quote:164 tt-EEN 164 do 18 aug 21:08:45
buitenland
KRITIEK OP EU-GELD VOOR WJD KEULEN
De Europese Commissie heeft 1,5 miljoen
gegeven aan de Wereldjongerendagen in
Keulen. Met dat geld kunnen de organi-
satoren een groot deel van hun kosten
voor logistiek en accomodatie betalen.
De gift is bij verschillende Belgische
Europarlementsleden in het verkeerde
keelgaat geschoten. Bart Staes van
Groen spreekt van een onwettige
dotatie, omdat het Europees parlement
de steun heeft afgewezen.
Dirk Sterckx van de VLD vindt dat het
gaat om een privé-initiatief, dat geen
geld moet krijgen van de gemeenschap.
Véronique de Keyser van de PS noemt de
beslissing onfatsoenlijk.
"Nu Chinees" is een heel goed/tof programma....Cultuur lekker eten politiek en een paar Chineese woordjes.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:23 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/007035.html
[..]![]()
.
Je ziet er moe uit. Ga eens slapen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:37 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele EU project is onwettig.
Misplaatste verontwaardiging.![]()
Nee straksquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:49 schreef kLowJow het volgende:
Je ziet er moe uit. Ga eens slapen.
Kennelijk geloven ze in België nog in Europaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:37 schreef MrX1982 het volgende:
Dat hele EU project is onwettig.
Misplaatste verontwaardiging.![]()
Van Heutsz is een ouderwetse held.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dankzij Van Heutsz en zijn ''Blijvende vrijheid!''
Die laatste reactie is zoveel zeggend voor het Europees parlement:quote:
Echt waar johquote:Véronique de Keyser van de PS noemt de
beslissing onfatsoenlijk.
Mutant, volgens mij ben je gewoon een Hollander.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:29 schreef Mutant01 het volgende:
pberends, volgens mij ben je gewoon een Turk.
Bij de Lidl staan altijd 40 wachtenden....en vaak zijn het ook nog van die paupers die alleen maar blikken bier kopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:24 schreef pberends het volgende:
Die nieuwe Jumbo reclames zijn geweldig. Als er meer dan 4 wachtenden voor je in de kassa zijn dan zijn de boodschappen gratis. Oftewel gewoon met een aantal mensen afspreken om een Jumbo-invasie te houden en zo de boodschappen gratis te krijgen.
Jij ziet er uit als een Turk, en daarmee uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Mutant, volgens mij ben je gewoon een Hollander.
Tering, das ook niet eventjes boodschappen doen. Ik snap het niet echt eigenlijk, das toch alleen maar verlies voor zo'n supermarkt zoveel wachtenden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij de Lidl staan altijd 40 wachtenden....en vaak zijn het ook nog van die paupers die alleen maar blikken bier kopen.
Ik heb teveel shoarma opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij ziet er uit als een Turk, en daarmee uit.
quote:De gedachte van Pim Fortuyn om geen mensen toe te laten en de economieen elders te ondersteunen zet demografisch meer zoden aan de dijk.
Heel eng mens...... ik krijg er spontaan erectie-stoornissen van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:38 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Talpa probeert kijkers te behouden door hypnose-taktiek
Gelukkig Hebben We De Foto's Nog [deel 23]
Hmmmzz...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:43 schreef Mutant01 het volgende:
Zolang Marokko per jaar zo rond de 4 miljard dollar krijgt van Marokkaantjes uit het buitenland, hoeft de burgemeester zich geen zorgen te maken
http://www.moroccotimes.com/paper/article.asp?idr=5&id=8563
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |