jep, beide games zijn nog net een half jaar oud, je krijgt er, indien de game compleet is, 15 euro per game voorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan je bij de FRS trouwens ook games inwisselen voor geld? ik wil namelijk van nfs: u en polarium af.
misschien voor V & A want 15 euro per game is best weinig, kun je vast wel wat meer voor vangenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan je bij de FRS trouwens ook games inwisselen voor geld? ik wil namelijk van nfs: u en polarium af.
Kans is 0%, ze hebben ergens een magazijn in Europa waarvanuit ze ook kunnen verzenden en met die open grenzen wordt er toch nooit gecontroleerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef _BluB_ het volgende:
misschien zijn deze vragen al ooit gesteld maar als ik bij dvdboxoffice aw en nintendogs bestel, hoe groot is de kans dat hij door de douane onderschept wordt?
en hoelang duurt het leveren ongeveer?
Doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel erover om Jump Superstars en Ossu! Tatakae! Ouendan te bestellenDie shit is wazig man, en daar hou ik wel van.
Wil evt Polarium wel van je overnemenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb nog steeds een zwak voor DBZ en ik geloof dat Bleach er ook inzit. Dus dat is al wel cool...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doen.
Jump Superstars is volgens mij veel leuker als je ook een favo anime character hebt. Kenshin is mijn favo en hij zit ook in Jump Superstars.
Absoluut nietquote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
Wij gaan vandaag niet in onze broek schijten heh
Hoezo, wat is er dan vandaag?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
Wij gaan vandaag niet in onze broek schijten heh
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
US release kan je wel vergeten. Level objectives zijn niet zo moeilijk, past allemaal op 1 a4'tje dus je hoeft ook geen heel boekwerk mee te slepen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Absoluut niet
JSS lijkt me idd ook leuk, hoop alleen wel op een US release ivm het japans lezen en da's bij een story/quest mode niet echt handig (jaja, gamefaqs, i know), maar idd gezien de rechten zal dat wel niet gebeuren...
Je kunt je hond aan het hondenhotel geven, dat die een ander baasje zoeken en dat jij een andere hond neemt.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Wil evt Polarium wel van je overnemen
Nog 5 weekjes en Nintendogs is ook in NL
Verder wacht m'n vriendin enorm op Animal Crossing
Voor de mensen die ndogs hebben, kun je ook opnieuw beginnen? Dus een nieuwe hond kiezen om die te gaan trainen?
Is het mogelijk om met 2 mensen het te spelen (beiden een andere hond)
Lijkt mij niet......maar zou wel beter zijn
Uitlatenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:35 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Je kunt je hond aan het hondenhotel geven, dat die een ander baasje zoeken en dat jij een andere hond neemt.
Met z'n tween, zou kunnen. Je brengt een hond naar het hondenhotel als je klaar bent en haalt de andere tevoorschijnHet is te doen! En allebei tegelijk is natuurlijk ook leuk, kijken of de door de andere persoon getrainde persoon ook naar jou luistert
Verder over Nintendogs, ik las dat het uitlaten saai is, maar het is best tof
Je mag zelf weten hoe vaakquote:Op donderdag 1 september 2005 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Uitlaten![]()
Dat lijkt me wel leuk, moet dat echt ook vaak per dag of niet?
Ossu! Tatakae! Ouendan heb ik gisteren besteld na het lezen van diverse p/reviews, je hoeft er geen Japans voor te kennen, wat bij Jump Superstars dan wel weer het geval is.. mja met goeie translation guides kom je ook wel verquote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel erover om Jump Superstars en Ossu! Tatakae! Ouendan te bestellenDie shit is wazig man, en daar hou ik wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |