Hoeveel kost Global Priority dan?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt eraan hoe je het laat verzendenVia Global Priority is er niet veel aan de hand, via DHL of UPS wel, dan heb je 90% kans op douane
Trut, mn Nintendogs, wat doe je!quote:
My bad, ik dacht dat het per bestelling was, maar was dus per itemquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:12 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
owh, ik betaal doodleuk 9 euro verzendkosten voor 2 games
GP is gratis als je games koopt bij LiK Sang. Echter, Lik Sang is me te duur. Doe mij maar DVD Boxoffice.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:55 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Hoeveel kost Global Priority dan?
Zo brokkelt je 25-30 euro vs. 40-45 in Nederland argument wel snel af natuurlijk
Je kiest toch gewoon free shipping? dat heb ik iig met JSS gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ligt eraan hoe je het laat verzendenVia Global Priority is er niet veel aan de hand, via DHL of UPS wel, dan heb je 90% kans op douane
Waarom de Japanse dan? De Amerikaanse is net uit...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendogs gekocht, wel de Japanse dus dat wordt nog even uitzoeken
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:06 schreef Strolie75 het volgende:
Nintendogs gekocht, wel de Japanse dus dat wordt nog even uitzoeken
eeuw * mikando18 haalt worms van zijn to get lijst af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:07 schreef BMH het volgende:
Worms DS
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe sonic rush trailer
For full access to this article you must be an IGN Insider Memberquote:
I was about to say the same. Mijn advance wars ook trouwensquote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:45 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Nintendogs shipped. I'm a happy gamer!
De Jap. versie?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
I was about to say the same. Mijn advance wars ook trouwens
Browse eens op Canadese dollar, ze rekenen ook af en die valuta. Reken dat dan zelf eens om: http://www.gwktravelex.nl/personal/converter.asp?content=cnv&lang=NLD en je ziet ... 32,19quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:10 schreef lelibel het volgende:
Volgens mij het beste dvdboxoffice? Daar is hij 28 met gratis verzenden. Kun je daar alleen met creditcard?
quote:Foreign exchange rates are approximate and should be used for comparison purposes only. The final amount charged is dependant on the exchange rate used by your financial institution.
Als die al terecht komen in de schappen. Op de games release lijst staan ze alle 3 iig niet, alleen Nintendogs. Het aanbod van de frs is ook bedroevend. Als ik er nu 3 zou moeten kiezen kom ik niet verder dan Yoshi..quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 12:29 schreef OnaNia het volgende:
Die actie van de FRS komt echt goed uit, Meteos, Advance Wars en Castlevania voor de prijs van 2!
Nee joh, gekquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De Jap. versie?Ik zag hem liggen maar durfde het niet aan.
Kirby heeft toch de mooiste DS-graphics?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik wil niet veel zeggen hoor, maar dit zijn mischien de beste DS graphics tot nu toe. Tuurlijk zo uitvergroot ziet het eruit als een pixelbrei, maar straks op het scherm ziet het er echt mooi uit.
Nintendogs of Another code imo.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:21 schreef OnaNia het volgende:
[..]
Kirby heeft toch de mooiste DS-graphics?
Ja, Another Code is ook een echt kunststukje. Maar ik dacht dat de algemene consensus was in reviews en zo dat Kirby tot nu toe het spel is met de beste graphics op de DS, met die prachtige achtergronden en zo.quote:
Nee Pictochatquote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Polarium heeft de mooiste graphics
Een wat?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:41 schreef mikando18 het volgende:
schrokverstijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |