Allochtonen zijn populair.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:29 schreef MrX1982 het volgende:
stormlooptopic pberends.
Laat me raden. Het woord allochtoon doet het hem
Ik ga der nog een topic over starten. Wat een mislukte aap die Sjon de Mol.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:39 schreef MrX1982 het volgende:
pberends is de grootste Talpa fan
NSE - de Talpa variant van Boulevard. [#2].
quote:
Heerlijke reply's geef je over NSE en Talpaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:44 schreef pberends het volgende:
Ik ga der nog een topic over starten. Wat een mislukte aap die Sjon de Mol.
Tis Nawijn. Die praat ook altijd mono.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:48 schreef MrX1982 het volgende:
monocultuur heeft de boel verpest.
Wie is dat eigenlijk?
Zou best kunnen. Ondanks dat het profiel een vrouwelijk geslacht meldtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:51 schreef pberends het volgende:
Tis Nawijn. Die praat ook altijd mono.
Ach, ik weet wie de TS is...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:48 schreef pberends het volgende:
Sizzler is nu al aan't puinruimen. Hopelijk neemt ie het niet te serieus.
Niet helemaal Talpa-dissend, maar daar zijn al genoeg topics over.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heerlijke reply's geef je over NSE en Talpa![]()
Ik moedig zo'n thread aan![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:03 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
omdat Wilbers ook extreem wil democratiseren he![]()
O jee, dat komt me weer duur te staan bij Speedfreak1 ...quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O jee, dat komt me weer duur te staan bij Speedfreak1 ...
Geen idee, ik had een ip ban geloof ik, maar we zouden het er toch niet meer over hebben..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:36 schreef du_ke het volgende:
[..]Zouden ze nog steeds kansloos de SC aan het volgen zijn waar alleen maar volk komt dat ze zwaar minderwaardig vinden?
Bedankt, moslim...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, welcome back trouwens.
quote:
Mensen die van klassieke muziek houden misschien.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:20 schreef du_ke het volgende:
Zou je bij Wilbers dan ook positieve gedachten kunnen hebben?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:18 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mensen hadden teveel negatieve asociaties met Wilders.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Mensen die van klassieke muziek houden misschien.
Wie is je moeder?quote:
Niet gezien op mtv? Werd zojuist uitgezondenquote:
Zeg het dan voordat het uitgezonden wordt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niet gezien op mtv? Werd zojuist uitgezonden
Dan is het ook wel weer genoeg geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
Nou ja zeg, 2 keer grappig in een jaar.
Het niveau was natuurlijk wel erg laag daar. Van der Ham en Griffith kwamen cool doen voor de neus van een gemiddeld lowlands-publiek. "Alle drugs moeten gelegaliseerd worden" en "13 is eigenlijk nog te jong om ontmaagd te worden, maar 14 is prima"quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeg het dan voordat het uitgezonden wordt.
Ow ja van die populisten, eventjes scoren voor een of ander vaag hippie publiek dat nooit stemt. Meest grappige is nog dat ze beide elke keer een andere pet op hebben. Overigens moet het Low Life Lands publiek zich wat mij betreft verre houden van politiek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het niveau was natuurlijk wel erg laag daar. Van der Ham en Griffith kwamen cool doen voor de neus van een gemiddeld lowlands-publiek. "Alle drugs moeten gelegaliseerd worden" en "13 is eigenlijk nog te jong om ontmaagd te worden, maar 14 is prima"![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja van die populisten, eventjes scoren voor een of ander vaag hippie publiek dat nooit stemt. Meest grappige is nog dat ze beide elke keer een andere pet op hebben. Overigens moet het Low Life Lands publiek zich wat mij betreft verre houden van politiek.
we zullen het vast allemaal horen van RichardQuestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Overigens gaan Nawijn en Wouter Bos ook nog in debat bij coolpolitics op Lowlifelands. Nou, ik kan je op een kaartje nageven wie wint bij dat schorriemorrie in dat publiek.
Ad Visser in de combinatie met Wouter Bos.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
Overigens gaan Nawijn en Wouter Bos ook nog in debat bij coolpolitics op Lowlifelands. Nou, ik kan je op een kaartje nageven wie wint bij dat schorriemorrie in dat publiek.
Smoke em if you got them.quote:Cannabisplanten gevonden ter grootte van bomen
Tijdens een routinecontrole vanuit de lucht, stuitten politieagenten uit de Amerikaanse staat Indiana op een enorme cannabisplantage. De plantage bestond uit drie- tot vijfduizend planten, waarvan velen zo hoog waren als bomen.
Toen de politie een kijkje ging nemen bij het 'cannabisbos' waren er verschillende mensen bezig de planten te onderhouden. Een 49-jarige man uit Chicago kon worden aangehouden, zijn compagnons wisten echter te ontkomen. "We hebben al bewijzen dat de verdachten gewapend waren. Op de plantage is mogelijk zo'n tien miljoen dollar aan marihuana aanwezig," aldus een van de politieagenten.
Volgens de agent hadden de planten een hoogte van circa tweeëneenhalve meter. "Het lijken wel kerstbomen." Een maand later zouden ze geoogst worden.
waarom was ik er niet bijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:07 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waarom verkopen ze die dingen dan ook voor $50,-![]()
quote:Na drie uitzendingen is het aantal kijkers inmiddels gedaald tot een schamele 135.000. Even ter vergelijking: dat is net zoveel als er afgelopen zondag keken naar het Teleacprogramma 'Nu Chinees' (best interessant!).
quote:164 tt-EEN 164 do 18 aug 21:08:45
buitenland
KRITIEK OP EU-GELD VOOR WJD KEULEN
De Europese Commissie heeft 1,5 miljoen
gegeven aan de Wereldjongerendagen in
Keulen. Met dat geld kunnen de organi-
satoren een groot deel van hun kosten
voor logistiek en accomodatie betalen.
De gift is bij verschillende Belgische
Europarlementsleden in het verkeerde
keelgaat geschoten. Bart Staes van
Groen spreekt van een onwettige
dotatie, omdat het Europees parlement
de steun heeft afgewezen.
Dirk Sterckx van de VLD vindt dat het
gaat om een privé-initiatief, dat geen
geld moet krijgen van de gemeenschap.
Véronique de Keyser van de PS noemt de
beslissing onfatsoenlijk.
"Nu Chinees" is een heel goed/tof programma....Cultuur lekker eten politiek en een paar Chineese woordjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007035.html
[..]![]()
.
Je ziet er moe uit. Ga eens slapen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:37 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele EU project is onwettig.
Misplaatste verontwaardiging.![]()
Nee straksquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef kLowJow het volgende:
Je ziet er moe uit. Ga eens slapen.
Kennelijk geloven ze in België nog in Europaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:37 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele EU project is onwettig.
Misplaatste verontwaardiging.![]()
Van Heutsz is een ouderwetse held.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dankzij Van Heutsz en zijn ''Blijvende vrijheid!''
Die laatste reactie is zoveel zeggend voor het Europees parlement:quote:
Echt waar johquote:Véronique de Keyser van de PS noemt de
beslissing onfatsoenlijk.
Mutant, volgens mij ben je gewoon een Hollander.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:29 schreef Mutant01 het volgende:
pberends, volgens mij ben je gewoon een Turk.
Bij de Lidl staan altijd 40 wachtenden....en vaak zijn het ook nog van die paupers die alleen maar blikken bier kopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:24 schreef pberends het volgende:
Die nieuwe Jumbo reclames zijn geweldig. Als er meer dan 4 wachtenden voor je in de kassa zijn dan zijn de boodschappen gratis. Oftewel gewoon met een aantal mensen afspreken om een Jumbo-invasie te houden en zo de boodschappen gratis te krijgen.
Jij ziet er uit als een Turk, en daarmee uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Mutant, volgens mij ben je gewoon een Hollander.
Tering, das ook niet eventjes boodschappen doen. Ik snap het niet echt eigenlijk, das toch alleen maar verlies voor zo'n supermarkt zoveel wachtenden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij de Lidl staan altijd 40 wachtenden....en vaak zijn het ook nog van die paupers die alleen maar blikken bier kopen.
Ik heb teveel shoarma opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij ziet er uit als een Turk, en daarmee uit.
quote:De gedachte van Pim Fortuyn om geen mensen toe te laten en de economieen elders te ondersteunen zet demografisch meer zoden aan de dijk.
Heel eng mens...... ik krijg er spontaan erectie-stoornissen van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Talpa probeert kijkers te behouden door hypnose-taktiek
Gelukkig Hebben We De Foto's Nog [deel 23]
Hmmmzz...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zolang Marokko per jaar zo rond de 4 miljard dollar krijgt van Marokkaantjes uit het buitenland, hoeft de burgemeester zich geen zorgen te maken
http://www.moroccotimes.com/paper/article.asp?idr=5&id=8563
quote:The Moroccan government predicts an increase in the amount of transfers compared to the previous year. They are expected to amount to MAD 40 billion (more than USD 4 billion), an increase of MAD 3 billion in comparison with the previous year.
Zolang er dus mensen vertrekken naar het buitenland, blijft er geld binnenstromen, de geldstromen uit Nederland zullen zeker minder worden, de geldstromen uit spanje juist meer en meer. De Marokkanen hier zitten hier al bijna 3 generaties, er is bijna geen familie meer voor hen in Marokko. In Spanje is de 1e generatie nog erg actief (en er komt meer bij), die hebben natuurlijk wel nog familiebanden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmmmzz...
Zag daar pas een uitzending over op TV... nu met deze economische recessie komt er veel minder geld in het laatje (situatie had betrekking op Turkije). Dat de jeugd steeds minder behoefte had om oude families te blijven ondersteunen in het buitenland.
Nu weet ik niet of de situatie in Marokko vergelijkbaar is met Turkije. Maar ik denk dat deze traditionele hulp van geld sturen naar het buitenland enigzinds aan het uitdrogen is. Zeker nu in Europa de relatieve kosten voor levensonderhoud ook alleen maar toe zullen nemen.
Klinkt plausibel..... Het is eigenlijk een soort van gecontroleerde ontwikkelingshulp waarbij niets aan de strijkstok blijft hangen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:52 schreef Mutant01 het volgende:
Zolang er dus mensen vertrekken naar het buitenland, blijft er geld binnenstromen, de geldstromen uit Nederland zullen zeker minder worden, de geldstromen uit spanje juist meer en meer. De Marokkanen hier zitten hier al bijna 3 generaties, er is bijna geen familie meer voor hen in Marokko. In Spanje is de 1e generatie nog erg actief (en er komt meer bij), die hebben natuurlijk wel nog familiebanden.
Het neemt dus alleen nog toe......quote:Morocco depends a great deal on immigrants to bring in hard currency, besides the amounts of money they transfer every year, which contribute to the economic development of the kingdom.
....
The Moroccan government predicts an increase in the amount of transfers compared to the previous year. They are expected to amount to MAD 40 billion (more than USD 4 billion), an increase of MAD 3 billion in comparison with the previous year.
Ja ja... ik lees je linkjes wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:50 schreef Mutant01 het volgende:
Niet echt, de (getrouwde) vrouw wordt onderdeel van de familie van de man, andersom is dit veel minder het geval.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:00 schreef Drugshond het volgende:
Maar is het halen van een partner uit het buiteland een economisch motief of een geloofs/traditioneel motief.
God straft onmiddelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:26 schreef MrX1982 het volgende:
Lekker weer zeg. Dan te bedenken dat ik zondag naar Walibi ga en de voorspelling verre van goed zijn
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:26 schreef MrX1982 het volgende:
Lekker weer zeg. Dan te bedenken dat ik zondag naar Walibi ga
Waarom laat maar? Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Laat maar
Je zag het dus wel? Ik zag slechts zo'n ''Verboden te stelen'' bordje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waarom laat maar? Ik moest lachen..
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
God straft onmiddelijk.
Ja, ik zag het wel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je zag het dus wel? Ik zag slechts zo'n ''Verboden te stelen'' bordje.
Jouw God is mijn God, alleen besef je dat niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn God niet. Ik heb er nog vertrouwen in![]()
Oneens.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:32 schreef Mutant01 het volgende:
Jouw God is mijn God, alleen besef je dat niet.
Six Pack Heineken, het enige pretpark dat er toe doet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:34 schreef Monidique het volgende:
Walibi schijnt tegenwoordig Six Fl;ags te heten.
Nee de naam is weer veranderd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:34 schreef Monidique het volgende:
Walibi schijnt tegenwoordig Six Fl;ags te heten.
Ik lig er niet wakker vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Omdat je het nog niet beseft, achterlijke Frank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |