http://ds.ign.com/articles/643/643082p1.htmlquote:Considering all these points, it's pretty clear the New Super Mario Bros. will be one of the best games on DS (or any handheldpspowned) if it continues to hold its ground. But, we hope it does more than that. As the widely regarded king of the platforming genre, the New Mario Bros. would do good to breath life into a fading 2D genre.
Ik vind het zo belachelijk dat ze nu maanden niks noemenswaardigs uitbrengen en dan eind september opeens drie high profile games in een tijdspanne van 8 dagen. Spreid dat dan een beetje!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef mikando18 het volgende:
En wat krijgen wij europeanen volgende maand (importen suxxors)
9/9 - Zoo Tycoon
[afbeelding] [afbeelding]
23/9 - Meteos
[afbeelding] [afbeelding]
30/9 - Advance Wars: Dual Strike
[afbeelding] [afbeelding]
30/9 Castlevania: Dawn of Sorrow
[afbeelding] [afbeelding]
Slecht nieuws... Lost in Blue is verschoven naar november.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:47 schreef lizardtattoo het volgende:
* Another Code is ook wel iets om een tijdje mee bezig te zijn (=adventure, geen reactiesnelheid nodig).
Wanneer is "binnenkort"? Lost in Blue is waarschijnlijk ook wel geschikt. Animal Crossing To Go.
Nou ja, "erg" kort is overdreven. Het is kort, maar een uur of acht ben je er toch wel mee bezig. Als je op Polarium uitgekeken bent dan is het een wekome afwisseling.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:48 schreef gamecube_master het volgende:
Another Code is toch juist erg kort?
quote:Zo zal het spel bijvoorbeeld de inktvis introduceren, een item wat ervoor zorgt dat het scherm van je tegenstander vol met inkt komt te zitten en deze dus moet proberen om zich met de map over het speelveld te navigeren.
Ik denk dat die spellen nog wel komen. De touchscreen bediening is er zeer geschikt voor. Of misschien ook Civilization DS?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef killermj het volgende:
Welk spel zouden jullie nou op de DS willen zien ?
Ik vind persoonlijk SIM/TYCOON spellen wel erg leuk.
Dus mij lijkt SIM CITY helemaal geweldig of CEASAR ofzo
Of C&C en dan wifi multiplayer _0_
Nog 4 dagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:26 schreef Cafi het volgende:
Het duurt nog wel een tijdje voor dat Advance Wars: Dual Strike hier is![]()
Misschien Zoo Keeper een optie, is ook maar 20 euro bij nedgame.comquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:56 schreef engessa het volgende:
Ik ga straks ook een DS halen en voor mijzelf zijn er genoeg leuke games. Maar nu gaat mijn moeder hem waarschijnlijk ook veel gebruiken aangezien die binnenkort onder het mes gaat en dan wel een paar week in het gips zit. Ik ben dus op zoek naar wat leuke games voor haar.
Nintendogs ga ik sowieso halen maar nu zit ik te twijfelen tussen Polarium en Meteos. Volgens mij is Polarium iets simpeler en daardoor meer geschikt voor mijn moeder. Iemand een mening daarover? En tips voor andere games? Beetje simpele spellen, liefst iets puzzelachtigs. Reaktiesnelheid heeft ze niet
Adventures met de oude gameplay (e.a: monkey island, indiana jones, enz).quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef killermj het volgende:
Welk spel zouden jullie nou op de DS willen zien ?
Ik vind persoonlijk SIM/TYCOON spellen wel erg leuk.
Dus mij lijkt SIM CITY helemaal geweldig of CEASAR ofzo
Of C&C en dan wifi multiplayer _0_
Wel een MORPG (1 m dus i.p.v. 2), t.w. Final Fantasy Crystal Chronicles DS.quote:
Dat zou vet zijn!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Een The Incredible Machine game. Dat zou tof werken op de DS.
Ik meen dat Red Alert aangekondingd was. En Age of Empires.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef killermj het volgende:
Welk spel zouden jullie nou op de DS willen zien ?
Ik vind persoonlijk SIM/TYCOON spellen wel erg leuk.
Dus mij lijkt SIM CITY helemaal geweldig of CEASAR ofzo
Of C&C en dan wifi multiplayer _0_
Tof, maar dat is volgens mij precies hetzelfde dan de Amerikaanse. Gelukkig krijg ik 'em volgende week alquote:‘Lab & Friends’
* Labrador Retriever
* Dwergschnautzer
* Dwergpoedels
* Welsh Corgi Pembroke
* Dwergpincher
* Shiba Inu
‘Chihuahua & Friends’
* Chihuahua
* Duitse Herder
* Boxer
* Cavalier King Charles Spaniël
* Yorkshire Terriër
* Sheltie
‘Dachshund & Friends’
* Dwergteckel
* Golden Retriever
* Beagle
* Mopshond
* Siberische Husky
* Shih Tzu
quote:Nintendogs is clearly focused on the mainstream market than the truly hardcore, but no matter who you are there's a lot of enjoyment to be had out of this unique Nintendo DS product. The interaction with the virtual dog is done extremely well on the Nintendo DS, and even if you pride yourself in your masculinity it's hard to resist these adorable critters romping around on the handheld. With all the things that you can do and collect in Nintendogs, though, it doesn't feel like it's enough, and you might find yourself expecting and wanting more out of the experience. But it's a great time until you've capped out all the play modes, and even when you do there's still a little more fun with Bark Mode to see if you can attract random puppies into your world.
8.8
Neeequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:01 schreef Xrenity het volgende:
Wanneer komt Advance Wars in Europa uit?
Moet ik hebben, maar kan hem niet vinden
Of is de Europese release ook 22 aug ?
30 september pasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef BMH het volgende:
[..]
Neee30 september
Ik heb em dinsdag als alles goed gaat.
quote:Translate by babelfish from JeuxFrance.com
"Hideo Kojima work on NDS
At the time of our cover of the living room Game Convention in Germany, we were likely to be able to maintain us with Hideo Kojima, creator of the famous series Metal Gear whose fourth episode will be revealed soon in Tokyo Game Show. While waiting for our complete interview, we can déja announce to you that Mr Kojima is very interesting about the capacities of the double screen of Nintendo DS and makes us share of his desire create an innovative play on this support, on the other hand, it cannot say some more for the moment relating to this title... Certainly more information with the TGS which will be décidemment very exciting this year on the side of Konami. "
Bronquote:Jim Merrick replaced David Gosen after his resignation, in August last year. His role is central: he takes care of european marketing, after all he's Head of European Marketing, but he also spends a lot of time on the setup of the Nintendo Wi-Fi Connection service. He really was the best person to talk to, so here we go with the full transcript of an interview which isn't really like any other...
Jim Merrick, Head of European Marketing
Puissance Nintendo : How does it work between Nintendo and the third-party publishers, if they want to use the Nintendo Wi-Fi Connection Service. It will be free for the players, but will it be free for them to bring their games to the service?
Jim Merrick : Yes, it is free. They have the option to charge for their service if they choose to do so. It depends on the game architecture : something like Mario Kart doesn't require servers since the DS speak directly to each other when the match-making is done.
It's very low-cost to operate. But a Massive Multi-Player Persistant world-type of game is a very expensive thing to operate: they may decide to charge for something like that, it's entirely their option. But we will not take a percentage of what they charge. That's their business.
PN: Does it mean they will own their own network-infrastructure?
JM: Yes, that's right. But to use the match-making has no cost associated.
PN: Talking about match-making, how does it really work? We're quite interested in that, especially since Mario Kart DS will use this feature!
JM: We don't know exactly, we haven't finished the game yet. The essence is, first of all, that you can choose to play only with your friends, and friends we define as people you know in the real world. So there's a couple of different ways you can build up your buddy-list. One of the first ways is to personally interact it : I have my DS, you have yours, and we sort of exchange our contact information and add each other to our buddy list through the LAN. So when I go online, I know who you are and how to reach you. Nothing to worry about like screen name or things like that. Then if you have a friend with whom you can't meet personally but want to add to your buddy-list, there's of course a way to do that online.
So you can restrict your play only to people you know, or you can go and say I wanna play against people in Europe and I don't care about the skill-level, or I want to play against people around the world who have similar skills to mine. Anyway you wanna go. We know from our research consumers are concerned about the fact that if you're not the first player on the game, you get online and there's already someone being an expert. It's not so much fun to lose again, and again, and again... It's up to you to choose how you want to compete online, that's it.
PN: We know that the registration mechanism will be very easy, how will you ensure that the friend you intend to add is actually really your friend?
JM: There is no user identification or password that you enter. But each DS and each user on the DS is uniquely identified on the system. So it's very much like giving to someone your mobile number. We generate a kind of one-time password: say "Add me to your buddy-list, here is my thing". A number, a password, or something like that. When they go online, they find you and ask you to be added to their list. It's really like sharing your phone number with somebody.
PN: Does it also require each user to have a different name or nickname? Can you have more than one Jim on the NWC?
JM: No, you can have as many as you want. It's one of the criterias. If you want to go to America On Line, because their namespace is horrible, I can't be Jim, I'll have to be JimSomething. So we do want to have duplicate names. We know people want to be called Mario when playing Mario Kart, or Tom Nook when playing Animal Crossing. And what the developers have asked for is the ability to have names in context of the game. So you might be Mario while racing a Mario Kart game, and Tom while playing Animal Crossing, so you don't have to pick one name for all games. But underline there is a single identity which is used and we will allow you to connect that to your account on nintendo-europe.com or if you're in the US nintendo.com, so it can be linked together there. And you can look at your buddy-list, look at your high-scores, and compare, all through the webinterface.
PN: While we're at webinterfaces, will we also be able to browse the web from the DS when it gets online?
JM: It's certainly possible, of course, but what's interesting to us is to make sure online is a natural extension of the game. So you don't go to a completely different user interface saying now I'm on GameSpy and I'm looking for somebody. It just depends on how it looks like in each game. In Mario Kart, you get there, set up a tournament and find somebody to play with, but you never really see a user selection on the screen. It's still visually part of the race track, the kart in front of you... Animal Crossing is a different type of a game. You don't really want people you don't know coming into your village and chumping down your trees, turning up your house. It's a very personal thing, so you go to the train station, you buy a ticket to get to somebody else's village taking the train. It's very much in the context of each game, even though we have a server somewhere which manages everything: we mask that from the user.
PN: Will the launch of the service be worldwide?
JM: Yes, and we'd better have WiFi Connection Service up and running when the game launched, you know!
Jim Merrick, Head of European Marketing
PN: Will the registration be per system or per game?
JM: We do use the term profiles. Profile defines different WiFi connections or locations. At home you might have a profile that uses WEP encryption and doesn't need a username or password. And you might have to have, if you play at work, another profile with a username and password. It's not for Nintendo, it's for your connection to the Internet. We also have a profile for Nintendo free hotspots that we'll put at retail locations, shopping malls and so on. Once those profiles are set up, it will detect them automatically, but it just needs to know if it's your home SSID to define, it has to use this WEP key in this environment. In terms of you picking up a username, the first time you connect to WiFi Connection Service, DS will automatically generate a userID that you will never see, you don't need to, but there is one created which creates the account for you on the servers. As far as you're concerned, you just get on and play the game.
PN: Is it the same number you give to your friends in order to appear on their buddy-list?
JM: No, it's an easier number, it's not the same number. The unique identifier for that DS, for that player, is complex. It uses the MAC Address, the time, just to make sure it is unique, because it is generated offline. So we have to know it has to be unique. That one is a bit complicated, but it's OK because you will never see it. When you want to add somebody to your buddy-list, you ask your system to give you a unique password or key that you'll give to your friend.
PN: So you'll have some servers on the network taking care of this stuff?
JM: What happens is the following: on your system it will generate a password. You can do that when both are without a WiFi Connection. The next time you go online, you get the request from your friend who also went online at some stage, and that's it. It will wait for a certain period of time. Basically every time you connect via WiFi, we have to poll the server and check if there's anybody willing to add me to their buddy-list. It's very transparent.
PN: Which detail can you give about the Nintendo hotspots you're willing to install at retail stores?
JM: We will have some available at launch, but I don't know how many. Right now, we're talking to retailers. Some are very enthusiastic about the ideas, others don't want consumers standing around in the store playing games but not buying. Some hotspots will be installed somewhere inside the mall but not at a retail location.
We're doing a lot of different things at the same time. Like we have in the booth the DS download service, we're adding those as well. But then do we install our own DSL line, or do we use the connection of the retailer? It really depends on the retailer. We don't really need much bandwitdh, so it's ok to use the existing network connection, but we're discussing this with the retailers.
PN: At E3, we had a great surprise called DS Speak, what's happening with this project?
JM: Voice over IP is a very interesting idea, and there's a lot you can do with it. I don't think the DS makes a very good telephone. It was a technical demo and how we might incorporate that in games in the future, I don't know. But I see it as something we'd like to bring into a game, where communication plays a fundamental part of the game. We don't want to get into the IP Phone type of business.
The problem with such a technology, and we saw it with XBox live, is that it takes so much power out of the system, while developers always want to use each once of the power for the gameplay. So it's hard to give up memory, processor and bandwidth in order to do voice.
PN: Mario Kart DS is a 60 frames per second game, when played local. Will online gaming going to affect performance?
JM: In terms of the graphic framerate, it will be the same, but there is the communication framerate to take into consideration. And that's dynamic: it's going to depend on the latency of the people you are playing against, which can be highly variable. If I find somebody who is only two hubs away, it will be easy and fine, but somebody in Tokyo via the whole world, then we have a latency with everybody. You have to balance the latency between all players.
In our games, we have to do some kind of error-handling and predicting. It's a good example with Mario Kart: if the kart is moving in this direction, it will probably keep moving into that direction: maybe we miss a packet of information, but each DS continues to draw that kart going into that direction till it receives a new TCP packet with the correct information. It works, the same applies to items.
PN: What is happening with Animal Crossing, now with a 2006 release date?
JM: In Europe, it has always been 2006, so there's no change for us. What's important to me in Europe is the delay between the launch in Japan, in the US and in Europe. The strength of this franchise is not that strong in Europe because of it was soooo late. People lost interest and Nintendo lost credibility taking so long to bring that game. We won't make that mistake again. It's a huge amount of text to localize, but we already have teams working on localization.
PN: To summarize, which games will use the WiFi Connection Service?
JM: Mario Kart, then Tony Hawk might be second, followed by Animal Crossing as third, and there's a number of projects that we haven't announced yet.
PN: Great! That's it from us, many thanks for your time, and enjoy the show!
JM: You're welcome !
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:08 schreef mikando18 het volgende:
Nintendogs scoort een 9.1 en advance wars een 9.2 bij Gamespot![]()
Ik denk dat dat wel de bedoeling is. Het is immers het plan (hoe dat uitpakt moeten we nog zien, natuurlijk), dat iedereen zó online kan, ook als ze niet weten wat die afkortingen betekenen, zoals ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:07 schreef gamecube_master het volgende:
Zou ik dan ook met mijn WPA beveiliging online kunnen? Omdat ze het alleen over WEP hebben. Ik heb niet echt zin om de hele tijd tussen die 2 te schakelen. Als het user friendly moet zijn dan moeten ze ook WPA ondersteunen.
lol, op dit moment zou ik ook niet online kunnen met de PSP. Alleen de webbrowser doet het. WPA beveiliging is een meer geavanceerdere beveiliging en ook veel moeilijker te kraken. WEP beveiliging is zo te kraken voor een hacker. Als je verbinding een paar uurtjes zonder uit te vallen open staat kan hij met de juiste programmatuur makkelijk binnen komen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:23 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel de bedoeling is. Het is immers het plan (hoe dat uitpakt moeten we nog zien, natuurlijk), dat iedereen zó online kan, ook als ze niet weten wat die afkortingen betekenen, zoals ik.
Nederlandse ''Samenvatting''quote:
quote:Wi-Fi, een wonderlijk ding waarmee we allen online kunnen gaan. Mario Kart DS is verkrijgbaar op 11 november, en dat is de éérste DS titel die online gaat. Met vier personen karten, mooie tijden staan voor de deur. Nintendo is ook bezig met Animal Crossing, de twee online titel. ACDS zou in 2006 moeten verschijnen...
Puissance Nintendo heeft een interview gehouden met Jim Merrick. Hij staat in voor de Marketing voor Europa. Enkele interessante vragen worden beantwoord in dit interview met als onderwerp Wi-Fi.
Bedrijven die online games voor de DS maken zullen gratis gebruik kunnen maken van Nintendo's online service, net als de spelers. Ze mogen kiezen of ze geld vragen voor online te gaan met hun games. Games als Mario Kart DS hebben geen server nodig, omdat de DS'en automatisch met mekaar communiceren. Voor games als MMORPG's zullen bedrijven hoogstwaarschijnlijk wat geld vragen. Merrick zei dat Nintendo niks van dat geld zal nemen, dat zal allemaal naar het bedrijf gaan die de game heeft gemaakt. Ze zullen een eigen netwerk infrastructuur krijgen, een eigen deel op Nintendo's online netwerk.
In Mario Kart DS zal je online kunnen racen. Je zal vrienden kunnen uitdagen die in je buddylist staan, mensen willekeurig kunnen uitkiezen ofwel gamers met hetzelfde niveau kunnen uitdagen. Zo heeft iedereen gelijke kansen om te winnen. Als je je vriend of vriendin toevoegt aan je buddylist kan je zeker zijn dat je de juiste persoon hebt gekozen. Elke persoon zal automatisch geïdentificeerd worden door de DS, het zijn allemaal unieke apparaten. Voor iemand toe te voegen aan je buddylist zal je een soort nummer moeten doorgeven, vervolgens zal je in zijn of haar vriendenlijst staan.
Je hoeft niet per sé een unieke nick te hebben. Dit doet men omdat ze weten dat spelers bijvoorbeeld graag Mario als nick willen hebben terwijl ze Mario Kart online spelen. Je hoeft geen nick te nemen die je bij alle games gebruikt, dus je kan altijd een nieuwe kiezen. Je kan wel maar één identiteit hebben, en hiermee moet je verbinding maken met je account op Nintendo-Europe.com. Je kan je buddylist inkijken, je highscores bekijken en highscores vergelijken, allemaal door de webinterface.
Jim Merrick zei ook dat Nintendo de service op dezelfde datum over de hele wereld wil lanceren. Ze willen alles afhebben als Mario Kart in de winkel ligt, dus rond 11 november zullen we online kunnen gaan.
Als je de eerste keer online gaat zal de DS automatisch een code voor je generen, net zoals een IP. Deze zal je nooit zien, maar is aanwezig. En als je een vriend wil toevoegen aan je buddylist, zal de DS van je medegamer een code geven. Hij of zij moet deze vervolgens aan jou geven, en die moet je ingeven. Zo kan je hem of haar toevoegen.
Merrick zei dat winkels meestal enthousiast zijn over de hotspots. Er zijn ook uitzonderingen die weigeren om de hotspots te plaatsen, omdat ze niet willen dat gamers er spellen spelen zonder iets te kopen. Samen met de hotspots zullen de demo pods ook opgesteld worden.
Nintendo is van plan om de software 'DSSpeak' in games te implementeren, hoewel het moeilijk zal worden. Dit soort software eist veel van de hardware.
Nintendo is zich ervan bewust dat ze niet dezelfde fout mogen maken als bij Animal Crossing. De DS versie zal zo snel mogelijk naar Europa komen. Teams zijn nu al bezig met de vertaling van de game. Animal Crossing zal een online titel worden, net zoals Mario Kart DS en Tony Hawk DS. Merrick wees er ook op dat er nog een heleboel onaangekondigde titels zijn die online gaan.
Bron: DS-gamer.nl
Oh ja, interessant...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:26 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
lol, op dit moment zou ik ook niet online kunnen met de PSP. Alleen de webbrowser doet het. WPA beveiliging is een meer geavanceerdere beveiliging en ook veel moeilijker te kraken. WEP beveiliging is zo te kraken voor een hacker. Als je verbinding een paar uurtjes zonder uit te vallen open staat kan hij met de juiste programmatuur makkelijk binnen komen.
-edit-
Ik lees net dat ze de WEP beveiliging al in 3 min kunnen kraken..
iddquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:12 schreef Xrenity het volgende:
Nog steeds mijn plaatje in de OP
Er komt echt veel dit najaar! Hopelijk Metroid Hunters online.. Wordt gaaf!
Advance Wars US reclame
Ziet er gaaf uit
Ja, ik dacht eerst dat ze een of andere hond voor die review hadden opgetrommeltquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:52 schreef Yankee_One het volgende:
OMG de Nintendogs video review van Gamespot is eng
Nergens last van hierquote:Op zondag 21 augustus 2005 04:15 schreef knater het volgende:
ps: heeft fok.nl server problemen? ik kan niet meer op games.fok.nl komen of www.fok.nl, alleen forum is de laatste paar dagen nog maar (zeer langzaam) toegankelijk.
Tering, inderdaadquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:16 schreef Xrenity het volgende:
29 September
Castlevania®: Dawn of Sorrow™ (Konami)
Meteos (Bandai / ?)
30 September
Advance Wars Dual Strike (Nintendo)
Madden NFL 2006 (EA)
O god
Castlevania, Meteos en Advance Wars... Allemaal in 2 dagenSpreid die zooi toch!
Meteos laat ik wel liggen... Denk dat ik voor Advance Wars ga, en dan misschien ooit nog eens Castlevania :\
Die lijst klopt niet. Meteos komt op de 23e.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tering, inderdaad3 musthaves in 2 dagen
![]()
Nee joh, gewoon gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie van de free record shop die als het goed is dan loopt! Deze actie is perfect getimed voor DS en PSP bezitters.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:16 schreef Xrenity het volgende:
29 September
Castlevania®: Dawn of Sorrow™ (Konami)
Meteos (Bandai / ?)
30 September
Advance Wars Dual Strike (Nintendo)
Madden NFL 2006 (EA)
O god
Castlevania, Meteos en Advance Wars... Allemaal in 2 dagenSpreid die zooi toch!
Meteos laat ik wel liggen... Denk dat ik voor Advance Wars ga, en dan misschien ooit nog eens Castlevania :\
Wanneer gaat die actie van start?quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie van de free record shop die als het goed is dan loopt! Deze actie is perfect getimed voor DS en PSP bezitters.
DS import 25/30 euro per spel. NL 40/45 euro per spel. Zelfs met een 3=2 actie dus niet de moeite waardquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie van de free record shop die als het goed is dan loopt! Deze actie is perfect getimed voor DS en PSP bezitters.
De laatste afrekening van dvdboxoffice was anders ook alweer 30 en 35 euro, kutwisselkoersquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DS import 25/30 euro per spel. NL 40/45 euro per spel. Zelfs met een 3=2 actie dus niet de moeite waard
Tja, ik neem de moeite er niet echt meer voor die dingen te importenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
DS import 25/30 euro per spel. NL 40/45 euro per spel. Zelfs met een 3=2 actie dus niet de moeite waard
Was je nou genaait met een Ds ofzo?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef BMH het volgende:
Mijn import avonturen hebben we 172 euro lichter gemaakt. Daarom importeer ik zelf niet meer uit het buitenland.
Wanneer, wanneer, wanneer, hebben, hebben, hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:35 schreef koei het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon gebruik maken van de 3 halen 2 betalen actie van de free record shop die als het goed is dan loopt! Deze actie is perfect getimed voor DS en PSP bezitters.
Dat zou best een strakke actie zijn jaquote:Op maandag 22 augustus 2005 11:51 schreef killermj het volgende:
Ze moeten de PHOTOPLAY spellen op 1 cart zetten voor de DS
Scheelt bij veel mensen weer een hoop euries
Ik weet niet waar je ze voor 25 euro weghaalt, maar dvdboxoffice geeft een hele gunstige foute koers als je hem op euro zet. Dit is niet de echte koers. Maak er maar 30 / 35 van.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
DS import 25/30 euro per spel. NL 40/45 euro per spel. Zelfs met een 3=2 actie dus niet de moeite waard
En idd, hardware wordt bij dvdboxoffice via DHL verstuurd, en omgerekend is een ds daar 154 euro. DHL geeft hem netjes aan op de grens an dan komt er 19% btw overheen. Ik was 174 euro kwijt voor een ds + sm64ds, dat vond ik wel acceptabel.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:31 schreef BMH het volgende:
Mijn import avonturen hebben we 172 euro lichter gemaakt. Daarom importeer ik zelf niet meer uit het buitenland.
Mijn DS koste me 320 euroquote:Op maandag 22 augustus 2005 16:57 schreef Webby het volgende:
[..]
En idd, hardware wordt bij dvdboxoffice via DHL verstuurd, en omgerekend is een ds daar 154 euro. DHL geeft hem netjes aan op de grens an dan komt er 19% btw overheen. Ik was 174 euro kwijt voor een ds + sm64ds, dat vond ik wel acceptabel.
Bij games is dit niet het geval ...
(Alhoewel een ds kopen bij de mediamarkt en sm64ds los bestellen bij dvdboxoff achteraf goedkoper zou zijn geweest)
Canadese dollar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:50 schreef lelibel het volgende:
Zeg wat is CDN voor valuta? Hebben ze daar ook gratis verzenden wereldwijd?
Canadian Dollar =D bijna 5 euro verzendkosten, en dan nog goedkoper dan hier in Nederland kopenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:50 schreef lelibel het volgende:
Zeg wat is CDN voor valuta? Hebben ze daar ook gratis verzenden wereldwijd?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:26 schreef Mr.Happ-E het volgende:
http://www.videogamesplus.ca/Evenals AW:DS. Maar dat geeft niet, er staat dat ze 'em morgen weer binnenkrijgen, dus wacht ik nog geduldig een dag af.
En offtopic, ik ben jarig
owh, ik betaal doodleuk 9 euro verzendkosten voor 2 gamesquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:31 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Canadian Dollar =D bijna 5 euro verzendkosten, en dan nog goedkoper dan hier in Nederland kopenEn als je twee spellen tegelijk besteld, dan valt het helemaal in het niet. En je hebt ze eerder. Ik ga een import-only iemand worden, denk ik
Behalve misschien bij online spellen
DEC. 5 ACDSquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[heel veeeel release data (USA) ]
(USA)
Ja als ik die valuta omreken kost nintendogs me 28 euro. Das nie veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:31 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Canadian Dollar =D bijna 5 euro verzendkosten, en dan nog goedkoper dan hier in Nederland kopenEn als je twee spellen tegelijk besteld, dan valt het helemaal in het niet. En je hebt ze eerder. Ik ga een import-only iemand worden, denk ik
Behalve misschien bij online spellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |