Max, dat spel ligt al in de NY-se winkels.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:19 schreef Max-Westerman het volgende:
Waar kan ik het beste Nintendodogs importeren denken jullie?
Ik weet niet echt wat er allemaal voor import webshops zijn
Heb welgezien dat je het ook kuint kopen bij Nedgame
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Max, dat spel ligt al in de NY-se winkels.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendogs krijgt een Adult Only rating!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Whahahahahaha!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 07:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Ziet er heel mooi uitquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef mikando18 het volgende:
en nog een neppe RE boxart
[afbeelding]
quote:"Metroid Prime Hunters will allow you to test your bounty hunting skills against other players through Nintendo WiFi Connection.
In addition to wireless Local Area Network gameplay, Metroid Prime Hunters will also allow players to compete against other Metroid fans miles away through Nintendo WiFi Connection gameplay. You may be the best bounty hunter in your group of friends, but how will you stack up against players from across the country? With Metroid Prime Hunters, you´ll find out."
WOOTquote:NINTENDO NEWS: METROID PRIME HUNTERS WILL BE WI-FI READY
Aug. 26, 2005
Since the Nintendo DS™ first launched with demo versions of Metroid® Prime Hunters, fans have been clamoring for the completed version of the game. Their patience has paid off. Metroid Prime Hunters will launch in the first quarter of 2006, complete with access to Nintendo® Wi-Fi Connection, Nintendo’s upcoming online gaming service. Nintendo Wi-Fi Connection will debut before the end of the year with a Mario Kart® and an Animal Crossing® game, and will let players connect wirelessly with one another as easily as if they were sitting in the same room.
For the first time, fans can get their hands on a trial version of the new single-player mission of Metroid Prime Hunters this weekend at the Penny Arcade Expo in Bellevue, Wash. Attendees also can see three previously unreleased bounty hunter characters in the game. These include Sylux, a ruthless sharpshooter who harbors an intense hatred for Metroid heroine Samus Aran; Trace, a young outcast who seeks power and a planet to invade; and Weavel, a cyborg Space Pirate assassin. For more information and videos of the bounty hunters in action, visit www.metroidhunters.com.
Dit soort games mogen ze best maken van mij. Al moet ik er Japans voor leren, ik koop er een DS voorquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:18 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
* mikando18 preorderd 2 copies![]()
en nog een neppe RE boxart
[afbeelding]
Zo, die zien er zo een stuk geiler uitquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:54 schreef mikando18 het volgende:
De officiele site van resident evil ds is er nu ook en de screenshots zien er een stuk beter uit dan die brakke scans.
http://www.capcom.co.jp/ds_bio/
Dat vind ik wel weer een beetje flauw van Sony. Hadden ze ook een heel stuk netter kunnen zeggen.quote:Phil Harrison, Vice-President van Sony Computer Entertainment Europa (SCEE), stookt vlak voor de release nog even het fanboyvuurtje op. In een interview met MCV laat hij weten dat ze de DS als 'irrelevant' beschouwen, en als weinig competitie. Hij verwacht dat mensen over enkele maanden al weer genoeg hebben van de gimmicky-gameplay van de DS, en hem dan in de steek laten. Verder vind hij het niet eerlijk om de DS en de PSP met elkaar te vergelijken, omdat hij de PSP ver boven de DS verheven ziet.
Tot slot laat hij weten dat de DS maar geschikt is voor één soort gamers: de Pokémon-fans. Wil je echte stoere games, dan moet je naar de PSP, aldus Harrison. Hij verwacht dat het succes in de homeconsolesectie zich voortzet in de handhelds, en dat de PSP binnen no-time ruim de nummer één is in Europa.
Bron
Idd stelletje arrogante kwallen bij Sony, krijg er langzamerhand wel genoeg van hoorquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer een beetje flauw van Sony. Hadden ze ook een heel stuk netter kunnen zeggen.
Pauper gastquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:44 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat vind ik wel weer een beetje flauw van Sony. Hadden ze ook een heel stuk netter kunnen zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |