! Best leuk, al snap ik al die hoge punten niet helemaal. Ook is dat beest van mij stronteigenwijs!!

Maar ze kan wel goed frisbees vangen! (het is de mini pincher)
Houd van een lijntje.
pi_30077532
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Yeuh, ik heb nintendogs binnen! Best leuk, al snap ik al die hoge punten niet helemaal. Ook is dat beest van mij stronteigenwijs!!

Maar ze kan wel goed frisbees vangen! (het is de mini pincher)
Ik wil oooooooooooooooook
pi_30084665
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ik wil oooooooooooooooook
Kan niet wachten tot 7-10 als de roze DS uitkomt. Want tjsa, Nintendogs zonder Roze DS is natuurlijk maar de halve lol. Moek wel op tijd de game importeren anders heb ik er nog niks aan.

Naja, vermaak ik me voorlopig maar met een echte hond
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:40:27 #256
65330 Ruzbeh
pi_30085759
http://ms.nintendo-europe.com/wifitest/en_home.htm

Allemaal even doen. Ik kannie omdat ik geen Windows gebruik. Baggerzooi.
pi_30090766
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:40 schreef Ruzbeh het volgende:
http://ms.nintendo-europe.com/wifitest/en_home.htm

Allemaal even doen. Ik kannie omdat ik geen Windows gebruik. Baggerzooi.
Gedaan
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:49:43 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30091553
Ik heb mijn Another Code bestelling geannuleerd, en Lost in Blue ga ik ook niet halen. Ik heb besloten dat ik geen adventure gamer ben
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:52:40 #259
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30091627
En dat had je nog niet door toen je ICO ervan beschuldigde geen gameplay te hebben?
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:53:06 #260
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_30091638
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn Another Code bestelling geannuleerd, en Lost in Blue ga ik ook niet halen. Ik heb besloten dat ik geen adventure gamer ben
Ik heb hem nog wel liggen 2e hands hoor
Ge-wel-di-ge point en click adventure dat Another Code!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_30108991
NIntendogs binnen

Eerste indruk: Beetje *gaap*
pi_30109142
Dat was ook mijn eerste indruk, maar ik moet zeggen dat ik het steeds leuker begin te vinden. Nu weer een 2e hond erbij. Eentje die WEL luistert.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:55:41 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30113708
Ik heb m nog steeds niet
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:59:15 #264
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30113851
Advance Wars DS = uber. Gigantisch groot spel.
pi_30115500
Nintendogs en AW:DS binnen!

AW - Speelt lekker weg met de stylus
Niintendogs - Dat kutbeest luistert niet naar zn naam Verder wel tof
pi_30122086
kan iemand een userrieview schrijven over nintendogs en/of AW:DS.
weet ik ook of ik ze ga aanschaffen of dat ik ze in de winkel laat liggen
pi_30124571
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:23 schreef _BluB_ het volgende:
kan iemand een userrieview schrijven over nintendogs en/of AW:DS.
weet ik ook of ik ze ga aanschaffen of dat ik ze in de winkel laat liggen
Gewoon kopen
pi_30128220
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:42 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Gewoon kopen
ze staan ook beide op mijn verlanglijstje
maar het probleem is dat eerst AW komt en week later gelijk nintendogs.
en aangezien ik een arme student ben weet ik niet of ik ze beide kan betalen
pi_30128528
Nog geen Nintendogs hier .
pi_30128961
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:58 schreef Lexie het volgende:
Nog geen Nintendogs hier .
Hier ook nogsteeds niet

Ach, zolang hij er vrijdag maar is ben ik al blij...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_30130750
stomme vraag mischien hoor maar begin me een beetje zorgen te maken normal als ik iets bestel bij Lik-sang heb ik het binnen 5 dagen met Global Priority en nu 8 dagen later heb ik nog steeds adw:ds en Nintendogs nog niet binnen, zijn er hier nog andere mensen die hem ook opgestuurt hebben gekregen vorige week dinsdag en ook nog niets hebben van Lik-Sang?
pi_30131802
Ik heb ook na een week JSS nogsteeds niet binnen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:42:17 #273
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30131850
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:09 schreef hbootsman het volgende:
stomme vraag mischien hoor maar begin me een beetje zorgen te maken normal als ik iets bestel bij Lik-sang heb ik het binnen 5 dagen met Global Priority en nu 8 dagen later heb ik nog steeds adw:ds en Nintendogs nog niet binnen, zijn er hier nog andere mensen die hem ook opgestuurt hebben gekregen vorige week dinsdag en ook nog niets hebben van Lik-Sang?
hij ligt vast bij de douane
Bernie en ik zijn tof.
pi_30133324
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef mordradead het volgende:

[..]

hij ligt vast bij de douane
Ja die pech zal ik inderdaad wel weer hebben echt niets voor mij Ook direct de laatste keer dat ik nog wat bij Lik-sang bestel kwam er achter dat nedgames nou ook import games verkoopt beetje jammer dat ik daar nu pas achter kom
Hoop in elk geval dan vrijdag toch wel wat gehoort te hebben
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:22:55 #275
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_30133404
Eergister Nintendogs Chihuahua besteld bij Nedgame... ben benieuwd hoe lang het gaat duren.. geld is al overgemaakt...
En ik wil de jack russell unlocken die er in zit.. das het hondje van m'n vriendin. En zo'n kreng heeft m'n zus ook nog thuis zitten...

Ook al zou die FRS duur zijn, met die aktie scheelt het volgens mij toch nog best wat geld.. en bovendien hoef je niet alleen 3 DS titels te halen, je kan ook een Cube, PS2 en DS titel kopen ...
pi_30135368
Kan je bij de FRS trouwens ook games inwisselen voor geld? ik wil namelijk van nfs: u en polarium af.
pi_30135932
misschien zijn deze vragen al ooit gesteld maar als ik bij dvdboxoffice aw en nintendogs bestel, hoe groot is de kans dat hij door de douane onderschept wordt?
en hoelang duurt het leveren ongeveer?
pi_30136605
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan je bij de FRS trouwens ook games inwisselen voor geld? ik wil namelijk van nfs: u en polarium af.
jep, beide games zijn nog net een half jaar oud, je krijgt er, indien de game compleet is, 15 euro per game voor
pi_30138907
quote:
misschien voor V & A want 15 euro per game is best weinig, kun je vast wel wat meer voor vangen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:31:02 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30139242

pi_30139444
Zonder hentai game is een console/handheld niet compleet
pi_30140040
trouwens ik zie dat sommige mensen via VGP bestellen? Link van deze webshop please?
pi_30141307
www.vgp.ca (VideoGamesPlus)
pi_30152711
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef _BluB_ het volgende:
misschien zijn deze vragen al ooit gesteld maar als ik bij dvdboxoffice aw en nintendogs bestel, hoe groot is de kans dat hij door de douane onderschept wordt?
en hoelang duurt het leveren ongeveer?
Kans is 0%, ze hebben ergens een magazijn in Europa waarvanuit ze ook kunnen verzenden en met die open grenzen wordt er toch nooit gecontroleerd.
  donderdag 1 september 2005 @ 00:57:21 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30152951
Ik twijfel erover om Jump Superstars en Ossu! Tatakae! Ouendan te bestellen Die shit is wazig man, en daar hou ik wel van.
  donderdag 1 september 2005 @ 02:12:29 #286
65330 Ruzbeh
pi_30154253
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel erover om Jump Superstars en Ossu! Tatakae! Ouendan te bestellen Die shit is wazig man, en daar hou ik wel van.
Doen.

Jump Superstars is volgens mij veel leuker als je ook een favo anime character hebt. Kenshin is mijn favo en hij zit ook in Jump Superstars.
pi_30156476
quote:
Wil evt Polarium wel van je overnemen

Nog 5 weekjes en Nintendogs is ook in NL
Verder wacht m'n vriendin enorm op Animal Crossing

Voor de mensen die ndogs hebben, kun je ook opnieuw beginnen? Dus een nieuwe hond kiezen om die te gaan trainen?
Is het mogelijk om met 2 mensen het te spelen (beiden een andere hond)
Lijkt mij niet......maar zou wel beter zijn
pi_30158949
Wij gaan vandaag niet in onze broek schijten heh
  donderdag 1 september 2005 @ 11:27:10 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30160090
quote:
Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Doen.

Jump Superstars is volgens mij veel leuker als je ook een favo anime character hebt. Kenshin is mijn favo en hij zit ook in Jump Superstars.
Ik heb nog steeds een zwak voor DBZ en ik geloof dat Bleach er ook inzit. Dus dat is al wel cool...
pi_30160364
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
Absoluut niet

JSS lijkt me idd ook leuk, hoop alleen wel op een US release ivm het japans lezen en da's bij een story/quest mode niet echt handig (jaja, gamefaqs, i know), maar idd gezien de rechten zal dat wel niet gebeuren...
  donderdag 1 september 2005 @ 11:39:02 #291
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_30160486
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
Hoezo, wat is er dan vandaag?
pi_30161577
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Hoezo, wat is er dan vandaag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30162130
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Absoluut niet

JSS lijkt me idd ook leuk, hoop alleen wel op een US release ivm het japans lezen en da's bij een story/quest mode niet echt handig (jaja, gamefaqs, i know), maar idd gezien de rechten zal dat wel niet gebeuren...
US release kan je wel vergeten. Level objectives zijn niet zo moeilijk, past allemaal op 1 a4'tje dus je hoeft ook geen heel boekwerk mee te slepen.
pi_30162508
quote:
Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Wil evt Polarium wel van je overnemen

Nog 5 weekjes en Nintendogs is ook in NL
Verder wacht m'n vriendin enorm op Animal Crossing

Voor de mensen die ndogs hebben, kun je ook opnieuw beginnen? Dus een nieuwe hond kiezen om die te gaan trainen?
Is het mogelijk om met 2 mensen het te spelen (beiden een andere hond)
Lijkt mij niet......maar zou wel beter zijn
Je kunt je hond aan het hondenhotel geven, dat die een ander baasje zoeken en dat jij een andere hond neemt.

Met z'n tween, zou kunnen. Je brengt een hond naar het hondenhotel als je klaar bent en haalt de andere tevoorschijn Het is te doen! En allebei tegelijk is natuurlijk ook leuk, kijken of de door de andere persoon getrainde persoon ook naar jou luistert

Verder over Nintendogs, ik las dat het uitlaten saai is, maar het is best tof
pi_30162556
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:35 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Je kunt je hond aan het hondenhotel geven, dat die een ander baasje zoeken en dat jij een andere hond neemt.

Met z'n tween, zou kunnen. Je brengt een hond naar het hondenhotel als je klaar bent en haalt de andere tevoorschijn Het is te doen! En allebei tegelijk is natuurlijk ook leuk, kijken of de door de andere persoon getrainde persoon ook naar jou luistert

Verder over Nintendogs, ik las dat het uitlaten saai is, maar het is best tof
Uitlaten

Dat lijkt me wel leuk, moet dat echt ook vaak per dag of niet?
  donderdag 1 september 2005 @ 12:42:08 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30162704
Zo'n zin in die game
pi_30162739
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n zin in die game
Heb je hem nog niet binnen

Ik kan nog wachten op 7-8!
  donderdag 1 september 2005 @ 14:37:30 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30166225
PUPPY TIME
pi_30166586
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:37 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Uitlaten

Dat lijkt me wel leuk, moet dat echt ook vaak per dag of niet?
Je mag zelf weten hoe vaak Een a twee keer wordt aanbevolen geloof ik Maar hoe vaker je loopt, hoe verder je kan/moet aangezien de conditie van het beestje steeds beter wordt Heb em (mijn beagle; Tricks) nu geleerd hoe ie moet schooien als ik 'beg' zeg
pi_30167150
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ossu! Tatakae! Ouendan heb ik gisteren besteld na het lezen van diverse p/reviews, je hoeft er geen Japans voor te kennen, wat bij Jump Superstars dan wel weer het geval is.. mja met goeie translation guides kom je ook wel ver

Klaat wel weten hoe het spel bevalt!
  donderdag 1 september 2005 @ 15:06:28 #301
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30167172
De mijne kan al zitten en een pootje geven Zoë en ik hebben al met een tennisbal gespeeld en met een frisbee. Ook hebben we een wandeling door het park gemaakt

Dit is fan-fucking-tastisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')