abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30004083
Dat gebrabbel is uit pure angst omdat de DS het toch iets beter doet dan sony had verwacht, en de psp toch redelijk tegenvalt kwa verkoop en support.

Ik kan er dus alleen maar om lachen
Houd van een lijntje.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:13:15 #202
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30004148
Nou, ik denk dat de PSP de DS wel inhaalt weer. De eerste 2 jaar zijn voor de DS en dan gaat de PSP inhalen. Op het moment dat dat gebeurd komt de Gameboy Evolution
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:18:54 #203
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30004306
Ik denk dat de PSP wel de DS gaat overtreffen. Sony richt veel meer op wat het grote publiek wilt: multimedia en strakke graphics. Maar de DS is zeker geen slecht apparaat, ik ben erg zelf erg tevreden mee.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:21:08 #204
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30004357
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik denk dat de PSP de DS wel inhaalt weer. De eerste 2 jaar zijn voor de DS en dan gaat de PSP inhalen. Op het moment dat dat gebeurd komt de Gameboy Evolution
Nenenennenee. De PSP gaat in de VS de DS inhalen, dan komen er meer goede games uit voor de DS, daarna komt Nintendo wi-fi connection, daarna komt Pokemon en het is over en uit voor de PSP. In Japan en Europa is de voorsprong van de DS nu te groot en kan de PSP het niet meer inhalen.

Ik vind de PSP het wel redelijk doen eigelijk.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_30004571
Ik las op GAF dat iemand zei dat Japanse en Westerse devs de PSP al dood verklaren. Vooral omdat de ontwikkelingskosten ongeveer zo hoog zijn als op een console, maar dan voor een handheld - waar niet het grote geld ligt.

Een ander reageerde hierop met 'Ik ken wel Japanse developers die er zo over denken, maar dat er ook Westerse devs zijn dat verbaasd me.'

ben benieuwd of dit nou echt zo is, want anders hebben ze toch een probleem...
/edit
Ruzbeh zit wel aardig in de buurt denk ik
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:38:43 #206
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30004809
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:21 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nenenennenee. De PSP gaat in de VS de DS inhalen, dan komen er meer goede games uit voor de DS, daarna komt Nintendo wi-fi connection, daarna komt Pokemon en het is over en uit voor de PSP. In Japan en Europa is de voorsprong van de DS nu te groot en kan de PSP het niet meer inhalen.

Ik vind de PSP het wel redelijk doen eigelijk.
Daarnaast zijn er wederom te weinig PSP's voor de release, ditmaal voor Europa...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:39:11 #207
65330 Ruzbeh
pi_30004823
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:29 schreef Xrenity het volgende:
Ik las op GAF dat iemand zei dat Japanse en Westerse devs de PSP al dood verklaren. Vooral omdat de ontwikkelingskosten ongeveer zo hoog zijn als op een console, maar dan voor een handheld - waar niet het grote geld ligt.

Een ander reageerde hierop met 'Ik ken wel Japanse developers die er zo over denken, maar dat er ook Westerse devs zijn dat verbaasd me.'

ben benieuwd of dit nou echt zo is, want anders hebben ze toch een probleem...
De devkosten zijn inderdaad hoog maar er komen alsnog aardig veel games uit voor de PSP en dat snap ik eerlijk gezegd niet. Het is alsof ontwikkelaars zomaar games erop uitbrengen alleen omdat het een PlayStation is.

Ik denk dat GTA: Liberty City Stories een enorme boost geeft voor de PSP in de VS en Europa maar niet voor Japan dus eigelijk is het nu al over en uit voor de PSP in Japan. Als GTA:LCS uitkomt terwijl de PSP nog steeds 250 dollar is en in Europa 250 euro dan krijg je niet zo'n hele dikke boost.
Daarnaast komt GTA:LCS uit als de X360 al uit is en veel mensen die een PSP kopen of er geintreseerd in zijn willen geen handheld maar een nieuw gaming platform zeg maar. Dus de X360 zal enigzins invloed hebben op de PSP verkopen, geen flauw idee hoeveel.

En trouwens leuk om te zien dat Nintendo MP Hunters online zet.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 18:41:52 #208
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30004876
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:39 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

De devkosten zijn inderdaad hoog maar er komen alsnog aardig veel games uit voor de PSP en dat snap ik eerlijk gezegd niet. Het is alsof ontwikkelaars zomaar games erop uitbrengen alleen omdat het een PlayStation is.

Ik denk dat GTA: Liberty City Stories een enorme boost geeft voor de PSP in de VS en Europa maar niet voor Japan dus eigelijk is het nu al over en uit voor de PSP in Japan. Als GTA:LCS uitkomt terwijl de PSP nog steeds 250 dollar is en in Europa 250 euro dan krijg je niet zo'n hele dikke boost.
Daarnaast komt GTA:LCS uit als de X360 al uit is en veel mensen die een PSP kopen of er geintreseerd in zijn willen geen handheld maar een nieuw gaming platform zeg maar. Dus de X360 zal enigzins invloed hebben op de PSP verkopen, geen flauw idee hoeveel.

En trouwens leuk om te zien dat Nintendo MP Hunters online zet.
Bedenk ook dat er binnenkort vele goede games komen voor de DS. Op 11 November natuurlijk het "hoogtepunt" met MK:DS en Nintendo WiFi Connection. Dat gaat in Europa echt wel een hele boost geven aan de verkopen van de DS, net als dat het in de VS en Japan (weer) zal gaan doen.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30006076
Kent iemand btw. deze webwinkel. Ik zie onderaan een datum van bestaan sinds 2003 staan, maar pages als shipping zijn nog under contruction en betalen is alleen via paypal. Maar ze hebben nog wel nintendogs stylusjes en die zoek ik.

http://www.japanpa.com
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_30006437
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat de PSP wel de DS gaat overtreffen. Sony richt veel meer op wat het grote publiek wilt: multimedia en strakke graphics. Maar de DS is zeker geen slecht apparaat, ik ben erg zelf erg tevreden mee.
Het grote publiek koopt zo'n ding alleen maar voor de heb omdat het hip is. Net zoals al die mobieltjes met camera en uiteindelijk word het na een paar maanden nooit meer gebruikt. Verkoop van de psp zal misschien wel goed zijn maar de winst ligt in de verkoop van games en die zal wel tegenvallen. Bij de DS heb je dat probleem niet, is puur voor mensen die een spelletje willen spelen dus je bent er ook zeker van dat je games zal verkopen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 23:38:54 #211
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_30015125
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:51 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Pauper gast Zeg, hebben ze de PSP al gereleased in Japan? Daar zal het de DS ook wel met de grond gelijk maken
de gba sp verkoopt op dit moment zelfs beter dan de psp

een maandje terug was het per week meestal:

psp 20.000
ps2 30.000
ds 40.000

toen kwam jumpsuperstars uit:

psp 20.000
ps2 30.000
ds 103.000
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:50:05 #212
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30021900
Sony heeft nu de lancering van de PSP binnenkort gaat plaatsvinden aangegeven dat ze Nintendo geen serieuze concurent vindt op de handheldmarkt. Phil Harrison van Sony gaf de volgende verklaringen.
quote:
“The idea of a handheld rivalry with Nintendo is an irrelevance, those formats don’t appear in our planning. It’s not a fair comparison; not fair on them, I should stress. That sounds arrogant, maybe, but it’s the truth." [...] "Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it’s pretty much defined by a boy or girl’s ability to admire Pokémon." [...] “With the DS, it’s fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen, but I fear that it won’t have a lasting impact beyond that of a gimmick – so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that.”
Of deze uitspraak van Phil Harrison slim is valt te betwijfelen aangezien de Nintendo DS voorlopig toch al een paar miljoen keer vaker over de toonbank is gegaan dan de PSP.
bron

Wat een arrogantie
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:29:22 #213
65330 Ruzbeh
pi_30022147
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 08:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Sony heeft nu de lancering van de PSP binnenkort gaat plaatsvinden aangegeven dat ze Nintendo geen serieuze concurent vindt op de handheldmarkt. Phil Harrison van Sony gaf de volgende verklaringen.
[..]

Of deze uitspraak van Phil Harrison slim is valt te betwijfelen aangezien de Nintendo DS voorlopig toch al een paar miljoen keer vaker over de toonbank is gegaan dan de PSP.
bron

Wat een arrogantie
Is al gepost. 't Zal maar aan je reet roesten zeg, ken mij 't schelen wat de mensen van Sony vinden.
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:39:15 #214
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30022237
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 09:29 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Is al gepost. 't Zal maar aan je reet roesten zeg, ken mij 't schelen wat de mensen van Sony vinden.
Geen zin om het hele topic door te lezen
pi_30023159
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef Webby het volgende:
Kent iemand btw. deze webwinkel. Ik zie onderaan een datum van bestaan sinds 2003 staan, maar pages als shipping zijn nog under contruction en betalen is alleen via paypal. Maar ze hebben nog wel nintendogs stylusjes en die zoek ik.

http://www.japanpa.com
Nee, ken deze webwinkel helaas nog niet maar wel een beetje vaag dat de shipping pagina nog steeds under construction is, wist je trouwens dat ze die stylus ook verkopen op http://www.play-asia.com/ heb daar al vaker stuff besteld en komt altijd aan
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:00:57 #216
46045 mikando18
stop drop rofl
pi_30027418
quote:
Nintendo Europe expects to see 50 per cent growth in its handheld business in Europe this year, according to European president Satoru Shibata, who says that the company hopes to sell over three million Nintendo DS consoles in 2005.

Speaking at a special event held last night to showcase Nintendo's line-up for Christmas, Shibata boasted of the huge success of the DS in Japan to date and its strong uptake in Europe - and made healthy forecasts for the European market for the rest of the year.

"We would like to sell over three million units of Nintendo DS across Europe by the end of 2005, and one million units in the UK alone," he told the audience in central London.

"Coupled with our forecasts on Game Boy Advance SP and Game Boy Micro, we are looking at a massive 50 per cent growth in the Nintendo handheld business in the UK."

The company is well on track to meet that target, according to Nintendo's UK boss David Yarnton, who revealed that "year to date - January to July - like for like sales of Nintendo handheld consoles are up 91 per cent, and that's in an environment of retail doom and gloom."

"That's almost double the market of the previous year," he continued. "38 per cent of all hardware sold this year in the UK is now attributable to Nintendo handheld consoles. In retail sales terms, by the end of 2005, Nintendo handheld hardware and first- and third-party software sales will account for a massive GBP 250,000,000 in sales in the UK alone."

Regardless of the imminent arrival of the PlayStation Portable in Europe - with Sony's system set to launch next Thursday - Nintendo is bullish about its prospects in this market for the rest of the year.

"Despite over 15 years of ownership of the portable games space, we're not planning to sit back and rest on our laurels," Yarnton told the audience. "We created portable gaming, and we're not moving out."

Both speakers highlighted Nintendogs as one of the key titles for the holiday season, with the game being presented as an example of a title which reaches far beyond the traditional gaming audience and appeals to a demographic previously untapped by the medium.

"The launch of Nintendogs was responsible for making Nintendo DS into the best selling game system in Japan, in fact selling two to three times the rate of the PSP - both hardware and software," Shibata pointed out.

"We have also seen in Japan that a massive 40 per cent of purchasers of Nintendogs are females - clear testament that we are expanding the market, and people's very perception of what a videogame is."
Nintendo strikes back, tenminste niet zo kinderachtig als die sukkels van Sony

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11124
push it to the limit
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:11:13 #217
65330 Ruzbeh
pi_30027683
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 14:00 schreef mikando18 het volgende:

[..]

Nintendo strikes back, tenminste niet zo kinderachtig als die sukkels van Sony

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11124
De PR bullshit van Nintendo is inderdaad niet zo kinderachtig als de PR bullshit van Sony. Maar goed, zoals ik net al zei, kan mij 't nou schelen. De laatste replies horen thuis in een "kots hier op Sony" topic en niet in een Nintendo topic.
pi_30028968
Beide kamper PR bullshitten er op los. Is leuk voor de fanboys, maar heeft verder totaal geen waarde.

Ik heb schijt aan beide, koop ze gewoon allebei.

Komt de roze DS overigens gewoon naar Nederland?
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:45:37 #219
65330 Ruzbeh
pi_30030217
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef Morthill het volgende:
Beide kamper PR bullshitten er op los. Is leuk voor de fanboys, maar heeft verder totaal geen waarde.

Ik heb schijt aan beide, koop ze gewoon allebei.

Komt de roze DS overigens gewoon naar Nederland?
Dat je trouwens ballen hebt om een roze DS te kopen.

R.E.S.P.E.C.T.
pi_30036989
Nintendogs Chihuahua USA versie is binnen
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:35:59 #221
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30038090
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:45 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

R.E.S.P.E.C.T.
Roze is in, en okay imo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_30038174
Advance Wars: Dual Strike is binnen. Weinig veranderd, veel nieuw

Op Nintendogs moet ik nog tot dinsdag wachten.
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_30038235
Heb je het ook via nedgame bestelt?
Houd van een lijntje.
pi_30038246
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:38 schreef Yankee_One het volgende:
Advance Wars: Dual Strike is binnen. Weinig veranderd, veel nieuw

Op Nintendogs moet ik nog tot dinsdag wachten.
Waar heb je besteld?
pi_30038342
VGP
pi_30038691
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 15:45 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

R.E.S.P.E.C.T.
Tussen de regels door lezend zeg je dat ie naar NL komt? Of moet ik importeren?

En wat kan ik zeggen, Roze, Nintendogs. Chick Magnet
pi_30039019
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:55 schreef Morthill het volgende:

[..]

Tussen de regels door lezend zeg je dat ie naar NL komt? Of moet ik importeren?

En wat kan ik zeggen, Roze, Nintendogs. Chick Magnet
Algemeen respect vanisher

Nee hoor niets dan lof voor iemand die in de trein tegen zijn roze DS 'zit !' zegt
pi_30039062
Roze en blauw komen naar Nederland

...homo...
Houd van een lijntje.
pi_30039159
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:07 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

Algemeen respect vanisher

Nee hoor niets dan lof voor iemand die in de trein tegen zijn roze DS 'zit !' zegt
Verheug me nu al. Voor de gein tijdens het stappen je roze DS meenemen, en midden in een drukke disco met de muziek kei hard zit roepen tegen je DS en vervolgens ook nog liefkozingen.

Naja, hoef ik hem niet te importeren, mss welliswaar duurder, maar iig geen last van de duane. Had laatst 40 euro naheffing
pi_30039320
Drukke Disco = Geduw = Rondspattend bier = Lang stinkende roze DS

En je moet weten waar je moet importeren
pi_30039360
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Yankee_One het volgende:
Drukke Disco = Geduw = Rondspattend bier = Lang stinkende roze DS

En je moet weten waar je moet importeren
Het was ook absoluut niet serieus bedoelt. Voor je weet stoot iemand je om, valt ie, en is ie kaduuk. Liever niet. Maar het idee is leuk

En waar je ook importeert, de duane kan altijd onderscheppen. Ik koop al jaren spullen uit de States, 1 keer ben ik genaaid. Tsja, shit happens nu eenmaal.
pi_30039598
Mijn post was ook niet helemaal serieus hoor
pi_30039650
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn post was ook niet helemaal serieus hoor
Is te hopen, ik zou nog denken dat je er ervaring mee hebt
pi_30039705
Drukke disco's: ja

Roze DS: nee
pi_30040352
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 21:29 schreef Yankee_One het volgende:
Drukke disco's: ja

Roze DS: nee
Dat geld voor ons allemaal denk ik wel. Hoewel, we zijn en blijven gamers, niet allemaal social life enzo
  zondag 28 augustus 2005 @ 00:59:19 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30046471
Ik heb Nintendogs en AW:DS nog niet binnen Dat wachten
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zondag 28 augustus 2005 @ 11:44:41 #237
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30052063
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Nintendogs en AW:DS nog niet binnen Dat wachten
same here
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30052837
En op zondag komt geen post .
pi_30053463
Heeft iemand enig idee of ze met Global Priority ook op maandag bezorgen en waar komt dat eigenlijk mee gewoon TPG of niet? Heb namelijk mijn Advance ward DS, Nintendogs en Meteos nog niet binnen
  zondag 28 augustus 2005 @ 13:24:01 #240
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30053586
Global Priority komt niet met de TPG en bij mij komen ze op elke dag van de week wel eens een keer
pi_30053783
nou gelukkig dan maar zul je net zien ga dinsdag de hele dag weg dat ze dan natuurlijk net langs komen =P
  zondag 28 augustus 2005 @ 14:12:44 #242
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_30054535
Is er eigenlijk al een Game&Watch Gallery voor de DS aangekondigd? Dat zou wel perfect moeten werken met die twee schermpjes.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_30060982
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef Yankee_One het volgende:
VGP
Waarom de jouwe wel en de mijne niet
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  maandag 29 augustus 2005 @ 07:42:24 #244
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_30066413
FRS heeft de aanbieding 3 halen 2 betalen..
Echter staan de "nieuwe" ds spellen er nog niet tussen... Dus geen pre-orders (alleen fifa06, lijkt me ook leuk, maar die haal ik wel op de cube)
Welke gaan jullie halen?
  maandag 29 augustus 2005 @ 07:46:57 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30066431
Bij de FRS? NIets... Zelfs met die actie te duur...
  maandag 29 augustus 2005 @ 08:32:26 #246
10646 killermj
Jah Man Jah ©By KillerMJ
pi_30067008
Hoezo te duur ??
Is importeren goedkoper dan ?

Weet iemand btw de release datum van:
Zoo Tycoon
Age Of Empire
pi_30067426
Zoo Tycoon 09-09-2005
Age Of Empire is nog niet exact vastgesteld maar komt ergens in december.
pi_30067535
Ik heb hier een toffe MoviePlayer te koop, ook bruikbaar op de DS:
[TK] GBA Movie Player v2 voor GBA(SP) en DS
pi_30067815
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoellang duurt het meestal voordat je je pakketje binnen hebt van Lik-sang?
pi_30068127
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 09:40 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]
1 a 2 weken.

Ga denk ik de roze DS gewoon alsnog importeren. Scheelt toch nog een oop geld. Nintendogs haal ik dan wel uit Amerika, samen met Feel the Magic.
pi_30074071
Tip: Project Rub (NDS) 44.95 29.99 BIj de Free Record Shop
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_30074961
En hij ligt er ook 2ehands voor 35.00

Heb gevraagd of die niet 15 zou moeten worden dan, zij vragen aan hoofdkantoor en die zeggen doodleuk haal al die 2ehandse versies maar 6 maanden uit de schappen en verkoop ze dan voor 15. Waarom niet nu?
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_30077061
Yeuh, ik heb nintendogs binnen! Best leuk, al snap ik al die hoge punten niet helemaal. Ook is dat beest van mij stronteigenwijs!!

Maar ze kan wel goed frisbees vangen! (het is de mini pincher)
Houd van een lijntje.
pi_30077532
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Yeuh, ik heb nintendogs binnen! Best leuk, al snap ik al die hoge punten niet helemaal. Ook is dat beest van mij stronteigenwijs!!

Maar ze kan wel goed frisbees vangen! (het is de mini pincher)
Ik wil oooooooooooooooook
pi_30084665
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 21:34 schreef lelibel het volgende:

[..]

Ik wil oooooooooooooooook
Kan niet wachten tot 7-10 als de roze DS uitkomt. Want tjsa, Nintendogs zonder Roze DS is natuurlijk maar de halve lol. Moek wel op tijd de game importeren anders heb ik er nog niks aan.

Naja, vermaak ik me voorlopig maar met een echte hond
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 01:40:27 #256
65330 Ruzbeh
pi_30085759
http://ms.nintendo-europe.com/wifitest/en_home.htm

Allemaal even doen. Ik kannie omdat ik geen Windows gebruik. Baggerzooi.
pi_30090766
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 01:40 schreef Ruzbeh het volgende:
http://ms.nintendo-europe.com/wifitest/en_home.htm

Allemaal even doen. Ik kannie omdat ik geen Windows gebruik. Baggerzooi.
Gedaan
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:49:43 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30091553
Ik heb mijn Another Code bestelling geannuleerd, en Lost in Blue ga ik ook niet halen. Ik heb besloten dat ik geen adventure gamer ben
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:52:40 #259
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_30091627
En dat had je nog niet door toen je ICO ervan beschuldigde geen gameplay te hebben?
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:53:06 #260
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_30091638
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn Another Code bestelling geannuleerd, en Lost in Blue ga ik ook niet halen. Ik heb besloten dat ik geen adventure gamer ben
Ik heb hem nog wel liggen 2e hands hoor
Ge-wel-di-ge point en click adventure dat Another Code!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_30108991
NIntendogs binnen

Eerste indruk: Beetje *gaap*
pi_30109142
Dat was ook mijn eerste indruk, maar ik moet zeggen dat ik het steeds leuker begin te vinden. Nu weer een 2e hond erbij. Eentje die WEL luistert.
Houd van een lijntje.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:55:41 #263
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30113708
Ik heb m nog steeds niet
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:59:15 #264
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30113851
Advance Wars DS = uber. Gigantisch groot spel.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_30115500
Nintendogs en AW:DS binnen!

AW - Speelt lekker weg met de stylus
Niintendogs - Dat kutbeest luistert niet naar zn naam Verder wel tof
pi_30122086
kan iemand een userrieview schrijven over nintendogs en/of AW:DS.
weet ik ook of ik ze ga aanschaffen of dat ik ze in de winkel laat liggen
pi_30124571
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 08:23 schreef _BluB_ het volgende:
kan iemand een userrieview schrijven over nintendogs en/of AW:DS.
weet ik ook of ik ze ga aanschaffen of dat ik ze in de winkel laat liggen
Gewoon kopen
pi_30128220
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 10:42 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Gewoon kopen
ze staan ook beide op mijn verlanglijstje
maar het probleem is dat eerst AW komt en week later gelijk nintendogs.
en aangezien ik een arme student ben weet ik niet of ik ze beide kan betalen
pi_30128528
Nog geen Nintendogs hier .
pi_30128961
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:58 schreef Lexie het volgende:
Nog geen Nintendogs hier .
Hier ook nogsteeds niet

Ach, zolang hij er vrijdag maar is ben ik al blij...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_30130750
stomme vraag mischien hoor maar begin me een beetje zorgen te maken normal als ik iets bestel bij Lik-sang heb ik het binnen 5 dagen met Global Priority en nu 8 dagen later heb ik nog steeds adw:ds en Nintendogs nog niet binnen, zijn er hier nog andere mensen die hem ook opgestuurt hebben gekregen vorige week dinsdag en ook nog niets hebben van Lik-Sang?
pi_30131802
Ik heb ook na een week JSS nogsteeds niet binnen.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 14:42:17 #273
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30131850
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:09 schreef hbootsman het volgende:
stomme vraag mischien hoor maar begin me een beetje zorgen te maken normal als ik iets bestel bij Lik-sang heb ik het binnen 5 dagen met Global Priority en nu 8 dagen later heb ik nog steeds adw:ds en Nintendogs nog niet binnen, zijn er hier nog andere mensen die hem ook opgestuurt hebben gekregen vorige week dinsdag en ook nog niets hebben van Lik-Sang?
hij ligt vast bij de douane
Bernie en ik zijn tof.
pi_30133324
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:42 schreef mordradead het volgende:

[..]

hij ligt vast bij de douane
Ja die pech zal ik inderdaad wel weer hebben echt niets voor mij Ook direct de laatste keer dat ik nog wat bij Lik-sang bestel kwam er achter dat nedgames nou ook import games verkoopt beetje jammer dat ik daar nu pas achter kom
Hoop in elk geval dan vrijdag toch wel wat gehoort te hebben
  woensdag 31 augustus 2005 @ 15:22:55 #275
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_30133404
Eergister Nintendogs Chihuahua besteld bij Nedgame... ben benieuwd hoe lang het gaat duren.. geld is al overgemaakt...
En ik wil de jack russell unlocken die er in zit.. das het hondje van m'n vriendin. En zo'n kreng heeft m'n zus ook nog thuis zitten...

Ook al zou die FRS duur zijn, met die aktie scheelt het volgens mij toch nog best wat geld.. en bovendien hoef je niet alleen 3 DS titels te halen, je kan ook een Cube, PS2 en DS titel kopen ...
pi_30135368
Kan je bij de FRS trouwens ook games inwisselen voor geld? ik wil namelijk van nfs: u en polarium af.
pi_30135932
misschien zijn deze vragen al ooit gesteld maar als ik bij dvdboxoffice aw en nintendogs bestel, hoe groot is de kans dat hij door de douane onderschept wordt?
en hoelang duurt het leveren ongeveer?
pi_30136605
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan je bij de FRS trouwens ook games inwisselen voor geld? ik wil namelijk van nfs: u en polarium af.
jep, beide games zijn nog net een half jaar oud, je krijgt er, indien de game compleet is, 15 euro per game voor
pi_30138907
quote:
misschien voor V & A want 15 euro per game is best weinig, kun je vast wel wat meer voor vangen
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:31:02 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30139242

pi_30139444
Zonder hentai game is een console/handheld niet compleet
pi_30140040
trouwens ik zie dat sommige mensen via VGP bestellen? Link van deze webshop please?
pi_30141307
www.vgp.ca (VideoGamesPlus)
pi_30152711
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef _BluB_ het volgende:
misschien zijn deze vragen al ooit gesteld maar als ik bij dvdboxoffice aw en nintendogs bestel, hoe groot is de kans dat hij door de douane onderschept wordt?
en hoelang duurt het leveren ongeveer?
Kans is 0%, ze hebben ergens een magazijn in Europa waarvanuit ze ook kunnen verzenden en met die open grenzen wordt er toch nooit gecontroleerd.
  donderdag 1 september 2005 @ 00:57:21 #285
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30152951
Ik twijfel erover om Jump Superstars en Ossu! Tatakae! Ouendan te bestellen Die shit is wazig man, en daar hou ik wel van.
  donderdag 1 september 2005 @ 02:12:29 #286
65330 Ruzbeh
pi_30154253
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel erover om Jump Superstars en Ossu! Tatakae! Ouendan te bestellen Die shit is wazig man, en daar hou ik wel van.
Doen.

Jump Superstars is volgens mij veel leuker als je ook een favo anime character hebt. Kenshin is mijn favo en hij zit ook in Jump Superstars.
pi_30156476
quote:
Wil evt Polarium wel van je overnemen

Nog 5 weekjes en Nintendogs is ook in NL
Verder wacht m'n vriendin enorm op Animal Crossing

Voor de mensen die ndogs hebben, kun je ook opnieuw beginnen? Dus een nieuwe hond kiezen om die te gaan trainen?
Is het mogelijk om met 2 mensen het te spelen (beiden een andere hond)
Lijkt mij niet......maar zou wel beter zijn
pi_30158949
Wij gaan vandaag niet in onze broek schijten heh
  donderdag 1 september 2005 @ 11:27:10 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30160090
quote:
Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Doen.

Jump Superstars is volgens mij veel leuker als je ook een favo anime character hebt. Kenshin is mijn favo en hij zit ook in Jump Superstars.
Ik heb nog steeds een zwak voor DBZ en ik geloof dat Bleach er ook inzit. Dus dat is al wel cool...
pi_30160364
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
Absoluut niet

JSS lijkt me idd ook leuk, hoop alleen wel op een US release ivm het japans lezen en da's bij een story/quest mode niet echt handig (jaja, gamefaqs, i know), maar idd gezien de rechten zal dat wel niet gebeuren...
  donderdag 1 september 2005 @ 11:39:02 #291
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_30160486
quote:
Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
Hoezo, wat is er dan vandaag?
Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
pi_30161577
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:39 schreef OnaNia het volgende:

[..]

Hoezo, wat is er dan vandaag?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30162130
quote:
Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Absoluut niet

JSS lijkt me idd ook leuk, hoop alleen wel op een US release ivm het japans lezen en da's bij een story/quest mode niet echt handig (jaja, gamefaqs, i know), maar idd gezien de rechten zal dat wel niet gebeuren...
US release kan je wel vergeten. Level objectives zijn niet zo moeilijk, past allemaal op 1 a4'tje dus je hoeft ook geen heel boekwerk mee te slepen.
pi_30162508
quote:
Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef philipnorth het volgende:

[..]

Wil evt Polarium wel van je overnemen

Nog 5 weekjes en Nintendogs is ook in NL
Verder wacht m'n vriendin enorm op Animal Crossing

Voor de mensen die ndogs hebben, kun je ook opnieuw beginnen? Dus een nieuwe hond kiezen om die te gaan trainen?
Is het mogelijk om met 2 mensen het te spelen (beiden een andere hond)
Lijkt mij niet......maar zou wel beter zijn
Je kunt je hond aan het hondenhotel geven, dat die een ander baasje zoeken en dat jij een andere hond neemt.

Met z'n tween, zou kunnen. Je brengt een hond naar het hondenhotel als je klaar bent en haalt de andere tevoorschijn Het is te doen! En allebei tegelijk is natuurlijk ook leuk, kijken of de door de andere persoon getrainde persoon ook naar jou luistert

Verder over Nintendogs, ik las dat het uitlaten saai is, maar het is best tof
pi_30162556
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:35 schreef Mr.Happ-E het volgende:

[..]

Je kunt je hond aan het hondenhotel geven, dat die een ander baasje zoeken en dat jij een andere hond neemt.

Met z'n tween, zou kunnen. Je brengt een hond naar het hondenhotel als je klaar bent en haalt de andere tevoorschijn Het is te doen! En allebei tegelijk is natuurlijk ook leuk, kijken of de door de andere persoon getrainde persoon ook naar jou luistert

Verder over Nintendogs, ik las dat het uitlaten saai is, maar het is best tof
Uitlaten

Dat lijkt me wel leuk, moet dat echt ook vaak per dag of niet?
  donderdag 1 september 2005 @ 12:42:08 #296
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30162704
Zo'n zin in die game
pi_30162739
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n zin in die game
Heb je hem nog niet binnen

Ik kan nog wachten op 7-8!
  donderdag 1 september 2005 @ 14:37:30 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_30166225
PUPPY TIME
pi_30166586
quote:
Op donderdag 1 september 2005 12:37 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Uitlaten

Dat lijkt me wel leuk, moet dat echt ook vaak per dag of niet?
Je mag zelf weten hoe vaak Een a twee keer wordt aanbevolen geloof ik Maar hoe vaker je loopt, hoe verder je kan/moet aangezien de conditie van het beestje steeds beter wordt Heb em (mijn beagle; Tricks) nu geleerd hoe ie moet schooien als ik 'beg' zeg
pi_30167150
quote:
Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ossu! Tatakae! Ouendan heb ik gisteren besteld na het lezen van diverse p/reviews, je hoeft er geen Japans voor te kennen, wat bij Jump Superstars dan wel weer het geval is.. mja met goeie translation guides kom je ook wel ver

Klaat wel weten hoe het spel bevalt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')