Nenenennenee. De PSP gaat in de VS de DS inhalen, dan komen er meer goede games uit voor de DS, daarna komt Nintendo wi-fi connection, daarna komt Pokemon en het is over en uit voor de PSP. In Japan en Europa is de voorsprong van de DS nu te groot en kan de PSP het niet meer inhalen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik denk dat de PSP de DS wel inhaalt weer. De eerste 2 jaar zijn voor de DS en dan gaat de PSP inhalen. Op het moment dat dat gebeurd komt de Gameboy Evolution
Daarnaast zijn er wederom te weinig PSP's voor de release, ditmaal voor Europa...quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:21 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nenenennenee. De PSP gaat in de VS de DS inhalen, dan komen er meer goede games uit voor de DS, daarna komt Nintendo wi-fi connection, daarna komt Pokemon en het is over en uit voor de PSP. In Japan en Europa is de voorsprong van de DS nu te groot en kan de PSP het niet meer inhalen.
Ik vind de PSP het wel redelijk doen eigelijk.![]()
De devkosten zijn inderdaad hoog maar er komen alsnog aardig veel games uit voor de PSP en dat snap ik eerlijk gezegd niet. Het is alsof ontwikkelaars zomaar games erop uitbrengen alleen omdat het een PlayStation is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:29 schreef Xrenity het volgende:
Ik las op GAF dat iemand zei dat Japanse en Westerse devs de PSP al dood verklaren. Vooral omdat de ontwikkelingskosten ongeveer zo hoog zijn als op een console, maar dan voor een handheld - waar niet het grote geld ligt.
Een ander reageerde hierop met 'Ik ken wel Japanse developers die er zo over denken, maar dat er ook Westerse devs zijn dat verbaasd me.'
ben benieuwd of dit nou echt zo is, want anders hebben ze toch een probleem...
Bedenk ook dat er binnenkort vele goede games komen voor de DS. Op 11 November natuurlijk het "hoogtepunt" met MK:DS en Nintendo WiFi Connection. Dat gaat in Europa echt wel een hele boost geven aan de verkopen van de DS, net als dat het in de VS en Japan (weer) zal gaan doen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:39 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De devkosten zijn inderdaad hoog maar er komen alsnog aardig veel games uit voor de PSP en dat snap ik eerlijk gezegd niet. Het is alsof ontwikkelaars zomaar games erop uitbrengen alleen omdat het een PlayStation is.![]()
Ik denk dat GTA: Liberty City Stories een enorme boost geeft voor de PSP in de VS en Europa maar niet voor Japan dus eigelijk is het nu al over en uit voor de PSP in Japan. Als GTA:LCS uitkomt terwijl de PSP nog steeds 250 dollar is en in Europa 250 euro dan krijg je niet zo'n hele dikke boost.
Daarnaast komt GTA:LCS uit als de X360 al uit is en veel mensen die een PSP kopen of er geintreseerd in zijn willen geen handheld maar een nieuw gaming platform zeg maar. Dus de X360 zal enigzins invloed hebben op de PSP verkopen, geen flauw idee hoeveel.
En trouwens leuk om te zien dat Nintendo MP Hunters online zet.![]()
Het grote publiek koopt zo'n ding alleen maar voor de heb omdat het hip is. Net zoals al die mobieltjes met camera en uiteindelijk word het na een paar maanden nooit meer gebruikt. Verkoop van de psp zal misschien wel goed zijn maar de winst ligt in de verkoop van games en die zal wel tegenvallen. Bij de DS heb je dat probleem niet, is puur voor mensen die een spelletje willen spelen dus je bent er ook zeker van dat je games zal verkopen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk dat de PSP wel de DS gaat overtreffen. Sony richt veel meer op wat het grote publiek wilt: multimedia en strakke graphics. Maar de DS is zeker geen slecht apparaat, ik ben erg zelf erg tevreden mee.
de gba sp verkoopt op dit moment zelfs beter dan de pspquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:51 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Pauper gastZeg, hebben ze de PSP al gereleased in Japan? Daar zal het de DS ook wel met de grond gelijk maken
![]()
Of deze uitspraak van Phil Harrison slim is valt te betwijfelen aangezien de Nintendo DS voorlopig toch al een paar miljoen keer vaker over de toonbank is gegaan dan de PSP.quote:“The idea of a handheld rivalry with Nintendo is an irrelevance, those formats don’t appear in our planning. It’s not a fair comparison; not fair on them, I should stress. That sounds arrogant, maybe, but it’s the truth." [...] "Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it’s pretty much defined by a boy or girl’s ability to admire Pokémon." [...] “With the DS, it’s fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen, but I fear that it won’t have a lasting impact beyond that of a gimmick – so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that.”
Is al gepost.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 08:50 schreef King_of_cubes het volgende:
Sony heeft nu de lancering van de PSP binnenkort gaat plaatsvinden aangegeven dat ze Nintendo geen serieuze concurent vindt op de handheldmarkt. Phil Harrison van Sony gaf de volgende verklaringen.
[..]
Of deze uitspraak van Phil Harrison slim is valt te betwijfelen aangezien de Nintendo DS voorlopig toch al een paar miljoen keer vaker over de toonbank is gegaan dan de PSP.
bron
Wat een arrogantie![]()
Geen zin om het hele topic door te lezenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 09:29 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Is al gepost.'t Zal maar aan je reet roesten zeg, ken mij 't schelen wat de mensen van Sony vinden.
Nee, ken deze webwinkel helaas nog niet maar wel een beetje vaag dat de shipping pagina nog steeds under construction is, wist je trouwens dat ze die stylus ook verkopen op http://www.play-asia.com/ heb daar al vaker stuff besteld en komt altijd aanquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef Webby het volgende:
Kent iemand btw. deze webwinkel. Ik zie onderaan een datum van bestaan sinds 2003 staan, maar pages als shipping zijn nog under contruction en betalen is alleen via paypal. Maar ze hebben nog wel nintendogs stylusjes en die zoek ik.
http://www.japanpa.com
Nintendo strikes back, tenminste niet zo kinderachtig als die sukkels vanquote:Nintendo Europe expects to see 50 per cent growth in its handheld business in Europe this year, according to European president Satoru Shibata, who says that the company hopes to sell over three million Nintendo DS consoles in 2005.
Speaking at a special event held last night to showcase Nintendo's line-up for Christmas, Shibata boasted of the huge success of the DS in Japan to date and its strong uptake in Europe - and made healthy forecasts for the European market for the rest of the year.
"We would like to sell over three million units of Nintendo DS across Europe by the end of 2005, and one million units in the UK alone," he told the audience in central London.
"Coupled with our forecasts on Game Boy Advance SP and Game Boy Micro, we are looking at a massive 50 per cent growth in the Nintendo handheld business in the UK."
The company is well on track to meet that target, according to Nintendo's UK boss David Yarnton, who revealed that "year to date - January to July - like for like sales of Nintendo handheld consoles are up 91 per cent, and that's in an environment of retail doom and gloom."
"That's almost double the market of the previous year," he continued. "38 per cent of all hardware sold this year in the UK is now attributable to Nintendo handheld consoles. In retail sales terms, by the end of 2005, Nintendo handheld hardware and first- and third-party software sales will account for a massive GBP 250,000,000 in sales in the UK alone."
Regardless of the imminent arrival of the PlayStation Portable in Europe - with Sony's system set to launch next Thursday - Nintendo is bullish about its prospects in this market for the rest of the year.
"Despite over 15 years of ownership of the portable games space, we're not planning to sit back and rest on our laurels," Yarnton told the audience. "We created portable gaming, and we're not moving out."
Both speakers highlighted Nintendogs as one of the key titles for the holiday season, with the game being presented as an example of a title which reaches far beyond the traditional gaming audience and appeals to a demographic previously untapped by the medium.
"The launch of Nintendogs was responsible for making Nintendo DS into the best selling game system in Japan, in fact selling two to three times the rate of the PSP - both hardware and software," Shibata pointed out.
"We have also seen in Japan that a massive 40 per cent of purchasers of Nintendogs are females - clear testament that we are expanding the market, and people's very perception of what a videogame is."
De PR bullshit van Nintendo is inderdaad niet zo kinderachtig als de PR bullshit van Sony. Maar goed, zoals ik net al zei, kan mij 't nou schelen. De laatste replies horen thuis in een "kots hier op Sony" topic en niet in een Nintendo topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 14:00 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Nintendo strikes back, tenminste niet zo kinderachtig als die sukkels vanSony
![]()
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=11124
Dat je trouwens ballen hebt om een roze DS te kopen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:00 schreef Morthill het volgende:
Beide kamper PR bullshitten er op los. Is leuk voor de fanboys, maar heeft verder totaal geen waarde.
Ik heb schijt aan beide, koop ze gewoon allebei.
Komt de roze DS overigens gewoon naar Nederland?
Roze is in, en okay imoquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat je trouwens ballen hebt om een roze DS te kopen.
R.E.S.P.E.C.T.![]()
Waar heb je besteld?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:38 schreef Yankee_One het volgende:
Advance Wars: Dual Strike is binnen. Weinig veranderd, veel nieuw
Op Nintendogs moet ik nog tot dinsdag wachten.
Tussen de regels door lezend zeg je dat ie naar NL komt? Of moet ik importeren?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 15:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat je trouwens ballen hebt om een roze DS te kopen.
R.E.S.P.E.C.T.![]()
Algemeen respect vanisherquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tussen de regels door lezend zeg je dat ie naar NL komt? Of moet ik importeren?
En wat kan ik zeggen, Roze, Nintendogs. Chick Magnet![]()
![]()
Verheug me nu al. Voor de gein tijdens het stappen je roze DS meenemen, en midden in een drukke disco met de muziek kei hard zit roepen tegen je DS en vervolgens ook nog liefkozingen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:07 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Algemeen respect vanisher
Nee hoor niets dan lof voor iemand die in de trein tegen zijn roze DS 'zit !' zegt
Het was ook absoluut niet serieus bedoelt. Voor je weet stoot iemand je om, valt ie, en is ie kaduuk. Liever niet. Maar het idee is leukquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:15 schreef Yankee_One het volgende:
Drukke Disco = Geduw = Rondspattend bier = Lang stinkende roze DS
En je moet weten waar je moet importeren
Is te hopen, ik zou nog denken dat je er ervaring mee hebtquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 21:26 schreef Yankee_One het volgende:
Mijn post was ook niet helemaal serieus hoor
Dat geld voor ons allemaal denk ik wel. Hoewel, we zijn en blijven gamers, niet allemaal social life enzoquote:
same herequote:Op zondag 28 augustus 2005 00:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb Nintendogs en AW:DS nog niet binnenDat wachten
Waarom de jouwe wel en de mijne nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:43 schreef Yankee_One het volgende:
VGP
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoellang duurt het meestal voordat je je pakketje binnen hebt van Lik-sang?
1 a 2 weken.quote:
Ik wil oooooooooooooooookquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Yeuh, ik heb nintendogs binnen! Best leuk, al snap ik al die hoge punten niet helemaal. Ook is dat beest van mij stronteigenwijs!!
Maar ze kan wel goed frisbees vangen! (het is de mini pincher)
Kan niet wachten tot 7-10 als de roze DS uitkomt. Want tjsa, Nintendogs zonder Roze DS is natuurlijk maar de halve lol. Moek wel op tijd de game importeren anders heb ik er nog niks aan.quote:
Gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:40 schreef Ruzbeh het volgende:
http://ms.nintendo-europe.com/wifitest/en_home.htm
Allemaal even doen. Ik kannie omdat ik geen Windows gebruik. Baggerzooi.
Ik heb hem nog wel liggen 2e hands hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn Another Code bestelling geannuleerd, en Lost in Blue ga ik ook niet halen. Ik heb besloten dat ik geen adventure gamer ben
Gewoon kopenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:23 schreef _BluB_ het volgende:
kan iemand een userrieview schrijven over nintendogs en/of AW:DS.
weet ik ook of ik ze ga aanschaffen of dat ik ze in de winkel laat liggen
ze staan ook beide op mijn verlanglijstjequote:
Hier ook nogsteeds nietquote:
hij ligt vast bij de douanequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:09 schreef hbootsman het volgende:
stomme vraag mischien hoor maar begin me een beetje zorgen te maken normal als ik iets bestel bij Lik-sang heb ik het binnen 5 dagen met Global Priority en nu 8 dagen later heb ik nog steeds adw:ds en Nintendogs nog niet binnen, zijn er hier nog andere mensen die hem ook opgestuurt hebben gekregen vorige week dinsdag en ook nog niets hebben van Lik-Sang?![]()
Ja die pech zal ik inderdaad wel weer hebben echt niets voor mijquote:
jep, beide games zijn nog net een half jaar oud, je krijgt er, indien de game compleet is, 15 euro per game voorquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan je bij de FRS trouwens ook games inwisselen voor geld? ik wil namelijk van nfs: u en polarium af.
misschien voor V & A want 15 euro per game is best weinig, kun je vast wel wat meer voor vangenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Kan je bij de FRS trouwens ook games inwisselen voor geld? ik wil namelijk van nfs: u en polarium af.
Kans is 0%, ze hebben ergens een magazijn in Europa waarvanuit ze ook kunnen verzenden en met die open grenzen wordt er toch nooit gecontroleerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:36 schreef _BluB_ het volgende:
misschien zijn deze vragen al ooit gesteld maar als ik bij dvdboxoffice aw en nintendogs bestel, hoe groot is de kans dat hij door de douane onderschept wordt?
en hoelang duurt het leveren ongeveer?
Doen.quote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel erover om Jump Superstars en Ossu! Tatakae! Ouendan te bestellenDie shit is wazig man, en daar hou ik wel van.
Wil evt Polarium wel van je overnemenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 16:21 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb nog steeds een zwak voor DBZ en ik geloof dat Bleach er ook inzit. Dus dat is al wel cool...quote:Op donderdag 1 september 2005 02:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Doen.
Jump Superstars is volgens mij veel leuker als je ook een favo anime character hebt. Kenshin is mijn favo en hij zit ook in Jump Superstars.
Absoluut nietquote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
Wij gaan vandaag niet in onze broek schijten heh
Hoezo, wat is er dan vandaag?quote:Op donderdag 1 september 2005 10:47 schreef RaymanNL het volgende:
Wij gaan vandaag niet in onze broek schijten heh
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
US release kan je wel vergeten. Level objectives zijn niet zo moeilijk, past allemaal op 1 a4'tje dus je hoeft ook geen heel boekwerk mee te slepen.quote:Op donderdag 1 september 2005 11:35 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Absoluut niet
JSS lijkt me idd ook leuk, hoop alleen wel op een US release ivm het japans lezen en da's bij een story/quest mode niet echt handig (jaja, gamefaqs, i know), maar idd gezien de rechten zal dat wel niet gebeuren...
Je kunt je hond aan het hondenhotel geven, dat die een ander baasje zoeken en dat jij een andere hond neemt.quote:Op donderdag 1 september 2005 08:44 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Wil evt Polarium wel van je overnemen
Nog 5 weekjes en Nintendogs is ook in NL
Verder wacht m'n vriendin enorm op Animal Crossing
Voor de mensen die ndogs hebben, kun je ook opnieuw beginnen? Dus een nieuwe hond kiezen om die te gaan trainen?
Is het mogelijk om met 2 mensen het te spelen (beiden een andere hond)
Lijkt mij niet......maar zou wel beter zijn
Uitlatenquote:Op donderdag 1 september 2005 12:35 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Je kunt je hond aan het hondenhotel geven, dat die een ander baasje zoeken en dat jij een andere hond neemt.
Met z'n tween, zou kunnen. Je brengt een hond naar het hondenhotel als je klaar bent en haalt de andere tevoorschijnHet is te doen! En allebei tegelijk is natuurlijk ook leuk, kijken of de door de andere persoon getrainde persoon ook naar jou luistert
Verder over Nintendogs, ik las dat het uitlaten saai is, maar het is best tof
Je mag zelf weten hoe vaakquote:Op donderdag 1 september 2005 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Uitlaten![]()
Dat lijkt me wel leuk, moet dat echt ook vaak per dag of niet?
Ossu! Tatakae! Ouendan heb ik gisteren besteld na het lezen van diverse p/reviews, je hoeft er geen Japans voor te kennen, wat bij Jump Superstars dan wel weer het geval is.. mja met goeie translation guides kom je ook wel verquote:Op donderdag 1 september 2005 00:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel erover om Jump Superstars en Ossu! Tatakae! Ouendan te bestellenDie shit is wazig man, en daar hou ik wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |