iddquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:12 schreef Xrenity het volgende:
Nog steeds mijn plaatje in de OP
Er komt echt veel dit najaar! Hopelijk Metroid Hunters online.. Wordt gaaf!
Advance Wars US reclame
Ziet er gaaf uit
Ja, ik dacht eerst dat ze een of andere hond voor die review hadden opgetrommeltquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:52 schreef Yankee_One het volgende:
OMG de Nintendogs video review van Gamespot is eng
Nergens last van hierquote:Op zondag 21 augustus 2005 04:15 schreef knater het volgende:
ps: heeft fok.nl server problemen? ik kan niet meer op games.fok.nl komen of www.fok.nl, alleen forum is de laatste paar dagen nog maar (zeer langzaam) toegankelijk.
Tering, inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:16 schreef Xrenity het volgende:
29 September
Castlevania®: Dawn of Sorrow™ (Konami)
Meteos (Bandai / ?)
30 September
Advance Wars Dual Strike (Nintendo)
Madden NFL 2006 (EA)
O god
Castlevania, Meteos en Advance Wars... Allemaal in 2 dagenSpreid die zooi toch!
Meteos laat ik wel liggen... Denk dat ik voor Advance Wars ga, en dan misschien ooit nog eens Castlevania :\
Die lijst klopt niet. Meteos komt op de 23e.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tering, inderdaad3 musthaves in 2 dagen
![]()
Nee joh, gewoon gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie van de free record shop die als het goed is dan loopt! Deze actie is perfect getimed voor DS en PSP bezitters.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:16 schreef Xrenity het volgende:
29 September
Castlevania®: Dawn of Sorrow™ (Konami)
Meteos (Bandai / ?)
30 September
Advance Wars Dual Strike (Nintendo)
Madden NFL 2006 (EA)
O god
Castlevania, Meteos en Advance Wars... Allemaal in 2 dagenSpreid die zooi toch!
Meteos laat ik wel liggen... Denk dat ik voor Advance Wars ga, en dan misschien ooit nog eens Castlevania :\
Wanneer gaat die actie van start?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie van de free record shop die als het goed is dan loopt! Deze actie is perfect getimed voor DS en PSP bezitters.
DS import 25/30 euro per spel. NL 40/45 euro per spel. Zelfs met een 3=2 actie dus niet de moeite waardquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie van de free record shop die als het goed is dan loopt! Deze actie is perfect getimed voor DS en PSP bezitters.
De laatste afrekening van dvdboxoffice was anders ook alweer 30 en 35 euro, kutwisselkoersquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DS import 25/30 euro per spel. NL 40/45 euro per spel. Zelfs met een 3=2 actie dus niet de moeite waard
Tja, ik neem de moeite er niet echt meer voor die dingen te importenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DS import 25/30 euro per spel. NL 40/45 euro per spel. Zelfs met een 3=2 actie dus niet de moeite waard
Was je nou genaait met een Ds ofzo?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef BMH het volgende:
Mijn import avonturen hebben we 172 euro lichter gemaakt. Daarom importeer ik zelf niet meer uit het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |