abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30135368
Kan je bij de FRS trouwens ook games inwisselen voor geld? ik wil namelijk van nfs: u en polarium af.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_30135932
misschien zijn deze vragen al ooit gesteld maar als ik bij dvdboxoffice aw en nintendogs bestel, hoe groot is de kans dat hij door de douane onderschept wordt?
en hoelang duurt het leveren ongeveer?
pi_30136605
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan je bij de FRS trouwens ook games inwisselen voor geld? ik wil namelijk van nfs: u en polarium af.
jep, beide games zijn nog net een half jaar oud, je krijgt er, indien de game compleet is, 15 euro per game voor
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_30138907
quote:
misschien voor V & A want 15 euro per game is best weinig, kun je vast wel wat meer voor vangen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:31:02 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30139242

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_30139444
Zonder hentai game is een console/handheld niet compleet
pi_30140040
trouwens ik zie dat sommige mensen via VGP bestellen? Link van deze webshop please?
pi_30141307
www.vgp.ca (VideoGamesPlus)
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_30152711
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef _BluB_ het volgende:
misschien zijn deze vragen al ooit gesteld maar als ik bij dvdboxoffice aw en nintendogs bestel, hoe groot is de kans dat hij door de douane onderschept wordt?
en hoelang duurt het leveren ongeveer?
Kans is 0%, ze hebben ergens een magazijn in Europa waarvanuit ze ook kunnen verzenden en met die open grenzen wordt er toch nooit gecontroleerd.
  donderdag 1 september 2005 @ 00:57:21 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30152951
Ik twijfel erover om Jump Superstars en Ossu! Tatakae! Ouendan te bestellen Die shit is wazig man, en daar hou ik wel van.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 1 september 2005 @ 02:12:29 #286
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30154253
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel erover om Jump Superstars en Ossu! Tatakae! Ouendan te bestellen Die shit is wazig man, en daar hou ik wel van.
Doen.

Jump Superstars is volgens mij veel leuker als je ook een favo anime character hebt. Kenshin is mijn favo en hij zit ook in Jump Superstars.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30156476
quote:
Wil evt Polarium wel van je overnemen

Nog 5 weekjes en Nintendogs is ook in NL
Verder wacht m'n vriendin enorm op Animal Crossing

Voor de mensen die ndogs hebben, kun je ook opnieuw beginnen? Dus een nieuwe hond kiezen om die te gaan trainen?
Is het mogelijk om met 2 mensen het te spelen (beiden een andere hond)
Lijkt mij niet......maar zou wel beter zijn
pi_30158949
Wij gaan vandaag niet in onze broek schijten heh
  donderdag 1 september 2005 @ 11:27:10 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30160090
quote:
Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Doen.

Jump Superstars is volgens mij veel leuker als je ook een favo anime character hebt. Kenshin is mijn favo en hij zit ook in Jump Superstars.
Ik heb nog steeds een zwak voor DBZ en ik geloof dat Bleach er ook inzit. Dus dat is al wel cool...
pi_30160364
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
Absoluut niet

JSS lijkt me idd ook leuk, hoop alleen wel op een US release ivm het japans lezen en da's bij een story/quest mode niet echt handig (jaja, gamefaqs, i know), maar idd gezien de rechten zal dat wel niet gebeuren...
  donderdag 1 september 2005 @ 11:39:02 #291
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_30160486
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
Hoezo, wat is er dan vandaag?
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_30161577
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Hoezo, wat is er dan vandaag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30162130
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Absoluut niet

JSS lijkt me idd ook leuk, hoop alleen wel op een US release ivm het japans lezen en da's bij een story/quest mode niet echt handig (jaja, gamefaqs, i know), maar idd gezien de rechten zal dat wel niet gebeuren...
US release kan je wel vergeten. Level objectives zijn niet zo moeilijk, past allemaal op 1 a4'tje dus je hoeft ook geen heel boekwerk mee te slepen.
pi_30162508
quote:
Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Wil evt Polarium wel van je overnemen

Nog 5 weekjes en Nintendogs is ook in NL
Verder wacht m'n vriendin enorm op Animal Crossing

Voor de mensen die ndogs hebben, kun je ook opnieuw beginnen? Dus een nieuwe hond kiezen om die te gaan trainen?
Is het mogelijk om met 2 mensen het te spelen (beiden een andere hond)
Lijkt mij niet......maar zou wel beter zijn
Je kunt je hond aan het hondenhotel geven, dat die een ander baasje zoeken en dat jij een andere hond neemt.

Met z'n tween, zou kunnen. Je brengt een hond naar het hondenhotel als je klaar bent en haalt de andere tevoorschijn Het is te doen! En allebei tegelijk is natuurlijk ook leuk, kijken of de door de andere persoon getrainde persoon ook naar jou luistert

Verder over Nintendogs, ik las dat het uitlaten saai is, maar het is best tof
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30162556
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:35 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Je kunt je hond aan het hondenhotel geven, dat die een ander baasje zoeken en dat jij een andere hond neemt.

Met z'n tween, zou kunnen. Je brengt een hond naar het hondenhotel als je klaar bent en haalt de andere tevoorschijn Het is te doen! En allebei tegelijk is natuurlijk ook leuk, kijken of de door de andere persoon getrainde persoon ook naar jou luistert

Verder over Nintendogs, ik las dat het uitlaten saai is, maar het is best tof
Uitlaten

Dat lijkt me wel leuk, moet dat echt ook vaak per dag of niet?
  donderdag 1 september 2005 @ 12:42:08 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30162704
Zo'n zin in die game
pi_30162739
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n zin in die game
Heb je hem nog niet binnen

Ik kan nog wachten op 7-8!
  donderdag 1 september 2005 @ 14:37:30 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30166225
PUPPY TIME
pi_30166586
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:37 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Uitlaten

Dat lijkt me wel leuk, moet dat echt ook vaak per dag of niet?
Je mag zelf weten hoe vaak Een a twee keer wordt aanbevolen geloof ik Maar hoe vaker je loopt, hoe verder je kan/moet aangezien de conditie van het beestje steeds beter wordt Heb em (mijn beagle; Tricks) nu geleerd hoe ie moet schooien als ik 'beg' zeg
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_30167150
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ossu! Tatakae! Ouendan heb ik gisteren besteld na het lezen van diverse p/reviews, je hoeft er geen Japans voor te kennen, wat bij Jump Superstars dan wel weer het geval is.. mja met goeie translation guides kom je ook wel ver

Klaat wel weten hoe het spel bevalt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')